BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax overweegt ervaren trainer bij staf te halen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bully
 bully - woensdag 06 mei 2009 - 01:05   quote  deeplink  
Ajax overweegt ervaren trainer bij staf te halen
06-05-09
Ajax lijkt een oplossing te zien voor de huidige problemen binnen het eerste elftal. Algemeen directeur Rik van den Boog ziet uitbreiding van de technische staf met een ervaren trainer als serieuze optie.

AjaxF-side.NL
Als voorbeeld wordt het scenario van Frank Rijkaard aangehaald, die degradeerde met Sparta, maar met de ervaren Henk ten Cate aan zijn zijde met FC Barcelona de Champions League won. Zo'n toevoeging aan de staf is voor het tobbende Ajax een optie. 'Wij hebben intern diverse scenario's besproken en dat dit een optie is dat mag duidelijk zijn. Om nu de trainer te ontslaan is geen optie want daarmee los je niks op. Kijk maar naar de laatste jaren bij Ajax en kijk maar naar de andere clubs die van trainer wisselden. Als wij iemand gaan toevoegen dan moet het wel iemand zijn die past bij de huidige staf en hij dient ook daadwerkelijk iets toe te voegen', aldus Van den Boog.
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=8283
Bron: Voetbalprimeur.nl

naar mijn mening een goede zaak
ik vraag me alleen af welke geschikte kandidaat onder marco wil werken
en neemt marco wat van hem aan ?
laat maar weten wat jullie hiervan vinden
pinox
 pinox - woensdag 06 mei 2009 - 10:32   quote  deeplink  
Foppe de Haan? Hij heeft niet meer de ambitie een grote club te leiden maar heeft door zijn leeftijd en ervaring wel overwicht op MvB. Overigen denk ik dat MvB wel dingen aanneemt van anderen. Je moet als hoofdtrainer van Ajax ook standvastig zijn en je eigen koers blijven varen.
bully
 bully - woensdag 06 mei 2009 - 11:13   quote  deeplink  
ja foppe zou optie kunnen zijn
dat standvastige en zijn eigen koers heefd hij wel laten zien
je ziet nu het resultaat daarvan
en dat hij dingen aan neemd geloof ik wel
maar dat ligt bij hem denk ook aan wie het doet
hij heefd nu zijn vriendjes om hem heen
maar doet hij dat ook bij een vreemde die zowiezo er meer kijk op heefd dan hijzelf
hij gaf in intervieuw al zelf aan dat hij niet met van gaal kan samenwerken
terwijl hij nog nooit poging heefd ondernomen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2009 door bully --
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 mei 2009 - 11:47   quote  deeplink  
mmm foppe had ik nog niet aan gedacht.. neemt niet weg dat ik dit een zeer goeie oplossing vind.. ben ook blij dat MvB mag blijven maar denk wel dat dit goed is.. simpel voorbeeld

Frank Rijkaard onervaren en Sparta degradatie
naar Barca met Tencate achter zich en hoppa wint de CL

ff terug komend op de topic.. Foppe is misschien een oplossing... maar zou hijnaar Ajax willen ? wat houden we dan over.. Frank Rijkaard ? zowel vriend van MvB en heeft nu ervaring.. dan houden we nog over Verbeek ? voor de rest zou ik het neit weten...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax overweegt ervaren trainer bij staf te halen









0.0124869