BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De klassieker zal eindigen in een gelijkspelletje. Eredivisie week 23

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 13 februari 2009 - 17:29   quote  deeplink  
Met de nationale doelmannen in blakende vorm behoort een doelpuntloos gelijkspel in de Klassieker tot de mogelijkheden. Oh schone ironie.

Overal heerst crisis en inmiddels dringt het ook door tot het voetbal. Bij Feyenoord hebben ze dan toch maar besloten het blauwdrukje van GJ Verbeek uit te voeren alleen wat minder Rambo-achtig. Peter Bosz had als TD wel aardige ideeen en zijn ambities hadden Feyenoord op termijn ook wel omhoog kunnen leiden maar zijn onervarenheid gekoppeld aan de opstand van de voor hun banenvrezende routiniers heeft hem de kop gekost.

Timmer was de afgelopen weken nogal stil (Timmer onwaardig!!!) en we weten nu waarom. Hij gaat bij het groot vuil. Ik ben geen fan van Henk maar hoop dat hij nog een leuke club vindt.

Hier maar snel de voorspellingen op hoop en gevoel

Voorbeschouwingen speelronde 22
Tussen haakjes de de bookmakers odds winstthuis/gelijk/winstuit en inzet afgerond naar beneden op moment van publikatie (bron: www.betfair.com zijn dus ook andere goksites etc).

Willem II - FC Utrecht 2-1 (3.1/3.6/2.48 40000)
Utrecht lijkt op alle fronten sterker maar Willem II zal zich herstellen van een zwakke reeks

ADO Den Haag - De Graafschap 3-1 (2.16/3.55/3.7 650)
ADO moet het ondanks Sahar gaan redden hier.

PSV - AZ 3-1 (2.3/3.55/3.45 1985)
Verheug me nu al op de persconferentie na de wedstrijd.

Twente - Volendam 5-0 (1.22/6.8/22 3900)
Geen verrassing hier na het gelijkspel van de Tukkers bij de Superboeren.

NAC - Roda JC 1-3 (2.24/3.45/3.7 11500)
Roda is sterker dan je zou denken en het naderend carneval kan ze vleugels geven. NAC heeft het moeilijk.

Ajax-Feyenoord 1-1 (1.57/4.4/6.4 3200)
Je kunt nog zoveel geld uitgeven aan namen maar het moet uiteindelijk op het veld gebeuren. Beide clubs zijn aangeslagen en zullen allebei tevreden zijn met een gelijkspel.

FC Groningen - Heracles 4-1 (1.41/4.9/10 3200)
Geen kans voor de Almeloers.

NEC - Heerenveen 1-1 (2.64/3.55/2.86 46)
Gelijkspelletje omdat het in Nijmegen is.

Sparta - Vitesse (2.82/3.5/2.72 2000)
Sparta wint zeker weten.

De tussenstand qua voorspellingen (juiste winnaar/gelijkspel):
Bookmakers (106 uit 189)
Sportdwaas (91 uit 189, 9 uitslagen exact goed)

Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEPR©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen:

www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl
http://www.phpbbcity.com/rbmb/viewforum.php?f=20 (eerdere beschouwingen netjes op een rijtje)
www.lostpinio.blogspot.com

