BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet snel Co Adriaanse halen voor AZ het doet

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 04 mei 2009 - 11:25   quote  deeplink  
Nu van Gaal naar Zuid-Duitsland gaat vertrekken om de verloren miljoenen bij Madoff terug te verdienen heeft Ajax geen keus dan snel Adriaanse te contracteren voor de neus van AZ.

Ronald Koeman of zelfs Danny Blind zijn betere opties dan Marco van Basten, die dus vanwege een afhandeling van een miljoenenschuld aan de Italiaanse fiscus tegen wil en dank trainer werd.

www.sportdwaas.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 mei 2009 door sportdwaas --
Gerard2
 Gerard2 - maandag 04 mei 2009 - 12:08   quote  deeplink  
Ja, Marco zelf laten beslissen dat het beter is dat hij vertrekt, en Co halen die gemotiveerd is om met de beste club van Nederland kampioen te worden.
robs
 robs - maandag 04 mei 2009 - 12:08   quote  deeplink  
Goed plan, alleen CO - ook een echte Ajacied - kan hier een TEAM van maken. Paar gerichte aankopen, vooral achterin en hoppa...
robs
 robs - maandag 04 mei 2009 - 12:14   quote  deeplink  
Marco als hoofdtrainer en Co als assistent en veldtrainer dat kan ook. Dan doet Marco het eprspraatje en de coaching en samen doen ze de opstelling
bully
 bully - maandag 04 mei 2009 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 12:14 schreef robs het volgende:
Marco als hoofdtrainer en Co als assistent en veldtrainer dat kan ook. Dan doet Marco het eprspraatje en de coaching en samen doen ze de opstelling
denk niet dat adriaanse dat wil
en terecht
als die komt wil hij de voledige verantwoording
en zal zeker niet het pispaaltje van marco worden
HetNieuws
 HetNieuws - maandag 04 mei 2009 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 12:08 schreef Gerard2 het volgende:
Ja, Marco zelf laten beslissen dat het beter is dat hij vertrekt, en Co halen die gemotiveerd is om met de beste club van Nederland kampioen te worden.
Beste club van Nederland? Jij bent zeker voor Ajax..?

Want historisch gezien (laatste 50 jaar) heb je gelijk, maar gezien de laatste 10 jaar loop je lekker uit je nek te kletsen joh he!
Krunk
 Krunk - maandag 04 mei 2009 - 14:32   quote  deeplink  
alsof co het gaat oplossen.
goede man.. maar een wisseling voegt niks toe elk jaar.
verder heb ik wel vertrouwen in San Marco. de selectie heeft voor het grootste gedeelte gefaald.
Jaco Ponse
 Jaco Ponse - woensdag 06 mei 2009 - 20:32   quote  deeplink  
Ze hadden Adriaanse toen zijn gang moeten
laten gaan.Dan had er al een team gestaan.
Adriaanse was toen al aan het bouwen,er
stond toen een ploeg op het veld,thuis
0-2 achterstaan met de rust tegen Fc.Twente
en 3-2 winnen op karakter.
bully
 bully - woensdag 06 mei 2009 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 20:32 schreef Jaco Ponse het volgende:
Ze hadden Adriaanse toen zijn gang moeten
laten gaan.Dan had er al een team gestaan.
Adriaanse was toen al aan het bouwen,er
stond toen een ploeg op het veld,thuis
0-2 achterstaan met de rust tegen Fc.Twente
en 3-2 winnen op karakter.
mee eens jaco
maar das natuurlijk wel achteraf praten
en kan je zowiezo niet terugdraaien
dus de echte waarheid zullen we nooit weten
maar wel vermoeden
Sjaakie afca
 Sjaakie afca - donderdag 07 mei 2009 - 03:22   quote  deeplink  
Er zijn maar 2 trainers geschikt nu voor ons ajax, Frenkie Rijkaard en Co Adriaanse.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 mei 2009 - 09:49   quote  deeplink  
Gemiddeld puntenaantal Ajax-trainers sinds Louis van Gaal:
1. Ruud Krol * (2005) 3,00
2. Morten Olsen (1997-1998) - 2,37
3. Ronald Koeman (2001-2005) - 2,31
4. Louis van Gaal (1991-1997) - 2,25
5. Henk ten Cate (2006-2007) - 2,24
6. Marco van Basten (2008-2009) – 1,97
7. Adrie Koster* (2007-2008) – 1,93
8. Danny Blind (2005-2006) – 1,91
9. Co Adriaanse (2000-2001) - 1,88
10. Jan Wouters (1998-2000) - 1,71
11. Hans Westerhof * (2000) - 1,56

