BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Moet Nicky Kuiper blijven?

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
arnhems meisje
 arnhems meisje - zondag 17 mei 2009 - 09:23   quote  deeplink  
Ik denk dat Kuiper zeker nog een jaar bij Vitesse moet blijven.
Ik ben benieuwd hoe andere mensen daar over denken.
Ik denk dat Kuiper een groot talent is en dat hij zeker nog niet uitgegroeid is.
Het zou jammer zijn als hij Vitesse aankomend seizoen al zou gaan verlaten.
suffering
 suffering - zondag 17 mei 2009 - 10:07   quote  deeplink  
Natuurlijk moet hij blijven. Veel spelen bij Vitesse is beter dan meer geld bij een andere club en op de bank belanden. Beide beentjes op de grond zou ik zeggen. Bovendien een echte Vitessenaar (hele jeugdopleiding genoten) laat ook zijn Vitesse-hart spreken en laat de club niet vallen na pas één seizoen
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - zondag 17 mei 2009 - 12:28   quote  deeplink  
Ja, hij moet blijven. Maar als AZ hem overneemt wordt hij zo als het er nu uit ziet een jaar aan ons terug verhuurd. Vitesse kan zijn jonge talenten (Ricky, Nicky, Alexander,Genaro) beter een goed/echt contract aanbieden ipv van het jeugdcontract dat ze nu hebben, dan leveren ze na komend seizoen meer op.
Thomas
 Thomas - zondag 17 mei 2009 - 19:31   quote  deeplink  
Voor zijn ontwikkeling is het echt stukken beter dat hij nog een seizoen blijft en zo'n 25-30 wedstrijden speelt in het seizoen. Zeker bij Vitesse, waar het winnen niet aan de orde van de dag is, zal hij nog veel kunnen leren van successen en tegenslagen. Maar uiteindelijk is hij toch niet te behouden, tenzij Vitesse verrassend makkelijk de aansluiting met de subtop weet te bereiken ;)
Eddy T
 Eddy T - dinsdag 19 mei 2009 - 12:48   quote  deeplink  
Als ik Nicky was zou ik zeker blijven. Hij heeft nog geen 20 wedstrijden gespeeld op eredivisie niveau. Laat hem eerst het niveau volgend seizoen maar zien vast te houden. Tegenwoordig worden die jonkies ook zo snel gek gemaakt. Hij moet gewoon veel gaan spelen nu. Bij Vitesse kan dat. Gewoon verlengen. Desnoods met een clausule in contract voor wat betreft de afkoopsom.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Moet Nicky Kuiper blijven?









0.0052270