BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het nieuwe Ajaxshirt van Adidas: stof tot nadenken?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Gekke Henkie
 Gekke Henkie - woensdag 08 april 2009 - 08:39   quote  deeplink  
http://www.ronschiltmans.nl/columns_2008-2009/2009-04-08_afc_ajadidas.htm
beekie
 beekie - woensdag 08 april 2009 - 09:14   quote  deeplink  
In mijn ogen is er maar 1 shirt wat voldoet, dat is rode baan met 2 zwarte vlakken ernaast, eventueel met de 3 kruizen van amsterdam erin verwerkt. Oftewel het wit verruilen voor zwart.
nummer10
 nummer10 - woensdag 08 april 2009 - 09:21   quote  deeplink  
mjah shirt.. alle grote clubs die adidas hebben spelen ook met 3 strepen.. en het europese shirt had et al.. trainings shirt had het ook al.. en daarbij zoals ik zei

Liverpool
chelsea
Real madrid

hebben ook gewoon 3 strepen.. dat gezeik over 3 strepen hangt me de keel uit.. ene vind het mooi ander niet. makkelijk ik koop hem in iedergeval wel.. heb ook het lichtblauwe uitshirtje wel met 3 strepen erop en vind het nog steeds 1 van de mooiste uitshirts van de laatste 10 jaar..
Krunk
 Krunk - zondag 12 april 2009 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2009 - 09:21 schreef nummer10 het volgende:
mjah shirt.. alle grote clubs die adidas hebben spelen ook met 3 strepen.. en het europese shirt had et al.. trainings shirt had het ook al.. en daarbij zoals ik zei

Liverpool
chelsea
Real madrid

hebben ook gewoon 3 strepen.. dat gezeik over 3 strepen hangt me de keel uit.. ene vind het mooi ander niet. makkelijk ik koop hem in iedergeval wel.. heb ook het lichtblauwe uitshirtje wel met 3 strepen erop en vind het nog steeds 1 van de mooiste uitshirts van de laatste 10 jaar..
lekker boeiend of die strepen erop staan of niet.
het gaat om de sponsorinkomsten. logisch dat adidas iets terug wil.

ik koop het ook wel

Edit:
@Krunk: Reageer wat minder offensief voortaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 april 2009 door Thomas --
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 april 2009 - 19:27   quote  deeplink  
Adidas betaald VET geld en heeft nu eenmaal 3 strepen , dus Krunk heeft een keer een punt!
Krunk
 Krunk - maandag 13 april 2009 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 19:27 schreef jantje 1974 het volgende:
Adidas betaald VET geld en heeft nu eenmaal 3 strepen , dus Krunk heeft een keer een punt!
idd jantje. tnx. wat zou een club trouwens moeten zonder de inkomsten van hun shirtsponsor en hoofdsponsor? zou het niet weten. of zouden de supporters die bij de AH werken een euro afdragen.
verhaal over het thuisshirt is gewoon overdreven. en adidas had bij het contract al bedongen om de strepen erin te gooien. dus dan ben je op voorhand al op de hoogte hiervan. geen sprake van misleiding voor het ajax publiek.
Gekke Henkie
 Gekke Henkie - maandag 13 april 2009 - 22:56   quote  deeplink  
Het moge toch duidelijk zijn dat een Ajaxshirt met strepen geen Ajaxshirt meer is?
De arrogantie van dat Adidas om te denken dat we er na 9 jaar ineens anders over denken! Adidas heeft zich aan Ajax aan te passen en niet andersom. Geld maakt niet gelukkig. In de voetballerij in ieder geval niet en al helemaal niet bij Ajax. Hoe vaak zijn we de laatste 10 jaar kampioen geworden met de hoogste begroting van Nederland?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2009 door Gekke Henkie --
Thomas
 Thomas - maandag 13 april 2009 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 22:56 schreef Gekke Henkie het volgende:
Het moge toch duidelijk zijn dat een Ajaxshirt met strepen geen Ajaxshirt meer is?
De arrogantie van dat Adidas om te denken dat we er na 9 jaar ineens anders over denken! Adidas heeft zich aan Ajax aan te passen en niet andersom. Geld maakt niet gelukkig. In de voetballerij in ieder geval niet en al helemaal niet bij Ajax. Hoe vaak zijn we de laatste 10 jaar kampioen geworden met de hoogste begroting van Nederland?
Waarom heeft Adidas zich aan Ajax aan te passen en niet andersom? Het is heel simpel, Adidas wil geld sponsoren, daar staat wat tegenover. Ze kunnen net zo goed zeggen dat ze het geld intrekken en dan? Gemakkelijk een andere sponsor gevonden met hetzelfde of groter budget?
Krunk
 Krunk - dinsdag 14 april 2009 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2009 - 23:07 schreef Thomas het volgende:

[..]