zegt genoeg.. Co is niet de trainer die we zoeken.. hij wou Zlatan niet eens.... en hoezo bouwen ? weet je wie co allemaal al had ? hij ging van 433 naar 442 met anti voetbal en iedereen wou hem weg hebben incl supporters.. en volgens mij heeft Co al bewezen geen club man te zijn.. gaat overal met Ruzie weg.. Liever koeman (betere prestaties dan Co) en nee dat komt niet omdat Co alles al had gedaan want koeman deed zijn eigending..

kortom 2 mogelijkheden die het waarschijnlijk ook gaan worden.. dat zijn koeman en Frank rijkaard..

las net een fantasie stuk.. Mclaren.. HOOP HET NIET KRIJGEN WE ENGELS VOETBAL MET AJAX GEEN DENKEN AAN !!
dapp're strijder
 dapp're strijder - donderdag 07 mei 2009 - 11:04   quote  deeplink  
Ze hadden Adriaanse toen zijn gang moeten
laten gaan.Dan had er al een team gestaan.
Adriaanse was toen al aan het bouwen,er
stond toen een ploeg op het veld,thuis
0-2 achterstaan met de rust tegen Fc.Twente
en 3-2 winnen op karakter.

Precies. Adriaanse is de juiste man. Als hij komt zou ik zo 30 euro meer willen betalen voor mijn seizoenskaart.

@nummer10: Wat een debiele reactie? Je snapt er duidelijk niks van...

Co Adriaanse is wel degelijk perfect als coach van Ajax. Koeman heeft betere prestaties geleverd dan Co? Hij heeft alleen het klusje afgemaakt, met een selectie die Co bij elkaar heeft geholpen.

Bovendien, McClaren zorgt voor Anti-Voetbal?

Ik weet niet of je wel eens voetbal kijkt, maar Twente speelt het spel wat wij zouden moeten spelen. Of in ieder geval in die richting.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 mei 2009 - 11:11   quote  deeplink  
Mclaren wil engels voetbal.. iets voor ajax ? NEE.. Koeman afgemaakt wat Co was begonnen ? je kent DUIDELIJK de geschiedenis niet.. Co wou Zlaten niet.. Co had de spelers al.. kijk de Film daar hoorden zij engelen zingen en kijk wie er allemaal in de kleedkamers zit onder wouters.. en als koeman nu alleen dat jaar na co kampioen was geworden had je kunnen zeggen dat hij de klus af heeft gemaakt.. maar 2 landstitels en 1/4 finale CL noem ik niet een klus afmaken.. ook toen onder koeman zijn er veel veranderingen geweest.. + CO brengt gezeik met zich mee.. over waar hij is is gezeik.. iets wat Ajax NIET moet hebben.. en kijk naar de cijfers.. zegt genoeg.. dan kan je nu ook zeggen.. Marco hadden ze moeten houden.. want de opvolger maakt straks de klus af van Marco.. dikke onzin wat jij allemaal zegt dus.
dapp're strijder
 dapp're strijder - donderdag 07 mei 2009 - 11:30   quote  deeplink  
Sorry hoor. Maar, je snapt het gewoon niet.

McClaren wil engels voetbal? Vind jij dat Twente Engels voetbal speelde dit seizoen dan?

Co wou Zlatan niet? Hij heeft hem zelf gehaald!
Evenals Mido, Maxwell, Galasek, Trabelsi, Chivu,... Ga zo maar door.

En die landstitel en kwartfinale, noem ik wel degelijk een klus afmaken. Koeman leunde op het succes van de selectie. Dat is gewoon zo. Je ziet toch zelf ook wel dat het langzamerhand steeds minder werd met Koeman?

Op een gegeven moment kwamen zelfs Sikora en Soetaers naar Ajax. Dan weet je wel hoe laat het is.

Je conclusie slaat de plank al helemaal mis. De klus van Marco afmaken?

Als Co nu terugkomt. IN DE ZOMERSTOP(!!!), heeft hij ruim de tijd om de selectie naar zijn hand te zetten. Wat hij ook ongetwijfeld zou doen.

Je kan de klus helemaal niet afmaken, aangezien er nog niks staat om dat te realiseren.

