BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Ronald Koeman geschikte trainer voor AZ

Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Koeman en Scheringa
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 18:55   quote  deeplink  
Ronald Koeman is de nieuwe trainer van Az , in mijn ogen een goede keuze , Ronald is géén Louis v Gaal en ik vindt t juist goed dat ze nu voor een ander type hebben gekozen want anders krijg je zo een look a like idee, Koeman kan een elftal goed neezetten en doorbouwen op wat vGaal heeft neergezet en ik denk dat Koeman daar juist goed in is , hij is geen trainer die een elftal van de grond af op kan zetten maar voor deze klus is hij in mijn ogen de juiste man.

Er is veel kritiek op hem maar kijk s naar zijn palmares hij haalde (behalve bij Vitesse) overal prijzen! Suc6 hiermee AZ!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 18:57   quote  deeplink  
hier even zijn erelijst als trainer:

3 keer kampioen van Nederland (2003/2004, AFC Ajax - 2007, PSV)
1 keer winnaar van de Nederlandse beker (2002, AFC Ajax)
1 keer winnaar van de Nederlandse Supercup (Johan Cruijff Schaal) (2002, AFC Ajax)
1 keer winnaar van de Portugese Supercup (2005, SL Benfica)
1 keer winnaar van de Spaanse beker (2007/2008, Valencia CF
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 17 mei 2009 - 20:13   quote  deeplink  
Maar zou het wel officieel zijn dan?
Ik lees overal dat vi het als eerste meldt:

"Ronald Koeman is de komende twee seizoenen trainer van AZ. De club uit Alkmaar heeft de voormalig trainer van Ajax en PSV aangesteld als opvolger van Louis van Gaal."

Maar hoe betrouwbaar is vi in dit geval? Koeman heeft toch meer contacten met de NOS lijkt me...
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 17 mei 2009 - 20:18   quote  deeplink  
oh wacht, ik lees het nu zelf ook de site van az ;)

Ronald Koeman nieuwe hoofdtrainer AZ (Officiële AZ Clubsite)
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 17 mei 2009 - 20:50   quote  deeplink  
EN WEER vist Ajax achter het net ha ha ha

Edit Thomas:
benoem de club normaal bij naam, geen 010, 020, 02453643256343456734...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2009 door Thomas --
Thomas
 Thomas - zondag 17 mei 2009 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 20:18 schreef Boudewijn het volgende:
oh wacht, ik lees het nu zelf ook de site van az ;)

Ronald Koeman nieuwe hoofdtrainer AZ (Officiële AZ Clubsite)
Vaker teletekst even verversen? ;)
nummer10
 nummer10 - zondag 17 mei 2009 - 23:13   quote  deeplink  
de koi hoek.. geloof me.. er zijn nu HEEEL VEEL ajacieden blij dat hij niet naar Ajax komt... :) feiten

1. koeman is dankzij Co kampioen geworden bij Ajax aangezien hij het team al neer had gezet
2. hij heeft PSV slechter gemaakt na het verttrek van hiddink
3. hij heeft een team laten degraderen in spanje
4. hij kan niet met jonge jongens overweg
5. vGaal is een leraar wat Koeman absoluut niet is
6. hij speelt een heel ander soort voetbal dan vGaal
7. Koeman is een goeie trainer met een Kampioens elftal (team wat kampioen is geworden) maaaaar heoveel spelers gaan er weg bij AZ ? en koeman is geen opbouw trainer wat volgend jaar wel nodig is bij AZ..

maar bij deze jongens.. HAVE FUN MET KOEMAN.. gun hem wel weer 28 jaar he.. prijzenkast.nl
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 18 mei 2009 - 18:16   quote  deeplink  
1) Ajax stond 2e onder Co en werd kampioen onder Koeman
2) PSV werd pas echt slechter toen Ronald wegging , toen stortte het in elkaar al moet je niet vergeten dat de goede spelers allemaal weggingen, maar onder Koeman ging t nog prima in Eindhoven toen hij weg was verloren ze alles in CL enzo
3)hij ging werken bij een degradatiekandidaat die ook degradeerde maar pakte toch nog de beker.
4) ook Ronald leert van zijn fouten, en heeft toch gelijk gekregen : Sneijder en vd Vaart op 1 middenveld gaat niet en dat blijkt nu bij zowel Oranje als Real!
5) inderdaad en na 3 jaar een leraar kan er best s een ander type voor de groep dat werkt verfrissend!
6) t systeem wat AZ dit jaar hanteerde gebruikt Koeman al zijn hele carriere
7) je zegt t zelf al Koeman is een goede trainer en hoeveel er weggaan bepaald Scheringa , toen Co wegging bij AZ dacht ook iedereen dat t over was en AZ heeft een prima techisch Direkteur dus opbouwen is niet nodig wel uitbouwen!

