BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Julio Cruz

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 maart 2009 - 12:49   quote  deeplink  
Het contract van Cruz wordt niet verlengd bij Inter Milaan.Ik weet het ik weet het hij is al 34 jaar oud en wij willen af van de bejaarden in onze selectie.En hebben dus eigenlijk geen behoefte aan oudjes.Maar Cruz vind ik een speler van grote klasse die zeker niet zou misstaan naast Makaay.Met Tomasson erachter krijg je toch een wereld voorhoede.Natuurlijk moet er voorin de spits ook een jong talent bijkomen die veel kan leren van die oudjes.Wat denken jullie ervan??
PS hij heeft altijd gezegt te willen afsluiten bij Feyenoord.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 12:55   quote  deeplink  
Leon , Leon jij leert echt niet van de fouten he! Wel al die maanden lopen kankeren op Bosz en zijn kornuiten maar nu blijkt dat als jij op zijn stoel zat je hetzelfde zou doen!
Volgens mij was jij ook al voorstander van Dudek , en nu dan Cruz : wie wordt de volgende? En dan over 2 jaar weer in hetzelfde schuitje als nu??????

Als we makaay verkopen , Mols stopt , we een goede spits kopen van 22-27 jaar dan zou Cruz evt. in aanmerking kunnen komen voor een plekje in de selectie maar eigenlijk is t geen issue.

en dat hij gezegd heeft dat hij hier wil afsluiten : ja dat heeft ie gezegd tegen een NL-journalist , als ie een spaanse journalist spreekt zal hij waarschijnlijk zeggen ooit nog in Spanje te willen spelen .........................
bjorn
 bjorn - zaterdag 07 maart 2009 - 12:58   quote  deeplink  
hij gaat heus niet naar feyenoord en feyenoord kan zijn salaris ook niet betalen.
E. FR1908
 E. FR1908 - zaterdag 07 maart 2009 - 13:02   quote  deeplink  
gwn doen,ik roep het al 2 jaar,dat hij terug zal komen,dit is de kans denk ik,als je 8 miljoen kan neerlegge voor een evt poolse spit,kan je het selaris vn cruz zeker betalen..en daarbij hijs beter dan makaay,dus een prima vervanger

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2009 door E. FR1908 --
agneovo
 agneovo - zaterdag 07 maart 2009 - 13:06   quote  deeplink  
als hij beter dan makaay had geweest dan hadden ze hem wel gehouden bij inter..NIET DOEN!!!!
R()b
 R()b - zaterdag 07 maart 2009 - 13:07   quote  deeplink  
Cruz is te oud , en zou eerder naar River Plate verkassen dan Feyenoord.

Leroy George is misschien meer het kaliber voor Feyenoord.
bjorn
 bjorn - zaterdag 07 maart 2009 - 13:08   quote  deeplink  
hij komt toch niet staat in de belangstelling van as roma en valancia daar kan hij veel meer geld vangen.geld is voor een voetballer belangrijker dan een ex club
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 13:08   quote  deeplink  
errug kortzichtig E.FR , die pool is jong en kan in de toekomst ook nog geld opleveren , elke euro voor DE 35-JARIGE Julio ben je kwijt dat is zeker , verder denk ik dat ook jij de laatste maanden flink heb gekankerd op die öude zakkenvullers" dus snap ook van jou de move niet , en nog wat : vergeet niet dat Julio in zijn Feyenoord-tijd ook door velen werd bekritiseerd vanwege zijn luiheid/onzichtbaarheid.................................. je roept t al 2 jaar zeg ,nou als ze hem 2 jr geleden hadden gekocht ok maar nu niet meer! 2 jr geleden kam Makaay en dachten we ook dat we een superster in huis hadden gehaald..........................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2009 door jantje 1974 --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 13:07 schreef R()b het volgende:
Cruz is te oud , en zou eerder naar River Plate verkassen dan Feyenoord.

