BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez ; Ik heb een contract dus ik blijf

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
F1908R
 F1908R - vrijdag 20 maart 2009 - 13:18   quote  deeplink  
Luis Suárez heeft aangegeven volgend seizoen bij Ajax te willen voetballen. De Uruguayaanse aanvaller beweerde dat stellig tegenover AT5, kort na de uitschakeling in de UEFA Cup door Olympique Marseille.

Suárez was woensdag opnieuw de uitblinker aan Amsterdamse zijde. Hoewel het niet voldoende was voor een vervolg in het Europese toernooi, maakte hij wel indruk met twee assists. Dat de belangstelling vanuit Europa alleen maar toeneemt, is voor hem geen reden om al over een transfer te dromen.

"Ik heb nog een contract voor drie jaar, dus ik speel volgend seizoen gewoon bij Ajax", zei de Zuid-Amerikaan voor de camera van het Amsterdamse televisiestation. "Ik ben tevreden met de mensen en met het team hier en ik kan nog genoeg leren."

"Natuurlijk wil iedereen Champions League spelen met een groot team", tekende Suárez daarbij aan. "Maar ik heb nog een contract."

_____________________________
en dan even tot het standpunt komen ;)!
ik vind deze reden echt werkelijk waar de domste reden ooit want die Suarez liet wel zijn contract ontbinden toen hij van Groningen naar Ajax ging.
dan is dit wel de domste uitspraak ooit omdat hij toen zo'n arbitrage zaak aanspande
Krunk
 Krunk - vrijdag 20 maart 2009 - 13:36   quote  deeplink  
ja alleen is er verschil tussen de FC en Ajax. in alle opzichten zelfs. nu speelt hij zichzelf in de kijkers.
en verder kan dit ajax alle kanten op
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 20 maart 2009 - 16:57   quote  deeplink  
=

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2009 door jantje 1974 --
bully
 bully - vrijdag 20 maart 2009 - 21:10   quote  deeplink  
helemaal mee eens jantje
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 20 maart 2009 - 21:28   quote  deeplink  
vi

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2009 door jantje 1974 --
Wouter Edam
 Wouter Edam - zaterdag 21 maart 2009 - 15:06   quote  deeplink  
hij blijft gewoon hoor, ook hij wil kampioen van nederland worden en hij heeft er alle vertrouwen in dat het gaat lukken volgend jaar!
freakie
 freakie - zaterdag 21 maart 2009 - 16:36   quote  deeplink  
F1908R: Ik denk dat hij bij groningen heeeft gezegt er alles aan te doen om naar ajax te gaan.. suarez zegt nu juist dat hij wwil blijven want hij leert nog veel.. jantje hij heeft laatst aangegeven naar barca te willen en niets anders.. dus een engelse club niet maar alleen barca nou als die niet komt wil hij ook niet weg..
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 21 maart 2009 - 20:23   quote  deeplink  
=

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2009 door jantje 1974 --
freakie
 freakie - zaterdag 21 maart 2009 - 21:30   quote  deeplink  
nee lijkt mij niet dat suarez nu persee naar een andere club wil.. want hij is nog heel jong natuurlijk wil hij liever bij arsenal ofzo spelen maar daar kan hij niet gaan spelen want hij heeft daar geen basis plek.. dus denk dat je dan wel dingen moet afwegen.. huntelaar is weggegaan omdat hij een basis plek zou krijgen(bij de trainer die hem wou) en ja sneijder deed het zo goed dat hij ook wel een plek zou krijgen bij real.. maar suarez die heeft veel mee concurentie en kan dan beter bij ajax nog rijpen.. maar dat is een idee van mij.. maar ja aan het einde van de zomer gaan we het zien!! het is denk ik meer hopen dan he!!
freakie
 freakie - zaterdag 21 maart 2009 - 21:34   quote  deeplink  
maar het is wel een logische gedachte van jou jantje!
bully
 bully - zaterdag 21 maart 2009 - 22:38   quote  deeplink  
denk ook dat als er een club komt hij gewoon weg is
dat hij nu zegt dat hij niet zo nodig weg wil klopt
maar als er club komt gaat hij echt wel
maar of de clubs komen is afwachten bij huntelaar duurde het ook best wel lang
Krunk
 Krunk - zondag 22 maart 2009 - 04:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 - 21:28 schreef jantje 1974 het volgende:
vind verder wel opvallend dat er na 1 goede wedstrijd (die overigens niets heeft opgeleverd) wordt gedaan alsof Ajax echt terug is bij de top , kijk dat deze selectie kwaliteit heeft is als lange tijd duidelijk , grote probleem is dat er niets uit wordt gehaald door de begeleiding en dat de ploeg niet op scherp gezet kan worden voor de competitie , dat dit wel t geval is in de Uefa Cup is logisch want dan is motivatie door begeleiding niet nodig.
voor het eerst dat ik het voor een deel met je eens ben.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 22 maart 2009 - 09:56   quote  deeplink  
[

