BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Silva is een prima voetballer

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Wim
 Wim - maandag 09 maart 2009 - 18:47   quote  deeplink  
Silva is veel beter als Emanuelson, terwijl die mag altijd rekenen op een vaste basisplaats, over Sno zal ik het helemaal maar hebben.Schilder leuke speler, echter niet voor Ajax I
Onvoorstelbaar wat een verkwisting van kapitaal.
Alle spelers die door Ten Cate en consorten gekocht zijn mogen in de uitverkoop. Geef grif toe, was niet allemaal top, daarentegen Silva nu juist wel.Wat van Basten tot op heden binnengehaald heeft is ook lang niet allemaal het neusje van de zalm.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 09 maart 2009 - 18:58   quote  deeplink  
Silva is een prima speler maar je mag hem niet vergelijken met Emanuelson natuurlijk , MvB kiest voor vd Wiel ipv Bruno , dat is zijn recht en weer 5 miljoen naar de klote!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 09 maart 2009 - 20:00   quote  deeplink  
silva vergelijken met emanuelson is een vergelijking tussen een appel en een peer....tussen eigen kweek en aankoop...tussen een speler aan de rechter- en eentje aan de linker kant...tussen een echte back en een muli linkerkant speler....nee....niet echt een vergelijking waar je iets mee kunt...
Pietje
 Pietje - maandag 09 maart 2009 - 21:37   quote  deeplink  
Al met al vind ik het wel erg sneu voor die jongen. Hij is met veel tam tam van FC Groningen gekomen. Was hij het niet die bij Groningen weigerde te trainen om zijn overgang naar Ajax af te dwingen? Ajax heeft hem met open armen ontvangen, dan mag je als speler (toch een international !) wel wat meer verwachten dan een plekje op de tribune. Echt waar, ik leef best wel met hem mee en hoop dat Ajax een eventuele transfer niet in de weg gaat staan. Vergeet niet dat hij al 28 jaar is. En echt slecht spelen vond ik hem nooit. En wat Jantje zegt, kapitaalvernietiging, ja daar zijn ze bij onze club wel heel erg goed in...
bully
 bully - maandag 09 maart 2009 - 23:07   quote  deeplink  
de vergelijking met urby vind ik ook niet kloppen
omdat ik persoonlijk urby geen verdediger vind
maar dat op moment silva op de bank zit vind ik tot daar aan toe
omdat van de wiel op zijn positie speeld en het goed doet
maar een speler als silva op de tribune zetten vind ik tever gaan
terwijl spelers als sno hun minuten mogen pakken
bully
 bully - maandag 09 maart 2009 - 23:52   quote  deeplink  
Van der Wiel heeft opeens een gele kaart en schorsing!
Gregory van der Wiel kan mogelijk niet in actie komen tegen De Graafschap. Volgens de KNVB heeft de 21-jarige rechtsback een gele kaart ontvangen in de competitiewedstrijd ADO Den Haag - Ajax (1-1), maar in het wedstrijdverslag op Ajax.nl staat niets vermeld.

Mocht Van der Wiel daadwerkelijk een gele kaart hebben ontvangen, dan is hij geschorst voor de thuiswedstrijd tegen De Graafschap. Hij heeft dan namelijk al vijf gele kaarten ontvangen dit seizoen. Waarvoor of wanneer Van de Wiel deze kaart is gehas is onduidelijk.

Bron: Ajaxclub

http://ajax1.nl/?q=node/4242

volgens mij loopt de speler die hem het beste zou kunnen vervangen
nu ongemotiveerd rond op de tribune
danny four
 danny four - woensdag 11 maart 2009 - 09:11   quote  deeplink  
Ja het was bij het ned elftal al duidelijk en zeker in de wedstrijd tegen de russen
dat marco het werkelijk niet heeft.
Bij Adriaanse, V Gaal hadden zondag de ramen deruit gelegen in de kleedbox,en marco
kwam niet verder dan een wonderlijk mooi weer verhaal om vervolgens voor de zoveelste
keer zijn manschappen publiekelijk af te branden.
Hij is en word nooit een charismatisch leider en zelf een goede voetballer is ook geen garantie daarvoor.
Je hebt het!!!,of zoals marco helemaal niet...
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 11 maart 2009 - 17:58   quote  deeplink  
denk juist dat zijn probleem is dat HIJ ZO EEN SUPERVOETBALLER WAS! Hij kan zich moeilijk inleven in kalitatief mindere jongens dan hij was en weet niet goed hoe hij t moet doen op een nivo'tje lager , je ziet wel vaker bij topvoetballers die later trainer worden dat ze denken dat de spelers het allemaal wel zelf doen omdat zij dat vroeger ook deden! Misschien is t juist daarom dat de ECHTE TOPTRAINERS zelf niet echt toppers waren: Hiddink,Advocaat,vGaal,Adriaanse,Mourinho,Benitez,Ferguson allemaal trainers die als trainer perfectionisten zijn maar als speler nooit de ECHTE TOP haalden..............
danny four
 danny four - woensdag 11 maart 2009 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 - 17:58 schreef jantje 1974 het volgende:
denk juist dat zijn probleem is dat HIJ ZO EEN SUPERVOETBALLER WAS! Hij kan zich moeilijk inleven in kalitatief mindere jongens dan hij was en weet niet goed hoe hij t moet doen op een nivo'tje lager , je ziet wel vaker bij topvoetballers die later trainer worden dat ze denken dat de spelers het allemaal wel zelf doen omdat zij dat vroeger ook deden! Misschien is t juist daarom dat de ECHTE TOPTRAINERS zelf niet echt toppers waren: Hiddink,Advocaat,vGaal,Adriaanse,Mourinho,Benitez,Ferguson allemaal trainers die als trainer perfectionisten zijn maar als speler nooit de ECHTE TOP haalden..............
Nou daar zeg je zo wat,ik zelf heb 3 jaar gespeeld onder jan de jonge en hoewel deze nu zelf niet een groot speler is geworden,moet ik zeggen dat ik van hem als trainer heel erg veel heb opgestoken.
Jan was door eigen beperkingen een zeer sluwe speler geworden,maar had ook de gave spelers beter te laten spelen door zijn eigen motivatie..
Idd dit zou best eens zo kunnen zijn wat jij schrijft jantje 1974.
Krunk
 Krunk - maandag 16 maart 2009 - 19:55   quote  deeplink  
waarom weer hebben over de trainers? het gaat hier om silva, houd het daarbij dan ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Silva is een prima voetballer









0.0106968