BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Foppe de Haan coach?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Foppe de Haan
 Foppe de Haan - vrijdag 15 mei 2009 - 17:18   quote  deeplink  
Foppe de Haan coach!

Hoe kijken jullie daar tegenaan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2009 door Boudewijn --
John2
 John2 - vrijdag 15 mei 2009 - 17:46   quote  deeplink  
Na Ron Jans voor mij een goed alternatief. Uiteraard blijft Adriaanse de beste keus. Laat hem eerst van zijn vakantie genieten en laat Blind samen met bijvoorbeeld de Boer en Bergkamp Waarnemen in deze periode
timmy v
 timmy v - vrijdag 15 mei 2009 - 18:29   quote  deeplink  
Perfect als co niet wil is hij ook een man die rust en duidelijkheid brengt.
Hij kan de jongens op zijn had krijgen zeker de jonge garde. Hoop alleen dat hijmet de druk van ajax om kan gaan, want die derde ster moet op het shirt ein volgend jaar.
supras mijn mokum
 supras mijn mokum - vrijdag 15 mei 2009 - 18:46   quote  deeplink  
Dan maar Ton Ojers!
Ik zou wel naar hem luisteren ;-)
C.P. Mulder
 C.P. Mulder - vrijdag 15 mei 2009 - 20:53   quote  deeplink  
Alleen de beste is goed genoeg maar wie?
bully
 bully - vrijdag 15 mei 2009 - 21:05   quote  deeplink  
dat zeg je goed mulder alleen de beste is goed genoeg
na adriaanse en van gaal en hiddink blijft er nog weinig over
al vind ik hiddink geen trainer voor ajax
david
 david - vrijdag 15 mei 2009 - 21:33   quote  deeplink  
arsene wenger
bully
 bully - vrijdag 15 mei 2009 - 21:59   quote  deeplink  
is te proberen maar denk niet haalbaar
en denk dat ajax dat ook denkt en hem dus niet benaderd
maar niet geschoten is altijd mis
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 16 mei 2009 - 21:51   quote  deeplink  
Gewoon Gertjan Verbeek nemen
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - zondag 17 mei 2009 - 10:10   quote  deeplink  
Gullit
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 12:40   quote  deeplink  
Foppe zou natuurlijk een lachertje zijn , man is 65 en heeft nog nooit wat gewonnen!
Zou prima man zijn als hoofdjeugdopleiding maar toch geen trainer van Ajax 1!
bully
 bully - zondag 17 mei 2009 - 13:38   quote  deeplink  
hij heefd het aardig gedaan bij heerenveen
er zijn bij hem ook aardig wat spelers doorgebroken
en met jong oranje heefd hij het natuurlijk perfect gedaan 2x europees kampioen
maar of dat genoeg is weet ik ook niet
zowiezo na al die afzeggingen is elke trainer die nu komt tweede keus
of er moeten hele gekke dingen gebeuren
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 13:58   quote  deeplink  
2 x europees kampioen met jeugd is leuk maar toen t echte mannenwerk werd kon hij de groep niet in toom houden (olympische spelen)
als dit de toekomst van Ajax zou moeten worden dan ziet t er mooi uit voor de concurrentie..................
bully
 bully - zondag 17 mei 2009 - 14:25   quote  deeplink  
dat in toom houden had niks temaken met oudere spelers
maar meer in hetgeen spelers niet hun conditie goed op peil hielden in de periode dat het voetbal overal stil lag
en ook ik zeg niet dat ik hem gelijk de man voor ajax vind
maar beoordeel hem op hetgeen hij bereikt heefd wat niet mis is
maar zeg daar ook bij dat ik niet weet of dat het genoeg is om ajax terug naar de top te brengen
en zei ook daarbij dat na al die afzeggingen de trainer die nu komt toch tweede keus is
dus ik zie de toekomst van ajax nu niet direct echt rooskleurig
want zowiezo is het nu gewoon afwachten hoe het met nieuwe trainer zal aanslaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2009 door bully --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 15:48   quote  deeplink  
ik had het toch ook niet over oudere spelers? ik had het over t grotere werk en daarmee bedoel ik olympische spelen waar de spelers idd wel 1,2 ,3 jaar ouder mochten zijn dan bij een jeugd ek , maar vooral bedoel ik t nivo van de tegenstanders betreft grote mannenwerk , Foppe kon de discipline niet houden (drenthe.sno) en volgens mij is dat nou net wat Ajax nodig heeft : een trainer die dat WEL kan.

