BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat zal Ajax vanavond doen?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
makker
 makker - donderdag 26 februari 2009 - 12:07   quote  deeplink  
Vanavond is het in de Amsterdam ArenA het uur van de waarheid voor Ajax. Nadat de titelkansen tot een minimum zijn geslonken is alle hoop gevestigd op de UEFA Cup. Vanavond kan een belangrijke stap worden gezet als Fiorentina wordt verslagen. Na de 0-1 winst in Florence lijkt dat geen problemen te moeten gaan geven.

Wat denk jij dat het vanavond gaat worden en met welke opstelling Ajax gaat spelen?

Zelf denk ik dat de uitslag 1-1 zal worden en dat Ajax gaat spelen in een verdedigende 4-4-2 opstelling.

---------------Stekelenburg--------------------

v.d. Wiel----Oleguer----Vermaelen----Vertonghen

Gabri------Enoh--------Lindgren------Emanuelson

------------Leonardo-------------Suarez--------

Ajax speelt dan wel uitermate verdedigend, maar hopelijk verandert dit gaandeweg de wedstrijd. Het hangt er natuurlijk vanaf hoe het verloop van de wedstrijd gaat lopen.

Je kan overigens kiezen uit de volgende 19 spelers:

Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Kennedy
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suárez
Gabri
Eyong Enoh
Leonardo
Vurnon Anita
Robbert Schilder
Toby Alderweireld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 februari 2009 door makker --
ovi
 ovi - donderdag 26 februari 2009 - 14:33   quote  deeplink  
Ik hoop verliezen 0-3
3x Adrian Mutu
Dopdop12
 Dopdop12 - donderdag 26 februari 2009 - 14:40   quote  deeplink  
-------------Stekelenburg-----------------
------------------------------------------
vd Wiel---Oleguer---Vertonghen---Vermaelen
------------------------------------------
----Gabri-------Anita-------Lindgren------
--------------Emanuelson------------------
---Suarez-------------------Leonardo------

Uitslag: 2-0 Leonardo en Emanuelson
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 26 februari 2009 - 15:00   quote  deeplink  
1-2

kan me niet voorstellen dat Ajax 2x wint van la Viola , neem van mij aan dat Mutu en Gilardino vanavond wel scherp staan , ik veracht 0-1 Mutu 1-1 Vermaelen en dan laatste 10 minuten 1-2 Gilardino
Blade85
 Blade85 - donderdag 26 februari 2009 - 15:12   quote  deeplink  
------------stekelenburg

v/d wiel---oleguer---vethongen---vermaelen

-----gabri------lindgren----emanuelson

-----------------aissati

---------leonardo-------suarez

ik denk dat het 2-2 word
Daan
 Daan - donderdag 26 februari 2009 - 15:24   quote  deeplink  
Ik heb er een hard hoofd in als ajacied zijnde, maar goed we hebben het voordeel en in florence relatief gezien vrij weinig weg gegeven.

@ovi ga ff terug naar je eigen forum. Europees gezien zijn we allemaal hopelijk voor nederland toch? Ik bedoel als we 't europees gezien goed doen, dan is dat ook mooi mee genomen voor de coefficientie van nederland. Of snakken we niet terug naar die 3 CL plekken? Hopelijk bekert twente ook door.
danny four
 danny four - donderdag 26 februari 2009 - 16:26   quote  deeplink  
pannekoekbakker had in plaats van sno en wielaart pranjic erbij moeten kopen,dan had sulemani door teleurstelling geen eet probleem gehad en had je een super trio gehad met suarez.
Die sno ook zeg wat een kwast met zijn luxe mobiel en maar bij de auto dealers omhangen bling bling...nee marco heeft het niet en compenseert zijn eigen onvermogen door zijn spelers steeds af te branden(ook bij h-veen)en domme aankopen te doen en jan en alleman maar in het elftal te kwakken.
Nee het koningkoppeltje pranjic en sulemani had nooit opgebroken moeten worden en samen met suarez hadden ze het kampioenschap binnen gehaald.
Alvonso alves en sulemani schoten de sterren van de hemel met pranjic en nu kwijnen ze beide weg net als suarez die op zijn laatste tandvlees loopt...
Nee marco b heeft het niet,ziet het niet en zoals hij zelf al zegt weet het ook niet..!!!
Daan
 Daan - donderdag 26 februari 2009 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 - 16:26 schreef danny four het volgende:
pannekoekbakker had in plaats van sno en wielaart pranjic erbij moeten kopen,dan had sulemani door teleurstelling geen eet probleem gehad en had je een super trio gehad met suarez.
Die sno ook zeg wat een kwast met zijn luxe mobiel en maar bij de auto dealers omhangen bling bling...nee marco heeft het niet en compenseert zijn eigen onvermogen door zijn spelers steeds af te branden(ook bij h-veen)en domme aankopen te doen en jan en alleman maar in het elftal te kwakken.
Nee het koningkoppeltje pranjic en sulemani had nooit opgebroken moeten worden en samen met suarez hadden ze het kampioenschap binnen gehaald.
Alvonso alves en sulemani schoten de sterren van de hemel met pranjic en nu kwijnen ze beide weg net als suarez die op zijn laatste tandvlees loopt...
Nee marco b heeft het niet,ziet het niet en zoals hij zelf al zegt weet het ook niet..!!!
Domme reactie natuurlijk van een niet ajacied die lekker wil provoceren in 't ajax forum.

