BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: GODSGRUWELIJK - Wat een kl*tezooi!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: AZ Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 18 april 2009 - 23:25   quote  deeplink  
GODSGRUWELIJK - Wat een kl*tezooi!

Nadat Vitesse de afgelopen 2 jaar is omgekocht door PSV zodat ze PSV maar gewoon lieten winnen en dus 2 keer kampioen hebben laten worden lijkt het erop dat AZ niet aan die praktijken meedoet...

Maar heeft iemand toevallig een filmpje van de tweede goal maar dan met name van wat er vòòr de uiteindelijke goal gebeurde, dus waarom ze uberhaupt een vrije trap kregen toegewezen door de scheidsrechter?
Ik heb het in geen herhaling gezien maar toen ik het live zag gebeuren dacht ik nog, WTF waarom krijgt hij een vrije trap mee? Ik had het idee dat er absoluut niets aan de hand was...

Wat vinden jullie? Iemand een filmpje?
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 18 april 2009 - 23:42   quote  deeplink  
niet huilen morgen verliest Ajax of speel gelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2009 door Thomas --
jaja
 jaja - zondag 19 april 2009 - 03:07   quote  deeplink  
AJAX*** en die wint gewoon

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2009 door Thomas --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 19 april 2009 - 11:39   quote  deeplink  
hoop ik ook , dan kan AZ in de Arena kampioen worden!
Krunk
 Krunk - zondag 19 april 2009 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 11:39 schreef jantje 1974 het volgende:
hoop ik ook , dan kan AZ in de Arena kampioen worden!
hhmm jantje ajax zal az de komende 2 weken nog geen kampioen laten worden
El
 El - zondag 19 april 2009 - 18:18   quote  deeplink  
hhmm, dacht het wel, Krunk. Sterker nog, ze komen volgende week in die zandbak van jullie ff de schaal ophalen!
HetNieuws
 HetNieuws - zondag 19 april 2009 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 14:13 schreef Krunk het volgende:

[..]

hhmm jantje ajax zal az de komende 2 weken nog geen kampioen laten worden
Foutje, bedankt. Getuigt deze opmerking van vertrouwen? Van hoop? Van blindheid? Van onuitputtelijk Ajax-arrogantie?

Ik laat de keuze aan jou.

Het was een zeer goede pot vanmiddag. Kwam het door de arbitrage? Kwam het door het veld? Oh nee, het was een bouwjaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 19 april 2009 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 14:13 schreef Krunk het volgende:

[..]

hhmm jantje ajax zal az de komende 2 weken nog geen kampioen laten worden
hehehe 6-2 van de mat gebald.AZ gefeliciteerd
Krunk
 Krunk - zondag 19 april 2009 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 21:10 schreef HetNieuws het volgende:

[..]

Foutje, bedankt. Getuigt deze opmerking van vertrouwen? Van hoop? Van blindheid? Van onuitputtelijk Ajax-arrogantie?

Ik laat de keuze aan jou.

Het was een zeer goede pot vanmiddag. Kwam het door de arbitrage? Kwam het door het veld? Oh nee, het was een bouwjaar.
nee had te maken met het feit wanneer jullie voor het laatst kampioen waren geworden;)

ONTOPIC: echt zeer slecht. ajax onwaardig, EREDIVISIE onwaardig. psv-top oss was meer het affiche. dan heb ik al teveel gezegd
HetNieuws
 HetNieuws - maandag 20 april 2009 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 22:26 schreef Krunk het volgende:

[..]

nee had te maken met het feit wanneer jullie voor het laatst kampioen waren geworden;)

ONTOPIC: echt zeer slecht. ajax onwaardig, EREDIVISIE onwaardig. psv-top oss was meer het affiche. dan heb ik al teveel gezegd
Oh, had het daarmee te maken. Krunk, zo'n opmerking had ik niet van jou als persoon verwacht. Als Ajax-'supporter' wel overigens.

Het was trouwens wel een Eredivisie waardige wedstrijd, het was genieten toch (neutrale kijker)? Ajax presteerde echter iets onder haar kunnen, dat moet ik toegeven.
Krunk
 Krunk - maandag 20 april 2009 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 00:20 schreef HetNieuws het volgende:

[..]

Oh, had het daarmee te maken. Krunk, zo'n opmerking had ik niet van jou als persoon verwacht. Als Ajax-'supporter' wel overigens.

