BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kan Ajax de goede lijn voortzetten in speelronden 24 en 25

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 20 februari 2009 - 18:57   quote  deeplink  
Exact een derde van de trainers is dit seizoen weggestuurd of opgestapt. Andries Jonker heeft de eer aan zichzelf gehouden en richt zich als TD op de algemene gang van zaken. Met Groenendijk moet promotie/degradatie worden ontlopen. We wachten het af. Het AH verzamelboek plaatjesalbum krijgt in ieder geval een hoge curiositeitswaarde.

Ajax en Twente deden goede zaken in Europa. Twente gaat naar mijn idee zeker door maar bij Ajax weet ik het nog niet zo. Het leek alsof Fiorentina de boel onderschat had.

De staat van Feyenoord wordt inmiddels steeds treuriger. Als er bij de Graafschap wordt verloren komen promotie degradatie wedstrijden steeds dichterbij. Dat het ontslag en vertrek van GJ Verbeek en Bosz geen enkele positief resultaat teweeg heeft gebracht is inmiddels overduidelijk en ook de blessures en ziekmeldingen blijven goed gebruik.

2 weken in 1 klap omdat het Telegraaf tijd is voor Sportdwaas.

Hier maar snel de voorspellingen op hoop en gevoel

Voorbeschouwingen speelronde 24 en 25
Tussen haakjes de de bookmakers odds winstthuis/gelijk/winstuit en inzet afgerond naar beneden op moment van publikatie (bron: www.betfair.com zijn dus ook andere goksites etc).

Vitesse - Roda JC 3-1 (1,77/3,8-5,6 48000)
Vitesse is in vorm en Roda is gered van een faillissement dus de Arnhemmers hebben het voordeel.

Heerenveen - Willen II 3-1 (1,38-5.5-10 1700)
Winst voor Harrenfaen tenzij de inhuur Friezen de Marobraboos onderschatten .

ADO Den Haag - NAC 2-2(2,64/3,45/2,88 90)
Ik hou het op een gelijkspelletje.

Heracles - AZ 1-4 (6,6/4,3/1,59 1500)
DSB1 komt prima uit de voeten op kunstgras. Kampioenschap komt dichterbij.

Groningen - PSV 1-3 (3,2/3,55/2,4 348)
Nu de titel in feite buiten bereik is kan PSV ontspannen spelend de 2e plaats halen.

De Graafschap - Feyenoord 2-4 (3,85/3,75/2,06 1132)
Het verlies thuis tegen de Graafschap luidde het begin van het einde in van het regime van Gertjan Verbeek. Sindsdien hebben de vedetten van Feyenoord bitter weinig laten zien en zijn ze ziek zwak of misselijk omdat ze het te druk hebben met drinken, sponsoren en uit hun nek lullen. Maar ze zijn gewaarschuwd de grootste kletsmeier van allemaal hoeft niet terug te komen volgende jaar. Op de Vijverberg leveren deze 2 teams doorgaans spektakel af. Als Makaay niet scoort moet hij ook maar op de transferlijst. Het is opvallend hoe na het vertrek van GJ Verbeek Feyenoord1 het met name in de 2e helft laat afweten. Gebrek aan conditie denk ik...

Sparta Rotterdam - FC Twente 1-2 (5,2/3,95/1,74 133)
Met winst blijft Twente in de race voor de 2e plek. Prima prestatie in Marseille afgeleverd door het team van McLaren. En je kunt zeggen van Bosz wat je wil Arnoutovic was goed gescout.

Utrecht - NEC 1-1 (1,85/3,8/4,9 2945)
Gelijkspelletje omdat het in Utrecht is.

Ajax - Volendam 6-0(1,18/8/20 2100)
Verhoeven voorkomt de 10-0.

En hier de voorspelling voor speelronde 25(geen odds beschikbaar op moment van publikatie)

PSV - Heerenveen 3-1
PSV is thuis niet te kloppen voor de mannen van Sollied in de vrijdagavond editie van eredivisie voetbal.

AZ - FC Groningen 3-1
De lente nadert en AZ kan wellicht freewheelend naar de titel na deze pot.