Waarom heeft Adidas zich aan Ajax aan te passen en niet andersom? Het is heel simpel, Adidas wil geld sponsoren, daar staat wat tegenover. Ze kunnen net zo goed zeggen dat ze het geld intrekken en dan? Gemakkelijk een andere sponsor gevonden met hetzelfde of groter budget?
dus dat. ajax is duidelijk overeen gekomen dat die strepen er komen.
en als je europees al zo speelt dan maakt het geen ene donder uit of je in de arena ook zo speelt. ik heb er maling aan. liever extra transfergeld hoor.
Gekke Henkie
 Gekke Henkie - dinsdag 14 april 2009 - 09:18   quote  deeplink  
Ja, dat extra transfergeld gaat ons kampioen maken. Voor de 10e keer op rij.
Krunk
 Krunk - dinsdag 14 april 2009 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 - 09:18 schreef Gekke Henkie het volgende:
Ja, dat extra transfergeld gaat ons kampioen maken. Voor de 10e keer op rij.
het gaat hier niet over een kampioenschap.
maar meer over het feit dat adidas in een zwart licht word gezet door ajacieden! en ten onrechte zelfs. eenmaal bedongen in de overeenkomst is rechtsgeldig. je mag al blij zijn dat adidas het eerste jaar die invoering niet heeft doorgedrukt. dus een beetje respect op zijn plaats mag ook wel vanuit amsterdam

en los van het feit of je CL gaat spelen of niet, het extra geld is een grote balans op de begroting van ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 april 2009 door Thomas --
Gekke Henkie
 Gekke Henkie - dinsdag 14 april 2009 - 10:04   quote  deeplink  
Je begrijpt mijn boodschap misschien niet helemaal. Kampioen worden heeft niks met geld te maken (zie AZ), maar met slim aan- en verkoopbeleid en nóg meer met goed opleiden. Toevallig iets was Ajax altijd heel goed kon. Sinds de miljoenen (van o.a. Adidas) binnenstromen is Ajax de kluts kwijt. Geeft het 16 miljoen uit aan een type speler die het vroeger zelf genoeg opleidde. En een kledingsponsor mag nóóit invloed hebben op het ontwerp van een shirt. Al betalen ze 500 miljoen. Maar geld regeert. Geniet er van, zou ik zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 april 2009 door Gekke Henkie --
Gekke Henkie
 Gekke Henkie - dinsdag 14 april 2009 - 10:35   quote  deeplink  
Het gaat er in ieder geval niet mooier op worden: http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3129-49.php#post114663
Krunk
 Krunk - dinsdag 14 april 2009 - 15:07   quote  deeplink  
tja... vond het oude shirt trouwens het mooist
Gekke Henkie
 Gekke Henkie - woensdag 15 april 2009 - 15:09   quote  deeplink  
Oude shirt? Je bedoelt het huidige?
freakie
 freakie - woensdag 15 april 2009 - 15:33   quote  deeplink  
gekke henkie.. je hammert maar op het kampioensschap ect maar t gaat om dat adidas een bedrag betaald dat je niet zomaar kan vervangen.. en om zo ongelofelijk negatief te denken is wel heel erg.. heb der vertrouwen in dat ajax volgend jaar wel met goede spelers komen en dat sulejmani dan ook zeker beter gaat doen! en adidas betaald een hoop geld dus vindt het niet zo raar die strepen zijn mij minder waard dan een hoop geld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 april 2009 door freakie --
Gekke Henkie
 Gekke Henkie - woensdag 15 april 2009 - 16:10   quote  deeplink  
Wij worden het nooit eens, Freakie. Maakt niet uit, ieder zijn mening. Ons shirt en daarmee onze historie wordt verkracht voor heel veel geld. Dan mag het. Toch? Worden we allemaal beter van.