Het was trouwens wel een Eredivisie waardige wedstrijd, het was genieten toch (neutrale kijker)? Ajax presteerde echter iets onder haar kunnen, dat moet ik toegeven.
ik ben gewoon aan het balen als een stekker. sorry dat ik af en toe even scheef reageer. zou ik normaal niet doen naar jou toe zoals je weet. ook op het feyenoord forum spreek ik jou niet zo aan.

maar het was echt eredivisie onwaardig wat ajax liet zien hierzo! echt gewoon top oss omniworld achtig. een keeper die echt goed een STEEK in zijn hoofd los heeft zitten. en een middenveld dat wat totaal uit haar positie was gespeeld.
ajax speelde ver ondermaats. en dat mag bij deze worden gezegd.
feyenoord heeft het trouwens goed gedaan.
nope
 nope - maandag 20 april 2009 - 13:37   quote  deeplink  
de poot van buttner werd gehaakt .
gewoon correcte vrije trap

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2009 door Thomas --
HetNieuws
 HetNieuws - maandag 20 april 2009 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 01:01 schreef Krunk het volgende:

[..]

ik ben gewoon aan het balen als een stekker. sorry dat ik af en toe even scheef reageer. zou ik normaal niet doen naar jou toe zoals je weet. ook op het feyenoord forum spreek ik jou niet zo aan.

maar het was echt eredivisie onwaardig wat ajax liet zien hierzo! echt gewoon top oss omniworld achtig. een keeper die echt goed een STEEK in zijn hoofd los heeft zitten. en een middenveld dat wat totaal uit haar positie was gespeeld.
ajax speelde ver ondermaats. en dat mag bij deze worden gezegd.
feyenoord heeft het trouwens goed gedaan.
Geen probleem, ik provoceer af en toe ook.. En tja, ik zou ook balen. Ajax presteerde inderdaad wel ondermaats, al zie ik al het hele seizoen ijzersterke wedstrijden (o.a. UEFA-cup en tegen NAC uit) afgewisseld worden met wedstrijden vol kinderlijke fouten en gebrek aan passie (Vitesse uit). Dat is, voor 'jullie', uiteraard vervelend.

En wat betreft Vermeer, in zijn rol als 'tijdelijke vervanger' behaalde hij vaak het gewenste niveau. Echter, nu hij 'eerste keeper' is, laat hij het zo nu en dan afweten. Heeft misschien toch met ervaring te maken.

Ik denk ook dat het achteraf een verkeerde keuze van v. Basten is geweest om Vermeer als eerste keeper te laten spelen. Maarja, dat is achteraf en we leven nu. Nog 3 wedstrijden: het wordt nog spannend. Zolang Feyenoord maar de play-offs haalt vind ik alles best, haha :).
Thomas
 Thomas - maandag 20 april 2009 - 17:12   quote  deeplink  
Jongens, het is een mooie discussie over andere clubs en hoe Ajax gefaald heeft, maar laten we het in een apart topic houden. Zie bijvoorbeeld het Ajax forum.
Krunk
 Krunk - maandag 20 april 2009 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2009 - 18:18 schreef El het volgende:
hhmm, dacht het wel, Krunk. Sterker nog, ze komen volgende week in die zandbak van jullie ff de schaal ophalen!
nou dacht het ff niet he freak!
eind van het seizoen pas.

Edit:
Houd het gezellig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 april 2009 door Thomas --
Heel veel liefde voo
 Heel veel liefde voo - maandag 20 april 2009 - 22:41   quote  deeplink  
ach er zal altijd wel verschil blijven bestaan of je 29 x landskampioen bent geweest of als kleutertje voor de tweede keer pas mag proeven ,en zoals ik al meldde verschil zal er altijd wel blijven (voorlopig al 27 keer )
Krunk
 Krunk - maandag 20 april 2009 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2009 - 22:41 schreef Heel veel liefde voo het volgende:
ach er zal altijd wel verschil blijven bestaan of je 29 x landskampioen bent geweest of als kleutertje voor de tweede keer pas mag proeven ,en zoals ik al meldde verschil zal er altijd wel blijven (voorlopig al 27 keer )
ajax loopt een straatlengte voor op zowel AZ Feyenoord PSV en Twente!!! Indien AZ ineens zoveel voorsteld voor een team dat al 4 jaar lang te titel wil winnen, en een HVV al 10 keer landskampioen is geworden.... dan is de status topclub nog ver te zoeken in Alkmaar. HVV is inmiddels amateurvoetbal gaan spelen in Den Haag. En heeft al 10 titels. Indien AZ daar ooit komt (1*) dan praten we verder, en kunnen we pas praten over een topclub met historie, aanhang (niet eentje die je 4 jaar lang niet hebt gehoord en het eigen team uitfloot), stadion, prijzenkast, begroting(raar maar waar, het hoort bij een topclub ongeacht je prestaties) etc...
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 24 april 2009 - 11:49   quote  deeplink  
pffff.....KRUNK....maak nou niet ook nog op andere sites jezelf ongeloofwaardig....ook hier kraam je alleen maar wartaal uit!!! wees trots net als ik een echte ajacied!!! wees trots en feliciteerd AZ met een prachtig kampioenschap!! Feli AZ....(en laat KRUNK maar kletsen...doet ie op ons eigen AJAX forum ook de hele tijd!!)
Thomas
 Thomas - zaterdag 25 april 2009 - 10:00   quote  deeplink  
Jongens, laat dit topic nu ff gaan over AZ en het kampioenschap wat ze gehaald hebben en houd de rest erbuiten. Ik heb een aantal berichten moeten verwijderen die totaal offtopic zijn gegaan.