NAC - Sparta 1-1
Gelijkspelletje

Roda JC - de Graafschap 3-1
Roda houdt hoop na deze wedstrijd.

Feyenoord - Vitesse 2-2
Ik hou het op een gelijkspelletje. Misschien dat Roy Makaay gewoon eens moet juichen na een doelpunt.

Twente - ADO Den Haag 3-1
Ook dit gaat geen problemen opleveren voor de Tukkers-

Utrecht - Ajax 3-5
Dit wordt een mooie

Willem II - Heracles 3-1
Willem II gaat terugkomen.

Volendam - NEC 1-3
NEC kan rechtstreekse degradatie van Feyenoord in ieder geval voorkomen door te winnen aan de Dijk

De tussenstand qua voorspellingen (juiste winnaar/gelijkspel):
Bookmakers (111 uit 198)
Sportdwaas (95 uit 198, 10 uitslagen exact goed)

Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEPR©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen:

www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl
http://www.phpbbcity.com/rbmb/viewforum.php?f=20 (eerdere beschouwingen netjes op een rijtje)
www.lostpinio.blogspot.com

Disclaimer:
Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan.
freakie
 freakie - vrijdag 20 februari 2009 - 21:25   quote  deeplink  
k zie in alle wedstrijden wel een goede kans ja een 6-0 overwinning vindt ik wat veel en 3-5 is ook veel om de wedstrijden van ajax er dan bij te halen.. maar wel eigenlijk kan k alles het wel met jou wel eens zijn:P
freakie
 freakie - zondag 22 februari 2009 - 18:10   quote  deeplink  
sportdwaas!!:P goede week voor je de 1ste week:P alles goed op 1tje na met wie der zou winnen en zelfs 2 precies goed alleen ajax is ies te hoog beoordeelt:P
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - zondag 22 februari 2009 - 19:23   quote  deeplink  
020 kreeg weer teveel tegen Volendam, zuivere goal van Volendam afgekeurd daar hoor je de pannenkoek niet over.
freakie
 freakie - zondag 22 februari 2009 - 20:55   quote  deeplink  
hahahaha zuivere goal.. typische feyenoorder.. hij stond buitenspel was in de beelden te zien..
En ajax speelde opzich niet slecht alleen het scoren ging niet..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 februari 2009 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2009 - 20:55 schreef freakie het volgende:
hahahaha zuivere goal.. typische feyenoorder.. hij stond buitenspel was in de beelden te zien..
En ajax speelde opzich niet slecht alleen het scoren ging niet..
Nou jongen ik was vandaag te gast bij jullie in de Arena en zat pal achter het doel .Ik heb maar 1 conclusie.Ajax had het in de eerste halfuur al af moeten maken.Maar jullie mogen van geluk spreken dat Volendam zonder punten naar huis zijn gegaan....
PS is het altijd zo leeg in de Arena????
Was maar voor een goede 60% gevuld joh....
Daan
 Daan - zondag 22 februari 2009 - 23:01   quote  deeplink  
Doelpunt terecht afgekeurd, ajax slordig met de kansen om gegaan en defensief erg zwak. Ajax mag aan de ene kant van geluk spreken dat volendam niet de 2-2 maakt, aan de andere kant is 't natuurlijk helemaal aan ajax te wijten dat ze het niet eerder afgemaakt hebben. Suarez had het vizier niet op scherp vandaag.

En Leon, lees op teletekst dat er 49.749 toeschouwers aanwezig waren, dus dat is maar 2000 zitplaatsen van de volledige capaciteit van de arena af.

Back to topic: Goede week voor jou sportdwaas. Nette toto ingevuld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 februari 2009 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2009 - 23:01 schreef Daan het volgende:
Doelpunt terecht afgekeurd, ajax slordig met de kansen om gegaan en defensief erg zwak. Ajax mag aan de ene kant van geluk spreken dat volendam niet de 2-2 maakt, aan de andere kant is 't natuurlijk helemaal aan ajax te wijten dat ze het niet eerder afgemaakt hebben. Suarez had het vizier niet op scherp vandaag.

