BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ja, en nou... Spelers erbij? trainer eruit?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
PETER111
 PETER111 - dinsdag 05 mei 2009 - 00:23   quote  deeplink  
Vol verbijstering zat ik te kijken, ajax werd afgelopen zondag van de mat geveegd door, met alle respect, degradatiekandidaat sparta. Totaal geen inzet en ongemotiveerd begonnen ze de wedstrijd. ruststand 2-0. 2e helft, ik dacht Van Basten zal wel flink hebben uitgehaald en ze zullen alsnog vol met inzet de winst uit het vuur slepen. Maar nee hoor, wederom totaal geen inzet. eindstand 4-0. Eindstand eredivisie: 3e(heel misschien noch 4e!). Weer een seizoen verkloot. Ja, en nou...

Spelers erbij? trainer eruit?
naar mijn idee, en die van vele andere, mist ajax een leider. iemand die vol ervoor gaat. Type Davids. maarja die vind je niet 1 2 3. Zoeken dus. Ook zou ik een man naast Van Basten geen slecht idee vinden. misschien Rijkaard of adriaanse. Of misschien Neeskens. in ieder geval iemand met ervaring. oftewel nodig: Kracht, Inzet, Ervaring.

Mee eens??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2009 door PETER111 --
litmanen 023
 litmanen 023 - dinsdag 05 mei 2009 - 05:34   quote  deeplink  
Peter, het is een utopie om te denken dat een Rijkaard of Adriaanse naast Marco komen werken. Kom op man, wees serieus. Een Neeskens vind ik zo slecht nog niet, of anders Foppe de Haan. Ja Foppe ja, jeugd loopt over t algemeen met m weg, maakt spelers beter en heeft een berg aan ervaring. Daarnaast ben ik van mening dat Ajax terug moet naar de 8+3 regel. 8 Nederlands talige spelers, 3 buitenlanders. Hiermee gaan we de communicatie problemen in t team op t veld oplossen, en zorgen dat Nederlandse spelers weer naar Ajax willen komen en bieden we een goede kans aan de jeugd. Wat betreft de selectie:
(even los van de contracten)

1.Maarten Stekelenburg VERKOPEN (6MILJOEN)
12.Kenneth Vermeer HOUDEN
30.Dennis Gentenaar VERKOPEN

2.Bruno Silva Barone HOUDEN
3.Oleguer Presas Renom HOUDEN
4.Thomas Vermaelen HOUDEN
5.Jan Vertonghen HOUDEN
15.Gregory van der Wiel HOUDEN
17.Rob Wielaert TWIJFEL
37.Robbert Schilder VERKOPEN (TRANSFER VRIJ)
38.Toby Alderweireld HOUDEN

6.Rasmus Lindgren VERKOPEN (3 MILJOEN)
8.Urby Emanuelson VERKOPEN (4 MILJOEN)
11.Ismaïl Aissati HOUDEN
18.Gabriel García de la Torre HOUDEN
21.Eyong Enoh HOUDEN
22.Siem De Jong VERHUREN
24.Jan-Arie Van der Heijden HOUDEN
25.Evander Sno VERKOPEN (gratis af te halen)
26.Jeffrey Sarpong HOUDEN
28.Vurnon Anita HOUDEN
29.Mitchell Donald VERHUREN
39.Daley Blind HOUDEN

7.Kennedy Bakircioglu VERKOPEN (3 miljoen)
10.Miralem Sulejmani HOUDEN
16.Luis Suarez VERKOPEN (22miljoen)
20.Dario Cvitanich HOUDEN
23.Leonardo Vitor Santiag VERKOPEN (transfer vrij)
33.Javier Martina VERKOPEN (500.000)
Wat me moeten halen mijn inziens, en met de verkoop (38.5 MILJOEN) verhuur van 12 spelers plus investering van seizoen budget:
Michel Vorm (6 MILJOEN)
Roy Ouwekerk/Sergio Padt (vanuit Jeugd)
Douglas Francis Texeira (8 MILJOEN)
Orlando Engelaar (8 MILJOEN)
Danny Koevermans (4 MILJOEN)
Darko Bodul (vanuit jeugd)
Eljero Elia (10 MILJOEN)
Andy vd Meyde (3 MILJOEN)
Danilo Souza Campos (vanuit jeugd)
Melvin Platje (2 MILJOEN)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 mei 2009 door litmanen 023 --
litmanen 023
 litmanen 023 - dinsdag 05 mei 2009 - 05:42   quote  deeplink  
om af te sluiten:
kampioens team 2009-2010

ELIA KOEVERMANS VD MEYDE

AISSATI ENGELAAR GABRI

VERTONGHEN

VERMAELEN DOUGLAS VD WIEL

VERMEER
marcello
 marcello - dinsdag 05 mei 2009 - 12:12   quote  deeplink  
De Hr. MvB heeft de daad bij het woord gevoegd door liever voor de el te gaan dan voor de cl.een zeer egoistische gedachte volgens mij als je denkt aan die tienduizende supporters die ons ajax lief is.Als je 30 mlj. mag investeren en er nog geen team van kan maken ben je het niet waard om trainer van ajax te zijn en mag die van mij opzouten.Laat die dan gelijk vermeer mee nemen.Die stond zondag toch weer aardig te schutteren.Sinds hij in de goal staat is het alleen maar minder gegaan met ajax.( 11 goals tegen in de laatste 3 wedstrijden)En dan die olequer.Week in week uit wordt die eruit gelopen eerst door lens nu weer door duplan.een verdediger van niks.in de fjes doen ze het beter.weg met die vent.als je perez ziet spelen bij twente is dat toch genieten ( wederom door een fout van mvb om hem te laten gaan)en je ziet dan die dreumes van een anita lopen terwijl we ook nog lindgren op de bank hebben zitten.ik zou zeggen:anita -weg ermee.Wat heeft die van basten nou aan ervaring.bondscoach bij het nederlands elftal wat ook niet om aan te zien was.Je kan hem wel de tijd geven maar dan wordt het het aankomende seizoen wederom niks.Nee ik zou zeggen haal Co,een wereld trainer met koffers vol ervaring.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ja, en nou... Spelers erbij? trainer eruit?









0.0071070