BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: AZ kampioen door falen topclubs

Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
thewin
 thewin - donderdag 16 april 2009 - 21:19   quote  deeplink  
"AZ kampioen door falen topclubs" met deze stelling ben ik niet mee eens az heeft genoeg individuele kwaliteiten
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 17 april 2009 - 20:04   quote  deeplink  
AZ is de terechte kampioen , heeft een top elftal en een toptrainer , kwa clubuitstraling en dan vooral de supporters is het alleen geen top , als ze s een keer wat minder spelen beginnen ze al te fluiten en na de 80e minuut loopt t stadion altijd al leeg. Wat dat betreft zijn Twente en Groningen toch weer mooiere clubs.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 18 april 2009 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 - 20:04 schreef jantje 1974 het volgende:
AZ is de terechte kampioen , heeft een top elftal en een toptrainer , kwa clubuitstraling en dan vooral de supporters is het alleen geen top , als ze s een keer wat minder spelen beginnen ze al te fluiten en na de 80e minuut loopt t stadion altijd al leeg. Wat dat betreft zijn Twente en Groningen toch weer mooiere clubs.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
XDistORtioNX
 XDistORtioNX - zondag 19 april 2009 - 18:13   quote  deeplink  
AZ wordt inderdaad kampioen door het falen van de topclubs, AZ hoort nog niet misschien in het rijtje Ajax, PSV, Feyenoord thuis...

Ennuh meneer Scheringa: Historie is niet te koop en niet te leen!!!
MartJO
 MartJO - maandag 20 april 2009 - 14:15   quote  deeplink  
Wat een onzin! Je wordt kampioen over 34 wedstrijden en niet over 1 weekend. Ze verliezen 28 wedstrijden niet en dan mag je je kampioen noemen.

en jantje 1974, je weet niet waar je het over hebt. Zeker nooit in het stadion geweest!
IK BEN IK JIJBENT JI
 IK BEN IK JIJBENT JI - maandag 20 april 2009 - 19:13   quote  deeplink  
Wees blij dat je een kampioenschap mag meemaken. Anders had je gefustreerd door het leven gegaan.

Edit:
Gebruik niet zoveel overbodige caps... Aangepast.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2009 door Thomas --
Krunk
 Krunk - dinsdag 21 april 2009 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 18:13 schreef XDistORtioNX het volgende:
AZ wordt inderdaad kampioen door het falen van de topclubs, AZ hoort nog niet misschien in het rijtje Ajax, PSV, Feyenoord thuis...

Ennuh meneer Scheringa: Historie is niet te koop en niet te leen!!!
goed gezegd
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 25 april 2009 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 14:15 schreef MartJO het volgende:
Wat een onzin! Je wordt kampioen over 34 wedstrijden en niet over 1 weekend. Ze verliezen 28 wedstrijden niet en dan mag je je kampioen noemen.

en jantje 1974, je weet niet waar je het over hebt. Zeker nooit in het stadion geweest!
Ik werk samen met Jan van V. uit Alkmaar en die heeft al 30jr een seizkrt. dus weet echt wel wat daar speelt , verder is t al genoeg op tv geweest om te weten hoe de sfeer daar is hoor!
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 25 april 2009 - 21:23   quote  deeplink  
\\
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 18:13 schreef XDistORtioNX het volgende:
AZ wordt inderdaad kampioen door het falen van de topclubs, AZ hoort nog niet misschien in het rijtje Ajax, PSV, Feyenoord thuis...

Ennuh meneer Scheringa: Historie is niet te koop en niet te leen!!!
het heeft toch niets met Historie te maken man? dit soort opmerkingen zijn zooooo kinderachtig , met Historie haal je toch geen kampioenschap of wel? gewoon klasse beleid daar de laatste 10 jaar! respect!
Krunk
 Krunk - maandag 27 april 2009 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 - 21:23 schreef jantje 1974 het volgende:
\\
[..]