Disclaimer:
Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan.
Daan
 Daan - vrijdag 13 februari 2009 - 17:44   quote  deeplink  
Ajax gaat ruim van Feyenoord winnen, let op mijn woorden.
bully
 bully - vrijdag 13 februari 2009 - 21:01   quote  deeplink  
dat hoop ik wel daan
maar deze wedstrijd is toch altijd een wedstrijd opzich
en mijn gevoel denk dat sportdwaas toch gelijk krijgt
maar we zullen zondag zien
en dan hoop ik dat ik en sportdwaas ongelijk hebben
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 15 februari 2009 - 08:18   quote  deeplink  
dan hebben jullie het allemaal fout het word 1-2
dus feyenoord wint.
eriver
 eriver - zondag 15 februari 2009 - 10:22   quote  deeplink  
hahaahah
pannenkoeken leve rotterdam
ajaxcied
 ajaxcied - zondag 15 februari 2009 - 11:21   quote  deeplink  
het is carnaval uit het noorden zeker he... ajax wint ruim
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 februari 2009 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 11:21 schreef ajaxcied het volgende:
het is carnaval uit het noorden zeker he... ajax wint ruim
Als je Ajacied(Ajaxcied)niet eens op de juiste manier kunt schrijven verdient de tegenstander voor straf te winnen.Feyenoord wint 0-1.
Daan
 Daan - zondag 15 februari 2009 - 14:30   quote  deeplink  
Ajax vrij simpel langs feyenoord, eerste helft was matig van ajax kant. Het middenveld werd vaak over geslagen, waardoor de aanvallers bij ajax het vrij moeilijk hadden. Sulejmani speelde niet best, kon geen goede acties maken. Feyenoord speelde daarentegen degelijk in de 1e helft en gokte duidelijk op de counter. Feyenoord gaf ook vrij weinig weg. 2de helft komt leonardo er in voor sulejmani en je ziet na enkele minuten al het verschil qua acties, dreiging wat er vanaf komt. Natuurlijk gaat ajax na die 1-0 wat losser en minder geforceerd spelen, maar ik denk dat feyenoord nog heel goed weg komt met 2-0. Ajax raakt 4 x 't alluminium en Timmer stond vandaag zijn mannetje. Timmer speelde fantastisch, zonder een paar goede reddingen van hem, was de score zeker hoger uit gevallen. Feyenoord werd weg getikt in de 2de helft.

Beste speler aan ajax kant: absoluut leonardo, alhoewel emanuelson ook goed speelde vond ik.
Bij Feyenoord was Timmer de beste man op 't veld bij uitstek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2009 door Daan --
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2009 - 16:15   quote  deeplink  
haha practig k wil wel weten hoe die feyenoorders zich dan voelen.. tegen het oo zo slechte feyenoord.. op getievt met die feyenoorders..
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 16:15 schreef freakie het volgende:
haha practig k wil wel weten hoe die feyenoorders zich dan voelen.. tegen het oo zo slechte feyenoord.. op getievt met die feyenoorders..
opgetieft met een F denk ik ? Nou ik voel me klote ja , maar denk dat jullie niet veel gelukkiger zijn , als je alles kan kopen at je wil en je kan dan nog steeds geen kampioen worden wordt je ook niet blij! Maar op dit moment zal ik me slechter voelen dan jullie ja dat geloof ik , maar ik blijf een trotse Feyenoorder en een echte kakkerlak: die komen altijd en overal weer terug!
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2009 - 20:26   quote  deeplink  
maakt mij niet egt uit met spelling.. is beetje zielig om daar op te reageren.. en denk dat wij wel gelukkig zijn ook al kopen wij spelers.. denk dat t bij ajax t zelfde gebeurt want elia komt ook waarschijnlijk volgend jaar maar zijn we dan wel suarez kwijt.. dat is voetbal.. en dat gaat bij jullie wijnaldum of hoe je dat schrijft ook gebeuren als hij goed is voor een stap verder(hereveen ofzo)
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 20:30   quote  deeplink  
ik heb niks tegen kopen hoor , wat ik wil aangeven is t verachtingspatroon : met onze selectie verwacht je plaats 3 t/m 8 : daar staan we niet dus kut-gevoel met de Ajax selectie telde dit jaar maar 1 ding : KAMPIOEN daar sta je niet dus ook kut-gevoel.
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2009 - 20:42   quote  deeplink  
inderdaad maar er telt nu zowiezo als hoogste prioriteit: de champions league voorrondes halen.. en het kampioenschap is nog niet klaar.. az krijg wedstrijden waar ze kunten KUNNEN gaan verliezen.. groningen..

