BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: M. v.b.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
adriu
 adriu - zondag 03 mei 2009 - 18:31   quote  deeplink  
marco. leer toch eenns, 1 spits . de anderen speelers achter de bal. en je wint ale wedstrijden. met dit elftal kan je niet winnen. haal 4 schopers . dat wil de knvb
bully
 bully - zondag 03 mei 2009 - 18:35   quote  deeplink  
dat hoop ik niet adriu
dan zoek ik wel een italiaanse club
als ik dat laffe voetbal wil zien
enige wat onbreekt hier is een trainer die van deze spelers een team smeed
een az en een twente kunnen toch ook acceptabel voetbal laten zien
terwijl van die beide de selectie kwalitatief heel wat minder is dan die van ajax
bilkert
 bilkert - zondag 03 mei 2009 - 18:40   quote  deeplink  
Het is toch niet te geloven. Bully heeft ten eerste gelijk omdat het MvB maar niet lukt om hier een team van te maken maar het ergste is nog dat Marco Anita opstelt. Wat voegt die jongen nou toe aan Ajax 1?
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 03 mei 2009 - 19:09   quote  deeplink  
Marco gaat ook met Sneijder als verdedigende middenvelder een WK in!
bully
 bully - zondag 03 mei 2009 - 19:54   quote  deeplink  
ik schrijf anita niet gelijk af
maar op dit moment is hij nog niet de speler die ajax op hoger niveau kan brengen
maar denk dat hij in de toekomst nog best van waarde kan zijn
maar wat we nu nodig hebben is een trainer met ervaring
die je de kans geefd aan een elftal tewerken
maar waarbij je wel aan het eind van het seisoen kan zeggen ik zie een stijgende lijn
en bij marco is het nog steeds een vraagteken wat hij ons volgend seisoen zal brengen
want ik heb die stijgende lijn nog niet bij hem gezien
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 03 mei 2009 - 20:14   quote  deeplink  
marco jij pannenkoek.
marcello
 marcello - zondag 03 mei 2009 - 20:24   quote  deeplink  
De hr. M.v.B heeft de daad bij het woord gevoegd.Dat het beter is om voor een plek in de uefacup te gaan dan voor een plek in de voorronde van de cl.om zo wat langer rust te hebben.Een zeer egoistische gedachte wat mij betreft,niet denkende aan de tienduizende supporters die ons ajax liefhebben.En wat die rust betreft:je zou ze allemaal een straftraining van een paar maanden moeten geven de hr. mvb incluis.Hij denkt zelf niet aan opstappen,nou als je meer dan 30 miljoen uitgeeft en je krijgt het nog niet voor elkaar om er een team van te maken mag die van mij opzouten.En laat die dan gelijk vermeer meenemen want die was voor de zoveelste keer toch weer aardig aan het schutteren.Sinds die in de goal staat is het alleen maar minder gegaan met de ploeg.En wat te denken van olequer.Vorige week eruit gelopen door lens dit keer door duplan.Een verdediger met zoveel ervaring volgens vele.In de fjes verdedigen ze beter.Weg met die koekebakker.Trouwens de hele teamprestatie sloeg wederom nergens op.11 goals tegen in 3 wedstrijden.wederom een SCHANDE!!!!Misschien is het een idee om de laatste wedstrijd volgende week tegen twente (suarez geschorst-jammer jammer ook olequer is geschorst maar die mist toch niemand)met z'n alle lekker thuis te blijven om zo onze onvrede te uiten.O ja ,als je de heer perez bij twente ziet voetballen en je kijkt dan naar die dreumes van een anita dan moet je toch wel weer erg lachen om wederom een grove fout van de hr. mvb.
timmy v
 timmy v - zondag 03 mei 2009 - 20:56   quote  deeplink  
De heer M.v.B moet lekker de eer aan zichzelf houden en er lekker mee stoppen.
lekker opnieuw beginnen bij een jeugd team. Ik zeg het wordt tijd voor Ko.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: M. v.b.









0.0092329