jammer dat ze in Amsterdam geen traienr kunnen vinden , daar wordt t straks Danny Blind haha nou wat zullen ze blij zijn!
Krunk
 Krunk - woensdag 20 mei 2009 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 20:13 schreef Boudewijn het volgende:
Maar zou het wel officieel zijn dan?
Ik lees overal dat vi het als eerste meldt:

"Ronald Koeman is de komende twee seizoenen trainer van AZ. De club uit Alkmaar heeft de voormalig trainer van Ajax en PSV aangesteld als opvolger van Louis van Gaal."

Maar hoe betrouwbaar is vi in dit geval? Koeman heeft toch meer contacten met de NOS lijkt me...
fout. VI heeft in de persoon van Taco van der Velde zeer goed onderhoud met Ronald Koeman!
Krunk
 Krunk - woensdag 20 mei 2009 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 20:50 schreef De koi hoek.nl het volgende:
EN WEER vist Ajax achter het net ha ha ha

Edit Thomas:
benoem de club normaal bij naam, geen 010, 020, 02453643256343456734...
fout. ajax had al eerder verklaard Koeman niet te gaan benaderen. wees even wel duidelijker met je eigen info
Krunk
 Krunk - woensdag 20 mei 2009 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 18:16 schreef jantje 1974 het volgende:
1) Ajax stond 2e onder Co en werd kampioen onder Koeman
2) PSV werd pas echt slechter toen Ronald wegging , toen stortte het in elkaar al moet je niet vergeten dat de goede spelers allemaal weggingen, maar onder Koeman ging t nog prima in Eindhoven toen hij weg was verloren ze alles in CL enzo
3)hij ging werken bij een degradatiekandidaat die ook degradeerde maar pakte toch nog de beker.
4) ook Ronald leert van zijn fouten, en heeft toch gelijk gekregen : Sneijder en vd Vaart op 1 middenveld gaat niet en dat blijkt nu bij zowel Oranje als Real!
5) inderdaad en na 3 jaar een leraar kan er best s een ander type voor de groep dat werkt verfrissend!
6) t systeem wat AZ dit jaar hanteerde gebruikt Koeman al zijn hele carriere
7) je zegt t zelf al Koeman is een goede trainer en hoeveel er weggaan bepaald Scheringa , toen Co wegging bij AZ dacht ook iedereen dat t over was en AZ heeft een prima techisch Direkteur dus opbouwen is niet nodig wel uitbouwen!

jammer dat ze in Amsterdam geen traienr kunnen vinden , daar wordt t straks Danny Blind haha nou wat zullen ze blij zijn!
is wel de laatste trainer geweest die Mokum kampioen heeft gemaakt!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 20 mei 2009 - 23:22   quote  deeplink  
net zoals ik zeg ja!
Krunk
 Krunk - donderdag 21 mei 2009 - 01:14   quote  deeplink  
weet ik. de meeste ajacieden zijn alleen tegen hem. geen idee why. maar wil even verduidelijken dat hij wel de laatste is geweest.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 24 mei 2009 - 20:23   quote  deeplink  
ik verwacht van Koeman een top-4 eindstand volgend jaar en een paar leuke wedstrijden in de CL en evt. goed resultaat in KNVB-beker , je kan van hem niet NOG een titel verwachtten en overwintering in CL want dat is niet reeel!
Krunk
 Krunk - maandag 25 mei 2009 - 18:36   quote  deeplink  
az is echt uit elkaar. bepalende spelers vertrekken. op de as van het middenveld en ook een balvaste spits. verder was het wel de kracht van Louis waar de energie uit voort kwam. nu hij weg is, en bepalende spelers vertrekken zal zelfs een verhoging bij een lening van Postkrediet niks oplossen. Koeman is iemand die hooguit 2 jaar kan leven van een goed uitgekiend team. en zijn voorganger heeft het werk opgeknapt, en koeman lapt alles eraf. en over 2 jaar heeft ook az weer een nieuwe coach.