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2009 door jantje 1974 --
Krunk
 Krunk - maandag 23 maart 2009 - 16:52   quote  deeplink  
Ajax is lang nog niet zo weggezakt als jij denkt!
Europees hebben wij ons toch vanaf de groepsfase tot nu aardig staande gehouden.
En praat niet over geluk en andere dingen, want dat hebben meerdere GROTE clubs ook gehad dit seizoen. Het resultaat is gewoon prima.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 23 maart 2009 - 17:58   quote  deeplink  
=

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2009 door jantje 1974 --
mmhj
 mmhj - maandag 23 maart 2009 - 18:43   quote  deeplink  
1/8ste van de eufacup, en speelden goed. En daar koop je niks voor. Maar mensen uit het buitenland zien toch Ajax goed voetballen. Goed voor de naam en de status.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 23 maart 2009 - 21:22   quote  deeplink  
=

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2009 door jantje 1974 --
bully
 bully - maandag 23 maart 2009 - 23:16   quote  deeplink  
denk dat ze eerder zeggen in buitenland
ziet er weer leuk uit maar alweer geen resultaat
en moet zeggen vind het leuk als ze europees ver komen
maar laten we het eerst hier in nederland op de rails krijgen
want daar gaat het nou niet echt zo super goed
net als dit weekend worden ze weer opgehemeld
maar was het nu zo`n mooie wedstrijd?
dit was nac maar zometeen krijgen we az twente psv
en tweede plaats is bijna in deze tijd noodzakelijk om nog kleine kans op cl tehouden
en dat word steeds noodzakelijker om klein beetje aantehaken bij bij de subtop in europa
op dit jaar na hebben nederlandse clubs laatste jaren weinig punten verzameld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2009 door bully --
Krunk
 Krunk - maandag 23 maart 2009 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2009 - 18:43 schreef mmhj het volgende:
1/8ste van de eufacup, en speelden goed. En daar koop je niks voor. Maar mensen uit het buitenland zien toch Ajax goed voetballen. Goed voor de naam en de status.
juist. dat snapt hij niet.
Krunk
 Krunk - maandag 23 maart 2009 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2009 - 23:16 schreef bully het volgende:
denk dat ze eerder zeggen in buitenland
ziet er weer leuk uit maar alweer geen resultaat
en moet zeggen vind het leuk als ze europees ver komen
maar laten we het eerst hier in nederland op de rails krijgen
want daar gaat het nou niet echt zo super goed
net als dit weekend worden ze weer opgehemeld
maar was het nu zo`n mooie wedstrijd?
dit was nac maar zometeen krijgen we az twente psv
en tweede plaats is bijna in deze tijd noodzakelijk om nog kleine kans op cl tehouden
en dat word steeds noodzakelijker om klein beetje aantehaken bij bij de subtop in europa
op dit jaar na hebben nederlandse clubs laatste jaren weinig punten verzameld
jij bent zowiezo altijd pessimistisch
Pietje
 Pietje - dinsdag 24 maart 2009 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2009 - 23:30 schreef Krunk het volgende:

[..]