Hier las ik nog iets moois (vind ik dan), op Footballculture.nl:
quote:
We zijn heads. Al lang voor Run DMC rockten we die Adidas trainingsbroeken. Met drie strepen ja. Geen probleem. Juist dope. We zijn ook voetbalsupporters. Zo dragen we met trots onze Stan Smiths. Classics. Die met drie gaatjes-strepen ja. Maar shit is over. We hebben ons vreselijk vergist. Adidas blijkt helemaal niets om voetbalcultuur te geven. Volgend seizoen moet Ajax met drie strepen op het heilige shirt spelen. Hoererij. Van shirts, clublogo's en clubkleuren blijf je af. Uitleg overbodig. Dus Adidas krijg maar lekker de pestpleuris! Respectloze mentaliteit lokt helaas respectloze reacties uit. Ajax-columnist Ron Schiltmans legt het in zijn stuk AFC Ajadidas wat genuanceerder uit dan wij doen. Maar wij zijn dan ook geen subtiele columnisten, wij zijn fanatieke en emotionele supporters. Maar we bedoelen hetzelfde: Adidas krijg de teringtyfus! Overal. Als dit het moderne voetbal is, dan zijn we steeds meer overtuigd: Against Modern Football!!! We stand our ground!!!
freakie
 freakie - woensdag 15 april 2009 - 17:00   quote  deeplink  
Nee dat zou kunnen maar om van een mug een olifant te maken gaat ook wel heel ver.. denk dat we van die strepen ook niet langzamer gaan lopen enzo.. dus slechter wordt je er ook niet van.. of we beter worden van dat geld is ook de vraag maar geld speeld in alles wat voetbal is een rol.. zonder geld geen salaris uitbetalen, nieuwe spelers en vooral spelers verkopen om te overleven.. dus 3 strepen of een hoop geld missen.. Ik kies voor t geld al is het alleen maar om contracten te vernieuwen of om in de jeugd te investeren!!
Gekke Henkie
 Gekke Henkie - woensdag 15 april 2009 - 17:54   quote  deeplink  
Voor jou is het een mug, voor mij (en vele andere Ajacieden) een mammoet. We zullen het daar dan maar bij laten, oké? :-)
freakie
 freakie - woensdag 15 april 2009 - 17:56   quote  deeplink  
ja dat is prima henkie:P
Marlon 428
 Marlon 428 - woensdag 15 april 2009 - 18:48   quote  deeplink  
Over smaak valt te twisten, dus of het nou mooi is of niet die strepen, dat laat ik even terzijde.

Eén ding is zeker: strepen horen niet op het Ajax-shirt, klaar. Al geven ze Ajax 100 miljoen, clubliefde en cultuur is niet te koop. Maargoed, ik ben een uitstervend ras die achter deze gedachte staat.
Thomas
 Thomas - woensdag 15 april 2009 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 18:48 schreef Marlon 428 het volgende:
Over smaak valt te twisten, dus of het nou mooi is of niet die strepen, dat laat ik even terzijde.

Eén ding is zeker: strepen horen niet op het Ajax-shirt, klaar. Al geven ze Ajax 100 miljoen, clubliefde en cultuur is niet te koop. Maargoed, ik ben een uitstervend ras die achter deze gedachte staat.
Hoe sta jij (en anderen) tegenover shirtreclame? Hoe sta je tegenover de merchandise bij de clubs?
Krunk
 Krunk - woensdag 15 april 2009 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 17:00 schreef freakie het volgende:
Nee dat zou kunnen maar om van een mug een olifant te maken gaat ook wel heel ver.. denk dat we van die strepen ook niet langzamer gaan lopen enzo.. dus slechter wordt je er ook niet van.. of we beter worden van dat geld is ook de vraag maar geld speeld in alles wat voetbal is een rol.. zonder geld geen salaris uitbetalen, nieuwe spelers en vooral spelers verkopen om te overleven.. dus 3 strepen of een hoop geld missen.. Ik kies voor t geld al is het alleen maar om contracten te vernieuwen of om in de jeugd te investeren!!
totaal mee eens freakie
Gekke Henkie
 Gekke Henkie - woensdag 15 april 2009 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 18:48 schreef Marlon 428 het volgende:
Over smaak valt te twisten, dus of het nou mooi is of niet die strepen, dat laat ik even terzijde.

