BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uitleg Van Basten om 17.00 uur

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 06 mei 2009 - 14:54
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Uitleg Van Basten om 17.00 uur (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 06 mei 2009 - 14:58   quote  deeplink  
Van Basten geeft om 17.00 uur uitleg

Marco van Basten geeft vandaag om 17.00 uur tekst en uitleg over zijn onmiddellijke vertrek bij Ajax. Samen met algemeen directeur Rick van den Boog geeft hij dan een persconferentie.
Krunk
 Krunk - woensdag 06 mei 2009 - 15:16   quote  deeplink  
echt balen. AJAX SELECTIE HEEFT HEM TE KAKKEN GEZET! echt triest gewoon voor dit icoon
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 06 mei 2009 - 15:30   quote  deeplink  
exact zoals ik t voorspelt heb , marco laat slagveld achter , natuurlijk hebben ook de spelers schuld maar Marco heeft gewoon gefaald in de omgang met deze verwende ventjes , een icoon is hij : als speler maar als trainer is hij een grote flapdrol!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 06 mei 2009 - 16:14   quote  deeplink  
trouwens wel laf om nu 1 wedstrijd voor t einde weg te rennen!

Marco zal nooit meer een icoon zijn ,............... wat een afgang van iemand die dacht t wel ffff te gaan regelen op zijn manier , nou die manier deugt van geen kant! Ajax zal nu op de knietjes naar Cruijff moeten want nu is er geen enkel gezicht meer : JC weg , Piet Keizer weg en nu san Marco ook triest weggerend!
Pietje
 Pietje - woensdag 06 mei 2009 - 16:38   quote  deeplink  
Velen hadden dit min of meer voorspeld. Enerzijds is MvB niet de volwassen coach die bij een club als Ajax hoort. Ook als je het rapport Coronel echt tegen het licht houdt is hij niet de man (ervaring!) die men zocht. Bovendien, ook in tegenspraak met de uitspraken in het genoemde rapport Coronel, nam Marco gewoon zijn trouwste vrienden mee (van 't Schip en Witsge) mee als assistent. De arrogante wijze waarop hij (MvB) vervolgens met Johan Cruijff dacht om te kunnen gaan was al een voorproefje van wat ons als supporters te wachten stond. Zet daarbij ook nog eens hoe hij meerdere keren spelers schoffeerde: Stekelenburg, Vertonghen, Gabri, Lindgren, Huntelaar (ja, ook hem!), Leonardo (moet weg, mag blijven, moet toch weg) dan kun je verwachten dat spelers niet optimaal presteren. Bij een dergelijk beleid ontneem je die spelers elke vorm van zelfvertrouwen. Dit alles neemt niet weg dat de royaal betaalde selectiespelers de hand in eigen boezem moeten steken! Nooit, echt nooit heb ik de overtuiging gehad dat zij dit seizoen voor hun club, hun coach of hun fans door het vuur gingen, desnoods strijdend ten ondergingen. Afgelopen zondag, tegen Sparta, was dan ook de limit wat dat betreft. Wat Ajax nu nodig heeft is die ervaren trainer/coach waarover het rapport Coronel rept, die ook - indien nodig - de spelers hard terugfluit en vooral stimuleert en niet een coach die spelers een mop laat vertellen wanneer zij straf verdienen... Dit alles in ogenschouw nemend, denk ik dat er op dit moment slechts één coach voor in aanmerking kan komen: Co Adriaanse! Hij is nog beschikbaar ook. Maar dan moet het bestuur wel door het stof, denkend aan de eerdere periode van Adriaanse bij Ajax. Ik wens het bestuur veel wijsheid toe.
Pietje
 Pietje - woensdag 06 mei 2009 - 16:42   quote  deeplink  
Ik bedoel Witschge (en geen Witsge...)
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 06 mei 2009 - 16:48   quote  deeplink  
maar Co gaat wel overal na 1 of 2 jaar met ruzie weg.......................