jij bent zowiezo altijd pessimistisch
Pietje
 Pietje - dinsdag 24 maart 2009 - 21:23   quote  deeplink  
Hoewel ik mij pertinent had voorgenomen om niet meer op dit kinderachtige welles-nietes gedoe te reageren, moet ik het toch even voor Bully opnemen. Bully is niet altijd pessimistisch, maar gewoon kritisch en realistisch. Net als ik (al zeg ik het zelf).
Krunk
 Krunk - woensdag 25 maart 2009 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 - 21:23 schreef Pietje het volgende:
Hoewel ik mij pertinent had voorgenomen om niet meer op dit kinderachtige welles-nietes gedoe te reageren, moet ik het toch even voor Bully opnemen. Bully is niet altijd pessimistisch, maar gewoon kritisch en realistisch. Net als ik (al zeg ik het zelf).
juist ja;)!
moa
 moa - woensdag 25 maart 2009 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 - 13:18 schreef F1908R het volgende:
"Ik heb nog een contract voor drie jaar, dus ik speel volgend seizoen gewoon bij Ajax", zei de Zuid-Amerikaan voor de camera van het Amsterdamse televisiestation. "Ik ben tevreden met de mensen en met het team hier en ik kan nog genoeg leren."
HAHA HAHA HAHA!!!

Even een lijstje clubs waarvoor hij DIRECT de koffers zou pakken:
Spanje: Real Madrid, Barcelona, Sevilla, Atletico, Espanyol.
Engeland: Man Utd, Arsenal, Chelsea, Liverpool.
Duitsland: Werder Bremen, Schalke, Bayern Munchen.
Italie: Inter, Ac Milan, Juventus, Fiorentina.
Frankrijk: Lyon, Marseille, Monaco.
Portugal: FC Porto, Benfica.

Kan wel door blijven gaan, volgens mij vergeet ik nog een hele berg aan clubs.
Wanneer suarez bij 1 van deze ploegjes een contract krijgt aangeboden van 3/4 milj. per jaar.. staat hij gewoon weer bij de arbitrage commissie te janken. (en terecht)
Krunk
 Krunk - woensdag 25 maart 2009 - 12:21   quote  deeplink  
zo je hebt echt de tijd ervoor genomen he.. sjees
moa
 moa - woensdag 25 maart 2009 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 12:21 schreef Krunk het volgende:
zo je hebt echt de tijd ervoor genomen he.. sjees
Nee hoor, dat lijstje clubs kwam zo al naar boven.
Ik denk dat er nog wel zo'n 20/30 ploegen zijn waarvoor hij de overstap waagt.
mmhj
 mmhj - woensdag 25 maart 2009 - 19:42   quote  deeplink  
ben je gek, dit soort dingen heeft hij nooit gezegd bij groningen... Dus ik denk dat hij blijft, zeker als ajax hem liever niet laat gaan. Misschien bij noodzaak hem te verkopen, zoals dit jaar bij klaas, zal hij vertrekken. Anders maakt hij het jaar af. Misschien frustreert het andere dat. Maar je hebt nu ook eenmaal trouwe voetballers. Niet te vergeten: hij is pas 22, dus nog tijd zat om zijn zakken te vullen.

Moeten jullie het artikel van VI.nl maar lezen, hij noemt daarin enkele logische redenen om nog een jaartje te blijven plakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 maart 2009 door mmhj --
moa
 moa - woensdag 25 maart 2009 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 19:42 schreef mmhj het volgende:
ben je gek, dit soort dingen heeft hij nooit gezegd bij groningen... Dus ik denk dat hij blijft, zeker als ajax hem liever niet laat gaan. Misschien bij noodzaak hem te verkopen, zoals dit jaar bij klaas, zal hij vertrekken. Anders maakt hij het jaar af. Misschien frustreert het andere dat. Maar je hebt nu ook eenmaal trouwe voetballers. Niet te vergeten: hij is pas 22, dus nog tijd zat om zijn zakken te vullen.