En nu weer back ontopic.

Owja, uiteraard AZ gefeliciteerd ;)
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zaterdag 25 april 2009 - 20:41   quote  deeplink  
zou dan fijn zijn thomas als je die wartaal van KRUNK hier even volledig verwijderd....probeert alleen maar mensen tegen zich in het harnas te jagen...dat hij dat op ons Ajax forum doet is tot daar aan toe, maar deze mensen hier mogen gewoon genieten van het kampioenschap zonder die b*llsh*t van KRUNK te hoeven lezen...
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 25 april 2009 - 21:17   quote  deeplink  
AZ gefeliciteerd! Terechte kampioen en dat ze dit in Amsterdam niet willen toegeven is jammer maar zegt genoeg over de mentaliteit die daar heerst! Die lui daar denken nog steeds dat ze in de 20e eeuw zitten , : nou die is voorbij en ze zijn voorbijgestreeft door eerst PSV (laatste jaren 9x in 10 seizoenen) en nu dan AZ en zelfs Twente , clubs die ook al jaren hun betere spelers moeten verkopen maar door hun sterke beleid en megaslimme voorzitters staan waar ze nu staan! proficiat!

Ik als Feyenoorder hoop dat mijn club nu met Mario en Leo een begin heeft gemaakt aan eenzelfde opmars als deze 2 clubs!

1 ding is zeker: Ajax zal de komende 10 jr niet gaan heersen , ze zullen best een keer een titel pakken maar dat moet ook wel met de duurste selectie van Nederland , maar kwa visie is het daar echt drama dus t zal incidenteel blijven!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 april 2009 door jantje 1974 --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 26 april 2009 - 15:52   quote  deeplink  
waarom zou ik met die mening zijn uitgeschreven? ik vind gewoon dat als clubs met mindere begrotingen de traditionele top 3 voorbij gaan die clubs geen goed beleid hebben , en juist daar is dit forum voor om over te discussieren , als je Ajax bent en je hebt de beste middelen , kan je spelers als enige nederlandse club voor mega-veel geld slijten aan de grote clubs waardoor je je selectie met goede spelers op peil kan houden en je kan dan in 10jr maar 1x kampioen worden dan doe je iets niet goed en ga je zelfs een beetje op Feyenoord lijken , ik zie geen enkele reden waarom ik dan die mening niet op een Ajax forum mag geven! ik zeg in mijn reactie dat Ajax de komende 10 jr volgens mij niet zal gaan heersen zoals ze dat in de 90's gedaan hebben en wat is daar mis mee? de afgelopen 10 jaar hebben ze toch ook niets gepresteerd of wel??? volgens mij was dat PSV!

maar laten we hierover verder praten op t Ajax forum want dit is t AZ forum , en op dit moment staan ze 0-1 voor in de Arena , spelen zonder hun topscorer en laten zien dat ze gewoon een goede ploeg zijn en terechte kampioen , al wordt deze wedstrijd nog moeilijk gezien ze nu met 10 man staan...............
Krunk
 Krunk - maandag 27 april 2009 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2009 - 15:52 schreef jantje 1974 het volgende:
waarom zou ik met die mening zijn uitgeschreven? ik vind gewoon dat als clubs met mindere begrotingen de traditionele top 3 voorbij gaan die clubs geen goed beleid hebben , en juist daar is dit forum voor om over te discussieren , als je Ajax bent en je hebt de beste middelen , kan je spelers als enige nederlandse club voor mega-veel geld slijten aan de grote clubs waardoor je je selectie met goede spelers op peil kan houden en je kan dan in 10jr maar 1x kampioen worden dan doe je iets niet goed en ga je zelfs een beetje op Feyenoord lijken , ik zie geen enkele reden waarom ik dan die mening niet op een Ajax forum mag geven! ik zeg in mijn reactie dat Ajax de komende 10 jr volgens mij niet zal gaan heersen zoals ze dat in de 90's gedaan hebben en wat is daar mis mee? de afgelopen 10 jaar hebben ze toch ook niets gepresteerd of wel??? volgens mij was dat PSV!