En Leon, lees op teletekst dat er 49.749 toeschouwers aanwezig waren, dus dat is maar 2000 zitplaatsen van de volledige capaciteit van de arena af.

Back to topic: Goede week voor jou sportdwaas. Nette toto ingevuld.
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien Daan.Ik geloof best dat die 49.749 verkocht zijn.Ben alleen van mening dat er 15 tot 20.000 supporters op wintersport waren of achter de decoder zaten.Ik was er met trainers en leiders van het elftal van mijn zoonje allemaal Ajacieden op mij en mijn ennu zoontje na en ook zij bevestigde dat,dus ik l8l echt niet uit mijn nek.
Daan
 Daan - maandag 23 februari 2009 - 00:40   quote  deeplink  
Ohh ok, dan zullen dat wel de verkochte kaarten zijn. Van de ene kant ook maar beter dat er zo weinig supporters aanwezig waren, bij vlagen was 't niet om aan te zien.
makker
 makker - maandag 23 februari 2009 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2009 - 23:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb het met mijn eigen ogen gezien Daan.Ik geloof best dat die 49.749 verkocht zijn.Ben alleen van mening dat er 15 tot 20.000 supporters op wintersport waren of achter de decoder zaten.Ik was er met trainers en leiders van het elftal van mijn zoonje allemaal Ajacieden op mij en mijn ennu zoontje na en ook zij bevestigde dat,dus ik l8l echt niet uit mijn nek.
Bij telling wordt rekening gehouden met het aantal seizoenkaarthouders + aantal verkochte kaarten. Vervolgens wordt niet meer geteld hoeveel supporters er nu daadwerkelijk zijn. Dus kan best zijn dat er heel veel seizoenkaarthouders niet waren maar wel meegeteld zijn. Maar in principe zit het stadion altijd voller hoor Leon.
freakie
 freakie - maandag 23 februari 2009 - 16:49   quote  deeplink  
en leon weet niet waar jij was maar er wordt niet of nauwelijk gepraat of het buiten spel was of niet.. en als ze het er over hebben is het terecht zelfs de scorende speler zegt dat het buiten spel was.. maar vn geluk mogen ze zeker spreken want deze goal had ook niet afgekeurd kunnen worden en dan hadden wij als ajax suporters weer boos geweest.. maar nu zijn we ook teleurgesteld maar dan alleen in het feit dat suarez niet lkkr scoord en niet alleen tegen volendam maar al heel lang niet makkelijk scoort..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 februari 2009 door freakie --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 februari 2009 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 16:49 schreef freakie het volgende:
en leon weet niet waar jij was maar er wordt niet of nauwelijk gepraat of het buiten spel was of niet.. en als ze het er over hebben is het terecht zelfs de scorende speler zegt dat het buiten spel was.. maar vn geluk mogen ze zeker spreken want deze goal had ook niet afgekeurd kunnen worden en dan hadden wij als ajax suporters weer boos geweest.. maar nu zijn we ook teleurgesteld maar dan alleen in het feit dat suarez niet lkkr scoord en niet alleen tegen volendam maar al heel lang niet makkelijk scoort..
Uhhhhhhhh dat schot op de paal vergeten??En de rest van de laatste 10 minuten??Eerlijkheid duurd het langst ook al ben je een beetje Freaky .
freakie
 freakie - maandag 23 februari 2009 - 21:16   quote  deeplink  
hahahah ja leon de rest van de wedstrijd vergeten?:P en t is met ie he niet met y
Ik ben niks vergeten maar in de wedstrijd gezien is ajax niet onverdient winnaar volendam had een punt kunnen pakken maar ajax had ook zo op 4-1 kunnen staat minimaal.. dat is niet gebeurt en dan is de eerlijk heid dat ajax gemazzelt heeft inderdaad de laatste 10 min..
bully
 bully - maandag 23 februari 2009 - 23:12   quote  deeplink  
klopt stadion was niet erg vol deze keer
maar komt denk door dat het ook carnavals weekend was
maar dit is niet wekelijks leon fr1908
over geluk mogen we ook niet klagen
maar vond overwinning terecht
veel kansen gehad maar niet afgemaakt dan kom je jezelf tegen op einde
maar met vlagen was het ook niet echt om aan tezien
er werd niet voor niks gefloten aan het eind van wedstrijd
begin er nu ook steed meer in tegeloven dat ook die tweede plek
wel erg moeilijk zal worden[met dit spelpeil onbereikbaar]
Krunk
 Krunk - dinsdag 24 februari 2009 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 21:16 schreef freakie het volgende:
hahahah ja leon de rest van de wedstrijd vergeten?:P en t is met ie he niet met y
Ik ben niks vergeten maar in de wedstrijd gezien is ajax niet onverdient winnaar volendam had een punt kunnen pakken maar ajax had ook zo op 4-1 kunnen staat minimaal.. dat is niet gebeurt en dan is de eerlijk heid dat ajax gemazzelt heeft inderdaad de laatste 10 min..
Suarez had het eerder moeten afmaken.
Dan was het niet zo een puinhoop geweest. Hij is uit vorm.
Maar oh oh oh... wat keept de Steek weer giga goed. Nu hoor je Jantje en zijn makker Patrick ineens niet meer.
Al 3 wedstrijden achter elkaar inmiddels.
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2009 - 15:59   quote  deeplink  
inderdaad krunk..:P hij doet het zeker weer lkkr die steek:P nu nog scoren.. en bully t was ook zeker niet aan te zien bij twente en az.. want az had namelijk toch de nodige mazzel nodig en twente ook..
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 februari 2009 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 00:35 schreef Krunk het volgende:

[..]

Suarez had het eerder moeten afmaken.
Dan was het niet zo een puinhoop geweest. Hij is uit vorm.
Maar oh oh oh... wat keept de Steek weer giga goed. Nu hoor je Jantje en zijn makker Patrick ineens niet meer.
Al 3 wedstrijden achter elkaar inmiddels.
Je hoort ons idd niet meer , zou beetje raar zijn om nu kritiek op hem te hebben , hij keept nu goed , alleen wel paar wedstrijden slecht gekeept , en dat is dus een inschattingsfout geweest vd trainer : niet gelijk een halffitte keeper in de basis als je een goede vervanger hebt , spelers moeten ook altijd eerst in jong- speelminuten maken! Verder zijn de wedstrijden tegen Volendam en Feyenoord geen maatstaven natuurlijk!
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2009 - 16:22   quote  deeplink  
jantje de wedstrijden zijn geen maatstaaf voor ajax of voor steek? want vind ze voor allemaal maatstaven voor ajax want ze kunnen niet scoren of makkelijk scoren(staat bijna een verdediger in de topscoorders lijst xD) en het spel wat ze spelen is zeker niet goed nog.. en dan voor steek natuurlijk t is altijd een maatstaaf als er maar een goed shot gelost wordt moet je er zijn..
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 24 februari 2009 - 17:26   quote  deeplink  
als jij dat vind , tegen Feyenoord heeft hij niet 1 keer echt redding hoeven brengen en tegen Volendam 2x maar ook geen gekke ballen , tegen Fiorentina kreeg hij de kans om zich te laten zien en dat deed hij idd uitstekend. Jammer van die paar K..wedstrijden , kan je precies een CL plaats kosten.....................
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2009 - 20:00   quote  deeplink  
nee inderdaad tegen feyenoord had hij niet heel veel te doen en ja volendam had wel een aantal kansen maar je kan het miss niet zien als maatstaaf.. maar hij laat dan nog wel zien dat ie er weer is en niet onzeker is zoals hij de eerste 4 of 5 wedstrijden was na zijn blesure:P
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 februari 2009 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2009 - 23:12 schreef bully het volgende:
klopt stadion was niet erg vol deze keer
maar komt denk door dat het ook carnavals weekend was
maar dit is niet wekelijks leon fr1908
over geluk mogen we ook niet klagen
maar vond overwinning terecht
veel kansen gehad maar niet afgemaakt dan kom je jezelf tegen op einde
maar met vlagen was het ook niet echt om aan tezien
er werd niet voor niks gefloten aan het eind van wedstrijd
begin er nu ook steed meer in tegeloven dat ook die tweede plek
wel erg moeilijk zal worden[met dit spelpeil onbereikbaar]
Een eerlijk antwoord nr1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 februari 2009 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 00:35 schreef Krunk het volgende:

[..]