28-02-2009 AZ - FC Groningen 20:45 uur
08-03-2009 NEC - AZ 14:30 uur
22-03-2009 AZ - Feyenoord 14:30 uur
10-04-2009 NAC Breda - AZ 20:45 uur
26-04-2009 Ajax - AZ 14:30 uur
03-05-2009 FC Twente - AZ 14:30 uur
10-05-2009 AZ - sc Heerenveen 14:30 uur

aantal wedstrijden weg gehaalt dan he..
ajax heeft deze wedstrijden nog:

22/03/2009 14:30 NAC-Ajax
19/04/2009 16:30 PSV-Ajax
26/04/2009 14:30 Ajax-AZ
10/05/2009 14:30 Ajax-FC Twente

natuurlijk kan er veel meer gebeuren bij ajax en az.. maar t zegt wel wat over het programma en tegen psv heeft az de eerste klap of dreun gehad..
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 20:44   quote  deeplink  
2-2 uit bij PSV is geen klap hoor ! is gewoon een goed resultaat!
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2009 - 20:49   quote  deeplink  
nee jij volgt de wedstrijden ook niet he xD wat een daap ben jij... AZ stond 2-0 voor in de eerste helft als psv dan terrug komt is het van psv een goed resultaat ja.. van az niet..
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 21:33   quote  deeplink  
maar ook niet echt een klap
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2009 - 21:36   quote  deeplink  
heb je van gaal gezien? en de reacties van de spelers? dat noem k dan wel de eerste nou ja klap kan het niet anders zeggen eigenlijk..
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 21:53   quote  deeplink  
wat is 2-2 thuis tegen Heracles , 4-1 bijh Vitesse dan ??? je ziet soms is een tikkie goed om wakker te worden
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2009 - 21:59   quote  deeplink  
denk dat ajax daardoor niet wakker is geworden.. en denk dat ajax van een achterstand terug kwam als ajax voorstaat en dan nog gelijk speeld is het een blamage..
Daan
 Daan - zondag 15 februari 2009 - 22:00   quote  deeplink  
freakie doe eens normaal zeg, van gaal had van te voren getekend voor 2-2 hoor, geloof me. Dat AZ een 0-2 voorsprong niet meer uit handen mag geven ben ik met je eens, desalnietemin een goed resultaat voor AZ. Kampioenschap is beslist als je realist bent, AZ wordt kampioen.
HetNieuws
 HetNieuws - zondag 15 februari 2009 - 22:07   quote  deeplink  
Beste freakie, ik zie dat je best actief bent hier, en dat je het helemaal naar je zin hebt als zogenaamde 'Ajax-supporter'. Twee vragen voor je: Kan je niet eens gewoon stoppen met dat onzinnige gezeik van je? Heb je het nou niet door?
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2009 - 22:07   quote  deeplink  
haha ja daan van gaal heeft gezegt dat psv de betere spelers heeft en hij het betere team dus hij hield zich heel erg in hij staat eerste en psv 4e voor een 2-2 had van gaal denk ik niet getekent.. want van gaal weet dat az nu uber machtig is..
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2009 - 22:09   quote  deeplink  
hetnieuws?? onzinnig gezeik?? vertel.. ben benieuwt naar je argumenten..
HetNieuws
 HetNieuws - zondag 15 februari 2009 - 22:45   quote  deeplink  
Dit is een grap?
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2009 - 22:51   quote  deeplink  
nee want je zegt dat ik zeik dus wil graag weten wat jij zeiken vindt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 februari 2009 door freakie --
Krunk
 Krunk - maandag 16 februari 2009 - 14:48   quote  deeplink  