maar laten we hierover verder praten op t Ajax forum want dit is t AZ forum , en op dit moment staan ze 0-1 voor in de Arena , spelen zonder hun topscorer en laten zien dat ze gewoon een goede ploeg zijn en terechte kampioen , al wordt deze wedstrijd nog moeilijk gezien ze nu met 10 man staan...............
zit wat in jantje.
alhoewel az inmiddels wel is overlopen door ajax in deze wedstrijd. het houtwerk heeft een aantal maal wat reddingen moeten verrichten. de meest constante ploeg is kampioen en dat zegt genoeg over het niveau in NL
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 27 april 2009 - 17:21   quote  deeplink  
dit Az is gewoon van goed nivo , en geen kampioen van de armoede zoals u probeert te suggereren , t Nivo is al jaren niet vergelijkbaar met andere landen dus dat is niets nieuws.
wel vreemd dat t nivo zo laag door u wordt aangeslagen terwijl u bijv. de meeste spelers van Ajax wél topspelers vindt!

Ik vind , Schaars, deZeeuw , El Hamdoui , Dembele , en die keeper ook potentiele toppers en verder hebben ze ook nog een toptrainer dus zo slecht is dat elftal niet , laatste jaren hebben ze dat ook in Europa laten zien!

U schijnt er moeite mee te hebben om gewoon s te zeggen dat AZ het gewoon héél goed doet , nou ik heb daar geen moeite mee , ik ben voetballiefhebber en realist en ondanks mijn Feyenoord hart kan ik best eerlijk blijven!
Krunk
 Krunk - maandag 27 april 2009 - 18:59   quote  deeplink  
de spelers die je net hebt opgenoemd komen allemaal van kleine clubs af, en moeten nog heel erg veel gaan bewijzen.
tot de NL top behoren ze ook nog niet. het zijn wel toppers in wording. er komt meer bij kijken dan een leuk seizoen en een titel hoor!

verder heeft ajax spelers die gewoon verder zijn. een oleguer, gabri, aissati, suarez, vermaelen, stekelenburg, sulejmani etc.... deze jongens lopen langer mee en zijn dan of top/topper in wording/ top die afbouwd. en dan moet een Schaars nog een bepaalde stappenplan doorlopen.

vergeet trouwens ook niet dat Louis Ajax groot heeft gemaakt in de jaren 90, maar dat van Gaal ook alles te danken heeft aan AJAX! het is tweerichtings verkeer.
Thomas
 Thomas - maandag 27 april 2009 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2009 - 18:59 schreef Krunk het volgende:
de spelers die je net hebt opgenoemd komen allemaal van kleine clubs af, en moeten nog heel erg veel gaan bewijzen.
tot de NL top behoren ze ook nog niet. het zijn wel toppers in wording. er komt meer bij kijken dan een leuk seizoen en een titel hoor!

verder heeft ajax spelers die gewoon verder zijn. een oleguer, gabri, aissati, suarez, vermaelen, stekelenburg, sulejmani etc.... deze jongens lopen langer mee en zijn dan of top/topper in wording/ top die afbouwd. en dan moet een Schaars nog een bepaalde stappenplan doorlopen.