Leroy George is misschien meer het kaliber voor Feyenoord.
ja wel voor t Feyenoord van nu maar niet voor waar we naartoe willen!
bjorn
 bjorn - zaterdag 07 maart 2009 - 13:09   quote  deeplink  
leroy george is geen goed alternatief is nog eens niet door gebroken bij fc-utrecht.
hij staat daar nog eens niet in de basis.
bjorn
 bjorn - zaterdag 07 maart 2009 - 13:13   quote  deeplink  
je hebt meer aan die jonge pool dan aan cruz.die pool heeft een veel lager salaris en als hij doorbreekt kun je er nog geld voor krijgen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 maart 2009 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 12:55 schreef jantje 1974 het volgende:
Leon , Leon jij leert echt niet van de fouten he! Wel al die maanden lopen kankeren op Bosz en zijn kornuiten maar nu blijkt dat als jij op zijn stoel zat je hetzelfde zou doen!
Volgens mij was jij ook al voorstander van Dudek , en nu dan Cruz : wie wordt de volgende? En dan over 2 jaar weer in hetzelfde schuitje als nu??????

Als we makaay verkopen , Mols stopt , we een goede spits kopen van 22-27 jaar dan zou Cruz evt. in aanmerking kunnen komen voor een plekje in de selectie maar eigenlijk is t geen issue.