Toendertijd had Adriaanse een selectie, die hij zelf bij elkaar gevormd heeft.

Koeman heeft toen met nog een half seizoen te gaan, Ajax kampioen weten te maken. Maar heeft verder totaal geen veranderingen verricht.

Later pas... Toen het mis ging...
bully
 bully - donderdag 07 mei 2009 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2009 - 11:30 schreef dapp're strijder het volgende:
Sorry hoor. Maar, je snapt het gewoon niet.

McClaren wil engels voetbal? Vind jij dat Twente Engels voetbal speelde dit seizoen dan?

Co wou Zlatan niet? Hij heeft hem zelf gehaald!
Evenals Mido, Maxwell, Galasek, Trabelsi, Chivu,... Ga zo maar door.

En die landstitel en kwartfinale, noem ik wel degelijk een klus afmaken. Koeman leunde op het succes van de selectie. Dat is gewoon zo. Je ziet toch zelf ook wel dat het langzamerhand steeds minder werd met Koeman?

Op een gegeven moment kwamen zelfs Sikora en Soetaers naar Ajax. Dan weet je wel hoe laat het is.

Je conclusie slaat de plank al helemaal mis. De klus van Marco afmaken?

Als Co nu terugkomt. IN DE ZOMERSTOP(!!!), heeft hij ruim de tijd om de selectie naar zijn hand te zetten. Wat hij ook ongetwijfeld zou doen.

Je kan de klus helemaal niet afmaken, aangezien er nog niks staat om dat te realiseren.

Toendertijd had Adriaanse een selectie, die hij zelf bij elkaar gevormd heeft.

Koeman heeft toen met nog een half seizoen te gaan, Ajax kampioen weten te maken. Maar heeft verder totaal geen veranderingen verricht.

Later pas... Toen het mis ging...
mee eens
ook hetgeen koeman met het zelfde aantal punten in zelfde aantal wedstrijden kampioen werd in het seisoen waar co al de basis had gemaakt
maar omdat co tweede stond en werd uitgeschakeld in uefa
cup door de latere finalist celtic
mocht hij vertrekken
en over het gezeik als co komt kan ik alleen zeggen
liever heel veel gezeik met resultaten en mooi voetbal
dan de rust van een andere trainer waarmee we steeds weer moeten beginnen met opbouw terwijl niemand vooruitgang ziet
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 mei 2009 - 11:58   quote  deeplink  
heb ook nooit gezegt dat Co een slechte trainer is.. ik heb ook al ergens anders aangegeven

1. Rijkaard
2. Koeman
3. Co

als 1 van de 3 word ben ik tevreden ze hebben allemaal wat.. alleen bij co weet iedereen dat er onrust komt hoogswaarschijnlijk en daar zit ajax niet op te wachten.. ajax wil iemand voor langere termijn en dan kom je gewoon niet bij co..
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 mei 2009 - 11:58   quote  deeplink  
2004.. 4 ja na dato van Co.. Landskampioen en 1.4 Finale CL.. dat is toch geen klus meer afmaken of wel ? en hoe kom je erbij dat Co Chivu heeft gehaald ?die waren er al onder Wouters man

hier de selectie van wouters

http://www.ronaldzwiers.0catch.com/Ajax/2000.htm

hier de slectie van Co

http://www.ronaldzwiers.0catch.com/Ajax/2001.htm

met andere woorden Wouters was er al meebegonnen.. maar goed laat maar zitten.. je snapt niet wat ik wil zeggen :) en het word CO toch niet want het word Rijkaard let maar op ;)

Rapport: Trainer met Ervaring en Ajax Achtergrond en een goeie CV dan kom je maar bij 1 persoon uit en dat is Rijkaard aangezien Co totaal GEEN ajacied is..

en zoals ik hier boven aangaf zou ik CO ook wel goed vinden want ze hebben alle 3 wel wat...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 mei 2009 door nummer10 --
robs
 robs - donderdag 07 mei 2009 - 13:07   quote  deeplink  
Co is echt de man jongens, ervaren en een onderwijzer geweest, type Hiddink / Van Gaal, snel halen voordat AZ het doet
bully
 bully - donderdag 07 mei 2009 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2009 - 11:58 schreef nummer10 het volgende:
2004.. 4 ja na dato van Co.. Landskampioen en 1.4 Finale CL.. dat is toch geen klus meer afmaken of wel ? en hoe kom je erbij dat Co Chivu heeft gehaald ?die waren er al onder Wouters man

hier de selectie van wouters

http://www.ronaldzwiers.0catch.com/Ajax/2000.htm

hier de slectie van Co

http://www.ronaldzwiers.0catch.com/Ajax/2001.htm

met andere woorden Wouters was er al meebegonnen.. maar goed laat maar zitten.. je snapt niet wat ik wil zeggen :) en het word CO toch niet want het word Rijkaard let maar op ;)