het heeft toch niets met Historie te maken man? dit soort opmerkingen zijn zooooo kinderachtig , met Historie haal je toch geen kampioenschap of wel? gewoon klasse beleid daar de laatste 10 jaar! respect!
door 10 jaar beleid te voeren mag je best een keer kampioen worden. maar zeg dan niet overal dat je ineens NL top bent! want dat ben je nog lang niet. TOP bestaat uit veel segmenten. Historie o.a. ;)
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 27 april 2009 - 17:15   quote  deeplink  
als de kampioen geen NL top is , wat is dan de rest????
Krunk
 Krunk - maandag 27 april 2009 - 19:00   quote  deeplink  
dus dat een AZ top is betekent niet dat de overige topclubs ineens niets zijn!
AZ is en blijft een club die tegen de top aanhangt. maar ze zijn geen top. de specificaties van een topclub zijn inmiddels al vaak genoeg genoemd.
ze hebben een leuk seizoen gespeeld, en ook niet meer dan dat. top = top, en nog lang geen AZ. bij top hoort een begroting, achterban, merchandise, marktwaarde, historie, prijzenkast, naam en faam etc....
Thomas
 Thomas - maandag 27 april 2009 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2009 - 19:00 schreef Krunk het volgende:
dus dat een AZ top is betekent niet dat de overige topclubs ineens niets zijn!
AZ is en blijft een club die tegen de top aanhangt. maar ze zijn geen top. de specificaties van een topclub zijn inmiddels al vaak genoeg genoemd.
ze hebben een leuk seizoen gespeeld, en ook niet meer dan dat. top = top, en nog lang geen AZ. bij top hoort een begroting, achterban, merchandise, marktwaarde, historie, prijzenkast, naam en faam etc....
Ieder z'n definitie van een topclub. Ze kunnen dit seizoen in de top meedraaien, net als 2-3 seizoenen geleden. Als je niet onderdoet voor de klassieke grote clubs, begin je toch aardig richting de topclub te groeien. Vraag is alleen, kunnen ze het lang volhouden? En komen ze sterk terug uit tegenslagen?

En trouwens, wat boeit het wie een topclub is en wie niet. Zolang er maar 1 kampioen wordt.
Krunk
 Krunk - maandag 27 april 2009 - 19:50   quote  deeplink  
begin je toch aardig richting de topclub te groeien. Vraag is alleen, kunnen ze het lang volhouden? En komen ze sterk terug uit tegenslagen?
---> dit zegt genoeg. je bent dus nog geen topclub. lange weg te gaan
Thomas
 Thomas - maandag 27 april 2009 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2009 - 19:50 schreef Krunk het volgende:
begin je toch aardig richting de topclub te groeien. Vraag is alleen, kunnen ze het lang volhouden? En komen ze sterk terug uit tegenslagen?
---> dit zegt genoeg. je bent dus nog geen topclub. lange weg te gaan
Tegenvraag is dan: wie is er wel een topclub? Als dat de criteria zijn. AZ speelt op dit moment gewoon het beste en meest constante voetbal. Dit seizoen dus een topclub.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2009 door Thomas --
DYV05
 DYV05 - maandag 27 april 2009 - 21:39   quote  deeplink  
@krunk

Waarschijnlijk ben je een gefrustreerde supporter uit Rotterdam of Amsterdam. Maar ja resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.

AZ heeft dit jaar nu al meer punten gehaald dan PSV in de afgelopen seizoenen, dus is men op eigen kracht gewoon terecht kampioen.

En ach, je hebt zogenaamde topclubs die teren op vergane glorie en nu niets meer winnen (vgl Feyenoord, of in het buitenland Leeds, Newcastle of Dortmund) of clubs die volgens supporters van zogenaamde topclubs geen topclub zijn, maar wel gewoon goed meedoen en zo nu en dan ook nog wat winnen.

Edit (Thomas):
Noem de steden bij naam ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2009 door Thomas --
Krunk
 Krunk - dinsdag 28 april 2009 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2009 - 20:01 schreef Thomas het volgende:

[..]

