BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verlies ondanks winst

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Wim
 Wim - maandag 16 februari 2009 - 10:40   quote  deeplink  
Toch is het nog steeds jammer dat aan het eind van het seizoen: Silva,Lindgren,Suarez,Leonardo,Kennedy ons vermoedelijk allen zullen willen gaan verlaten, betekent verdere uitholling v/d selectie.Betere spelers vinden, die dan ook nog eens voor Ajax willen gaan uitkomen, zal een hele heksentoer worden.Geariveerde spelers en zeer talentvolle spelers komen veelal toch nog steeds vrij snel in Engeland en Italiƫ terecht.Leonardo zal niet willen blijven, is dat geleur zat, Kennedy kan in potentie goed voetballen, heb ik bij Twente gezien, het is er nog niet echt uitgekomen, dat geef ik grif toe.
Silva kan eveneens goed voetballen, komt in de plannen van van Basten helaas niet meer voor.
De beursgang neemt een vrij dramatisch wending, een vrije val, gezien het feit dat ajax aandelen al heel lang geen enkele waarde meer vertegenwoordigden, moet daar dik geld bij.
klaas RTD
 klaas RTD - maandag 16 februari 2009 - 13:00   quote  deeplink  
Wij hebben nog wel wat afdankertjes, voor weinig.
Wat een drama bij het NL voetbal management.
Het zou mooi zijn als clubs als AZ, Hveen, Twente, Utrecht substantieel mee doen om de 1e plek.
Daan
 Daan - maandag 16 februari 2009 - 13:25   quote  deeplink  
Ik denk dat ajax er goed aan zal doen om van de beurs af te gaan. Wat heeft 't nu in al die jaren opgeleverd? Echt helemaal niets, bovendien moet je met een beursgenoteerde club rekenening gaan houden met transfers.

Ieder seizoen komen en gaan er weer mensen, dat is voetbal dat zal altijd zo blijven. Alleen vind ik 't erg jammer dat leo niet meer bij ajax blijft en hoogstwaarschijnlijk kennedy ook niet. Hij heeft de kwaliteiten echt wel om voor ajax uit te komen, alleen laat hij dat niet altijd zien, komt denk ik ook wel omdat hij te weinig speelminuten krijgt in 't 1e van ajax. Verder is 't bijna onvermijdelijk dat suarez na dit seizoen ook weg gaat en een transfer gaat maken naar een grote club. Dit betekent een heel groot verlies voor ajax, maar een heleboel geld naar alle waarschijnlijkheid erbij. Ajax zal in de zomer echt flinke versterkingen moeten gaan halen, anders nemen ze zichzelf niet meer serieus. Ook tegenover de supporters en de sportieve ambities die ze hebben, kunnen ze dat gewoon niet maken. Ik denk aan een spits (nu al 1 te weinig, wellicht bodul volgend seizoen bij 't 1e erbij, maar dan moet je nog een spits aantrekken). Een type suarez waar men veel geld voor moet gaan uitgeven. 1 of 2 Aanvallende middenvelders, type aisatti. (Ik hoop dat ajax in de zomer met seedorf om de tafel kan gaan zitten, zou schitterend zijn als die zou terug keren). Verder verwacht ik eerlijk gezegd ook dat Stekelenburg de overstap maakt naar een subtopclub uit 't buitenland. Vermeer een kans geven in 't 1e, ik vind van wel, maar dan nog moet ajax een andere keeper aantrekken of padt naar 't 1e promoveren. Een type Leonardo moeten we ook weer erbij hebben, dus dat wordt dan na alle waarschijnlijkheid elia.