vergeet trouwens ook niet dat Louis Ajax groot heeft gemaakt in de jaren 90, maar dat van Gaal ook alles te danken heeft aan AJAX! het is tweerichtings verkeer.
Ik vraag me af waarin jij vindt dat Schaars, Dembele, de Zeeuw zich nog echt in moeten bewijzen... Waarin moeten zij zich meer bewijzen dan een Sulejmani, Aissati, Vermaelen e.d.?
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 27 april 2009 - 20:41   quote  deeplink  
oei KRUNK...tja is inderdaad helemaal waar wat je zegt!!! Schaars, De Zeeuw en El Hamdaoui, maar ook Dembele zijn natuurlijk maar gewoon lulletjes die eigenlijk met mazzel en geluk mede kampioen zijn geworden....pffffff...dat is ook exact de reden waarom Marco graag Schaars en De Zeeuw aan zijn selectie wil(de) toevoegen...Dembele kunnen we al niet eens meer betalen en die keeper van AZ....dat is simpelweg een wereldtopper in wording....Sulejmani loopt inderdaad al veel langer op topniveau mee dan Schaars en De Zeeuw... en Dembele is inderdaad echt veel minder dan bv Aissati....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2009 door Thomas --
DYV05
 DYV05 - maandag 27 april 2009 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2009 - 18:59 schreef Krunk het volgende:
de spelers die je net hebt opgenoemd komen allemaal van kleine clubs af, en moeten nog heel erg veel gaan bewijzen.
tot de NL top behoren ze ook nog niet. het zijn wel toppers in wording. er komt meer bij kijken dan een leuk seizoen en een titel hoor!

verder heeft ajax spelers die gewoon verder zijn. een oleguer, gabri, aissati, suarez, vermaelen, stekelenburg, sulejmani etc.... deze jongens lopen langer mee en zijn dan of top/topper in wording/ top die afbouwd. en dan moet een Schaars nog een bepaalde stappenplan doorlopen.
Ha ha, in Amsterdam een bord voor hun kop en in Alkmaar een schaal in handen! De reactie mist elke realiteit, net zoals de schoten van de ajax-voetballers gisteren......
Krunk
 Krunk - dinsdag 28 april 2009 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2009 - 19:12 schreef Thomas het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarin jij vindt dat Schaars, Dembele, de Zeeuw zich nog echt in moeten bewijzen... Waarin moeten zij zich meer bewijzen dan een Sulejmani, Aissati, Vermaelen e.d.?
alleen het verschil al dat ze bij een topclub spelen. niet eentje die nu ineens kampioen is geworden.
verder komen deze spelers ook van grotere clubs af dan van Willem 2!!! het verschil in loon zegt ook al genoeg.
laat staan de ervaring en aantal wedstrijden op niveau. europees en internationaal.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 28 april 2009 - 12:18   quote  deeplink  
ik zie nog een verschil..... het verschil in presteren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 april 2009 door Thomas --
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 28 april 2009 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 - 00:38 schreef Krunk het volgende:

[..]

alleen het verschil al dat ze bij een topclub spelen. niet eentje die nu ineens kampioen is geworden.
verder komen deze spelers ook van grotere clubs af dan van Willem 2!!! het verschil in loon zegt ook al genoeg.
laat staan de ervaring en aantal wedstrijden op niveau. europees en internationaal.
beste krunk , meen je dit nu serieus ??? Jij vindt dus dat zodra je een Ajax shirt aantrekt en veel verdiend je automatisch een grotere en betere speler bent dan dat je bij AZ speelt en in je nationale elftal en ook nog s kampioen van nederland bent?? Aissatti en Sulejmani hebben ook niet veel ervaring op Europees nivo!
Thomas
 Thomas - dinsdag 28 april 2009 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 - 00:38 schreef Krunk het volgende:

[..]

alleen het verschil al dat ze bij een topclub spelen. niet eentje die nu ineens kampioen is geworden.
verder komen deze spelers ook van grotere clubs af dan van Willem 2!!! het verschil in loon zegt ook al genoeg.
laat staan de ervaring en aantal wedstrijden op niveau. europees en internationaal.
Welke grotere club komt Vermaelen dan af? Ik vind GBA nou niet echt een grotere club dan een Willem II. Suljemani heeft 1 seizoen goed gedraaid in Heerenveen, waar 3-4 goede seizoen van Dembele tegenover staan. Schaars speelt al jaren op een hoog niveau, zowel bij Vitesse (waren nog een subtopper in de dagen dat hij daar speelde) als bij AZ. Aissati heeft een seizoen bij Twente goed gespeeld, maar kwam bij PSV verder niet aan de bak. Die jongens hebben veel meer te bewijzen nog dan een Schaars of Dembele (toch wel internationals in hun land). Dat kan ik niet zeggen van bijvoorbeeld Aissati.
Krunk
 Krunk - dinsdag 28 april 2009 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 - 12:18 schreef Patrick Buisman het volgende:
ik zie nog een verschil..... het verschil in presteren!
ja dan hadden ze elk jaar kampioen moeten worden in Alkmaar. jij bent altijd zo negatief!
verder is de kloof tussen ajax en az nog veels te groot. ajax heeft haar statuur verdiend in de gehele geschiedenis door. en een AZ kan dat niet even in 1 jaar goedmaken;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 april 2009 door Thomas --
Krunk
 Krunk - dinsdag 28 april 2009 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 - 13:16 schreef Thomas het volgende:

[..]