Advocaat niks? Koeman? McLaren ?

het beste zou zijn Rijkaard maar denk niet dat die dat doet of toch wel?????????????????????????????
Pietje
 Pietje - woensdag 06 mei 2009 - 17:02   quote  deeplink  
Ik blijf Adriaanse de juiste man op de juiste plaats vinden. Rijkaard heeft te kennen gegeven alleen in Engeland aan de slag te willen. En in alle eerlijkheid: ik weet niet echt wat ik van Rijkaard denken moet als coach. En Advocaat? Tja, dan denk ik onwillekeurig toch weer aan zijn wissel van Robben destijds... Hoewel je iemand wel vergeven moet. Ook Koeman heeft zich, ondanks het kampioenschap van Ajax (ooit...) nog niet echt bewezen als ervaren coach. En FC Twente, lees: Munsterman (of Monsterman, zoals ik hem eens noemde) laat McLaren nooit gaan, zeker niet naar het door hem gehate Ajax.
bully
 bully - woensdag 06 mei 2009 - 17:03   quote  deeplink  
bij ajax werd hij er uitgegooit dus niet met ruzie
terwijl hij wel tweede stond en koeman met zelfde aantal wedstrijden en punten aan het eind van competitie de titel haalde
met het team van adriaanse
werd in europa uitgeschakeld door de latere finalist celtic
wat hem waarschijnlijk ook de kop koste
en kan me volkomen vinden in wat pietje al hier schreef