Moeten jullie het artikel van VI.nl maar lezen, hij noemt daarin enkele logische redenen om nog een jaartje te blijven plakken.
Zulke dingen heeft hij ook gewoon bij Groningen gezegd, net zoals iedere andere voetballer gewoon zegt wat de supporters willen horen.

En natuurlijk zijn er genoeg redenen om er nog een jaartje aan vast te plakken, ook wel 2 of 3 jaar.
Maar feit blijft.. dat wanneer Manchester City om maar een voorbeeld te noemen, 40 milj. op tafel legt...
(Dit wouden ze immers ook voor Huntelaar betalen)
Dan is hij gewoon weg.
mmhj
 mmhj - donderdag 26 maart 2009 - 09:32   quote  deeplink  
Nee dat heeft hij dus niet. Kom maar met een artikel waar hij zegt dat hij bij groningen blijft. En inderdaad, bij financiele noodzaak verkoopt Ajax hem misschien.
freakie
 freakie - donderdag 26 maart 2009 - 18:09   quote  deeplink  
moa.. denk dat suarez heel duidelijk is geweest hij wil naar BARCA dat is wat hij heeft uitgespreken.. en geen andere club.. alleen het probleem is dat ik barca niet zo gauw zie komen voor hem.. maar dan is Sevilla, Atletico, Espanyol niet logies zeker niet veel hoger kwa nivo van ajax.. schalke, fiorentina, marseille, monaco, benfica ook niet egt logies.. ze zijn niet veel hoger in nivo dan ajax.. fiorentina is uitgeschakelt(wellis waar miss met mazzel maar fiorentina heeft het niet af kunnen maken) en marseille heeft van ajax gewonnen maar heeft ajax ook niet heel moeilijk gemaakt.. dan lijkt mij mandchester city ook niet egt leuk om daar te spelen.. huntelaar btw. heeft toen ook aangegeven niet naar manchester city te willen.
freakie
 freakie - donderdag 26 maart 2009 - 18:11   quote  deeplink  
En inderdaad wat mmhj zegt kom maar met een artikel.. ik denk dat hij gewoon heeft gezegt vanaf het begin: dat hij hoger op wou gaan spelen en bij ajax en als ze hem niet lieten gaan dat hij er dan gewoon alles voor deed..
bully
 bully - donderdag 26 maart 2009 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2009 - 23:30 schreef Krunk het volgende:

[..]

jij bent zowiezo altijd pessimistisch
wat is voor jou pessimistisch ?
wat zou je zeggen van realistisch
je kan net als jezelf eerder op dit forum wel denken dat met 9 wedstrijden tegaan ajax nog kampioen word.met de achterstand van toen
dus net als nu dat ajax nog zware wedstrijden krijgt en twente ook
maar dat twente op moment meer overtuigd in competitie dan ajax
dat het zeker niet zoals jij denkt dat ajax even voor zeker die tweede plek pakt
wat in deze tijd eigenlijk gewoon nodig is om geen grotere afstand op de europese subtop tekrijgen
want hoe je het ook bekijkt
die cl inkomsten heb je gewoon nodig
en ook de punten heb je nodig om in toekomst ook wat zekerder tezijn van cl
misschien word het zometeen wel noodzakelijk om suares te verkopen
want verkopen zijn laatste tijd wel de grootste inkomsten van ajax
zonder de laatste verkopen huntelaar schneider enz had ajax dik verlies geleden
dus ik kan wel hier vertellen waar ik op hoop
maar wat niet realistisch is
ook ik hoop dat ajax kampioen word of minimaal 2e
maar kampioen word ajax op bijna zeker niet meer en tweede plaats word ook steeds twijfelachtiger
maar als jij dat pessimistisch noemt!
we zullen wel zien hoe het loopt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 maart 2009 door bully --
freakie
 freakie - donderdag 26 maart 2009 - 21:25   quote  deeplink  
zoo daar sla je de spijker op zijn kop.. en heel realisties.. alleen dat ajax verlies lijd vindt ik niet helemaal waar er ligt voor volgend seizoen een hoop geld klaar..
bully
 bully - donderdag 26 maart 2009 - 23:28   quote  deeplink  
ik zeg ook niet dat ze verlies lijden
maar de winst van afgelopen seisoenen zijn alleen uit de verkopen van spelers gekomen
en dat blijft niet goed gaan
maar waar haal je het vandaan dat er voor volgend seisoen een hoop geld klaarligt?
Krunk
 Krunk - vrijdag 27 maart 2009 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 - 19:42 schreef mmhj het volgende:
ben je gek, dit soort dingen heeft hij nooit gezegd bij groningen... Dus ik denk dat hij blijft, zeker als ajax hem liever niet laat gaan. Misschien bij noodzaak hem te verkopen, zoals dit jaar bij klaas, zal hij vertrekken. Anders maakt hij het jaar af. Misschien frustreert het andere dat. Maar je hebt nu ook eenmaal trouwe voetballers. Niet te vergeten: hij is pas 22, dus nog tijd zat om zijn zakken te vullen.

