BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
PETER111
 PETER111 - vrijdag 10 april 2009 - 18:47   quote  deeplink  
Zondag; Ajax - willem II. Vermaelen is geschorst en Gabri is (tot het eind van het seizoen) geblesseerd. Thuis tegen willem 2 moet lukken denk ik. de laatste fase is begonnen en dit moet toch geen probleem zijn! ik las net dat V basten waarschijnlijk Schilder boven Vertonghen verkiest! vreemde keus als je het mij vraagt. ook snap ik niet dat hij Sulejmani, die niet in vorm is, verkiest boven Cvitanich! die heeft bewezen dat hij doelpunten kan maken! Afijn, dit zou mijn opstelling zijn:

Vermeer
V/d Wiel Oleguer Wielaert Vertonghen
Enoh Aissati Anita
Suarez Cvitanich Emanuelson

En dan Aissati met de punt naar voren.
Wat denken jullie ervan? laat het ff weten.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 10 april 2009 - 20:14   quote  deeplink  
wat ik ervan denk? totaal niet belangrijk wat JOUW opstelling is , wat ik wel kan begrijpen is dat MvB Vertonghen als middenvelder ziet maar hem (nog) niet opstelt omdat Ajax eindelijk s een goede reeks heeft neergezet en dit gedaan heeft MET Enoh en Anita , uiteindelijk zal Jan zijn plek wel weer terugveroveren maar ik vindt t een goede zaak om niet zomaar en speler eruit te halen terwijl die goed heeft gepresteerd.
Krunk
 Krunk - zondag 12 april 2009 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 - 18:47 schreef PETER111 het volgende:
Zondag; Ajax - willem II. Vermaelen is geschorst en Gabri is (tot het eind van het seizoen) geblesseerd. Thuis tegen willem 2 moet lukken denk ik. de laatste fase is begonnen en dit moet toch geen probleem zijn! ik las net dat V basten waarschijnlijk Schilder boven Vertonghen verkiest! vreemde keus als je het mij vraagt. ook snap ik niet dat hij Sulejmani, die niet in vorm is, verkiest boven Cvitanich! die heeft bewezen dat hij doelpunten kan maken! Afijn, dit zou mijn opstelling zijn:

Vermeer
V/d Wiel Oleguer Wielaert Vertonghen
Enoh Aissati Anita
Suarez Cvitanich Emanuelson

En dan Aissati met de punt naar voren.
Wat denken jullie ervan? laat het ff weten.
jij bent niet goed op de hoogte van ajax.
Marco kiest Mickey geheel niet boven Cvitanich! Mickey zit op de bank tegen Willem 2. Daarnaast speelt ook Schilder niet maar Vertonghen. Dus dit is een geheel onzinnige topic. Sorry hoor.
Schilder is een leuke back-up, maar als Vermaelen wegvalt dan zou ook ik kiezen voor Vertonghen.
Ik zie hem ook meer als middenvelder, maar daar is de concurrentie te groot.
Krunk
 Krunk - zondag 12 april 2009 - 18:33   quote  deeplink  
willem 2 is geslacht!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II









0.0099561