@ Freakie.... let niet teveel op andere forum posters. AZ heeft wel degelijk een klap gehad want met een 2-0 voorsprong heb je de wedstrijd uit handen gegeven.
Dit geeft direct aan dat AZ de wedstrijd niet verder als een kampioen kon uitspelen en kon beheersen. Hierdoor zie ik zeker nog enkele mogelijkheden en kansen gezien hun speelagenda nog lastig is.
HetNieuws
 HetNieuws - maandag 16 februari 2009 - 16:38   quote  deeplink  
Gelukkig, de Hans Kraaij jr. van forum.headliner is er ook weer: de gelegenheidsfan die even komt melden dat AZ wel degelijk een klap heeft gehad. Je hebt zeker ook vrienden in AZ1 die je dat tijdens het thee-rondje op maandagmiddag hebben verteld hé?
Daan
 Daan - maandag 16 februari 2009 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 16:38 schreef HetNieuws het volgende:
Gelukkig, de Hans Kraaij jr. van forum.headliner is er ook weer: de gelegenheidsfan die even komt melden dat AZ wel degelijk een klap heeft gehad. Je hebt zeker ook vrienden in AZ1 die je dat tijdens het thee-rondje op maandagmiddag hebben verteld hé?
Ach gewoon niet meer op reageren, gewoon boven gaan staan.
Krunk
 Krunk - maandag 16 februari 2009 - 17:50   quote  deeplink  
Ja inderdaad. Slaat ook nergens op, snap ook niet waarom hij zichzelf Het Nieuws noemt. Komt alleen gekraam uit.Ajax heeft nog altijd kans.
freakie
 freakie - maandag 16 februari 2009 - 17:51   quote  deeplink  
heey hetnieuws k wacht nog op jou antwoord.. je zegt onzinnig gezeik kijk als je nou iets zegt en het niet onderbouwt(najib amhali zei dat ook in een van zijn shows) kan iemand niks met de kritiek dus haal er maar bij waar ik onzinnig zeik.. k denk dat jullie nu onzinnig zeiken want krunk heeft het gehad over vrienden in de club maar t heeft totaal geen zin om daar op te reageren als az met 2-0 voorstaat en dan de winst uit handen geeft is dat niet goed moet je voorstellen als dat zometeen bij ajax gebeurt we staan 2-0 voor.. en we krijgen er dan in de 2e helft 2 tegen wat zeggen wij dan?..
Krunk
 Krunk - maandag 16 februari 2009 - 18:19   quote  deeplink  
HetNieuws is niks meer en minder dan een forumbezoekers die alleen maar vanaf zijn slaapkamertje lompe en geen inhoudelijke reactie's verstuurd.Je moet hem niet serieus nemen Freakie. Als Ajax dat zou overkomen zou je wel degelijk kunnen stellen dat je een gevoelige tik hebt opgelopen. Als je kampioen wilt worden zou je als AZ de wedstrijd dus professioneel moeten hebben uitgespeeld. En ook verder hebben moeten kunnen winnen. AZ is er nog lang niet. Ajax heeft nog kans. Zelfs TWENTE!!! En niemand heeft het hier over vrienden. Ja ik weet dat jij zielig bent en geen voetballer kent, dat is jouw probleem. Dat neemt niet weg dat er 2 rondlopen in mijn vriendenkring. Iets op tegen? Rot toch een eind op wannabe supporter.
freakie
 freakie - maandag 16 februari 2009 - 18:35   quote  deeplink  
hetnieuws ff voor de duidelijk heid geen klap kijk naar alle kopjes nieuws die ik heb gezien op internet..

-Van Gaal baalt van remise, Lodeweges geniet
-Van Gaal: 'Dit had AZ niet uit handen mogen geven'
-Mendes da Silva: "Jammer dat PSV de gelijkmaker scoort"
-Schaars: "We hebben twee punten laten liggen"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 februari 2009 door freakie --
Daan
 Daan - maandag 16 februari 2009 - 18:53   quote  deeplink  
@Krunk ik had 't tegen Hetnieuws, niet tegen jou.