Rapport: Trainer met Ervaring en Ajax Achtergrond en een goeie CV dan kom je maar bij 1 persoon uit en dat is Rijkaard aangezien Co totaal GEEN ajacied is..

en zoals ik hier boven aangaf zou ik CO ook wel goed vinden want ze hebben alle 3 wel wat...
als ze zoals rappord zegt een trainer met ervaring dan valt rijkaard af
ervaring is dat je al heel wat jaartjes meeloopt
en dat doet rijkaard nog niet
maar buiten dat ik rijkaard nog niet de goede persoon vind voor ajax
heb ik hem wel hoog zitten als persoonlijkheid en als speler
maar ook marco heb ik nog steeds hoog zitten en denk graag terug aan het voetbal wat hij ons als speler heefd laten zien
maar nu al trainer van ajax vind en vond ik voor beide nog niet het moment
en dat co nooit bij ajax heefd gevoetbalt wil niet zeggen dat hij geen ajax man is
hij heefd al meerdere malen aangegeven dat ajax zijn club is
bully
 bully - donderdag 07 mei 2009 - 13:20   quote  deeplink  
en wat ik aan trainers zoals van gaal of adriaanse zo kan waarderen
is hun visie
die ze op hun eigen manier uitvoeren met succes zonder zich van iets of iemand aantetrekken
dat ze beide weleens doordraaien in de pers enz
neem ik dan maar voor lief
dapp're strijder
 dapp're strijder - donderdag 07 mei 2009 - 13:20   quote  deeplink  
Inderdaad Bully.
bully
 bully - donderdag 07 mei 2009 - 13:27   quote  deeplink  
Als trainer
Adriaanse was trainer vanaf 1979 bij Zilvermeeuwen (amateurs), daarna bij PEC Zwolle, FC Den Haag (ontslagen op 12 februari 1992), Willem II (opgestapt op 8 mei 2000), Ajax (ontslagen op 29 november 2001). Tussen 1992 en 1997 had Adriaanse als directeur van de jeugdopleiding van Ajax een groot aandeel in de Champions League successen van 1995 en 1996.

In het seizoen 1998/1999 loodste de Amsterdammer Willem II naar de UEFA Champions League door op de tweede plaats in de eredivisie te eindigen. Mede door deze prestatie presenteerde Ajax medio 2000 Adriaanse als opvolger van de ontslagen Jan Wouters. Na hevige kritiek moest Adriaanse eind november 2001, ondanks de koppositie in de eredivisie, het veld ruimen bij Ajax. Niet zijn prestaties maar een hetze van zijn tegenstanders en de media waren de oorzaak van zijn ontslag. De uitspraak 'een goed paard is nog geen goed ruiter' over Marco van Basten woog zwaar in zijn vertrek. Sinds 2 november 2002 was hij hoofdtrainer van AZ.

bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/Co_Adriaanse
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 mei 2009 - 13:53   quote  deeplink  
ok bij deze bully neem ik mijn woorden terug over Co dat het geen ajacied is.. NOOIT geweten dat hij directeur jeugdopleidingen is geweest.. maar goed de reden van ontslag zegt ook wat.. maar goed misschien ook wel weer goed voor ajax een trainer met pit.. ik weet het ook nie meer... Rijkaard Koeman Co Laudrup.. zeg het maar.. ik wacht inspanning af
bully
 bully - donderdag 07 mei 2009 - 14:03   quote  deeplink  
maar goed dat wij dat ook niet voor het zeggen hebben
ieder heeft zijn eigen voorkeur
dus ook ik wacht met spanning af
ik zal elke trainer die komt het voordeel van de twijfel geven
ook al heb ik mijn twijfels erover
en misschien ook wel niet
waar ik van basten wel gelijk in geef
is dat hij aangaf dat trainen naast het supportershome geen lolletje was
zoals ik gister de beelden zag dat ze constant de spelers liepen uitteschelden
lijkt mij ook geen goede werksituatie
wat denk ook wel heefd meegespeeld in de resultaten die uitbleven
wat ik persoonlijk met de kritiek die ik had nooit zou gedaan hebben
ps adriaanse is ook geboren amsterdammer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 mei 2009 door bully --
Krunk
 Krunk - donderdag 07 mei 2009 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2009 - 11:04 schreef dapp're strijder het volgende:
Ze hadden Adriaanse toen zijn gang moeten
laten gaan.Dan had er al een team gestaan.
Adriaanse was toen al aan het bouwen,er
stond toen een ploeg op het veld,thuis
0-2 achterstaan met de rust tegen Fc.Twente
en 3-2 winnen op karakter.