Moeten jullie het artikel van VI.nl maar lezen, hij noemt daarin enkele logische redenen om nog een jaartje te blijven plakken.
INDERDAAD
Krunk
 Krunk - vrijdag 27 maart 2009 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 - 18:11 schreef freakie het volgende:
En inderdaad wat mmhj zegt kom maar met een artikel.. ik denk dat hij gewoon heeft gezegt vanaf het begin: dat hij hoger op wou gaan spelen en bij ajax en als ze hem niet lieten gaan dat hij er dan gewoon alles voor deed..
logisch. er zitten teveel onrust stokers op dit forum.
alleen maar onvrede over onze spelers!
Krunk
 Krunk - vrijdag 27 maart 2009 - 12:53   quote  deeplink  
voor volgend seizoen staat er weer een begroting klaar tussen de 60 en 80 miljoen euro!!! je kraamt alleen onzin uit zonder berichtgevingen te volgen.
verder maakt het niet uit of je uit transfers of CL inkomsten je begroting vaststelt. Als je maar een dikke pot hebt!!
freakie
 freakie - vrijdag 27 maart 2009 - 12:58   quote  deeplink  
bully omdat je t vraagt zet ik het er ook neer.
Krunk denk dat je beetje rustig moet doen..
Hij kraamt niet zomaar onzin uit want van die 60 mil gaat er vanalles af en die begroting is niet alleen voor de zomer maar voor t hele seizoen als er dan geen andere inkomsten komen.. dus een speler halen is dan wat bully zegt dat blijft zeker niet goed gaan want geld raakt een keer op ook bij ajax(en ik ben geen fan van sjeiks of hoe je dat schrijft of investeerders die 60 mil klaarleggen)

'Begroting volgend seizoen opnieuw 60 miljoen'
24-03-09
De Geassocieerde Pers Diensten (GPD) publiceerden dinsdag een artikel met de invloed van de crisis op het betaald voetbal in Nederland. Die is aanwezig, maar bij Ajax blijft het zaakje stabiel. Dat zouden mensen van de club aan de GPD hebben laten weten. Volgend seizoen verwacht men opnieuw een begroting van 60 miljoen euro. Wel zal de club meer moeite moeten doen om luxe stoelen in de ArenA te verkopen.

AjaxF-side.NL
PSV begroot 10 miljoen minder te hebben door het missen van de Champions League. Sparta zegt last te hebben van relaties die failliet gaan. AZ wilde geen informatie geven. Feyenoord zit in algehele zakelijke malheur.
Krunk
 Krunk - vrijdag 27 maart 2009 - 13:01   quote  deeplink  
ja ik reageer een beetje heftig omdat bepaalde mensen ook als ik iets posts direct nog heviger reageren. ben het een beetje zat. zelfs als ik gelijk heb proberen ze het verhaal nog om te draaien!