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2009 door bully --
Pietje
 Pietje - woensdag 06 mei 2009 - 17:06   quote  deeplink  
Daar ben ik het helemaal mee eens Bully. De spijker op z'n kop. Adriaanse wil beslist wel terugkeren bij Ajax. Genoegdoening! Maar of het bestuur/management door het stof wil en daarmee zijn ongelijk van destijds durft toe te geven?? Ik ben er bang voor. Maar Adriaanse is beslist die toptrainer met ervaring die wij echt nodig hebben!
bully
 bully - woensdag 06 mei 2009 - 17:15   quote  deeplink  
of hij terug wil weet ik natuurlijk niet
want ook az heefd nu waarschijnlijk nieuwe trainer nodig en die speeld wel cl
en ik geloof ook niet dat het bestuur van ajax nou zo met hem weglopen
maar we zullen zien
en hopen kunnen we altijd
Pietje
 Pietje - woensdag 06 mei 2009 - 17:22   quote  deeplink  
Ik heb het Adriaanse een tijdje geleden op de radio zelf horen zeggen, dat hij graag naar Ajax wilde terugkeren. Hij verklaarde daarbij dat hij graag in de gelegenheid gesteld zou willen worden om "zijn karwei van destijds af te maken". En hij is eigenwijs genoeg (in positieve zin) om het ongelijk van zijn tegenstanders van toen (die overigens allemaal weg zijn) aan te willen tonen. Maar zoals je zegt: we zullen wel zien!
bully
 bully - woensdag 06 mei 2009 - 17:35   quote  deeplink  
is denk gewoon afwachten wij weten natuurlijk niet wat er in die man omgaat
maar hoop dan dat hij zich dan houd aan die woorden die hij toen zei
danny four
 danny four - woensdag 06 mei 2009 - 18:01   quote  deeplink  
Gebrek aan charisma en voetbal inzicht dat al zeer duidelijk te zien was bij het nederlands elftal dat met een besluiteloze bondscoach zijn ondergang vond tegen
een lachende hiddink die het ned elftal heel simpel in een open mes liet lopen.
Voorspelbaar en triest dat hij zijn eigen ondergang heeft gevonden door cruijf zo te kak te zetten,want betere backup als hij had hij nooit achter de hand kunnen hebben.
Voor een trainer als hiddink vreten spelers zelfs prikkeldraad en M v b die werd alleen maar achter de rug uit gelachen door zijn eigen spelers en heel nederland.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 06 mei 2009 - 18:09   quote  deeplink  
mooi stukje danny , zo zit het idd kortsamengevat wel in elkaar ja.................
Pietje
 Pietje - woensdag 06 mei 2009 - 18:18   quote  deeplink  
Ook jij hebt het helemaal bij het goede eind, Danny. Hij (MvB) gaf overigens - heel eerlijk - in zijn persconferentie van zojuist - toe "niet capabel te zijn" om Ajax te leiden. Dat wisten de (meeste) supporters al vele maanden... Nu wordt overal zijn staat van dienst in het voetbal er weer bij gehaald. Hij was inderdaad één van de beste, misschien zelfs de allerbeste, voetballer die Nederland rijk was, maar ja, dat is wat anders dan een (jong) team leiden (je kennis overbrengen), te inspireren en te motiveren. Hij ontbeert simpelweg managementkwaliteiten. Eerst bij een club met minder aspiraties ervaring opdoen en dan als topcoach terugkeren. Dat is de weg. Die weg was bij van Basten precies opgekeerd. En dat mag het bestuur zich aanrekenen!
Pietje
 Pietje - woensdag 06 mei 2009 - 18:19   quote  deeplink  
De weg was omgekeerd...
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - woensdag 06 mei 2009 - 20:08   quote  deeplink  
van Basten is een lul
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 06 mei 2009 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 18:01 schreef danny four het volgende:
Gebrek aan charisma en voetbal inzicht dat al zeer duidelijk te zien was bij het nederlands elftal dat met een besluiteloze bondscoach zijn ondergang vond tegen
een lachende hiddink die het ned elftal heel simpel in een open mes liet lopen.
Ik denk eerder dat het drama met Boulahrouz een veel grotere oorzaak geweest was dat ze tegen Rusland niet aan de bak kwamen en een vermoeide indruk lieten zien!
Ik durf zelfs te stellen dat als het overlijden niet gebeurd was, we zeker de finale hadden gehaald...
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - woensdag 06 mei 2009 - 20:16   quote  deeplink  
Droom verder Boudewijn
JohnBoy
 JohnBoy - woensdag 06 mei 2009 - 20:20   quote  deeplink  
Marco van Basten.....als voetballer soms onnavolgbaar in positieve zin......als trainer soms onnavolgbaar in negatieve zin.
En nu maar hopen op Frank Rijkaard !!
sjimmy
 sjimmy - woensdag 06 mei 2009 - 20:22   quote  deeplink  
wat een lafaard, bang om zondag weer te verliezen?
met veel bombarie en arogantie gekomen en als het niet lukt het bijltje er bij neer gooien, wat een pannekoek.
freakie
 freakie - woensdag 06 mei 2009 - 20:46   quote  deeplink  
uu toch nog even iets over het nederlands elftal hij heeft 3 wedstrijden lang egt geweldig mooi voetbal laten zien.. dan kregen we rusland en daar werden we inderdaad te kijk gezet..
T is trouwens wel duidelijk dat marco zijn spelers niet kon motiveren want in de eufa cup hebben, de spelers, laten zien wel degelijk te kunnen voetballen alsof hun leveen er vanaf hing!!
Maar marco weg.. daar heb ik gemengde gevoelens bij.. maar hij heeft gekozen om zelf weg te gaan en dat is dan de goede weg geweest!
Ik denk dat het precies goed is voor ajax marco had zijn spelers niet goed KUNNEN motiveren en nu een ander die het miss wel kan.. marco = bijna zowiezo verlies en nu nog zeker niet verloren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2009 door freakie --
Krunk
 Krunk - woensdag 06 mei 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 15:30 schreef jantje 1974 het volgende:
exact zoals ik t voorspelt heb , marco laat slagveld achter , natuurlijk hebben ook de spelers schuld maar Marco heeft gewoon gefaald in de omgang met deze verwende ventjes , een icoon is hij : als speler maar als trainer is hij een grote flapdrol!
spelers hebben zichzelf in de hemd gezet en ook de coach van achteren neergestoken.
sta achter MvB! hij heeft ook eerlijk en wijs gesproken trouwens
deze verwaande jongens die in ons shirt lopen kunnen beter weg!
Krunk
 Krunk - woensdag 06 mei 2009 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 16:48 schreef jantje 1974 het volgende:
maar Co gaat wel overal na 1 of 2 jaar met ruzie weg.......................