Precies. Adriaanse is de juiste man. Als hij komt zou ik zo 30 euro meer willen betalen voor mijn seizoenskaart.

@nummer10: Wat een debiele reactie? Je snapt er duidelijk niks van...

Co Adriaanse is wel degelijk perfect als coach van Ajax. Koeman heeft betere prestaties geleverd dan Co? Hij heeft alleen het klusje afgemaakt, met een selectie die Co bij elkaar heeft geholpen.

Bovendien, McClaren zorgt voor Anti-Voetbal?

Ik weet niet of je wel eens voetbal kijkt, maar Twente speelt het spel wat wij zouden moeten spelen. Of in ieder geval in die richting.
koemand heeft gelift op Co's team. alles stond al klaar.
netzoals Rutte dat bij Twente had gedaan!
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 07 mei 2009 - 18:54   quote  deeplink  
Koeman heeft de puntjes op de I gezet net als v Gaal bij AZ en mcLaren bij Twente!

De nieuwe trainer bij Ajax zal op 0 moeten beginnen omdat Marco de puinhoop die er al een beetje was nog veeeeel erger heeft gemaakt!
bully
 bully - donderdag 07 mei 2009 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2009 - 18:54 schreef jantje 1974 het volgende:
Koeman heeft de puntjes op de I gezet net als v Gaal bij AZ en mcLaren bij Twente!

De nieuwe trainer bij Ajax zal op 0 moeten beginnen omdat Marco de puinhoop die er al een beetje was nog veeeeel erger heeft gemaakt!
koeman heefd dankbaar gebruik gemaakt van het team wat adriaanse had neergezet
maar op moment dat hij zijn eigen inbreng bracht ging het mis
elke trainer zal opnieuw moeten bouwen
verwacht ook geen kampioenschaal maar wil wel progressie zien aan het eind van het seisoen
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 08 mei 2009 - 20:57   quote  deeplink  
gedeeltelijk met je eens , Koeman is in mijn ogen een goede trainer voor 1 of 2 jaar bij een elftal wat bijna af is maar net niet goed staat , dan is hij een kei om NET WEL de prijzen te pakken , vind wel dat Koeman niet zo slim is met aankopen en ook geen echte "bouwer" is!
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 08 mei 2009 - 20:58   quote  deeplink  
betreft Adriaanse : ik vindt dat hij net iets TE veel zijn stempel wil drukken , denk dat dat ook de reden is dat hij overal met ruzie weggaat.
bully
 bully - vrijdag 08 mei 2009 - 21:51   quote  deeplink  
ik betwijfel of koeman zelf een elftal zou kunnen opbouwen
vind zijn staat van dienst van wat hij tot nu toe bereikt heefd ook nou niet echt om over naar huis te schrijven
bij psv maakte hij kapot wat hiddink had opgebouwt
en in spanje maakte hij er helemaal potje van
en van ajax heb ik al eerder beschreven
en over adriaanse klopt dat hij zijn stempel wil drukken
is nu eenmaal een trainer die net als van gaal wat provoceren
en als mens niet mijn type personen zijn
maar als trainers beide het uiterste uit een team halen
en meeste spelers die met hun hebben gewerkt zijn vaak wel positief
als ajax alleen naar het voetbal gaat kijken en het randgebeuren van adriaanse vergeet
en hem daarbij ook nog de kans geven geloof ik zeker dat hij dit zooitje weer aan het voetballen krijgt
maar zoals ze nu al jaren doen bij ajax een trainer selecteren op naam die hij heefd behaald als voetballer en niet als trainer
met het resultaat dat we nu al 10jaar weinig successen behalen
een club als ajax onwaardig
elke trainer die nu komt zal van mij het voordeel van de twijfel krijgen
maar zal bij trainers als koeman of rijkaard wel mijn bedenkingen hebben
ajax1995
 ajax1995 - zaterdag 09 mei 2009 - 08:07   quote  deeplink  
Nu actie ondernemen om Co binnen te halen,voor "Abramovic" scheringa het doet. Co is een echte AJAX trainer,discipline met de drang naar voren.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 09 mei 2009 - 19:30   quote  deeplink  
Abramovic Scheringa? als er 1 club is die dure spelers koopt en hoge salarissen betaald is het Ajax !!!!