Welke grotere club komt Vermaelen dan af? Ik vind GBA nou niet echt een grotere club dan een Willem II. Suljemani heeft 1 seizoen goed gedraaid in Heerenveen, waar 3-4 goede seizoen van Dembele tegenover staan. Schaars speelt al jaren op een hoog niveau, zowel bij Vitesse (waren nog een subtopper in de dagen dat hij daar speelde) als bij AZ. Aissati heeft een seizoen bij Twente goed gespeeld, maar kwam bij PSV verder niet aan de bak. Die jongens hebben veel meer te bewijzen nog dan een Schaars of Dembele (toch wel internationals in hun land). Dat kan ik niet zeggen van bijvoorbeeld Aissati.
een sulejmani en aissati zijn toch wel completere spelers. en hebben meer kwaliteit als ze in topvorm verkeren. we hebben Mickey toch gezien in Friesland!
En Aissati is echt balvaardig. Deze jongens hebben alleen door de clubs waar ze vandaan komen/of het prijskaartje al meer faam en naam. en dat is ook iets wat bij een topper hoort. achterban hebben en fans.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 28 april 2009 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 - 15:47 schreef Krunk het volgende:

[..]

een sulejmani en aissati zijn toch wel completere spelers. en hebben meer kwaliteit als ze in topvorm verkeren. we hebben Mickey toch gezien in Friesland!
En Aissati is echt balvaardig. Deze jongens hebben alleen door de clubs waar ze vandaan komen/of het prijskaartje al meer faam en naam. en dat is ook iets wat bij een topper hoort. achterban hebben en fans.
hou nou is op met je gezeik over historie en al dat gelul ! We hebben t hier over de spelersgroepen en niet over Historie!

Ajax is een grotere club dan AZ dat weet iedereen , alleen een grote club heeft niet automatisch een betere ploeg!

Ajax heeft op papier meer individuele kwaliteiten , echter door een slecht beleid komt het er niet uit en is er geen goede balans in het elftal , die is er bij AZ dus wel en wordt verzorgt door topspelers als de Zeeuw , Schaars en Dembele precies de type spelers die Ajax mist!

Bij Ajax zijn de topspelers niet constant (Sulejmani,Aissatti,Suarez) er is dus gewoon teveel van hetzelfde gekocht , Ajax heeft geen middenveld waar die van AZ supersterk is!

Nu ophouden met je onzin en blijf gewoon op t Ajax forum als je niet kan toegeven naar andere club toe!
Krunk
 Krunk - dinsdag 28 april 2009 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 - 17:32 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

hou nou is op met je gezeik over historie en al dat gelul ! We hebben t hier over de spelersgroepen en niet over Historie!

Ajax is een grotere club dan AZ dat weet iedereen , alleen een grote club heeft niet automatisch een betere ploeg!

Ajax heeft op papier meer individuele kwaliteiten , echter door een slecht beleid komt het er niet uit en is er geen goede balans in het elftal , die is er bij AZ dus wel en wordt verzorgt door topspelers als de Zeeuw , Schaars en Dembele precies de type spelers die Ajax mist!

Bij Ajax zijn de topspelers niet constant (Sulejmani,Aissatti,Suarez) er is dus gewoon teveel van hetzelfde gekocht , Ajax heeft geen middenveld waar die van AZ supersterk is!

Nu ophouden met je onzin en blijf gewoon op t Ajax forum als je niet kan toegeven naar andere club toe!
je hebt verder nog niet hard gemaakt dat AZ een topclub is met topspelers. alles wat daar voor nodig is heb ik al opgenoemd. en dat heeft ajax bijv. daar hoor ik je niet over;)
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 28 april 2009 - 18:29   quote  deeplink  
Indien je in de Nederlandse competitie met een puntenvoorsprong als in dit jaar kampioen wordt en van alle topclubs punten pakt ben je in ieder geval de terechte kampioen...daar doen prijskaartjes van spelers en waar ze vandaan komen werkelijk helemaal niets aan af...