altijd zo negatief, o.a. ook bully. alsof ajax nou echt de laatste jaren draait op CL inkomsten. denk eens even na man. contracten met Aegon en Adidas leveren zoveel op. en dat is omdat het een topclub is. niet op sportief gebied misschien ,maar wel met clubstructuur en historie. de begrotingen voor een geheel seizoen zijn bij ajax altijd wel tegen de 60-90 miljoen. en dat zal zo blijven. spelers komen en gaan, dus ook daar zitten de problemen niet. een goede jeugdopleiding, transfers en wellicht volgend seizoek Europees succes kunnen veel goedmaken.
freakie
 freakie - vrijdag 27 maart 2009 - 14:34   quote  deeplink  
krunk denk dat bully juist zegt dat ajax nu rond moeten komen van transfers.. dat is helemaal waar.. dat ze een begroting hebben wil niet zegge dat ajax daar van rond komt en er iets mee kan kopen.. Maar t is een beetj voorbadig als je zegt dat het zo zal blijven en als ajax een succes wil halen moeten ze veel spelers houden en nog verstreking halen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 maart 2009 door freakie --
Krunk
 Krunk - vrijdag 27 maart 2009 - 16:15   quote  deeplink  
jewel en daarom zijn er weer nieuwe geruchten die wellicht voor volgend seizoen rond komen. maar bully is weleens vaker kritisch geweest op mijn posts, en daar kreeg ik ook al zo een antwoord terug van hem en zijn vrienden.

ajax kan rondkomen van deze begroting joh. ze hoeven echt niet veel te versterken. het team is eigenlijk wel aardig zo. maybe is bodul wel de man die nog nodig is. en iemand die aissati opvangt bij een blessure. verder zou ik beerens in de gaten houden ivm met suarez.
bully
 bully - zondag 29 maart 2009 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 - 13:01 schreef Krunk het volgende:
ja ik reageer een beetje heftig omdat bepaalde mensen ook als ik iets posts direct nog heviger reageren. ben het een beetje zat. zelfs als ik gelijk heb proberen ze het verhaal nog om te draaien!

altijd zo negatief, o.a. ook bully. alsof ajax nou echt de laatste jaren draait op CL inkomsten. denk eens even na man. contracten met Aegon en Adidas leveren zoveel op. en dat is omdat het een topclub is. niet op sportief gebied misschien ,maar wel met clubstructuur en historie. de begrotingen voor een geheel seizoen zijn bij ajax altijd wel tegen de 60-90 miljoen. en dat zal zo blijven. spelers komen en gaan, dus ook daar zitten de problemen niet. een goede jeugdopleiding, transfers en wellicht volgend seizoek Europees succes kunnen veel goedmaken.
misschien zou je bij jezelf eens moeten afvragen waarom zoveel mensen hier op het forum zo heftig op jou posten reageren
en alleen bij jou en niet bij anderen
verder zeg ik er niet veel meer op
en die 60 miljoen is een begroting
daar zijn ook de verwachte inkomsten in meeberekend
dus als je europees niet zover komt als dat je berekend heb in begroting is dat een verlies post
en dat is bij ajax laatste jaren gebeurd maar hebben dat kunnen compenseren met de verkopen van spelers
en wat ik dus zei is dat je daar niet eeuwig op kan teren
degeen nu nog geld op kunnen brengen zijn meeste dragende spelers
suares vertongen enz
freakie
 freakie - zondag 29 maart 2009 - 16:13   quote  deeplink  
als de begroting nu 60 mil is dan is daar ook het europees suc6 bij mee gerekent hoor bully alleen inderdaad bij verkoop van spelers heeft ajax het de laatste jaren goed gemaakt.. maar denk dat ajax niet heeft gerekent op de halve finale dat lijkt me veel te hoog gerekent..
bully
 bully - zondag 29 maart 2009 - 18:33   quote  deeplink  
er was berekend op cl wat meer opleverd dan uefa
daarom viel winst van afgelopen periode maar op 5 miljoen uit
en dat na zoveel verkochte spelers
wat nu bij die 60 miljoen word berekend weet ik niet
maar dat gaat ook over volgend seisoen
dus niet dit seisoen
dus ook de halve finale uefa is in dit seisoen berekend
en niet in aankomende