Advocaat niks? Koeman? McLaren ?

het beste zou zijn Rijkaard maar denk niet dat die dat doet of toch wel?????????????????????????????
als het echt moet kies ik voor een adriaanse en rijkaard
Krunk
 Krunk - woensdag 06 mei 2009 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 20:13 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het drama met Boulahrouz een veel grotere oorzaak geweest was dat ze tegen Rusland niet aan de bak kwamen en een vermoeide indruk lieten zien!
Ik durf zelfs te stellen dat als het overlijden niet gebeurd was, we zeker de finale hadden gehaald...
idd
Krunk
 Krunk - woensdag 06 mei 2009 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 20:46 schreef freakie het volgende:
uu toch nog even iets over het nederlands elftal hij heeft 3 wedstrijden lang egt geweldig mooi voetbal laten zien.. dan kregen we rusland en daar werden we inderdaad te kijk gezet..
T is trouwens wel duidelijk dat marco zijn spelers niet kon motiveren want in de eufa cup hebben, de spelers, laten zien wel degelijk te kunnen voetballen alsof hun leveen er vanaf hing!!
Maar marco weg.. daar heb ik gemengde gevoelens bij.. maar hij heeft gekozen om zelf weg te gaan en dat is dan de goede weg geweest!
Ik denk dat het precies goed is voor ajax marco had zijn spelers niet goed KUNNEN motiveren en nu een ander die het miss wel kan.. marco = bijna zowiezo verlies en nu nog zeker niet verloren!
waardeloze selectie.
niemand krijgt dit stelletje pottenbakkers aan de praat!
deze gasten moeten gewoon eens 2 maanden geen loon ontvangen, zo gaat dat overal in de maatschappij! en daarna ontslag ofzo...
heb geen enkele wedstrijd gezien waar de selectie door het vuur ging voor de coach, fans en haarzelf!
bully
 bully - woensdag 06 mei 2009 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 20:46 schreef freakie het volgende:
uu toch nog even iets over het nederlands elftal hij heeft 3 wedstrijden lang egt geweldig mooi voetbal laten zien.. dan kregen we rusland en daar werden we inderdaad te kijk gezet..
T is trouwens wel duidelijk dat marco zijn spelers niet kon motiveren want in de eufa cup hebben, de spelers, laten zien wel degelijk te kunnen voetballen alsof hun leveen er vanaf hing!!
Maar marco weg.. daar heb ik gemengde gevoelens bij.. maar hij heeft gekozen om zelf weg te gaan en dat is dan de goede weg geweest!
Ik denk dat het precies goed is voor ajax marco had zijn spelers niet goed KUNNEN motiveren en nu een ander die het miss wel kan.. marco = bijna zowiezo verlies en nu nog zeker niet verloren!
heb jij de wedstrijden weleens terug gekeken freaky?
want volgens mij was het 1 goede wedstrijd tegen italie
de wedstrijd tegen frankrijk heefd nederland constant onder druk gestaan
en miste frankrijk de kansen
alleen mooie counters hebben ons toen de overwinning bezorgt
de wedstrijd tegen een uitgeblust roemenie wat op de sokken door de reserves werd gewonnen
was nou ook geen hoogstaant voetbal hoor
daarbij komt nog dat hij voor het ek door de spelers onder druk werd gezet om anders tegaan spelen
bully
 bully - woensdag 06 mei 2009 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 20:13 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het drama met Boulahrouz een veel grotere oorzaak geweest was dat ze tegen Rusland niet aan de bak kwamen en een vermoeide indruk lieten zien!
Ik durf zelfs te stellen dat als het overlijden niet gebeurd was, we zeker de finale hadden gehaald...
denk tactisch vermoeit
want dat was enige wat er aan schorte
naar mijn mening
bully
 bully - woensdag 06 mei 2009 - 23:47   quote  deeplink  
http://www.depers.nl/sport/305287/Marco-van-Basten-zwaait-af.html
mooi stukje
marco blijven herinneren aan de voetballer wie hij was
Krunk
 Krunk - donderdag 07 mei 2009 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 23:24 schreef bully het volgende:

[..]

heb jij de wedstrijden weleens terug gekeken freaky?
want volgens mij was het 1 goede wedstrijd tegen italie
de wedstrijd tegen frankrijk heefd nederland constant onder druk gestaan
en miste frankrijk de kansen
alleen mooie counters hebben ons toen de overwinning bezorgt
de wedstrijd tegen een uitgeblust roemenie wat op de sokken door de reserves werd gewonnen
was nou ook geen hoogstaant voetbal hoor
daarbij komt nog dat hij voor het ek door de spelers onder druk werd gezet om anders tegaan spelen
nogmaals dat is allemaal geheel niet interessant. anders word je toch supporter van brazilie ofzo man!
het gaat om het resultaat voor de 10e keer. en dat heeft Marco geboekt. bekijk het aantal overwinningen en aantal verliespunten! op het EK speelde NL trouwens netjes en mooi. zo hebben we al een tijdje niet de groepsfase overleefd! EN MAAR KLAGEN EN MAAR KLAGEN. TYPISCH HOLLANDERS
bully
 bully - donderdag 07 mei 2009 - 15:57   quote  deeplink  
wil je niet meer op mijn reakties reageren krunk
ik reageer ook niet op jou
maar als je daar zelfs het fatsoen niet voor heb
Krunk
 Krunk - donderdag 07 mei 2009 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2009 - 15:57 schreef bully het volgende:
wil je niet meer op mijn reakties reageren krunk
ik reageer ook niet op jou
maar als je daar zelfs het fatsoen niet voor heb
gaat niet over fatsoen.
dan moet je maar wegblijven van het forum.
jij geeft aan dat NL niet overtuigend speelde op het EK, waarom loop je dan weg als je feedback krijgt.

de resultaten tellen jongen, niet mooiweer voetbal.
koop je niks mee, zeg je toch ook altijd zelf... zie maar bij AZ. of ga je nu ineens afwijken van je eerder ingenomen standpunt.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 07 mei 2009 - 18:40   quote  deeplink  
Marco heeft altijd met het beste materiaal kunnen werken , zowel bij Ajax als bij het Ned.elftal dus logisch dat hij regelmatig wedstrijden won , echter geen van beide teams zijn onder hem beter gaan presteren eerder slechter en de belangrijke wedstrijden werden verloren doordat de tegenstander met minder materiaal het wel goed had staan! (Rusland,AZ,PSV,Ol.Marseille) verder geeft Marco zelf toe dat hij Ajax niet aan t voetballen kreeg en dat het hem in de toekomst ook niet zal lukken , hij twijfelt zelf ook of hij wel geschikt is om trainer te worden dus wat zit jij als minkukel die zich voordoet als kenner en vriend van de spelers nou allemaal te raaskalken man??????

Zondag liep je te bleren dat ie moest oprotten en nu ga je weer overal dwars tegenin (weer exact zoals ik zondag voorspeld heb , tja je bent zoooo voorspelbaar! )
bully
 bully - donderdag 07 mei 2009 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2009 - 18:32 schreef Krunk het volgende:

[..]

gaat niet over fatsoen.
dan moet je maar wegblijven van het forum.
jij geeft aan dat NL niet overtuigend speelde op het EK, waarom loop je dan weg als je feedback krijgt.

