BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax houd je spelers zoveel mogelijk vast.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Wim
 Wim - donderdag 19 maart 2009 - 07:33   quote  deeplink  
Jammer van het verlies, in potentie speelde de ploeg goed.
Prijzen zijn er niet meer te vergeven: geen beker,geen landstitel, geen prijs in een Europees beker toernooi.
Alle bovengemiddelde spelers willen graag weg, of worden een interessant doelwit voor grotere clubs. Suarez steekt er sowieso al met kop en schouders bovenuit, zal na afloop v/h seizoen zeker weggekocht/weggekaapt worden.
Als de beleidsmakers een beetje slim zijn, proberen ze de rest bij elkaar te houden, incluis Leonardo en Silva. Ajax is voor betere spelers straks geen interesante optie/partij meer. dus spelers met enige ervaring als ook klasse binnenhalen, zal een heksentoer worden, die komen niet meer naar Ajax, dat speelt al jaren natuurlijk, maar wordt nu nog meer doorslaggevend.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 19 maart 2009 - 08:18   quote  deeplink  
Mee eens Wim , al zal t idd niet lukken om Suarez te houden , denk dat de rest wel mogelijk is , Leonardo wordt ook wat moeilijker want die is transfervrij maar zou hem toch maar een goed contract aanbieden want is als invaller van onschatbare waarde , verder zou ik als ik Ajax was , veel geld over hebben voor een type Stijn Schaars of gelijk t hele koppel samen met de Zeeuw , als dan Suarez vervasngen wordt door bijv Elia staat er volgens mij een aardig elftal , deze spelers zou ik graag bij me eigen cluppie zien maar zoals jullie weten ligt mijn hart bij een failliet cluppie en dus is dat een utopie....................
Krunk
 Krunk - donderdag 19 maart 2009 - 14:50   quote  deeplink  
Jantje Elia is echt overschat netzoals Biseswar. Een type Beerens past beter bij Ajax. Verder heeft Ajax met Stekelenburg, Vertonghen, Vermaelen, van der Wiel, Silva (behouden), Emanuelson (behouden), Aisatti, Sulejmani, Cvitanich (heeft tijd nodig), Leonardo (zal toch weggaan gezien Ajax heb voor de gek houd, TOPSPELER vanaf de 70ste min.), Oleguer (heeft bewezen de gehele laatste linie stabiel te maken), Wielaert, Anita (kleine Davids), de Jong (invaller), Gabri (veruit mijn favoriete speler in het team en de beste), Suarez (maar die is weg), Bodul (talent met potentie) en nog enkele andere toch een goed en kwalitatief team met een stukje routine en talent erin. Dus dat komt goed. de Zeeuw is geen toevoeging i.c.m. de spelers die er nu al zijn. Schaars zou idd kunnen en eigenlijk ook Pranjic die volgend seizoen zeker komt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax houd je spelers zoveel mogelijk vast.









0.0064840