Mijn eigen cluppie is Ajax en helaas mis ik daar al een aantal jaren de feiten die bij een topclub horen...een solide en uitgebalanseerde spelersgroep, prestaties in de nationale competitie evenals presteren in de inernationale competitie...Champions League is al jaren onhaalbaar gebleken en ook op een niveautje lager breken we geen potten....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 april 2009 door Thomas --
Krunk
 Krunk - dinsdag 28 april 2009 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 - 18:29 schreef Patrick Buisman het volgende:
Indien je in de Nederlandse competitie met een puntenvoorsprong als in dit jaar kampioen wordt en van alle topclubs punten pakt ben je in ieder geval de terechte kampioen...daar doen prijskaartjes van spelers en waar ze vandaan komen werkelijk helemaal niets aan af...KRUNK je bent gewoon een zielpiet!!! Mijn eigen cluppie is Ajax en helaas mis ik daar al een aantal jaren de feiten die bij een topclub horen...een solide en uitgebalanseerde spelersgroep, prestaties in de nationale competitie evenals presteren in de inernationale competitie...Champions League is al jaren onhaalbaar gebleken en ook op een niveautje lager breken we geen potten....hou dus gewoon even op met je geklets!!
wat jij wilt. we behalen dit seizoen plek 2 wel.
en dan kunnen we met een ingespeeld team met wat nieuwe mensen eromheen zeker meedoen voor een plek in de groepsfase CL. ik heb er vertrouwen in, al die jaren namelijk. sta achter mijn club. ondanks tegenslagen. en verder heeft az wel gewonnen ja, maar geef ook jij aan dat ze dus de terechte kampioen zijn. maar geen topclub vooralsnog. en dat is een feit. de specificaties die daarbij behoren zijn nog lang niet in zicht voor AZ.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 april 2009 door Thomas --
ruleaz
 ruleaz - dinsdag 28 april 2009 - 19:28   quote  deeplink  
Waarom zeg je de hele tijd dat AZ geen topclub is? Geen Alkmaarder is er die het zegt. Alleen degene die zich een beetje bedreigd voelen doen dat.
En van die 2e plaats zou ik ook maar niet zo zeker zijn.
Na het schandalige gedrag in de aRENa van die scheids zijn Schaars en Pocognolie geschorst. El Hamdaoui is ook geschorst en voor AZ zou het prettiger zijn als een onbenullig clubje tov ajax de voorronde in gaat.
Moet ajax niet naar Sparta toe dit weekend? Ik zie ze daar niet winnen. Dan staat twente zomaar 4 punten voor en PSV zou nog wel eens 3e kunnen worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 april 2009 door Thomas --
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 28 april 2009 - 22:29   quote  deeplink  
laat maar gaan ruleaz , deze voetbalgek is totaal verblind door zijn liefde voor zijn club , is totaal niet meer in staat om objectief naar voetbal te kijken , respect voor AZ dat idd nog lang geen topclub is maar wel een TOPprestatie geleverd met aanstormende zelf gescoutte toppers die ze in veel gevallen niet te duur hebben gekocht , RESPECT!
Krunk
 Krunk - woensdag 29 april 2009 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 - 22:29 schreef jantje 1974 het volgende:
laat maar gaan ruleaz , deze voetbalgek is totaal verblind door zijn liefde voor zijn club , is totaal niet meer in staat om objectief naar voetbal te kijken , respect voor AZ dat idd nog lang geen topclub is maar wel een TOPprestatie geleverd met aanstormende zelf gescoutte toppers die ze in veel gevallen niet te duur hebben gekocht , RESPECT!
goed dat je het even beaamt. geen topclub. een topprestatie leveren is iets totaals anders. dan zijn we dus toch uitgesproken hierover. als je dat nou eerder even meegaf. het begrip TOPCLUB is veel meer dan wat er bij AZ speelt op dit moment.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 30 april 2009 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2009 - 21:08 schreef Krunk het volgende:

[..]

goed dat je het even beaamt. geen topclub. een topprestatie leveren is iets totaals anders. dan zijn we dus toch uitgesproken hierover. als je dat nou eerder even meegaf. het begrip TOPCLUB is veel meer dan wat er bij AZ speelt op dit moment.
Ja inderdaad!! de definitie voor topclub is behaalde resultaten in het verleden!! Helaas zie je niet dat Ajax al jaren geen enkele rol van betekenis meer speelt op het hoogste niveau...zelfs in de Nederlandse competitie zijn ze niet de bovenliggende partij... resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!!! De spelers van AZ zijn als team simpelweg beter dan mdie bij mijn cluppie....2 van de afgelopen 3 jaar zijn ze boven Ajax geeindigt dus ik neem aan dat je daar wel enige structuur in kunt ontdekken....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2009 door Thomas --
DYV05
 DYV05 - donderdag 30 april 2009 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2009 - 21:08 schreef Krunk het volgende:

[..]

goed dat je het even beaamt. geen topclub. een topprestatie leveren is iets totaals anders. dan zijn we dus toch uitgesproken hierover. als je dat nou eerder even meegaf. het begrip TOPCLUB is veel meer dan wat er bij AZ speelt op dit moment.
Zoals al eerder gemeld door ruleaz, is er in Alkmaar niemand die het over de topclub AZ heeft. Simpelweg omdat we daar niet wakker van liggen. Liever een gewone provincieclub die goed voetbal speelt, en wat wint, dan een zogenaamde topclub die het moet hebben van zijn historie. AZ is een club die zijn zaken gewoon goed voor elkaar heeft, en met mindere middelen gewoon een heel goed rendement haalt. Voor jou is het blijkbaar voldoende dat je supporter bent van een `topclub` zonder resultaat (of ligt het gebrek aan resultaat weer aan scheidsrechters, geluk bij de tegenstander, de regen, het veld of....).

ajax is een naam uit de Griekse oudheid, en daar kun je het ook mee vergelijken: vroeger was het de top van de beschaving, en nu is er nog slechts een toeristische attractie van over.....................
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 30 april 2009 - 12:08   quote  deeplink  
ach DYV05 , sommige mensen (vooral in adam) zijn zooo clubblind
Krunk
 Krunk - vrijdag 01 mei 2009 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2009 - 21:08 schreef Krunk het volgende:

[..]

goed dat je het even beaamt. geen topclub. een topprestatie leveren is iets totaals anders. dan zijn we dus toch uitgesproken hierover. als je dat nou eerder even meegaf. het begrip TOPCLUB is veel meer dan wat er bij AZ speelt op dit moment.
ja patrick. dus mijn uitspraak hierboven is toch duidelijk en een feit. az is dus geen topclub. maybe eentje in opbouw ofzo! dus is de gehele discussie van jullie zijde onjuist. want daar ging het over op de laatse 2 pages
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 01 mei 2009 - 13:24   quote  deeplink  
wat heb je eraan als je WEL een topclub bent maar er verder niets mee doet en er niet naar presteert? dan wordt je een TOBclub haha

ik kan t weten want mijn club tobt ook al weer heel wat jaren , maar ik kom er wel eerlijk voor uit!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 01 mei 2009 - 18:01   quote  deeplink  
nee maar om nu te moeten constateren dat Ajax slechts een topclub is vanwege de in het verleden behaalde resultaten is nou ook niet iets om hier heel luidkeels ui te schreeuwen....
Krunk
 Krunk - zaterdag 02 mei 2009 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 13:24 schreef jantje 1974 het volgende:
wat heb je eraan als je WEL een topclub bent maar er verder niets mee doet en er niet naar presteert? dan wordt je een TOBclub haha

ik kan t weten want mijn club tobt ook al weer heel wat jaren , maar ik kom er wel eerlijk voor uit!
ja dat is weer een ander verhaal.
ging er even over wat de definitie van een topclub was. hierbij heb ik duidelijk aangegeven wat daar bij hoort. nu is dat dus gebleken en moeten we volgend seizoen maar kijken of we het ook kunnen waarmaken.

denk dat feyenoord trouwens volgend seizoen ook wel goed zal spelen.
een frisse coach met een gezonde selectie wellicht. de laatse paar weken zie ik weer wat meer voetbal!
Krunk
 Krunk - zaterdag 02 mei 2009 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 mei 2009 - 18:01 schreef Patrick Buisman het volgende:
nee maar om nu te moeten constateren dat Ajax slechts een topclub is vanwege de in het verleden behaalde resultaten is nou ook niet iets om hier heel luidkeels ui te schreeuwen....
status = topclub.
face it man. hierbij maar weer gezien dat je echt een verkeerde kijk hebt op diverse zaken.

status is status. en niets meer en niets minder. en daar ging de discussie over. niet over toekomst perspectief

by the way: ik hoop dat we wel iets ervan gaan maken, want momenteel is het echt Jupiler waardig met de waarde van de selectie in EURO'S!
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 02 mei 2009 - 20:50   quote  deeplink  
de discussie ging niet over status , daar ging alleen jou eigen discussie over !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5126
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: GODSGRUWELIJK - Wat een kl*tezooi!









0.0078821