de resultaten tellen jongen, niet mooiweer voetbal.
koop je niks mee, zeg je toch ook altijd zelf... zie maar bij AZ. of ga je nu ineens afwijken van je eerder ingenomen standpunt.
omdat net als meerdere hier op het forum niks meer met jou van doen willen hebben
dus reageer ik niet meer op jou
dit is dan ook de laatste keer
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 08 mei 2009 - 20:52   quote  deeplink  
hulde! dit forum is voor mensen die de discussie willen aangaan en ook weleens hun ongelijk kunnen accepteren en niet voor maloten die continu hun eigen (domme) mening alleen maar willen doordrammen of gewoon overal tegenin gaan!
Pietje
 Pietje - vrijdag 08 mei 2009 - 21:07   quote  deeplink  
@Bully: zoals je ongetwijfeld gemerkt zult hebben reageer ik al langere tijd niet meer op posts van Krunk. Te dom voor woorden. Ik hoop dat iedereen dat inziet en stopt met reageren. Dan houdt het vanzelf wel een keer op! (Hoop ik...)
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 08 mei 2009 - 21:09   quote  deeplink  
dat denk ik niet hoor pietje , die krunk heeft geen bord voor zijn kop maar een hele gevelplaat! haha
Krunk
 Krunk - woensdag 13 mei 2009 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 16:14 schreef jantje 1974 het volgende:
trouwens wel laf om nu 1 wedstrijd voor t einde weg te rennen!

Marco zal nooit meer een icoon zijn ,............... wat een afgang van iemand die dacht t wel ffff te gaan regelen op zijn manier , nou die manier deugt van geen kant! Ajax zal nu op de knietjes naar Cruijff moeten want nu is er geen enkel gezicht meer : JC weg , Piet Keizer weg en nu san Marco ook triest weggerend!
Aron Winter?
danny four
 danny four - donderdag 14 mei 2009 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2009 - 20:13 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het drama met Boulahrouz een veel grotere oorzaak geweest was dat ze tegen Rusland niet aan de bak kwamen en een vermoeide indruk lieten zien!
Ik durf zelfs te stellen dat als het overlijden niet gebeurd was, we zeker de finale hadden gehaald...
Dat de trieste kwestie Boulahrouz invloed heeft gehad op de spelers was duidelijk te zien en dergelijke dingen kunnen heel bepalend zijn voor het verloop.
Tegen hiddink gaven de spelers ook duidelijk een zeer vermoeide indruk,maar tactisch deugde het ook voor geen kant en hiddink liet zijn spelers voorin steeds tegen de grenzen van de zone aanlopen zodat er steeds veel verwarring onstond over wie wie overnam en dat gebeurde ook steevast te laat.
Er gingen eigelijk zoveel dingen mis dat je er een hele topic mee kan vullen,maar belangrijkste element rust en vertrouwen waren flinter dun bij de ploeg en tegen frankrijk voelde iedereen wel dat het een dubbeltje op zijn kant was en juist tegen de roemenen zag ik een meer verstandig ned elftal...minder gekke fratsen,misschien saai maar voor een toernooi waar je vaak in een later stadium over grenzen heen moet gaan veel beter.
Marco zal zeker geen domme jongen zijn,maar hij heeft gewoon gebrek aan charisma en straalt niet iets vaderlijks en onoverwinnelijks uit.
Oude rinus bv was een heldere en begrijpelijke trainer die hield het simpel en als een ander 9 km hard loopt en jij doet er 10 was je al beter..maar rinus had juist hierdoor iets onverzettelijks simpel en direct...en een man als hiddink heeft eigelijk alles die kan iedereen boven zich zelf doen laten uitstijgen....
Marco was een geweldige spits speler,en een geweldige trainer moet misschien eerst geweldige vader kunnen zijn tussen al die jonkies die hun weg in dat gekke wereldje moeten vinden.
Marco zat net als stevens en verbeek in een bak hongerige haaien die enorme eisen stellen aan hun jonkies...en daarbij door druk het aller belangrijkste zijn kwijt geraakt dat voetbal gewoon heel mooi en hardstikke leuk mag zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Uitleg Van Basten om 17.00 uur









0.0168180