Tegenvraag is dan: wie is er wel een topclub? Als dat de criteria zijn. AZ speelt op dit moment gewoon het beste en meest constante voetbal. Dit seizoen dus een topclub.
fout: dit seizoen een goede ploeg en goed bestuur. maar geen topclub. indien je wat zegt moet je het wel goed verwoorden. er zit een verschil tussen topclub zijn en een goed seizoen draaien!
freakie
 freakie - dinsdag 28 april 2009 - 08:54   quote  deeplink  
krunk hier sla je de plank wel mis az is nu gewoon een topclub want ook zij hebben dit seizoen tegenslagen gehad.. er de beker uitliggen, spelers geschorst bijvoorbeeld tegen ajax zondag nou daar hebben ze het toch goed gedaan.. Ik ben suporter van ajax maar er is nu wel te zien dat az niet zomaar een goed seizoen speeld want er maar 3 verliezen en 5 gelijk spelen dat zegt heel veel!.. en natuurlijk ze hebben ook wel een beetje alle mazzel vann de wereld gehad dat de doelpunten er nu bij hun wel ingingen en bij de tegenstander niet! maar mijn punt az heeft fenomenaal gespeeld niet mooi, niet leuk maar heel degelijk en ze hebben maar bar weinig steekjes laten vallen..
Krunk
 Krunk - dinsdag 28 april 2009 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 - 08:54 schreef freakie het volgende:
krunk hier sla je de plank wel mis az is nu gewoon een topclub want ook zij hebben dit seizoen tegenslagen gehad.. er de beker uitliggen, spelers geschorst bijvoorbeeld tegen ajax zondag nou daar hebben ze het toch goed gedaan.. Ik ben suporter van ajax maar er is nu wel te zien dat az niet zomaar een goed seizoen speeld want er maar 3 verliezen en 5 gelijk spelen dat zegt heel veel!.. en natuurlijk ze hebben ook wel een beetje alle mazzel vann de wereld gehad dat de doelpunten er nu bij hun wel ingingen en bij de tegenstander niet! maar mijn punt az heeft fenomenaal gespeeld niet mooi, niet leuk maar heel degelijk en ze hebben maar bar weinig steekjes laten vallen..
dat geef ik ook aan. ze hebben een goed seizoen gedraaid. en proberen dit al enkele jaren. maar bij een topclub komen er toch andere dingen kijken. de definitie van een topclub in zowel NL als buitenland zijn toch anders dan alleen leuk spel en 3 x verliezen en 5 x gelijk freakie. en dat weet jij zelf toch ook wel.
er hoort statuur,historie,kapitaal,stadion,achterban in de vorm van supporters/media aandacht/marktwaarde etc.. bij. en je kunt dit nog lang niet gaan vergelijken met de uitwerkingen van een Ajax en PSV. Dus vooralsnog is AZ geen topclub, maar wellicht eentje in wording. En er zit dus wel degelijk verschil tussen beide uitspraken.
Kervinski
 Kervinski - woensdag 29 april 2009 - 00:40   quote  deeplink  
AZ is kampioen geworden door hun eigen spel, ze verliezen niet van de "top" clubs. trouwens wie zijn die top clubs eigenlijk volgens mij kan alleen PSV zich een beetje zo noemen naast AZ en Twente, Ajax wint niet van AZ. Maar ja wat je ook zegt AZ is dit seizoen de beste en wat daarna komt zien we wel al denk ik dat AZ één van de nieuwe top clubs is

EDIT (Thomas):
Houd het netjes hier en respecteer de tegenstanders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2009 door Thomas --
Krunk
 Krunk - woensdag 29 april 2009 - 21:06   quote  deeplink  
haha heb gezien waar AZ was in de ArenA. jongen word eens wakker.
paal,lat,paal,paal hahah.... en een fout van de scheids door geen penalty toe te kennen voor een terugspeelbal van Klavan naar de doelman toe!
DYV05
 DYV05 - donderdag 30 april 2009 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2009 - 21:06 schreef Krunk het volgende:
haha heb gezien waar AZ was in de ArenA. jongen word eens wakker.
paal,lat,paal,paal hahah.... en een fout van de scheids door geen penalty toe te kennen voor een terugspeelbal van Klavan naar de doelman toe!
Je laat hier gelukkig je totale gebrek aan zicht echt blijken: een bewuste terugspeelbal kan hooguit een vrije trap opleveren, geen penalty.

Volgens mij heeft ajax tijdens 11 tegen 11 overigens geen enkele uitgespeelde kans gecreeerd! Totdat mijnheer Vink besloot om als ajax supporter eindelijk uit de kast te komen....... Waarschijnlijk ga je nu heel triest over 2e gele kaarten of iets dergelijks willen beginnen en niet gegeven penalties. Maar feit blijft dat deze fluitende ajax-supporter de ajax spelers bij aanslagen op Schaars en Dembele helemaal geen gele kaart gaf. En de enige mogelijk te geven penalty is het geval met Sulejmani geweest, maar dit was nadat de hele wedstrijd kapot was gefloten.