Jij weet niet eens hoeveel Sno en wielaert hebben gekost blijkbaar, want van dat geld kun je namelijk pranjic niet halen.
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2009 - 16:45   quote  deeplink  
danny lkkre reactie je bent er ook net bij gekomen zie ik.. suarez loop niet op zijn laatste tandvlees hoe kan je dat nou zeggen hij speeld nog steeds de sterren van de hemel alleen scoort jammer genoeg niet.. sulejmani komt wel vervelende blesure gehad en dan in een vervelende tijd erin komen is nooit leuk.. ik denk dat van basten miss aissati in moet gaan zetten niet gelijk maar wel om wat meer aanvallend te kunnen.. en dan miss de 2e helft suarez?.. k zie ook wel wat in blade zijn opstelling.. wat betreft ovi.. wat ben jij ongelovenlijk egoisties.. dat feyenoord waarschijnlijk geen uefa cub speelt wil niet zeggen dat je een normale redelijke reactie kan planten maar ieder zijn mening..

hoeveel ik ook voor ajax ben ik denk niet dat ajax dit gaat redden.. hoop dat de verdediging weer met wielaert is en oleguer..
ik denk een 1-2 of 0-2 sorry maar moet mijn gedachte hier neerzetten hoop egt een 1-0 of 1-1 of 4-0(beetje overdreven..) maar ik denk dat ajax niet in staat is om het nog een keer te kunnen.. hopen is anders dan dat het ook gaat gebeuren jammer genoeg:P
danny four
 danny four - donderdag 26 februari 2009 - 16:59   quote  deeplink  
Dat weet ik wel en het verschil kon ajax best ophoesten en met een landstitel had je het dubbel en dwars terug verdiend.
Nu word de 2 plek nog moeilijk en vanavond zal het hangen en wurgen worden om een ronde verder te komen...PS:vraag eens hoeveel pranjic erbij zouden willen hebben valt het misschien nog te bezien hoe dom deze reactie was:
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2009 - 17:06   quote  deeplink  
Met de 2e plek bereiken zie k het ook niet uitemate moeilijk in voor ajax hoor.. weetje tegen wie twente allemaal nog moet opnoemen? en twente speelt nu ook niet sprr goed.. heb de wedstrijd in de competitie geluistert en t was niet vanzelf sprekent dat zij gingen winnen maar miss zie ik dat fout? ajax speeld dan slecht maar vindt ik weet niet hoeveel kansen niet goed maar twente was toen ook niet goed alleen 1 kans en een doelpunt.. maar waar het voor de andere ploeg ook zo 2-0 had kunnen zijn..
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2009 - 17:08   quote  deeplink  
oo ja ik denk dat die reactie nog dommer is dan die je al eerste gestuurt heb want pranjic gaat niet over wat er betaald moet worden en hij gaat daar niet weg voor 6 mil.. en wielaert speeld helemaal niet zo slecht.. net als oleguer dat niet doet..
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2009 - 17:10   quote  deeplink  
sno is niet voor nu maar voor later bedoelt hij wordt denk ik erg sterk als hij ouder wordt en t zou een goede spits of middevelder of wat dan ook kunnen worden voor ajax 2e helft ofzo..
dajax
 dajax - donderdag 26 februari 2009 - 18:11   quote  deeplink  
-------------------steek----------------
---------silva--olugeur--vermaelen----------
-vd wiel--enoh--vertongen--gabri--emanuelson
----------suarez---------sulejmani----------
danny four
 danny four - donderdag 26 februari 2009 - 21:19   quote  deeplink  
Wat een aso cluppie dat Fiorentina zeg gatvrrr
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2009 - 21:36   quote  deeplink  
ja dat zeker danny maar t mooie is dat ajax er niet in mee gaat:P
Daan
 Daan - vrijdag 27 februari 2009 - 01:28   quote  deeplink  
jaaaa ik ben echt zo blij dat ajax door is. Om heel eerlijk te zijn had ik 't niet verwacht. Had wel verwacht dat MvB zou starten met Sulejmani ipv. Leonardo, maar ik denk ook dat we MvB credits mogen geven voor de wissel: Lindgren - Leonardo. Veel trainers zouden dit niet gedaan hebben denk ik. Maar je weet dat als die italianen 0-2 maken dat het dan echt voorbij is. Ajax kwam er door die wissel aanvallend gezien beter uit al leide dat niet tot echte opgelegde kansen. Onze pinchhitter doet 't weer!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 27 februari 2009 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 01:28 schreef Daan het volgende:
jaaaa ik ben echt zo blij dat ajax door is. Om heel eerlijk te zijn had ik 't niet verwacht. Had wel verwacht dat MvB zou starten met Sulejmani ipv. Leonardo, maar ik denk ook dat we MvB credits mogen geven voor de wissel: Lindgren - Leonardo. Veel trainers zouden dit niet gedaan hebben denk ik. Maar je weet dat als die italianen 0-2 maken dat het dan echt voorbij is. Ajax kwam er door die wissel aanvallend gezien beter uit al leide dat niet tot echte opgelegde kansen. Onze pinchhitter doet 't weer!
het was inderdaad een goede actie van Leonardo, maar werden jullie ook niet gek van die commentator?
"Het wonderkind Leonardo gaat 8 italianen voorbij alsof ze er niet staan... blah blah" terwijl hij na 3 man een pass naar links wilde doen die geblokt werd en met een beetje geluk Leonardo de bal weer voor z'n voeten kreeg...
freakie
 freakie - vrijdag 27 februari 2009 - 08:03   quote  deeplink  
fantasties in 1 woord:P wat een lkkr keepers werk.. zoals ze op tv zeiden de italianen denken vast dat ajax alleen maar goddelijke keepers heeft haha:P
En bouwdewijn das inderdaad waar hij wou hem door de benen tikken:P
maar als dat gebeurde had het ook hachelijk geweest voor forentina
danny four
 danny four - vrijdag 27 februari 2009 - 08:33   quote  deeplink  
Ik moest mijn boekhouding doen en dan luister je ook meer dan je kan kijken,idd boudewijn het was net als bij radiocommentators die je de je de indruk altijd gaven
of je een spektakel miste....dat een elftal zich zelf zo oversteeg dat jij wel de grootste sukkel was om het verslag voor de autoradio te moeten horen.
Dus dan gas geven want dit mocht je niet missen en kwam je thuis zat je je zelf ook nog af te vragen ik had toch deze wedstrijd ervoor.
Nou we weten het zelf gelukkig te relativeren en dat is ook weer mooi..nuchtere nederlanders blijven.
makker
 makker - vrijdag 27 februari 2009 - 11:50   quote  deeplink  
De actie van Leonardo was in principe meer geluk dan wijsheid. De afronding daarentegen was geweldig. Maar eens te meer toont Leonardo aan dat hij als pinchhitter beter uit de verf komt dan als basisspeler. We mogen daarnaast Stekelenburg en Vermeer dankbaar zijn voor hun voortreffelijke keeperswerk de afgelopen 2 wedstrijden in de UEFA Cup. Ik ben heel blij met het resultaat.
Daan
 Daan - vrijdag 27 februari 2009 - 13:25   quote  deeplink  
Hahahah ja boudewijn, onze grote vriend evert was behoorlijk aan 't overdrijven. "Een 4 dubbele schaar" En daarna de vergelijking met Maradona hahahaha.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 27 februari 2009 - 13:56   quote  deeplink  
ach is toch leuk als ze er een spektakel van maken.................
Thomas
 Thomas - vrijdag 27 februari 2009 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 - 01:39 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