Eén ding is zeker: strepen horen niet op het Ajax-shirt, klaar. Al geven ze Ajax 100 miljoen, clubliefde en cultuur is niet te koop. Maargoed, ik ben een uitstervend ras die achter deze gedachte staat.
Totaal mee eens, Marlon 428.
Krunk
 Krunk - donderdag 16 april 2009 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2009 - 22:33 schreef Gekke Henkie het volgende:

[..]

Totaal mee eens, Marlon 428.
ja dan blijf je altijd buiten de boot vallen. een tekort aan geld = jezelf niet kunnen meten de Europese top!

niet dat we veel hebben gehad aan geld de afgelopen jaren, maar toch
Gekke Henkie
 Gekke Henkie - donderdag 16 april 2009 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 14:09 schreef Krunk het volgende:
niet dat we veel hebben gehad aan geld de afgelopen jaren, maar toch.

Daar zijn we dan toch mooi uitgekomen samen ;-)
bully
 bully - donderdag 16 april 2009 - 16:21   quote  deeplink  
jullie hebben het over de inkomsten
wat voor inkomsten heefd ajax zonder zijn supporters
lege stadions geen televisie inkomsten
een adidas heefd niet voor niks ajax uitgekozen voor sponsering
daarvoor krijgt hij terug de naamsbekendheid en hetgeen dat veel kinderen van ajax supporters sneller adidas kopen dan een ander merk plus de verkoop van de ajax kleding enz
maar ook de meeste supporters willen iets terug
het shirt van ajax herbergt natuurlijk een historie en wat uit onderzoek is gebleken dat het overgrote deel tegen die drie strepen is
en volgens mij is het nog altijd zo dat ajax niet zonder supporters kan
en ook adidas is niet gebaat bij een ajax zonder supporters
dus zonder supporters die nu al de grootste aandeel hebben in de financien van ajax
is ajax niks
ik heb niet zoveel met de historie van iets voor mij geld voetbal op eerste plaats
maar kan me heel goed indenken dat anderen dat wel hebben[wat grootste gedeelte van supporters is]
en daarom mag ajax zijn supporters niet veraden door het geld van adidas op eerste plaats te zetten
op deze manier word het coronel rapport wel een heel groot lachertje
freakie
 freakie - donderdag 16 april 2009 - 16:23   quote  deeplink  
Denk dat krunk niet zegt dat we niks aan het geld hebben maar dat we er niks aan hebben gehad.. dat is iets totaal anders er staat nu een trainer die weet hoe de dingen in elkaar steken en weet wat hij nodig heeft om HET ajax van NU beter te maken.. of in ieder geval spelers kopen die het elftal wat nu belangrijk is te behouden.. en het team wat er dan staat niet of minder afhankelijk te maken van aisatie, enoh, suarez enzo
freakie
 freakie - donderdag 16 april 2009 - 16:27   quote  deeplink  
bully dat is nou egt tipisch van een mug een olifant maken.. ECHT HOOR 3 strepen ja 3 strepen moeten zorgen dat AJAX GEEN suporters zouden gann hebben of het over groten deel..
Je haald 2 dingen door elkaar het niet leuk vinden en weg gaan bij een club..
bully
 bully - donderdag 16 april 2009 - 21:03   quote  deeplink  
heb ik het over weg gaan bij een club?
ik heb het erover dat velen hier vinden dat adidas geld geefd dus wij maar alles moeten toestaan
terwijl wij als supporter nog veel meer geld inbrengen dus mogen wij ook wel bepalen
dat ik zeg dat ajax niet zonder supporters kan wil niet zeggen dat ik dan zeg dat ze weg gaan
en waarschijnlijk maakt volgens jou het grootste gedeelte van ajax supporters van mug een olifant
en wat ik al eerder aangaf ik geef meer om het voetbal dan het shirt
maar begrijp de reakties en vind dat ze daar best rekening mee mogen houden
tenslotte heefd overgrote deel van de ajax supporters moeite met die drie strepen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2009 door bully --
freakie
 freakie - donderdag 16 april 2009 - 21:17   quote  deeplink  
nee ik reageer op het feit dat je zegt dat adidas er niks aan heeft als er geen suporters meer bij ajax zijn nou die gaan egt niet weg om eeen shirtje.. maar als je het zo schrijft zoals je t nu schrijft.. Kan ik inzien dat suporters het niet leuk vinden.. maar dan is het nog steeds niet door de sponsor maar ajax die het goed hebben gevonden..
bully
 bully - donderdag 16 april 2009 - 21:37   quote  deeplink  
wie het goed heefd gevonden is denk niet belangrijk
maar wel dat het word doorgedrukt terwijl het overgrote deel van supporters daar tegen is
dus wat ik al zei dat het coronel rapport steeds meer een lachertje word
dichter bij de supporters bereik je niet op deze manier
freakie
 freakie - donderdag 16 april 2009 - 21:42   quote  deeplink  
Nee dat klopt inderdaad bully!
Krunk
 Krunk - donderdag 16 april 2009 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 14:37 schreef Gekke Henkie het volgende:

[..]

Daar zijn we dan toch mooi uitgekomen samen ;-)
nou nee niet geheel!
het geld heeft niet het gewenste resultaat van 3 stars opgeleverd. maar wel een hoop verbeteringen op alle fronten. zowel sportief als commercieel.
Krunk
 Krunk - donderdag 16 april 2009 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 16:27 schreef freakie het volgende:
bully dat is nou egt tipisch van een mug een olifant maken.. ECHT HOOR 3 strepen ja 3 strepen moeten zorgen dat AJAX GEEN suporters zouden gann hebben of het over groten deel..
Je haald 2 dingen door elkaar het niet leuk vinden en weg gaan bij een club..
idd freakie
Krunk
 Krunk - donderdag 16 april 2009 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 21:03 schreef bully het volgende:
heb ik het over weg gaan bij een club?
ik heb het erover dat velen hier vinden dat adidas geld geefd dus wij maar alles moeten toestaan
terwijl wij als supporter nog veel meer geld inbrengen dus mogen wij ook wel bepalen
dat ik zeg dat ajax niet zonder supporters kan wil niet zeggen dat ik dan zeg dat ze weg gaan
en waarschijnlijk maakt volgens jou het grootste gedeelte van ajax supporters van mug een olifant
en wat ik al eerder aangaf ik geef meer om het voetbal dan het shirt
maar begrijp de reakties en vind dat ze daar best rekening mee mogen houden
tenslotte heefd overgrote deel van de ajax supporters moeite met die drie strepen
is al rekening mee gehouden door de witte vlakken gewoon zo te laten staan.
en zelfs een jaar lang te wachten met het invoeren van de mouwstrepen!
Krunk
 Krunk - donderdag 16 april 2009 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 21:37 schreef bully het volgende:
wie het goed heefd gevonden is denk niet belangrijk
maar wel dat het word doorgedrukt terwijl het overgrote deel van supporters daar tegen is
dus wat ik al zei dat het coronel rapport steeds meer een lachertje word
dichter bij de supporters bereik je niet op deze manier
so what. het coronel rapport is al vanaf bestaan niet serieus genomen. coronel zelf is voorzitter geworden en alles wat in het rapport staat is Science fiction man :D

Maar ondanks alles doet hij het goed.
bully
 bully - vrijdag 17 april 2009 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 21:53 schreef Krunk het volgende:

[..]

is al rekening mee gehouden door de witte vlakken gewoon zo te laten staan.
en zelfs een jaar lang te wachten met het invoeren van de mouwstrepen!
is dat rekening houden met de supporters?
als ze er nu tegen zijn
zijn ze er over 5 jaar nog steeds tegen
bully
 bully - vrijdag 17 april 2009 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 21:54 schreef Krunk het volgende:

[..]

so what. het coronel rapport is al vanaf bestaan niet serieus genomen. coronel zelf is voorzitter geworden en alles wat in het rapport staat is Science fiction man :D

Maar ondanks alles doet hij het goed.
volgens mij is wel gezegt door ajax en coronel dat ze het wel zouden doen
dus die Science fiction van jou is dan gewoon woordbreuk
en zo`n rapport word niet voor niks gemaakt
om de fouten van vorige seisoenen te voorkomen
maar ze gaan dus gewoon op oude voet verder
Krunk
 Krunk - vrijdag 17 april 2009 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 23:10 schreef bully het volgende:

[..]