Suarez had het eerder moeten afmaken.
Dan was het niet zo een puinhoop geweest. Hij is uit vorm.
Maar oh oh oh... wat keept de Steek weer giga goed. Nu hoor je Jantje en zijn makker Patrick ineens niet meer.
Al 3 wedstrijden achter elkaar inmiddels.
Eerlijk antwoord nr2 tot en met de woorden giga goed.
freakie
 freakie - zaterdag 28 februari 2009 - 13:06   quote  deeplink  
t begin van deze week is wat minder voor je sportdwaas..
Krunk
 Krunk - zondag 01 maart 2009 - 02:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 - 17:26 schreef jantje 1974 het volgende:
als jij dat vind , tegen Feyenoord heeft hij niet 1 keer echt redding hoeven brengen en tegen Volendam 2x maar ook geen gekke ballen , tegen Fiorentina kreeg hij de kans om zich te laten zien en dat deed hij idd uitstekend. Jammer van die paar K..wedstrijden , kan je precies een CL plaats kosten.....................
Dat geeft eigenlijk toch aan wat het niveau is in 010. Niet vervelend bedoeld hoor, maar indien je als member van de G14 op zo een wijze elke week wedstrijden bespeeld.....

Verder is Steek gewoon weer goed bezig sinds 3 weken, en dat mag ook even worden gezegd vindt ik. Zoals ik al zei: Die jongen komt er wel, en Vermeer komt niet eerder als 1e doelman naar voren nadat Steek is vertrokken naar Engeland!!!

Daarnaast blijft het een feit dat Kenneth een waardige vervanger is, en wie weet OOIT beter kan worden.
Maar ik heb het hier al over gehad met Patrick en Jantje, Steek is gewoon beter op het moment.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 02 maart 2009 - 17:30   quote  deeplink  
het nivo in 010 is idd klote , maar Steek is niet beter dan Vermeer. maar ach dat is jouw mening tegen de mijne , en jij bent gek op Maarten want je droomt ervan om zijn vriendje te zijn dus is ook niet echt een heldere blik..........
Krunk
 Krunk - maandag 02 maart 2009 - 18:00   quote  deeplink  
Ik geef hier gewoon een normale reactie, en jij kunt het weer eens niet laten om weer met iets stoms te komen. Daarom ga ik daar ook niet verder op in. Het niveau in 010 is idd vrij slecht. En als je bij de G14 behoort is dit niet goed te praten! Verder geef ik aan dat Vermeer beter kan worden, maar ik Maarten nu beter acht, alhoewel die voorsprong wel aan het verdunnen is.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 02 maart 2009 - 19:12   quote  deeplink  
het nivo in ROTTERDAM heeft niets te maken met de discussie kenneth/maarten , ik heb al vaker gezegd dat ik het onterecht vond dat een halffitte Maarten zomaar zijn plek terugkreeg terwijl zijn vervanger op dat moment punten pakte voor Ajax , jij hebt altijd geroepen dat je een vriend bent van enkele Ajax-spelers waaronder Maarten , vandaar dus dat ik jouw oordeel niet helemaal objectief vind , dat nu vele stukken later blijkt dat jij helemaal géén vriend blijkt te zijn van de betreffende spelers maar gewoon een supporter bent die ellicht bij t trainingsveld weleens een woordje wisselt met diverse speleres kan over die gedachte nog geen verandering brengen.
Pietje
 Pietje - maandag 02 maart 2009 - 20:47   quote  deeplink  
Ik ben het (als Ajax-fan) volledig met Jantje eens. Wat een kinderachtig gedoe is dit. Deze discussie begon over het dilemma Maarten Stekelenburg of Kenneth Vermeer. Laten we het daarover blijven hebben, interessant genoeg nu dat Kenneth gisteren weer een uitermate goede wedstrijd heeft gespeeld. Hij is op dit moment beter dan Maarten in staat "de nul" te houden. Bovendien is Kenneth in staat om punten voor Ajax te pakken. Maarten is na zijn terugkeer van zijn blessure bepaald niet in vorm. Een goede coach zou hem dan ook in bescherming moeten nemen, immers hij heeft een schitterend alternatief: Kenneth Vermeer!
Krunk
 Krunk - maandag 02 maart 2009 - 22:45   quote  deeplink  
a: Kenneth gaat nooit naar 010
b: Steek heeft zijn plek in het verleden al verdiend. Logisch dat hij nr 1 is
c: Ik ken maar 2 spelers uit de selectie goed. dus snap niet hoe jij weer op een trainingsveld uitkomt, maar goed. Wellicht is het niveau van het spelbeeld van 010 wel doorgeslagen op de supporters.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 03 maart 2009 - 22:19   quote  deeplink  
zeg nooit , nooit in de voetallerij Moet jij toch eten als insider!
Krunk
 Krunk - woensdag 04 maart 2009 - 14:47   quote  deeplink  
Nooit kun je idd nooit zeggen, maar we weten beide dat Vermeer niet naar 010 zal gaan. Ikzelf denk dat Velthuizen wel een goede doelman is voor Feyenoord 1. En dat is even serieus bedoeld. Die jongen heeft best potentie, maar heeft ook geen aardige verdediging voor zich staan. Wellicht met Hofland/Gio en de nieuwelingen dat ook hij zich beter kan manifesteren. En anders loopt er in NL niet zo heel erg veel meer rond waarvan je kunt zeggen: DAT IS TOP!!! De doelman van PSV is een nachtmerrie voor de club. Timmer is nog redelijk, alleen niet geschikt voor Europees voetbal.
freakie
 freakie - woensdag 04 maart 2009 - 22:04   quote  deeplink  
haha k geloof dat dit onderwerp geslote is..

