BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Utrecht / topic: Onbeschofdheid vd supporters

Headliner: FC Utrecht Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
fly
 fly - zondag 03 mei 2009 - 22:14   quote  deeplink  
geachte forum

via deze medium wil ik graag mijn gal spuwen over de zogenaamde supporters.
tijdens het live verslag via eredivisie live ben ik geschokt tijdens de minuut stilte bij aanvang van Utrecht-Feyenoord.
in het gehele stadion kon men een speld horen valen, dus dacht zo'n fijne supporter "laat ik die maar eens verstoren door k...... Feyenoord te roepen". Dat was duidelijk te horen. Ik schaam mij, voor deze mafkees, als utrecht supporter. Ik hoop dat deze mafkees door het publiek aangewezen wordt als zijnde dader van deze RESPECTLOZE MANIER VAN ZIJN OPTREDEN.
Ik hoop dat het bestuur van onze fc hem voor het leven een stadion verbod geeft.
Hierbij getuigt men hedendaags dat men geen fantsoen in opvoeding heeft meegekregen van zijn ouders.

OPROEP AAN IEDEREEN GEEF DIE MAFKEES AAN. Er zijn genoeg mensen bij hem in de buurt geweest die het gehoor en gezien hebben.

Bestuur en overheid pikt dit soort gedragingen niet van derde rangs supporters.
mel
 mel - zondag 10 mei 2009 - 00:24   quote  deeplink  
hoi fly
ik ben met je eens
vond het belachelijk hoe hij uitkraamde want ik zat pal naast hem in de bunnikside
hij is altijd al zo respectloos en roept bij elke wedstrijd tegen de uit clubs die tege utrecht moete k dit en k zus
als ik ergens een hekel aan heb is mense die met k-woorde schelde en schreeuwe denk dat hij geen opvoeding gehad heeft
peetje2008
 peetje2008 - zondag 10 mei 2009 - 21:22   quote  deeplink  
ik ben het met jullie eens maar mel waarom heb je niet door gegeven dat je weet wie het is hij heeft iedereen verschut gezet die wat met fc utrecht te maken heeft ik had hem al lang een draai om zijn oren gegeven als deze hals naast mij had gezeten had ik had zeker fc utrecht gebelt dat ik wist wie het was deze gek hoort niet in onze fc stadion thuis en dat er ook nog mensen er om gingen lachen in het vak schandaallig gewoon maar ik ben het niet eens dat jullie zeggen dat het aan de ouders ligt en geen op voeding krijgt ik zal een voorbeeld geven mijn zoon had buiten het k..... gezegt mijn man heeft hem gelijk naar binnen gehaalt toen we dit hoorde hij moest gelijk naar boven en heeft elke tree een trap onder zijn hol gehad wij gebruiken deze worden nooit dus ik zou boos worden als ik had gehoort dat het aan onze opvoeding lag het zijn meestal mensen die thuis niks te vertellen hebben en stoer willen doen tegen over zijn vrienden en het is tegenwoordig normaal in hun ogen ze zeggen het of het de normaalse zaak van de wereld is ik had allang wat gezegt als hij naast mij zat want daar zou ik niet tegen kunnen als hij al die scheld woorden steeds riep en als je dan ook nog eens niet 1 min je mond even dicht kan houden dat vind echt respectloos van deze jonge,man dus ik zou zeggen oprotten er mee
Ruud 1968
 Ruud 1968 - donderdag 11 juni 2009 - 15:24   quote  deeplink  
Fly jij hoeft je niet te schamen voor een randdebiel op de tribune. Als dat zo zou zijn, zou ik me elke keer moeten storen als ik naar het voetbal gaat. Ik hoor niks anders om me heen.Wij zitten met een man of tien op de bunnik, en als we dan wat horen, roepen we met zijn allen in koor heel hard Pieppppppppppp. Dat begon ze zo te eriteren, dat ze vanzelf een ander plekkie hebben opgezocht.
nou nou
 nou nou - donderdag 11 juni 2009 - 15:38   quote  deeplink  
stumpers.40/45 was een goeie periode voor jullie..
wat die gozer heeft gedaan is diep triest..
en iemand verlinken is net zo erg...
Utregfan
 Utregfan - donderdag 25 juni 2009 - 08:56   quote  deeplink  
Vind dat altijd zo'n mooi excuus om dat NSB verhaal erbij te halen. Alsof die gasten die verraden worden in hun recht staan??? Je moet het zien als het verraden van een NSB-er. Klinkt al heel anders, of niet?
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - zondag 05 juli 2009 - 13:23   quote  deeplink  
ik vind het ook best wel erg...
maar jammer dat feyenoord er op in ging, dat kon ook best na de minuut stilte

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door feyenoord-fr12info --
Marcel UHF for life
 Marcel UHF for life - woensdag 15 juli 2009 - 09:19   quote  deeplink  
Stelletje sukkels. Judassen zijn jullie. Verraden is net zo erg als dat woord met de K roepen. En feyenoord is toch K hehe :P
Bootjuhh
 Bootjuhh - woensdag 15 juli 2009 - 13:23   quote  deeplink  
Ik noem het alleen niet verraden maar opkomen voor je club tegen mensen die de club bewust schade toe brengen. Van mij mogen ze ook een enorm stadionverbod geven.
Djee
 Djee - dinsdag 18 augustus 2009 - 17:45   quote  deeplink  
Marcel, je bent een (Utrecht toch?????) DOM bo!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Utrecht Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Utrecht / topic: Onbeschofdheid vd supporters









0.0053229