Hoe kun je nou beweren dat AZ een klap heeft opgelopen tegen PSV? Ik ga mezelf nog een x herhalen, als je met 0-2 voor staat, dan moet je de wedstrijd gewoon uitspelen en winnen. Maar 2-2 is geen slecht resultaat voor AZ uit tegen PSV. Natuurlijk baalt van Gaal achteraf, echter vooraf had hij voor dit resultaat getekend, zie dit nou ook eens in freakie. Krunk kijk eens naar de statistieken: AZ heeft 23 wedstrijden gespeeld en in 5 wedstrijden punten laten liggen. De rest werd allemaal gewonnen. Met nog 11 wedstrijden te gaan, moet AZ minimaal 4 x verliezen, wil ajax naast AZ komen er vanuit gaande dat ajax alle wedstrijden dan moet winnen, want als ajax dat niet doet, dan moet AZ dus NOG meer punten laten liggen. Dit lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk. Twente gaat het ook niet redden, die staan nu 9 punten achter op AZ, maar dan nog... een beetje common sense verteld ons dat AZ gewoon kampioen gaat worden. Hoewel ik als ajacied zijnde natuurlijk liever ajax kampioen zie worden, maar dit gat is gewoon niet te overbruggen. AZ is er nog niet, maar die gaan echt geen 3/4 wedstrijden meer verliezen en dan moet twente/ajax dus alles winnen. No way.
HetNieuws
 HetNieuws - maandag 16 februari 2009 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 18:19 schreef Krunk het volgende:
HetNieuws is niks meer en minder dan een forumbezoekers die alleen maar vanaf zijn slaapkamertje lompe en geen inhoudelijke reactie's verstuurd.Je moet hem niet serieus nemen Freakie. [..]
Ik ben het deels met je bericht eens.

Waar ik het mee eens ben:

- Ik ben een forumbezoeker
- Ik verstuur inderdaad alleen vanuit mijn slaapkamer berichten
- Deze berichten zijn af en toe lomp, en (tot nu toe) vaak inhoudsloos.

Maar ik ben wel meer dan alléén een forumbezoeker.

En trouwens, over die bovengenoemde punten, ik denk dat jullie dit ook allemaal doen. Dus wat is het probleem?
HetNieuws
 HetNieuws - maandag 16 februari 2009 - 19:35   quote  deeplink  
(een paar) berichten van ‘freaky’:

"haha practig k wil wel weten hoe die feyenoorders zich dan voelen.. tegen het oo zo slechte feyenoord.. op getievt met die feyenoorders.."

nee jij volgt de wedstrijden ook niet he xD wat een daap ben jij... AZ stond 2-0 voor in de eerste helft als psv dan terrug komt is het van psv een goed resultaat ja.. van az niet.."

"denk dat ajax daardoor niet wakker is geworden.. en denk dat ajax van een achterstand terug kwam als ajax voorstaat en dan nog gelijk speeld is het een blamage.."

Dit vond ik gezeik. En laat ik even duidelijk zijn, ik heb niks tegen je. Ook niet tegen Krunk overigens.
HetNieuws
 HetNieuws - maandag 16 februari 2009 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 18:19 schreef Krunk het volgende:
En niemand heeft het hier over vrienden. Ja ik weet dat jij zielig bent en geen voetballer kent, dat is jouw probleem. Dat neemt niet weg dat er 2 rondlopen in mijn vriendenkring. Iets op tegen? Rot toch een eind op wannabe supporter.
En nog wat:

- Ik ben niet zielig
- Ik ken geen voetballers, en vind dat persoonlijk geen probleem
- Ik snap echt niet waarom jij denkt dat ik er iets op tegen zou hebben als jij bekende voetballers in je vriendenkring hebt, ik heb er niks op tegen. Ik denk overigens wel dat door het feit dat je het steeds maar weer herhaalt mensen gaan twijfelen aan je geloofwaardigheid. Ik persoonlijk geloof je.
- Ik ben geen wannabe supporter
freakie
 freakie - maandag 16 februari 2009 - 20:38   quote  deeplink  
hetnieuws dat noem ik niet gezeik.. maar ik begrijp dat je die reacties onzinnig vindt maar je had het over andere forums.. k wil wel een punt maken op dat er de 2e en 3e tekst die ik geschreven heb een reactie is op wat jantje zei.. maar nu snap ik waarom je dat vondt k zou proberen niet zo verschrikkelijk vel te reageren..