Scheringa is belangrijk vanwege zijn financien maar waar hij juist AZ zo goed mee heeft gemaakt is de juiste mensen op de juiste posities en niet blind met geld smijten!
Pietje
 Pietje - zondag 10 mei 2009 - 13:23   quote  deeplink  
Dat ben ik helemaal met je eens, Jantje. Van het goede beleid bij AZ kunnen heel wat clubs, juist ook Ajax, veel leren!
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 10 mei 2009 - 17:17   quote  deeplink  
Als Co Adriaanse niet haalbaar is zou Ronald Koeman een goed alternatief zijn omdat hij met dit materiaal zonder meer een gooi naar de titel zal doen. Het is dan wel helaas pindakaas voor Aissati en andere salonvoetballers. En wat te denken van Gert Jan Verbeek voor Ajax mensens...

www.sportdwaas.nl
bully
 bully - zondag 10 mei 2009 - 17:47   quote  deeplink  
als ze koeman zouden nemen zie ik het somber in voor ajax
dan nog liever rijkaard
een koeman die bij ajax met het team van adriaanse iets bereikte
maar toen dat was uitgewerkt en hij het zelf moest doen misging
bij psv ook een zwalkend elftal had die nog kampioen werd om dat de concurentie het helemaal liet liggen
en het verhaal van valencia kennen jullie
dus ik schat koeman niet hoog in
gert jan is de vraag of dat bij ajax werkt
zowiezo word hij alleen beoordeelt op heerenveen
en das denk toch wat anders als ajax
de manier van werken staat mij wel aan maar of hij nu de trainer is dat weet ik niet
heb liever dat hij zich eerst nog bewijst bij wat andere clubs
dus mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar adriaanse omdat van gaal op moment niet haalbaar is voor ajax
Krunk
 Krunk - woensdag 13 mei 2009 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2009 - 12:08 schreef robs het volgende:
Goed plan, alleen CO - ook een echte Ajacied - kan hier een TEAM van maken. Paar gerichte aankopen, vooral achterin en hoppa...
management is waardeloos.
daar veranderd een trainer niets aan
Krunk
 Krunk - woensdag 13 mei 2009 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2009 - 18:54 schreef jantje 1974 het volgende:
Koeman heeft de puntjes op de I gezet net als v Gaal bij AZ en mcLaren bij Twente!

De nieuwe trainer bij Ajax zal op 0 moeten beginnen omdat Marco de puinhoop die er al een beetje was nog veeeeel erger heeft gemaakt!
ja dat bedoelde ik
Krunk
 Krunk - woensdag 13 mei 2009 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2009 - 20:57 schreef jantje 1974 het volgende:
gedeeltelijk met je eens , Koeman is in mijn ogen een goede trainer voor 1 of 2 jaar bij een elftal wat bijna af is maar net niet goed staat , dan is hij een kei om NET WEL de prijzen te pakken , vind wel dat Koeman niet zo slim is met aankopen en ook geen echte "bouwer" is!
zie psv en valencia
Krunk
 Krunk - woensdag 13 mei 2009 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2009 - 20:58 schreef jantje 1974 het volgende:
betreft Adriaanse : ik vindt dat hij net iets TE veel zijn stempel wil drukken , denk dat dat ook de reden is dat hij overal met ruzie weggaat.
netzoals Gert Jan Verbeek
Krunk
 Krunk - woensdag 13 mei 2009 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2009 - 19:30 schreef jantje 1974 het volgende:
Abramovic Scheringa? als er 1 club is die dure spelers koopt en hoge salarissen betaald is het Ajax !!!!

Scheringa is belangrijk vanwege zijn financien maar waar hij juist AZ zo goed mee heeft gemaakt is de juiste mensen op de juiste posities en niet blind met geld smijten!
ja het rendement ligt dan hoger he bij Frisia. slim gedaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet snel Co Adriaanse halen voor AZ het doet









0.0083780