Vermeer: naar Feyenoord? Nooit!
Hij heeft gezegt naar feyenoord gaan is uit den boze..
Kijk bijvoorbeeld cvitanisch dat soort spelers, spelers die gekocht zijn door ajax die eigenlijk weinig verschil zien tussen feyenoord en ajax.. die kunnen naar feyenoord gaan maar vermeer is van de jeugd en heeft gewoon voledig ajax verleden dus maar feyenoord gaan dat is gewoon al uitgeslote.. zelfde als ooier naar ajax of van bronkhorst naar ajax..
Krunk
 Krunk - donderdag 05 maart 2009 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 22:04 schreef freakie het volgende:
haha k geloof dat dit onderwerp geslote is..

Vermeer: naar Feyenoord? Nooit!
Hij heeft gezegt naar feyenoord gaan is uit den boze..
Kijk bijvoorbeeld cvitanisch dat soort spelers, spelers die gekocht zijn door ajax die eigenlijk weinig verschil zien tussen feyenoord en ajax.. die kunnen naar feyenoord gaan maar vermeer is van de jeugd en heeft gewoon voledig ajax verleden dus maar feyenoord gaan dat is gewoon al uitgeslote.. zelfde als ooier naar ajax of van bronkhorst naar ajax..
dus dat, ajax rulez.... niet zomaar de beste jeugdopleiding van heel Europa! De beste talenten komen dan ook uit de Bijlmer:D
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 06 maart 2009 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2009 - 22:04 schreef freakie het volgende:
haha k geloof dat dit onderwerp geslote is..