Daan.. als je gehoort heb hoe van gaal gesproken heeft en somige spelers zie ik dat wel in als een klap.. en daan miss nog een leuk detail.. ze hebben inderdaad 5 wedstrijden punten laten ligge de eerste 2 wedstrijden.. en tegen hereveen en vitesse was het rommelig vooral bij hereveen waar az bij die wedstrijden mazzel hadden dat het gelijk werd.. tegen psv is dit anders verlopen ze komen 2-0 voor en laten in de 2e helft niks of weinig zien en psv kwam terug.. wat zouden wij als ajax suporters zeggen dan als dat gebeurt? jaaaaaa goed van ajax dat 1e punt tegen twente? of welke club dan ook...
Krunk
 Krunk - maandag 16 februari 2009 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 16:38 schreef HetNieuws het volgende:
Gelukkig, de Hans Kraaij jr. van forum.headliner is er ook weer: de gelegenheidsfan die even komt melden dat AZ wel degelijk een klap heeft gehad. Je hebt zeker ook vrienden in AZ1 die je dat tijdens het thee-rondje op maandagmiddag hebben verteld hé?
Oke nee omdat je met de onderstaande zin over AZ weer een indruk wekte, terwijl ik in geen enkel opzicht over een speler van Ajax iets wilde meedelen.

Kijk jij bent ook Ajax supporter, net zoals Freaky en ik. Laten we dus samen voortaan proberen het gezellig te houden op het forum. Ruzie maken laten we over aan 010/040 e.d. Ajax heeft een prachtige achterban die er altijd is ondanks enkele commotie.
Daan
 Daan - maandag 16 februari 2009 - 21:26   quote  deeplink  
quote:

ze hebben inderdaad 5 wedstrijden punten laten ligge de eerste 2 wedstrijden.. en tegen hereveen en vitesse was het rommelig vooral bij hereveen waar az bij die wedstrijden mazzel hadden dat het gelijk werd.. tegen psv is dit anders verlopen ze komen 2-0 voor en laten in de 2e helft niks of weinig zien en psv kwam terug.. wat zouden wij als ajax suporters zeggen dan als dat gebeurt? jaaaaaa goed van ajax dat 1e punt tegen twente? of welke club dan ook...
Ik snap er niks van. Probeer eens komma's en punten te gebruiken in zinnen.

Dan nog is het geen klap voor ze freakie, meer een kleine teleurstelling. Na tig overwinningen op een rij is een gelijkspelletje tegen de huidig kampioen in een uitwedstrijd zeker niet als klap te beschouwen. Maar goed ik ga verder niet in discussie, dit haalt niks uit. Het is de hele tijd een welles/nietes kwestie dit. Jij hebt een mening en ik heb een mening en wij verschillen duidelijk van mening. No problem, maar ik ga niet meer in discussie want je blijft volhouden in je eigen waarheid.

Feit: AZ verspeelt in 5 van de 23 wedstrijden punten, waarvan 2 van de 5 partijen verloren wordt.
Feit: Er zijn nog 11 wedstrijden te gaan.
Feit: Wil ajax nog kampioen worden, dan moet AZ minimaal 4x in 11 wedstrijden verliezen en dan MOET ajax alle wedstrijden winnen, waar het nog AFHANKELIJK is van twente.

Trek je eigen conclusies maar, ik heb 't al gedaan: AZ wordt kampioen!
HetNieuws
 HetNieuws - maandag 16 februari 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 20:46 schreef Krunk het volgende:

[..]