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 maart 2009 door bully --
Krunk
 Krunk - zondag 29 maart 2009 - 23:37   quote  deeplink  
als je voor 60 miljoen bijv. inkoopt en verkoopt maakt het weinig uit of het eigen kweek is of aankoop.
dragende spelers zijn er elk jaar bij ajax. dus de club kan daar met gemak van leven. denk jij soms dat een suarez,vermaelen,vertonghen,steek(weer als nr 1, levert meer geld op),sulejmani(binnenkort in vorm), aissati, enoh, anita, emanuelson etc.... niks gaan opleveren de komende jaren? dan zie je het fout. ajax staat bekend om het afleveren van talent en topspelers. en daar zal niks aan veranderd worden. zelfs het mislopen van de CL elk jaar zal geen problemen opleveren. we doen het al elk jaar zo inmiddels. en komen toch makkelijk rond elk seizoen. verder verkoop je ook voor ruim 55 miljoen euro, en koop je maar voor 35 miljoen euro terug. dus alsnog een speling op de begroting aan het eind van het seizoen.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 30 maart 2009 - 07:47   quote  deeplink  
=

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 april 2009 door jantje 1974 --
Krunk
 Krunk - dinsdag 31 maart 2009 - 03:48   quote  deeplink  
daar gaat het niet over. een Mickey verliest het voetballen niet in een seizoen. wennen en daarna vlammen. verder geef ik juist aan dat ajax mede door hun jeugdopleiding als transferinkomsten de klappen van de CL kunnen opvangen. doen we al 5 jaar, en indien nodig de komende 5 jaar weer. dat geeft toch aan dat ajax spelers europees worden gevolgd en worden ingezet. gewoon top. alleen zou een topclub elk jaar CL moeten spelen in de groepsfase.eens om de 3 jaar een plek in de 1/4 moeten kunnen behalen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 maart 2009 - 09:01   quote  deeplink  
dat komt ook wel weer Krunk... :) ben ik van overtuigd.. Ajax begint nu te lopen en kunnen de groep zo goed als vast houden.. MvB is bezig met een PROJECT.. en een PROJECT heeft tijd nodig.. volgens jaar staan we er gewoon met deze groep hooguit 1 a 2 aankopen.. meer niet.. rest behouden en we pakken de landstitel met 2 vingers in de neus..
Krunk
 Krunk - dinsdag 31 maart 2009 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 - 09:01 schreef nummer10 het volgende:
dat komt ook wel weer Krunk... :) ben ik van overtuigd.. Ajax begint nu te lopen en kunnen de groep zo goed als vast houden.. MvB is bezig met een PROJECT.. en een PROJECT heeft tijd nodig.. volgens jaar staan we er gewoon met deze groep hooguit 1 a 2 aankopen.. meer niet.. rest behouden en we pakken de landstitel met 2 vingers in de neus..
idd. ik vindt alleen wel dat wij echte buitenspelers missen.
weet niet of de technische staf van ajax dit ook zo ziet.
maar een wamberto/babangida/overmars etc... hebben we niet.
Leonardo is niet constant, en in de basis is hij een ramp naar mijn idee. Verder zijn Kennedy/Rommedahl/Martina/Sarpong(AM)/Zegelaar en nog meer van dat soort gasten gewoon niet goed genoeg.
Een Elia is geen oplossing, een Beerens wel.
En dan alleen nog een goede linksback kopen, en dan ben je compleet denk ik.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 maart 2009 - 15:30   quote  deeplink  
linksback vind ik ook nie echt belangrijk als ik eerlijk ben.. denk als je deze verdediging kan vast houden zonder veranderingen dat je dan wel degelijk genoeg bent achterin..

vdwiel wiealert olequer/vertonghen vermealen

en zowieso als dit team stand houd volgend seizoen staat er wel degelijk een goed stabiel team en dan hopen dat we nei weer zoveel blessures hebben wat ons dit jaar de titel heeft gekost..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez ; Ik heb een contract dus ik blijf









0.0130720