Vermeer: naar Feyenoord? Nooit!
Hij heeft gezegt naar feyenoord gaan is uit den boze..
Kijk bijvoorbeeld cvitanisch dat soort spelers, spelers die gekocht zijn door ajax die eigenlijk weinig verschil zien tussen feyenoord en ajax.. die kunnen naar feyenoord gaan maar vermeer is van de jeugd en heeft gewoon voledig ajax verleden dus maar feyenoord gaan dat is gewoon al uitgeslote.. zelfde als ooier naar ajax of van bronkhorst naar ajax..
Ooijer zou wel kunnen hoor , is een Amsterdammer en komt uit de Ajax opleiding!
Krunk
 Krunk - vrijdag 06 maart 2009 - 12:33   quote  deeplink  
Ooijer gaat naar de lampjes toe in Eindhoven. Die heeft niks tot weinig te zoeken in 010. Hij is sowiezo financieel niet eens haalbaar, laat staan sportief gezien.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 06 maart 2009 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2009 - 12:33 schreef Krunk het volgende:
Ooijer gaat naar de lampjes toe in Eindhoven. Die heeft niks tot weinig te zoeken in 010. Hij is sowiezo financieel niet eens haalbaar, laat staan sportief gezien.
WEDEROM een reactie die nergens op slaat! Er wordt nergens iets gezegd over Ooijer naar 010 ! lees nou s eerst voordat je weer begint te blaffen!
freakie
 freakie - vrijdag 06 maart 2009 - 13:45   quote  deeplink  
jantje inderdaad ooier zou nog kunnen.. maar bedoel spelers zoals van bronkhorst enzo maar ooier heeft vroeger niet veel gedaan en gespeeld bij ajax.. eigenlijk helemaal niet alleen in het jeugd team van ajax dus heeel lang geleden.. hij is dus eigenlijk gewoon een speler die terug zou keren naar psv maar zeker niet naar ajax dat heeft hij ook wel laten weten..
bully
 bully - vrijdag 06 maart 2009 - 23:14   quote  deeplink  
volgens mij zei iedereen ook dat cruif niet naar feyenoord zou gaan
en zo waren er meerdere daarna
witche en nu de cler komt ook uit ajax jeugt
dus zeg nooit nooit
dat vermeer nu zegt dat hij nooit naar feyenoord gaat zegt niks
denk ook niet heel snel
maar over 5 of meer jaren zou ik niet durven zeggen dat hij daar niet speeld
clubliefde bestaat alleen bij de supporters
het gaat gewoon om de omstandigheden en de pingels
in de vorm vermeer nu speeld geloof ik dat hij nooit bij feyenoord zal spelen
maar ik zeg niet nooit of onmogelijk
freakie
 freakie - zaterdag 07 maart 2009 - 10:38   quote  deeplink  
witche en de cler hebben ook nooit gezegt dat ze niet naar feyenoord zoude gaan.. maar vermeer laat dat nu duidelijk merken.. dat dat van bronkhorst al helemaal.. witschge trouwens die is nu trainer assistent trainer bij ajax maar wat er bij witschge is gebeurd is dat ajax hem niet wou hebben en feyenoord wel (t is wel vaker gezegt maar ajax heeft veel jonger elftal dan feyenoord heeft) als feyenoord hem dan wel wil dan gaat hij ook naar feyenoord daar kan je dan als speler niks aandoen.. het zelfde is een beetje bij de cler als ajax hem niet wil.. moet hij bij een andere club aan de gang..