en dat hij gezegd heeft dat hij hier wil afsluiten : ja dat heeft ie gezegd tegen een NL-journalist , als ie een spaanse journalist spreekt zal hij waarschijnlijk zeggen ooit nog in Spanje te willen spelen .........................
Nee Jantje AUB geen Dudek,doe mij Krul nu maar hoor.
Wat betreft Julio is transfer vrij ooit door Beenhakker naar ons mooie Feyenoord gehaald.Meerdere malen heeft hij aangegeven dat hij wil afsluiten bij Feyenoord omdat hij de club eeuwig dankbaar is omdat zij hem de kans hebben gegeven.En tuurlijk heb ik gescholden op Bosz en ben nog dankbaar dat Hofland flink heeft geSMSt.Julio is van de buitencategorie een wereldspits,de spits die ontbrak de afgelopen seizoenen naast Makaay.Voor niks kan hij komen en omdat hij zo dankbaar is gaat hij net zoveel verdienen als Gio.(misschien droom ik dit).Er blijft dan genoeg geld over voor een jong talent extra in de spits."Arnautovic" Glen Loovens erbij achterin KLAAR KAMPIOEN 2009/2010.
bjorn
 bjorn - zaterdag 07 maart 2009 - 13:25   quote  deeplink  
blijf dromen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 maart 2009 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 13:25 schreef bjorn het volgende:
blijf dromen.
Tja geld eigenlijk voor ons allemaal he vind je ook niet?
bjorn
 bjorn - zaterdag 07 maart 2009 - 13:32   quote  deeplink  
zou ari van az niks voor feyenoord zijn is jong 22,23 jaar en is ditseisoen goed bezig. 14 wedstrijden 9 goals.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 maart 2009 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 13:32 schreef bjorn het volgende:
zou ari van az niks voor feyenoord zijn is jong 22,23 jaar en is ditseisoen goed bezig. 14 wedstrijden 9 goals.
Zeker
danny four
 danny four - zaterdag 07 maart 2009 - 13:39   quote  deeplink  
Niet doen straks wil wim jansen ook weer een balletje mee gaan tikken.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 13:32 schreef bjorn het volgende:
zou ari van az niks voor feyenoord zijn is jong 22,23 jaar en is ditseisoen goed bezig. 14 wedstrijden 9 goals.
Zou zeker wat zijn maar zelfde als met Douglas : denk niet dat hij interesse heeft....................
WilleM1000
 WilleM1000 - zaterdag 07 maart 2009 - 17:59   quote  deeplink  
We hebben zelf een wereldspits in huis.Nog even geduld en dan KERMIT
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 17:59 schreef WilleM1000 het volgende:
We hebben zelf een wereldspits in huis.Nog even geduld en dan KERMIT
voorlopig hebben we een spits met pas 8 goals , dus weet niet waar jij die wereldspits vandaan haalt?? En Kermit is leuk , maar nog erg wispelturig daar kunnen we niet van verwachtten dat hij er volgend seizoen helemaal klaar voor is.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 maart 2009 - 18:06   quote  deeplink  
Cruz is een absolute topspits, leeftijd zegt me geen reet.
Verkoop Makaay, haal Cruz en Arnoutovich en 35 doelpunten gegarandeerd.
E. FR1908
 E. FR1908 - zaterdag 07 maart 2009 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 13:08 schreef jantje 1974 het volgende:
errug kortzichtig E.FR , die pool is jong en kan in de toekomst ook nog geld opleveren , elke euro voor DE 35-JARIGE Julio ben je kwijt dat is zeker , verder denk ik dat ook jij de laatste maanden flink heb gekankerd op die öude zakkenvullers" dus snap ook van jou de move niet , en nog wat : vergeet niet dat Julio in zijn Feyenoord-tijd ook door velen werd bekritiseerd vanwege zijn luiheid/onzichtbaarheid.................................. je roept t al 2 jaar zeg ,nou als ze hem 2 jr geleden hadden gekocht ok maar nu niet meer! 2 jr geleden kam Makaay en dachten we ook dat we een superster in huis hadden gehaald..........................
tja..daar kan ik je niks minder dan gelijk in geven
danny four
 danny four - zaterdag 07 maart 2009 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2009 - 18:06 schreef F.L.E het volgende:
Cruz is een absolute topspits, leeftijd zegt me geen reet.
Verkoop Makaay, haal Cruz en Arnoutovich en 35 doelpunten gegarandeerd.
Nou dat moet ik nog zien met zo,n zootje achter je te maaien want ik heb die gruz toch ook wel middagjes zien lanterfanten man o man zeg...wat hing dat snel de strot uit,,nee word meteen wonderlijk van die naam.bah.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 maart 2009 - 18:26   quote  deeplink  
gelukkig dat jij t nog wel weet , ik snap die verheerlijking van Julio ook niet helemaal , toen hij 23 was was hij al lui en nu is hij 35 en dan zal t anders zijn????????????????????????/
danny four
 danny four - zaterdag 07 maart 2009 - 18:33   quote  deeplink  
Welnee dat word nog erger denk ik en wat zondags schoten betreft hebben we biseswar en die doet ook niet voor luilak onder denk ik.gatver wind me nou alweer op over hoe hij elke week weer het veld in en uit sjokte.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 maart 2009 - 18:56   quote  deeplink  
Ik weet het niet!! Mensen moeten alleen eens ophouden met het zeiken over oude spelers. Is elke oude speler hetzelfde????? Als hij wel komt en hij schiet er 20 tot 30 in hoor je niemand meer. Maar ik weet niet of je aan deze oude speler wat heb. Was vroeger al lui. Leeftijd hoeft niet belangrijk te zijn, als je maar niet alleen ouwertjes haalt. Qua gemiddelde leeftijd hebben we een jonge ploeg. Zeker nu Timmer vertrekt en Mols stopt. Dan moeten we ook nog afvragen wie er nog meer van de ouwertjes mag gaan van Been. Leeftijd is niet belangrijk. het vertoonde voetbal wel. En natuurlijk wel de eventuele transfersom. Niet veel geld neerleggen voor een oude speler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 maart 2009 door Feyenoord till i die --
danny four
 danny four - zaterdag 07 maart 2009 - 19:25   quote  deeplink  
Nee leeftijd hoeft ook geen probleem te zijn,probleem met onze huidige selectie is dat ze gewoon niet opgang komen door blessures maar vooral door chaos die de huidige directie er van weet te maken.
Jaren lange ellende van trainers erin en eruit,broeierige zaakjes die op de achtergrond smeulen geloof me geen enkele ploeg zou zo kunnen presteren.
Dit mag de directie zich helemaal aanrekenen en niemand anders.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 maart 2009 - 23:12   quote  deeplink  
Inderdaad. Word alleen tijd dat ze dat bij de directie zelf ook eens inzien!!
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 26 april 2021 - 20:42   quote  deeplink  
https://twitter.com/IgnacioOstertag/status/1386064201685344260