Kijk jij bent ook Ajax supporter, net zoals Freaky en ik. Laten we dus samen voortaan proberen het gezellig te houden op het forum.

[..]
Krunk, ik ben een Feyenoord supporter. Dat komt misschien als een klap (haha), maar toch ben ik het met je eens. Laten we het gezellig houden.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 16 februari 2009 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 14:48 schreef Krunk het volgende:
@ Freakie.... let niet teveel op andere forum posters. AZ heeft wel degelijk een klap gehad want met een 2-0 voorsprong heb je de wedstrijd uit handen gegeven.
Dit geeft direct aan dat AZ de wedstrijd niet verder als een kampioen kon uitspelen en kon beheersen. Hierdoor zie ik zeker nog enkele mogelijkheden en kansen gezien hun speelagenda nog lastig is.
dat zei je 2 wkn geleden ook want jullie kregen Heracles en Vitesse nou we hebben t gezien......... wees nou gewoon reeel Ajax is uitgeschakeld voor de titel , jou vriendjes hebben het in 1 maand verprutst!
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 16 februari 2009 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 18:19 schreef Krunk het volgende:
HetNieuws is niks meer en minder dan een forumbezoekers die alleen maar vanaf zijn slaapkamertje lompe en geen inhoudelijke reactie's verstuurd.Je moet hem niet serieus nemen Freakie. Als Ajax dat zou overkomen zou je wel degelijk kunnen stellen dat je een gevoelige tik hebt opgelopen. Als je kampioen wilt worden zou je als AZ de wedstrijd dus professioneel moeten hebben uitgespeeld. En ook verder hebben moeten kunnen winnen. AZ is er nog lang niet. Ajax heeft nog kans. Zelfs TWENTE!!! En niemand heeft het hier over vrienden. Ja ik weet dat jij zielig bent en geen voetballer kent, dat is jouw probleem. Dat neemt niet weg dat er 2 rondlopen in mijn vriendenkring. Iets op tegen? Rot toch een eind op wannabe supporter.
AZ is niet professioneel omdat ze 0-2 bij PSV weggeven maar Ajax duidelijk wel want die verliezen punten tegen Heracles thuis en krijgen met 4-1 op de klote van Vitesse , verder is het pas echt zielig dat jij mensen zielig vind omdat ze niet zoals jij fantaseren over spelers als vrienden , als jou "vrienden"uit Ajax 1 deze stukjes van jou lezen willen ze echt niets meer met je te maken hebben!
HetNieuws
 HetNieuws - maandag 16 februari 2009 - 22:48   quote  deeplink  
jantje 1974, Krunk, freakie etc. we zullen het allemaal zien na het laatste fluitsignaal op de laatste speeldag. Ik dicht AZ de beste kansen toe, al is het niet onmogelijk dat Ajax, Twente of zelfs PSV zich nog bovenin gaan bemoeien.
freakie
 freakie - maandag 16 februari 2009 - 23:00   quote  deeplink  
jantje.. ajax had eigenlijk geen punten hoeve verliezen de 3 punten was eigenlijk van ajax..
tegen vitesse was het slecht ja.. maar k geloof dat elke club zijn slechte momenten heeft..
maar dat hebben jullie bij feyenoord al genoeg gezien dit jaar..

BIJ DEZE:
ze hebben inderdaad 5 wedstrijden punten laten ligge de eerste 2 wedstrijden..
tegen hereveen en vitesse was het rommelig vooral bij hereveen.
waar az bij die wedstrijden mazzel hadden dat het gelijk werd..
tegen psv is dit anders verlopen ze komen 2-0 voor en laten in de 2e helft niks of weinig zien en psv kwam terug..
wat zouden wij als ajax suporters zeggen dan als dat gebeurt? jaaaaaa goed van ajax dat 1e punt tegen twente? of welke club dan ook??

