BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Barcelona naar finale

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - woensdag 06 mei 2009 - 22:49   quote  deeplink  
Barcelona heeft woensdagavond de finale van de Champions League bereikt. De Spanjaarden speelden in Londen gelijk tegen Chelsea, 1-1. De treffer in het uitduel was doorslaggevend, na de eerder 0-0 in het eigen Nou Camp.
Het doelpunt van Chelsea viel al na negen minuten en werd gemaakt door Michael Essien. In extra tijd maakte Andreas Iniesta gelijk. Barca speelde in die fase met tien man, na de rode kaart voor Eric Abidal.

"HET VOETBAL" IS DE GROTE WINNAAR VAN VANAVOND!
"VIVA BARCA"
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 07 mei 2009 - 00:47   quote  deeplink  
Ik had liever Hiddink naar de finale zien gaan.
Die erg goede, maar soms ook iets teveel de hemel in geprezen mannetjes, hadden wel een beetje geluk gehad...

nu zullen ze gaan zeggen dat ze met overmacht terecht gewonnen hebben en dat plezier gun ik ze niet!
sevillana
 sevillana - donderdag 07 mei 2009 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 mei 2009 - 00:47 schreef Boudewijn het volgende:
Ik had liever Hiddink naar de finale zien gaan.
Die erg goede, maar soms ook iets teveel de hemel in geprezen mannetjes, hadden wel een beetje geluk gehad...

nu zullen ze gaan zeggen dat ze met overmacht terecht gewonnen hebben en dat plezier gun ik ze niet!
niet met je eens, overmacht is wat te veel van het goede maar Chelsea laat overwegend anti-voetbal zien, niet echt leuk om te zien voor de liefhebber!
Kees010
 Kees010 - donderdag 07 mei 2009 - 13:48   quote  deeplink  
Alleen al het feit dat het zo'n speelgoedje is van een dubieuze rijke rus.
Die de halve wereld leegkoopt, geeft in mijn ogen al een beetje nare bijsmaak.
+ idd het feit dat Barcelona gewoon voetbalt (meestal) zoals het zou moeten zijn.
ipv. dat opkoop anti-voetbal.
Dennis64
 Dennis64 - donderdag 07 mei 2009 - 14:49   quote  deeplink  
Terecht, verdiend dat Barca de finale speelt.

De ploeg die wilde voetballen heeft misschien met wat geluk en het zwak optreden van de scheisrechter gewonnen. Desondanks ben ik blij dat Barca de finale mag spelen. Als voetbal trainer vond ik toch wel dat Gaurdiola taktische fouten heeft gemaakt en kon maar niet begrijpen waarom hij zolang gewacht heeft om die wissel te plegen. Alles liep maar door het centrum van Chelsy en dat kwam deels ook door de positie die hij Iniesta gaf op links. Geweldige speler en match winner, maar geen vleugelspits. Hij kon maar niet in zijn spel komen op links en maakte het makkelijk voor de verdediging van Chelsy door steeds naar binnen te gaan met het gevolg dat het nog moeilijker werd daar in het centrum voor Barca. Het gemis van Henry was het meest voelbaar. Alves speelde ook al niet zijn beste wedstrijd. Opmerkelijk was toch wel dat alle voorzetten op 1 na zeer slecht waren. Die ene voorzet die goed was wel de inleiding voor de goal voor Barca.
realgert
 realgert - vrijdag 15 mei 2009 - 17:40   quote  deeplink  
barca had nooit in de finale mogen staan , oke chelsea speelde misschien in de uitwedstrijd antivoetbal maar dat is ook de enige manier om tegen barca te voetballen anders krijg je de ballen om je ooren .
op basis van de thuiswedstrijd vind ik dat chelsea het verdiend had om de finale te spelen nu hoop ik dat man united barca te kakken zet.
sevillana
 sevillana - vrijdag 15 mei 2009 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 - 17:40 schreef realgert het volgende:
barca had nooit in de finale mogen staan , oke chelsea speelde misschien in de uitwedstrijd antivoetbal maar dat is ook de enige manier om tegen barca te voetballen anders krijg je de ballen om je ooren .
op basis van de thuiswedstrijd vind ik dat chelsea het verdiend had om de finale te spelen nu hoop ik dat man united barca te kakken zet.
Ik dus niet! Denk ook niet dat het gaat gebeuren.
coenjo
 coenjo - zondag 24 mei 2009 - 16:57   quote  deeplink  
manu rolt barca op in de finale...
sevillana
 sevillana - maandag 25 mei 2009 - 14:49   quote  deeplink  
BARCA!, BARCA!, BARCA! !!!
CAMPEONE, CAMPEONE, OLÉ, OLÉ, OLÉ !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 mei 2009 door sevillana --
sevillana
 sevillana - donderdag 28 mei 2009 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 14:49 schreef sevillana het volgende:
BARCA!, BARCA!, BARCA! !!!
CAMPEONE, CAMPEONE, OLÉ, OLÉ, OLÉ !!!
VIVA MESSI, VIVA XAVI, VIVA INIESTA !!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Barcelona naar finale









0.0086739