De zoon van... Wow!
VVout
 VVout - dinsdag 27 april 2021 - 07:26   quote  deeplink  
Hij draagt ook een mooi groen wit groen embleem btw, halen die tuinman junior :)
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 27 april 2021 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 april 2021 - 07:26 schreef VVout het volgende:
Hij draagt ook een mooi groen wit groen embleem btw, halen die tuinman junior :)
Zeker! :-)
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 10 september 2023 - 11:29   quote  deeplink  
Zoon legendarische Feyenoorder maakt zich op voor eerste Europese avontuur
Frank Hoekman
8 september 2023, 12:42

Foto: © ProShots

Het Italiaanse Hellas Verona staat op het punt zich te versterken met de transfervrije Juan Manuel Cruz (24). De Argentijnse aanvaller komt over van Banfield in zijn vaderland en is de zoon van voormalig Feyenoord-vedette Julio Ricardo Cruz.

De doorgaans goed ingevoerde Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio meldt vrijdagochtend op X dat Cruz junior eerder op de dag is geland op het Milanese vliegveld Linate. Vandaaruit reist de spits door naar Verona, waar hij volgens Di Marzio komende maandag medisch gekeurd zal worden. Mits hij de keuring doorstaat zal Cruz een contract tot medio 2027 ondertekenen. Bij de nummer zeven van de Serie A van afgelopen seizoen wordt hij onder meer concurrent van de Nederlander Jayden Braaf, die deze zomer overkwam van Borussia Dortmund.

Met zijn eerste Europese avontuur treedt Cruz in de voetsporen van zijn vader. Tussen 2000 en 2010 kwam de 21-voudig Argentijns international achtereenvolgens uit voor Bologna, Internazionale en SS Lazio. In 243 wedstrijden op het hoogste Italiaanse niveau zou Cruz senior, bijnaam El Jardinero (De Tuinman) precies tachtig keer het net vinden. In dienst van Inter werd hij tussen 2006 en 2009 liefst vier keer kampioen van Italië.

Feyenoord
Zijn eerste stappen in Europa zette Cruz echter in Rotterdam-Zuid. Eind jaren negentig betaalde Feyenoord liefst 5,4 miljoen euro aan River Plate om de aanvaller naar De Kuip te halen. In de Eredivisie liep Cruz ongeveer één op twee: in 86 wedstrijden trof hij 45 keer doel namens Feyenoord, waarmee hij in zijn tweede seizoen beslag legde op de landstitel. Zijn meest memorabele wedstrijd in het rood en wit speelde hij echter in Europees verband. In november 1997 tekende Cruz voor beide treffers in de verrassende 2-0 zege op titelhouder Juventus in de groepsfase van de Champions League.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 10 september 2023 - 11:34   quote  deeplink  
https://gianlucadimarzio.com/it/verona-juan-manuel-cruz-arrivo-8-settembre-2023

Filmpje met jonge en ouwe Cruzzzz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 september 2023 door Cruzcontrol --
VVout
 VVout - zondag 10 september 2023 - 12:07   quote  deeplink  
De rozen in zijn tuin willen niet afspelen hier.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 10 september 2023 - 12:44   quote  deeplink  
https://gianlucadimarzio.com/it/julio-cruz-intervista-juan-manuel-verona

Hier wel?
VVout
 VVout - zondag 10 september 2023 - 13:36   quote  deeplink  
Moest hem in Edge openen, firefox browser was het probleem. Onze tuinman heeft wel lekker aan zijn bmi gewerkt zo te zien, maar wel goed gehumeurd :)
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 10 september 2023 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 september 2023 - 13:36 schreef VVout het volgende:
Moest hem in Edge openen, firefox browser was het probleem. Onze tuinman heeft wel lekker aan zijn bmi gewerkt zo te zien, maar wel goed gehumeurd :)
Ja nu is 't aan mijn zoon denkt ie

Maar mooi om te zien

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Julio Cruz









0.0115168