BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Utrecht / topic: Verraders

Headliner: FC Utrecht Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
dedonron
 dedonron - dinsdag 17 februari 2009 - 20:36   quote  deeplink  
v/d gun niemand moest hem en nu laat hij zien waarom schijt aan iedereen nou gozer ik hoop dat je van een koude kermis terug komt nietiedereen red het hoger op blesuren gevoelige pikkies lusten ze rauw terug naar het tweede met die ondankbare hond
dannyvs
 dannyvs - donderdag 19 februari 2009 - 18:30   quote  deeplink  
waar heb jij het in godsnaam over ?
dedonron
 dedonron - woensdag 25 februari 2009 - 16:07   quote  deeplink  
luister v/d gun was overal klaar elke clup wilde hem niet i.v.m blesueres utreg geef hem een kans en nu hij voor het eerst goed speeld weil hij niet meer bi jtekenen dan vind ik je een waardelozen gozer begrijp je nu wat ik bedoel
Frenne
 Frenne - donderdag 05 maart 2009 - 23:59   quote  deeplink  
Nee ik snap je helemaal niet. Van der Gun is dit jaar erg belangrijk geweest voor Utrecht en heeft mooie wedstrijden gespeeld en mooie doelpunten gemaakt. Waar maak je je toch druk over. Ben blij dat hij het dit jaar goed doet. En als hij ergens anders iets leuk vindt: prima toch. Komt weer een ander en die gat het dan ook goed doen. Ik had vand der Gun ook graag gehouden. Het is hem gegund. Toen Mols terugkwam was iedereen in extase, want die zou wel wat laten zien, niets gezien en toen ging ie weg. ook goed toch...
bjorn
 bjorn - zaterdag 07 maart 2009 - 13:55   quote  deeplink  
dit is meschien de laatste kans voor hem om hoogerop te kunnen.
kun je zo jongen met zoveel pech in zijn carriere dat niet.
dedonron
 dedonron - maandag 31 augustus 2009 - 18:44   quote  deeplink  
he een top gozer die v/d gun hij gaat naar wales dat zeker een verbetering laat me niet lachen een verader is en blijf hij
AFCajax
 AFCajax - zaterdag 05 september 2009 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 - 20:36 schreef dedonron het volgende:
v/d gun niemand moest hem en nu laat hij zien waarom schijt aan iedereen nou gozer ik hoop dat je van een koude kermis terug komt nietiedereen red het hoger op blesuren gevoelige pikkies lusten ze rauw terug naar het tweede met die ondankbare hond
kom op zeg het is zijn leven !!
hij heeft zoveel pech gehad met blesurers hij was een goed talent
Fergusson heeft een keer bij Ajax op de tribune gezeten voor VD Gun en had aangegeven
hem graag te willen in de toekomst.Door veel blesureleed heeft VD Gun nooit de Carriere gehad die hij had moeten hebben.dat is zonde en daar heeft hij denk ik veel last van gehad
hij had zijn toekomst ook anders gezien.Utrecht heeft hem idd een kans gegeven en die kans heeft tie terugbetaald om 2seizoenen goed te spelen en 1 seizoen top!!
Dus 3jaar heeft tie voor utrecht gespeeld.hij is bijna 31jaar heeft veel kansen niet gehad in het europese voetbal door blesureleed HET IS DAN TOG NIET GEK DAT HIJ OP ZIJN LEEFTIJD EN DOOR DE VOORGESCHIEDENIS VAN ZIJN CARRIERE DIE HIJ IS MISGELOPEN het is dan tog niet gek dat hij voor een buitenlanfse avondtuur wilt gaan nu het nog kan!!!
eerst voor hem juigen en nu hem de grond in boren omdat hij in het buitenland nog graag wilt spelen hem verader noemen??alsof hij jou vriend is en met je vriendin het bed in is gedoken op die manier vat jij het op.Het is zijn leven en hij heeft 3jaar zijn best gedaan voor Utrecht!!!dus hoezo verader??dus hoezo hem de grond in boren??
HET IS ZIJN LEVEN NIET DIE VAN JOU!!!
Juantinho
 Juantinho - maandag 07 september 2009 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2009 - 19:39 schreef AFCajax het volgende:

[..]