Het is jammer dat ajax supporters zoveel moeite hebben om succes van anderen op waarde te schatten. Dit is de reden waarom de topclub die ajax was, zo aardig zijn glans gaat verliezen.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 12:09   quote  deeplink  
ja goeie van die terugspeelbal, haha wat een kenner!

verder sluit ik me ook hier bij DYV aan!
Krunk
 Krunk - vrijdag 01 mei 2009 - 12:36   quote  deeplink  
een directe vrije trap in de 16 dus wil je zeggen. prima. en vergeet niet dat daarvoor een overtreding in de 16 is begaan door az op sulejmani.
dus uiteindelijk wel een penalty!
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 13:22   quote  deeplink  
Je zegt zelf letterlijk: fout van de scheids door geen penalty toe te kennen voor een terugspeelbal van Klavan naar de doelman toe!

maar nee hoor meneer gaat er weer een wending aangeven.................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 mei 2009 door Thomas --
Krunk
 Krunk - zaterdag 02 mei 2009 - 20:20   quote  deeplink  
2 overtredingen in dezelfde minuut, en ook in het strafschop gebied.
als eerst een overtreding op Mickey die een penalty waard is! dus een directe penalty!
de terugspeelbal daarna moet worden bestraft met geel! einde discussie
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 02 mei 2009 - 20:49   quote  deeplink  
rakel niet zo man , kijk nou s gewoon wat je zelf geschreven hebt!
zoals jij t beschrijft klopt er echt niets van ! Als die overtreding op Sulejmani bestraft wordt doet die terugspeelbal er niet eens meer toe en is zeker NOOIT geel! je kent de regels niet eens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 mei 2009 door Thomas --
Krunk
 Krunk - zondag 03 mei 2009 - 02:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2009 - 20:49 schreef jantje 1974 het volgende:
rakel niet zo man , kijk nou s gewoon wat je zelf geschreven hebt!
zoals jij t beschrijft klopt er echt niets van ! Als die overtreding op Sulejmani bestraft wordt doet die terugspeelbal er niet eens meer toe en is zeker NOOIT geel! je kent de regels niet eens
de grensrechter kan alsnog de scheids adviseren hierover, en dan kan een gele kaart worden toegewezen. je kent de reglementen niet eens man!
en verder was het een zuivere penalty voor MICKEY. daar hoor je INEENS niemand over. nee... sjees... wat als dat met Dembele was gebeurd.... stond het met een headliner op deze page!! onzin gewoon. jantje kom mij niks uitleggen jongen. feit blijft gewoon dat ajax recht had op die penalty. en een tweede overtreding inzake een terugspeelbal kan daarna worden veroordeeld op advies van de grensrechter!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 mei 2009 door Boudewijn --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 07:55   quote  deeplink  
Ik zou zeggen : ga s praten met de scheidsrechters , ikzelf fluit sinds ik gestopt ben met voetballen en volg alle cursussen om zo hoog mogelijk te fluiten , en die terugspeelbal kan NOOIT met geel bestraft worden en zeker niet als er een overtreding wordt gegeven voor een eerdere aktie want vanaf dat punt is t spel dood , je kan alleen achteraf gele kaarten geven voor overtredingen(lichamelijk) of belediging , dus ga niet je gelijk halen als je het niet hebt en ga zeker niet zeggen : ga mij niets uitleggen terwijl je er helemaal naast zit!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 mei 2009 door Boudewijn --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 12:36 schreef Krunk het volgende:
een directe vrije trap in de 16 dus wil je zeggen. prima. en vergeet niet dat daarvoor een overtreding in de 16 is begaan door az op sulejmani.
dus uiteindelijk wel een penalty!
in de 16 is t altijd een INdirecte vrije trap anders is t penalty..................
Krunk
 Krunk - maandag 11 mei 2009 - 07:34   quote  deeplink  
in dit geval een strafschop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 mei 2009 door Thomas --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: AZ kampioen door falen topclubs









0.0100820