BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Arnautovic: deed ie het of deed ie het niet?

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Knikker
 Knikker - vrijdag 20 maart 2009 - 09:28   quote  deeplink  
Schold kroonjuweel en rechtsbuiten Marko Arnautovic de sympathieke verdedigend middenvelder Ibrahim Kargbo uit voor nigger?

Wat is er gebeurd?

Hier kun je stemmen op drie mogelijke scenario's: http://voetblah.wordpress.com/2009/03/20/arnautovic-deed-ie-t-of-deed-ie-t-niet/
berrie embregts
 berrie embregts - vrijdag 20 maart 2009 - 11:34   quote  deeplink  
Ik ben ervan overtuigd dat Kargbo hier niet over gaat liegen. Arnautovic was al de hele wedstrijd zeer negatief.
R()b
 R()b - vrijdag 20 maart 2009 - 11:38   quote  deeplink  
Sorry hoor ik ben geen Twente fan , maar wat wordt dit hoog opgeblazen zeg.
Begrijp me niet verkeerd discriminatie is zeker fout!!
Maar andere soortgelijke zaken is altijd met een sisser afgelopen , en nooit meer wat van gehoord.
Je kan beter het gedrag van Lazovich hoog opblazen dan dit.
Die misdraagt zich elke week.
danny four
 danny four - vrijdag 20 maart 2009 - 14:53   quote  deeplink  
Ja opgeklopte knvb poppen kast,ik heb een kameraard en die zegt tegen mij altijd ha witte,mag jij raden wat ik zeg...en iedereen zit je aan te kijken(mij dan)van dikke racist..en wij hebben alitijd de dikste lol.
En deze jongens zijn toch ook geen watjes die kunnen best een tikkie verdragen denk ik,gewoon een biertje drinken en hup klaar.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 20 maart 2009 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 - 11:34 schreef berrie embregts het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat Kargbo hier niet over gaat liegen. Arnautovic was al de hele wedstrijd zeer negatief.
wat wel vaak zo is : als donkere jongens beledigd worden maar niet over hun huidskleur zeggen ze altijd dat ze juist wel over die huidskleur beledigd zijn...............

en verder : is nigger zo erg dan? volgens mij noemen zwarte onder elkaar mekaar ook nigger of heb ik t helemaal mis?
Pietje1
 Pietje1 - maandag 23 maart 2009 - 16:02   quote  deeplink  
als oostenrijker kan het makkelijk... ;-) Misschien zij hij iets in het Duits wat Kargbo anders verstaan heeft. Misschien zij hij Ficksa (doet het altijd leuk in Duitsland) of iets dergelijks. Je weet het niet, maar je zult het ook nooit weten ook. Het blijft een welles nietes verhaal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Arnautovic: deed ie het of deed ie het niet?









0.0160601