Wat ik met de tekst van mij uit wil leggen is dat AZ nu:
1: 3 meer zware wedstrijden krijgt dan ajax.
2: Dat ook achter elkaar
3: Dat als je nagaat dat als ajax wint ze 3 punten inlopen en het dan opeens 3 wedstrijden zijn en dus 9 punten als er dan ook niet al tegen andere clubs punten hebben verloren.. er is dus egt nog alles mogelijk..
Natuurlijk is het wel zo dat az er gewoon heel goed voorstaat en zij een hele grote kans hebben.
bully
 bully - maandag 16 februari 2009 - 23:50   quote  deeplink  
als je eerlijk bent freaky weet je zelf ook dat het een bijna onmogelijke opgave is
ajax speeld nu niet echt geweldig voetbal en zal zeker zelf ook nog punten laten liggen
en zoals daan als aangaf 4 uit 11 verliezen is bijna onmogelijk
maar de bal is rond en we kunnen blijven dromen
er zijn ook dromen die uitkomen[ik hoop deze]
laten we ons nu richten op die tweede plek
want dat zal ook nog zeer zwaar worden
want twente speeld ook goed en vergeet niet psv die op de weg terug is
en zoals ajax tot nu toe speeld kunnen ze mij nog niet echt bekoren
ook nog even terugkomend op heracles je zegt daar had ajax geen punten hoeven verliezen die punten waren eigenlijk van ajax
natuurlijk was dat doelpunt onterecht afgekeurd
maar als je eerlijk bent weet je ook dat ajax van heracles gewoon met ruime cijfers moet winnen
en op 1 moment alles afterekenen vind ik niet correct
zulke momenten moet je tegenwoordig gewoon incalculeren
dat gebeurd niet alleen bij ajax maar overal we hebben alleen de pech dat het tegenwoordig vaak slecht voor ons uitkomt
en wat vaker voorkomt vooral bij ons
maar grootste probleem is gewoon het slechte spel wat ons aller ajax nu speeld
Krunk
 Krunk - dinsdag 17 februari 2009 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 21:33 schreef HetNieuws het volgende:

[..]

Krunk, ik ben een Feyenoord supporter. Dat komt misschien als een klap (haha), maar toch ben ik het met je eens. Laten we het gezellig houden.
Ging om het idee. Ik heb ook een idee dat Jantje dat ook is;)
Krunk
 Krunk - dinsdag 17 februari 2009 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 22:27 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

dat zei je 2 wkn geleden ook want jullie kregen Heracles en Vitesse nou we hebben t gezien......... wees nou gewoon reeel Ajax is uitgeschakeld voor de titel , jou vriendjes hebben het in 1 maand verprutst!
Jantje op naar Omniworld. We sluiten niks uit. Afgelopen 2 jaren hebben we gezien dat PSV een voorsprong niet kon behouden, en ter nouwer nood kampioen is geworden op enkele punten/doelpunten verschil.

AZ heeft een lastig programma. Voor AJAX wordt het moeilijk, maar opgeven doen we niet. Net zoals de kakkerlak trouwens, we komen overal weer terug. AFCA!!!
Krunk
 Krunk - dinsdag 17 februari 2009 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2009 - 22:48 schreef HetNieuws het volgende:
jantje 1974, Krunk, freakie etc. we zullen het allemaal zien na het laatste fluitsignaal op de laatste speeldag. Ik dicht AZ de beste kansen toe, al is het niet onmogelijk dat Ajax, Twente of zelfs PSV zich nog bovenin gaan bemoeien.
Dat wil ik alleen maar aangeven. De kansen liggen nog open met 11 finales te gaan. PSV heeft al in het verleden bewezen onder de druk te kunnen bezwijken. En deze ploeg is wel vaker in de afgelopen 10 jaar kampioen geworden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De klassieker zal eindigen in een gelijkspelletje. Eredivisie week 23









0.0116899