Als je geen werk heb want de bent ontslagen bij de bakker.. en de concurent zit er naast of er tegenover en voor de rest zijn er geen bakkers of is er geen werk dan ga je bij de cuncurent naar binnen want je wilt je gezin ook onderhouden.. dat is wat spelers ook doen..
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 11:34   quote  deeplink  
freakie sorry dat ik t zeg : je reacties zijn vaag en soms niet te berijpen , natuurlijk zegt Vermeer nu dat ie NOOIT naar Feyenoord zou gaan , maar wat zal hij doen als duidelijk zou worden dat hij volgend jaar weer geen 1e doelman wordt? juist dan veranderd die mening heel snel , en daarover ging de discussie : als Vermeer géén uitzicht heeft om 1e doelman te worden zou hij ook wel naar Feyenoord kunnen gaan , zijn voorkeur ligt bij AJAX en dat is logisch maar hij heeft zelf al aangegeven volgend jaar te willen spelen , liefst bij Ajax maar anders ergens anders.
coolman
 coolman - zaterdag 07 maart 2009 - 11:41   quote  deeplink  
Ik denk dat het maar om 1 ding gaat of iemand bij een andere club gaat spelen en dat is de poen. Iedere prof die wil voor zijn 30e levensjaar binnen zijn! En dan niet te spreken over de voetbal makelaars die hun leuke provisie(s) willen opstrijken. Het gaat hier immers niet meer zoals vroeger over een koelkasten contract maar om de grote knikkers! De vraag is misschien wel; is men in Rotterdam financieel draagkrachtig genoeg om 1 of meerdere toppers aan te kopen in plaats van sterren die op hun retour zijn?! De kweekvijvers van de profclubs zitten nog steeds vol met talent echter hebben ze nog wel de tijd om te rijpen in het eerste team en voor dat je het weet zijn ze al weer weggekaapt door de top 10 in Europa.
Zo ook in Nederland hebben wij veel goede keepers rondlopen echter de poen zal het uitmaken en bepalen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 12:07   quote  deeplink  
goed stukje Coolman , weet niet of je Vermeer bedoelde met die 1 of 2 toppers want dan sla je de plank toch wel mis , Kenneth is een toptalent maar zal nog géén megasalaris kunnen eisen hoor.
coolman
 coolman - zaterdag 07 maart 2009 - 12:28   quote  deeplink  
Dankjewel, nee, nee mee eens, ik bedoel het meer is zijn algemeenheid.
Kenneth is een kanjer en Steek ook! maar er kan er maar 1 onder de lat staan!
Buite deze twee toppers lopen er nog meer in Nederland rond.
Ik denk dat uiteindelijk de poen de doorslag zal geven boven de loyaliteit van iemand. Voor geld doet iedereen alles, loyaliteit heeft echter zijn grenzen voor zeer velen en gaat denk ik op voor een ieder!
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 12:32   quote  deeplink  
jij bent zeker géén Amsterdammer? je hebt zo een reele , heldere kijk op alles............
coolman
 coolman - zaterdag 07 maart 2009 - 13:06   quote  deeplink  
Dat klopt, alhoewel ik mjin jeugd in de omtrek van amsterdam heb doorgebracht.
Nu echter woon ik zuidwaarts.
Het gaat mij echter om de kwaliteit van het Nederlands voetbal algemeen.
Ik heb zo ook mijn favorieten. Ik denk nog aan mijn jeugd vaak terug hoe ik mocht beleven de topjaren van Ajax,Fijenoord, AZ, PSV en andere clubs die het in de gouden jaren zover geschopt hebben. Het gaat mij niet zo zeer om 1 club speciaal. Kwaliteit verlogend zich niet en van mij mag de beste winnen. Ere wie ere toekomt. Echter op het Europese plateau hebben wij met onze Nederlandse clubs veel terrein verloren. Misschien zouden onze geleerden in het voetbal eens moeten kijken hoe wij weer op dit niveau in de top terug kunnen komen en dat het niet blijft bij een eendaagsvlieger maar een continue proces van kwaliteit en handhaving. aan de top komen is niet zo moeilijk maar aan de top blijven is een heel andere kijk op de zaak! Leuk de reacties die ik van je gekregen heb Jan.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 20:12   quote  deeplink  
Ja meestal ben ik wel dwars maar jou mening ligt dicht bij de mijne dus dan ga ik niet dars doen om t dars doen! Ik denk dat NL clubs alleen voor prestaties kunnen zorgen in Europa door terug te gaan naar de typische hollandse stijl , nu gaan we speelstijlen van landen kopieeren waar veel meer geld zit en die kunnen dus de betere spelers kopen dus dat redden we nooit , we zullen ze moeten verassen met het oude frisse hollandse spel al zal dat ook met vallen en opstaan gaan , denk toch dat die ouwe brombeer dhr JC een beetje gelijk heeft....................
Krunk
 Krunk - maandag 16 maart 2009 - 20:11   quote  deeplink  
ArenA was goed gevuld tijdens die wedstrijd hoor!
En het was gewoon overduidelijk buitenspel van Volendam.
Vergeet even Heracles niet waar een terechte goal van Suarez in de 91ste minuut werd afgekeurd :|

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kan Ajax de goede lijn voortzetten in speelronden 24 en 25









0.0137319