volgens mij is wel gezegt door ajax en coronel dat ze het wel zouden doen
dus die Science fiction van jou is dan gewoon woordbreuk
en zo`n rapport word niet voor niks gemaakt
om de fouten van vorige seisoenen te voorkomen
maar ze gaan dus gewoon op oude voet verder
ja maar bully come on men!
ajax is toch wel rustiger geworden intern / extern.
is dat niet belangrijk dan?
coronel heeft idd zijn eigen rapport niet opgevolgd waardoor ik het science fiction vind geworden.
maar met deze nieuwe energie impulse kan ajax alleen beter uit de verf komen.
bully
 bully - zondag 19 april 2009 - 21:53   quote  deeplink  
gedeeltelijk mee eens krunk
dat het rustiger is klopt maar dat kan als de resultaten tegenvallen snel omkeren
en als jezelf een rapport opsteld en daar al zoveel van afwijkt
dat kan je in moeilijke tijd wat ik al eerder aangaf de resultaten
al snel tegen je werken
en ook het beter uit verf komen is dus nog steeds twijfelachtig
maar die rust die er nu heerst vind ik ook wel een goede ontwikkeling
en hoop oprecht dat het zo blijfd
Krunk
 Krunk - zondag 19 april 2009 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 21:53 schreef bully het volgende:
gedeeltelijk mee eens krunk
dat het rustiger is klopt maar dat kan als de resultaten tegenvallen snel omkeren
en als jezelf een rapport opsteld en daar al zoveel van afwijkt
dat kan je in moeilijke tijd wat ik al eerder aangaf de resultaten
al snel tegen je werken
en ook het beter uit verf komen is dus nog steeds twijfelachtig
maar die rust die er nu heerst vind ik ook wel een goede ontwikkeling
en hoop oprecht dat het zo blijfd
idd laten we het rustig houden anders betaald de negativiteit zich direct uit op het veld.
Gekke Henkie
 Gekke Henkie - dinsdag 21 april 2009 - 17:25   quote  deeplink  
On topic: Dit zou volgens 'kenners' het uitshirt kúnnen worden: http://www.footballshirtculture.com/components/com_joomgallery/img_pictures/fantasy_kit_design_1/ajxusad0910_01_20090130_1850451230.jpg

Er zijn slechtere geweest en het oude logo terug zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. Aanstaande maandag weten we het.
Krunk
 Krunk - dinsdag 21 april 2009 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 - 17:25 schreef Gekke Henkie het volgende:
On topic: Dit zou volgens 'kenners' het uitshirt kúnnen worden: http://www.footballshirtculture.com/components/com_joomgallery/img_pictures/fantasy_kit_design_1/ajxusad0910_01_20090130_1850451230.jpg

Er zijn slechtere geweest en het oude logo terug zou natuurlijk helemaal geweldig zijn. Aanstaande maandag weten we het.
was het maar zo
Gekke Henkie
 Gekke Henkie - vrijdag 01 mei 2009 - 11:06   quote  deeplink  
Geen oude logo terug en zoals verwacht is het uitshirt zwart met rood. Typisch adidas-saai. Nu maar hopen dat het nieuwe thuisshirt niet teveel wordt verneukt. Wanneer is die feestelijke onthulling trouwens?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 mei 2009 - 11:48   quote  deeplink  
zwart rood saai ? ik vind het juist een SUPER shirt... straalt een beetje agressie uit.. en het zijn de MOKUM KLEUREN !!!
Krunk
 Krunk - vrijdag 01 mei 2009 - 12:33   quote  deeplink  
wel opletten dat het niet te Bayern achtig word
Gekke Henkie
 Gekke Henkie - zaterdag 02 mei 2009 - 09:54   quote  deeplink  
Dat is het al. Het is Duits. Het wordt zondag ook geen lekkere première. Het moet r
Gekke Henkie
 Gekke Henkie - zaterdag 02 mei 2009 - 09:55   quote  deeplink  
Het moet tegen Sparta met rode broek en rode kousen. Geen gezicht. Wacht dán tot de voorbereiding, of tot het volgende seizoen met de introductie. Maar ja, de commercie hè.
Krunk
 Krunk - zaterdag 02 mei 2009 - 20:16   quote  deeplink  
tja... wat moeten we nu nog.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het nieuwe Ajaxshirt van Adidas: stof tot nadenken?









0.0117361