Ajax is echt afhankelijk van de inkopen die ze in de zomer gaan doen, een spannende tijd voor ons ajax supporters.
bully
 bully - dinsdag 17 februari 2009 - 00:05   quote  deeplink  
de beurs verlaten zal denk ik niet zo snel gebeuren
dat kost gewoon teveel
dat kennedy meer kan dat hij nu laat zien geloof ik ook wel
maar dat hij teweinig vertrouwen heefd gehad ben ik het niet mee eens
vorig seisoen was hij meeste wedstrijden gewoon basisspeler
en begin die seisoen heefd hij ook genoeg kans gehad
en denk dat elia eerder als vervanger van suares komt dan als voor leonardo
en zolang van basten bij ajax trainer is zal terug keer van seedorf een droom blijven
seedorf wil echt niet bij van basten voetballen
en wat er vertrekt moeten we afwachten
enige waar we zeker van zijn is leonardo
suares is een zeer goed voetballer die bij veel topclubs niet zal misstaan
maar als teamspeler moet hij zich nog bewijzen
denk persoonlijk dat ajax al een aardig team heefd
als ze deze grotendeels bijelkaar kunnen houden
zal je met enkele versterkingen in de breedte al aardig op weg zijn
er moet dan wel een team van gemaakt worden
en dat schijnd op dit moment gewoon het moeilijkste tezijn
Daan
 Daan - dinsdag 17 februari 2009 - 00:43   quote  deeplink  
Ik vind elia niet een type suarez, meer een type leonardo, maar dat is mijn mening.
Leonardo is trouwens nog niet definitief weg, hij moet nog steeds een krabbel zetten bij panatinaikos, dan pas is de transfer rond. Naar alle waarschijnlijkheid zal dit ook gaan gebeuren, maar als ik van basten was, dan zou ik toch maar eens met leo om de tafel gaan zitten. Ik vrees dat je gelijk hebt met Seedorf, die zal denk ik niet onder van basten gaan spelen. Snap ook uberhaubt niet waarom van basten, seedorf zolang gepasseerd heeft voor 't nederlands elftal. Als ik bondscoach was, dan was Seedorf een hele belangrijke steunpilaar voor 't Nederlands elftal, een basisspeler. Ik vrees dat er bij ajax in de zomer een paar grote namen weg zullen gaan: suarez, stekelenburg.
Richard
 Richard - dinsdag 17 februari 2009 - 12:24   quote  deeplink  
Wat heeft die buschauffeur van Basten misdaan,wat een slechte verliezer.
bully
 bully - dinsdag 17 februari 2009 - 15:07   quote  deeplink  
dat elia meer het type leonardo is klopt
maar een suares is er maar 1 van
ik bedoel dat elia in de plaats van suares zal komen
mits hij komt
daarbij denk ik dat elia ook meer een teamspeler is dan leonardo en suares
en dat handtekening nog ontbreekt klopt
en denk dat leonardo nog twijfelt omdat zijn gezin hier in nederland is gewend
maar denk niet dat hij bijtekend omdat van basten hem geen basisplaats garandeert
plus de problemen die je krijgt omdat hij al een mondelinge overeenstemming heeft
ook ik hoop dat hij blijft maar vind wel dat hij nog wat constanter moet worden
want tussen hsv en feyenoord heeft hij al vaker gespeeld en dat was ook niet overtuigend
maar dat kan ook door vertrouwen komen
wie er weg gaat zullen we moeten afwachten
voordeel voor ons is dat suares nu ook zijn zwakte heeft laten zien
en ook best wel veel kansen nodig heeft
dus heb de hoop dat hij hier volgend jaar nog tebewonderen is
maar dat hij hogerop gaat daar twijfel ik niet aan
maar wanneer?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 februari 2009 door bully --
Daan
 Daan - dinsdag 17 februari 2009 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 - 12:24 schreef Richard het volgende:
Wat heeft die buschauffeur van Basten misdaan,wat een slechte verliezer.
Lees nu op verschillende supporter pagina's dat de heer van der rijt uit zijn nek heeft lopen lullen, er is helemaal niemand ontslagen, maar waarschijnlijk wil ie gewoon van basten in diskrediet brengen.
freakie
 freakie - dinsdag 17 februari 2009 - 16:55   quote  deeplink  
daan?? waarom staat seedorf nu niet in het nederlands elftal dan?
Daan
 Daan - dinsdag 17 februari 2009 - 16:58   quote  deeplink  
Dat moet je niet aan mij vragen maar aan bert van marwijk, ik zeg alleen dat ik hem persoonlijk wel zou opstellen. Bij milan is hij een icoon, toen ronaldinho van de zomer naar milan verkaste, kreeg hij niet het nummer 10 op zijn t-shirt, omdat seedorf die al heeft, zegt genoeg over zijn status daar.
freakie
 freakie - dinsdag 17 februari 2009 - 17:07   quote  deeplink  
ja zegt veel over status.. niet over zijn spel.. ik vindt persoonlijk de opstelling zeker niet beter worden als je daar seedorf inzet.. Dat seedorf niet opgesteld wordt zegt its over zijn kwaltiteit, dat zijn kwalitiet niet goed genoeg of niet op de lijn ligt van het nederlands voetbal.. Ik vindt seedorf een fantastiese speler maar zeker geen aanwinst.. ronaldinho heeft een tijd geen goede prestaties neergezet dus met de nummers op de shirts vindt ik beetje raar als iemand een nummer heeft ga je dat niet verandere.. k kan aan die info niet veel waarde hechte maar dat heb ik niet gevolgt in ac milan miss weet je daat meer over zou best kunnen
Daan
 Daan - dinsdag 17 februari 2009 - 17:22   quote  deeplink  
Ik weet niet hoe 't nu zit, maar tot aan de winsterstop had hij de meeste minuten gemaakt voor ac milan, dat zegt wel genoeg denk ik? Tja ik zeg ook, dit is mijn mening, ik vind seedorf echt een aanwinst voor het nederlands elftal.
freakie
 freakie - dinsdag 17 februari 2009 - 17:32   quote  deeplink  
ja oke wie moet er van jou uit dan? en als hij de meeste speel minuten maakt is dat inderdaad wel teken maar een icoon kan je eigenlijk niet uit de basis zette neem bijvoorbeeld maldini egt een fantastiese speler maar zoon speler zet je er niet uit hij heeft aanzien en ervaring.. miss zeg k daar wel wat ervaring is in het nederlands elftal erg ver de zoeken.. kwalitiet denk ik brengt seedorf niet veel meer maar dat is een mening:P ervaring neemt hij zeker weten mee..
Daan
 Daan - dinsdag 17 februari 2009 - 17:41   quote  deeplink  
Op dit moment zie ik liever seedorf spelen dan van der vaart, die zit pas in een dip.
freakie
 freakie - dinsdag 17 februari 2009 - 17:43   quote  deeplink  
ja inderdaad zat ik ook aan de denken nu van der vaart speeld even niet lkkr en komt ook weinig aan spelen toe dan is seedorf meer een zekerheid dan van der vaart :P en anders van bommel weg xDxD
bully
 bully - dinsdag 17 februari 2009 - 20:21   quote  deeplink  
jullie vergeten dat de concurentie veel te groot is bij oranje
zelfs van der vaart staat nu reserve
nadeel is dat ze nu met meer controlerende middenvelders spelen
en ze hebben met sneider natuurlijk al de nummer 10
en seedorf nemt geen genoegen met reserve rol das zijn nadeel
dat wil niet zeggen dat ik hem geen aanwinst voor ajax zou vinden
bully
 bully - dinsdag 17 februari 2009 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 - 15:44 schreef Daan het volgende:

[..]

Lees nu op verschillende supporter pagina's dat de heer van der rijt uit zijn nek heeft lopen lullen, er is helemaal niemand ontslagen, maar waarschijnlijk wil ie gewoon van basten in diskrediet brengen.
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=7581

het klopt dus wel
Daan
 Daan - dinsdag 17 februari 2009 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 - 21:44 schreef bully het volgende:

[..]

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=7581

het klopt dus wel
Idd, bully ik had vandaag een mailtje gestuurd naar dhr. van der rijt en die bevestigde ook dat 't waar was. De topic die op ajax1 stond met de berichtgeving dat het lariekoek was, wat dhr. van der rijt zei, is inmiddels verwijderd.

Lage actie van ajax en van van basten als hij erachter zit. Zeer jammer dit.
bully
 bully - woensdag 18 februari 2009 - 00:07   quote  deeplink  
wat de reden is en wie er achter zit zal wel gissen voor ons blijven
ben wel nieuwsgierig
Krunk
 Krunk - maandag 16 maart 2009 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 - 17:07 schreef freakie het volgende:
ja zegt veel over status.. niet over zijn spel.. ik vindt persoonlijk de opstelling zeker niet beter worden als je daar seedorf inzet.. Dat seedorf niet opgesteld wordt zegt its over zijn kwaltiteit, dat zijn kwalitiet niet goed genoeg of niet op de lijn ligt van het nederlands voetbal.. Ik vindt seedorf een fantastiese speler maar zeker geen aanwinst.. ronaldinho heeft een tijd geen goede prestaties neergezet dus met de nummers op de shirts vindt ik beetje raar als iemand een nummer heeft ga je dat niet verandere.. k kan aan die info niet veel waarde hechte maar dat heb ik niet gevolgt in ac milan miss weet je daat meer over zou best kunnen
Freakie ik ben het vaak met je eens, alleen dit keer even niet.
Seedorf zou echt een aanwinst zijn. Zowiezo al rust op het middenveld. En hij heeft een geniaal overzicht en drive voor het spel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verlies ondanks winst









0.0109770