kom op zeg het is zijn leven !!
hij heeft zoveel pech gehad met blesurers hij was een goed talent
Fergusson heeft een keer bij Ajax op de tribune gezeten voor VD Gun en had aangegeven
hem graag te willen in de toekomst.Door veel blesureleed heeft VD Gun nooit de Carriere gehad die hij had moeten hebben.dat is zonde en daar heeft hij denk ik veel last van gehad
hij had zijn toekomst ook anders gezien.Utrecht heeft hem idd een kans gegeven en die kans heeft tie terugbetaald om 2seizoenen goed te spelen en 1 seizoen top!!
Dus 3jaar heeft tie voor utrecht gespeeld.hij is bijna 31jaar heeft veel kansen niet gehad in het europese voetbal door blesureleed HET IS DAN TOG NIET GEK DAT HIJ OP ZIJN LEEFTIJD EN DOOR DE VOORGESCHIEDENIS VAN ZIJN CARRIERE DIE HIJ IS MISGELOPEN het is dan tog niet gek dat hij voor een buitenlanfse avondtuur wilt gaan nu het nog kan!!!
eerst voor hem juigen en nu hem de grond in boren omdat hij in het buitenland nog graag wilt spelen hem verader noemen??alsof hij jou vriend is en met je vriendin het bed in is gedoken op die manier vat jij het op.Het is zijn leven en hij heeft 3jaar zijn best gedaan voor Utrecht!!!dus hoezo verader??dus hoezo hem de grond in boren??
HET IS ZIJN LEVEN NIET DIE VAN JOU!!!
100% mee eens kerel
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 07 september 2009 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2009 - 19:39 schreef AFCajax het volgende:

[..]

kom op zeg het is zijn leven !!
hij heeft zoveel pech gehad met blesurers hij was een goed talent
Fergusson heeft een keer bij Ajax op de tribune gezeten voor VD Gun en had aangegeven
hem graag te willen in de toekomst.Door veel blesureleed heeft VD Gun nooit de Carriere gehad die hij had moeten hebben.dat is zonde en daar heeft hij denk ik veel last van gehad
hij had zijn toekomst ook anders gezien.Utrecht heeft hem idd een kans gegeven en die kans heeft tie terugbetaald om 2seizoenen goed te spelen en 1 seizoen top!!
Dus 3jaar heeft tie voor utrecht gespeeld.hij is bijna 31jaar heeft veel kansen niet gehad in het europese voetbal door blesureleed HET IS DAN TOG NIET GEK DAT HIJ OP ZIJN LEEFTIJD EN DOOR DE VOORGESCHIEDENIS VAN ZIJN CARRIERE DIE HIJ IS MISGELOPEN het is dan tog niet gek dat hij voor een buitenlanfse avondtuur wilt gaan nu het nog kan!!!
eerst voor hem juigen en nu hem de grond in boren omdat hij in het buitenland nog graag wilt spelen hem verader noemen??alsof hij jou vriend is en met je vriendin het bed in is gedoken op die manier vat jij het op.Het is zijn leven en hij heeft 3jaar zijn best gedaan voor Utrecht!!!dus hoezo verader??dus hoezo hem de grond in boren??
HET IS ZIJN LEVEN NIET DIE VAN JOU!!!
je moet weeeeeeer iets van ajax erbij zeggen he
AFCajax
 AFCajax - maandag 07 september 2009 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2009 - 23:08 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

je moet weeeeeeer iets van ajax erbij zeggen he
en weer reageer je niet inhoudelijk
Jij moet weer iets tegen ajax erbij zeggen he

Al was het een speler van Omniworld mijn mening geld voor Alle spelers!!!

Heb wel is op het Psvforum met je over voetbal gepraat ik vond je een beste gozer
maar vind het kinderachtig om elke keer tegen ajax of ajacieden iets negatiefs te zeggen
jammer Patrick

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 september 2009 door AFCajax --
dedonron
 dedonron - woensdag 14 oktober 2009 - 14:13   quote  deeplink  
hoezo 2seizoenen goed en 1 top de man heeft maar alles bij elkaar een haalf jaar gevoetbalt en waarom moet hij een kans krijgen hoogerop te komen omdat hij zielig is? kom op zeg waar speelt hij nu hoogerop? laat me niet lachen hij had het zo hoog in zijn bol dat hij een bot van 6 ton liet lopen en waat me vriendin betrefdie houd niet van zelfoverschate jongentjes hij heeft mijn clupie veraden en daar denken er velen met mij zo over dus v/d gun je heb inderdaat gekregen waar je recht op heb

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Utrecht Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Utrecht / topic: Verraders









0.0055100