het was inderdaad een goede actie van Leonardo, maar werden jullie ook niet gek van die commentator?
"Het wonderkind Leonardo gaat 8 italianen voorbij alsof ze er niet staan... blah blah" terwijl hij na 3 man een pass naar links wilde doen die geblokt werd en met een beetje geluk Leonardo de bal weer voor z'n voeten kreeg...
Tja, Ten Napel... Daar erger ik me al jaaaaaren aan. Dezelfde cliche's, onzinnige informatie, dezelfde zinnen wanneer een speler invalt (zowel gisteren als vorige week was het eerste wat hij zei over Jovetic dat het een "wonderkind" is). Hij brengt totaal niets nieuws, alleen maar het gevoel dat je het geluid af wilt zetten. Maar ja... Dan mis je de "sfeer" vanuit het stadion weer...
freakie
 freakie - vrijdag 27 februari 2009 - 21:41   quote  deeplink  
ja dat was egt heel erg xD maradona goal ik denk wel dat als hij door de benen had gegaan er ook een goal was gevallen.. t was namelijk zo dat daar ook een speler van ajax stond
Krunk
 Krunk - maandag 16 maart 2009 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 - 15:00 schreef jantje 1974 het volgende:
1-2

kan me niet voorstellen dat Ajax 2x wint van la Viola , neem van mij aan dat Mutu en Gilardino vanavond wel scherp staan , ik veracht 0-1 Mutu 1-1 Vermaelen en dan laatste 10 minuten 1-2 Gilardino
einde florence

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat zal Ajax vanavond doen?









0.0058958