we snappen elkaar vandaag niet echt he?
Pietje
 Pietje - zondag 17 mei 2009 - 16:19   quote  deeplink  
Om ontopic te blijven: Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik van Foppe de Haan moet vinden. Enerzijds heeft de man een enorme ervaring opgedaan bij sc Heerenveen en Jong Oranje. Daar heeft hij het absoluut fantastisch gedaan. Maar wat mij verontrust is het feit, dat toen het in Peking bij de Olympische Spelen minder ging, hij nogal wat (jonge) spelers schoffeerde: onder andere Drenthe en Aissati, maar nog wel een aantal spelers. Bovendien communiceerde hij toen negatief over die spelers in de pers en niet rechtstreeks aan de "verdoemden". Ik vind dat beslist een minpunt. Bovendien vraag ik mij in alle realiteit af of hij de zweep wil/kan hanteren a la Co Adriaanse. Sommige jongens hebben nu eenmaal een harde hand nodig, dat hebben wij het afgelopen seizoen immers wel gezien. In dat perspectief denk ik dat Gertjan Verbeek zo gek nog niet is, want die had bij Feyenoord met name problemen met de oudjes daar: Timmer, van Bronkhorst, Makaay, Hofland, etc. De jonkies liepen weg met hem, zo heb ik begrepen. En tja, Wenger, ik weiger te geloven dat die man, met zijn ongetwijfeld gigantische salariseisen een optie zou kunnen zijn. Het lijkt mij een utopie. En alles in ogenschouw nemend, denk ik niet dat er veel keus (meer) is na het afzeggen van diverse gewenste trainers. Mijn keus zou zonder meer Verbeek zijn, want hij wil zich ongetwijfeld laten gelden en Rotterdam-Zuid laten zien dat hij te vroeg is afgeserveerd. Een grotere motivatie lijkt mij niet nodig!
bully
 bully - woensdag 20 mei 2009 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 16:19 schreef Pietje het volgende:
Om ontopic te blijven: Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik van Foppe de Haan moet vinden. Enerzijds heeft de man een enorme ervaring opgedaan bij sc Heerenveen en Jong Oranje. Daar heeft hij het absoluut fantastisch gedaan. Maar wat mij verontrust is het feit, dat toen het in Peking bij de Olympische Spelen minder ging, hij nogal wat (jonge) spelers schoffeerde: onder andere Drenthe en Aissati, maar nog wel een aantal spelers. Bovendien communiceerde hij toen negatief over die spelers in de pers en niet rechtstreeks aan de "verdoemden". Ik vind dat beslist een minpunt. Bovendien vraag ik mij in alle realiteit af of hij de zweep wil/kan hanteren a la Co Adriaanse. Sommige jongens hebben nu eenmaal een harde hand nodig, dat hebben wij het afgelopen seizoen immers wel gezien. In dat perspectief denk ik dat Gertjan Verbeek zo gek nog niet is, want die had bij Feyenoord met name problemen met de oudjes daar: Timmer, van Bronkhorst, Makaay, Hofland, etc. De jonkies liepen weg met hem, zo heb ik begrepen. En tja, Wenger, ik weiger te geloven dat die man, met zijn ongetwijfeld gigantische salariseisen een optie zou kunnen zijn. Het lijkt mij een utopie. En alles in ogenschouw nemend, denk ik niet dat er veel keus (meer) is na het afzeggen van diverse gewenste trainers. Mijn keus zou zonder meer Verbeek zijn, want hij wil zich ongetwijfeld laten gelden en Rotterdam-Zuid laten zien dat hij te vroeg is afgeserveerd. Een grotere motivatie lijkt mij niet nodig!
foppe heefd toen wel gepresteerd en dat is denk ik het voornaamste.
en zijn kritiek ging over hetgeen bepaalde spelers ongetraint op trainings kamp kwamen.
na lange periode van rust.
maar buiten dat weet ook ik niet of hij nu de trainer voor ajax is.
en ook ik heb mijn twijfels dat wenger komt.
maar proberen kunnen ze het natuurlijk wel.
en verbeek heefd wel hetgeen ajax op moment nodig heefd.
maar ook bij hem heb ik nog wat twijfels.
maar ik denk dat er op moment weinig keus meer is.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 21 mei 2009 - 00:20   quote  deeplink  
denk dat Ajax op dit moment 1 grote twijfel is , ik zie t nog steeds gebeuren dat Blind t gaat doen.
bully
 bully - donderdag 21 mei 2009 - 00:30   quote  deeplink  
ik hoop het niet
maar klopt wel van die twijfel
want ik zou op moment geen trainer meer weten waar ik mijn hand voor in het vuur zou steken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Foppe de Haan coach?









0.0091869