verder is hij wel goed, maar niet iemand voor az.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 25 mei 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 18:36 schreef Krunk het volgende:
az is echt uit elkaar. bepalende spelers vertrekken.
Ik heb nog niemand zien vertrekken?
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 25 mei 2009 - 21:07   quote  deeplink  
AZ heeft Marcel Brands en die bewaakt de continuiteit , Scheringa stelt al jaren de juiste mensen aan dus ook deze beslissing zal weloverwogen zijn , dat Koeman een houdbaarheid zou hebben mag geen probleem zijn want welke speler of traienr blijft tegenwoordig langer?
Krunk
 Krunk - dinsdag 26 mei 2009 - 18:13   quote  deeplink  
Jewel, maar de chemie tussen van Gaal en de spelersgroep was iets exclusiefs. Koeman brengt toch een ander jasje mee. Ben benieuwd.
Veel spelers zullen wellicht gaan vertrekken. Marcus Berg wil bijv niet naar AZ toe, terwijl El Hamdaoui en Dembele weg willen. Ook Schaars zal moeilijk te behouden zijn, en anders verkassen ze wel tijdens de winterstop.
tiaantje
 tiaantje - vrijdag 24 juli 2009 - 18:28   quote  deeplink  
NEE! En dat zullen we zaterdag merken tijdens de Johannes Cruyff Schaal!
Die haalt de Kerst niet!

(oeps :-) iets te voorbarig. Heerenveen met 5-1 klop

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door tiaantje --
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 18:36 schreef Krunk het volgende:
az is echt uit elkaar. bepalende spelers vertrekken. op de as van het middenveld en ook een balvaste spits. verder was het wel de kracht van Louis waar de energie uit voort kwam. nu hij weg is, en bepalende spelers vertrekken zal zelfs een verhoging bij een lening van Postkrediet niks oplossen. Koeman is iemand die hooguit 2 jaar kan leven van een goed uitgekiend team. en zijn voorganger heeft het werk opgeknapt, en koeman lapt alles eraf. en over 2 jaar heeft ook az weer een nieuwe coach.

verder is hij wel goed, maar niet iemand voor az.
ach zit nu effe de JC te kijken , ziet er nog wel aardig uit , tactiek goed gekozen , weinig spelers vertrokken , 3-0 voor ach t is zo gek nog niet met Koeman.............
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 - 18:28 schreef tiaantje het volgende:
NEE! En dat zullen we zaterdag merken tijdens de Johannes Cruyff Schaal!
Die haalt de Kerst niet!
zit je te kijken met je grote mond? voorlopig staat ie 3-0 voor , alvast een goed begin..............
Shiva
 Shiva - zondag 26 juli 2009 - 01:33   quote  deeplink  
koeman is top.hij bewijst het weer als het er echt omgaat.
haha lachen dat die neuzen hem niet hebben aangetrokken.

jol haalt de kerst niet!:P
sasja50
 sasja50 - zondag 26 juli 2009 - 08:34   quote  deeplink  
heeft niks met Jol te maken , is ook geschikte trainer , pesten en uitdagen mag maar moet wel beetje inhoud hebben en dat heeft deze reactie dus duidelijk niet!
tiaantje
 tiaantje - zondag 26 juli 2009 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 - 20:43 schreef sasja50 het volgende:

[..]

zit je te kijken met je grote mond? voorlopig staat ie 3-0 voor , alvast een goed begin..............
Ik zat inderdaad te kijken met m'n grote mond, en gelukkig zat ik er flink naast. Prachtige wedstrijd met mooi voetbal van AZ! Koeman is een prima trainer, maar op een of andere manier heb ik weinig vertrouwen in de chemie tussen Koeman en het team. En dat hij de Kerst niet haalt is natuurlijk een beetje sarcastisch bedoeld, maar ik hou een slag om de arm of dit de juiste trainer is. Het is nog vroeg, de competitie moet nog beginnen, dus het blijft koffiedik kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2009 door tiaantje --
sasja50
 sasja50 - zondag 26 juli 2009 - 13:47   quote  deeplink  
wel eerlijk tiaantje! kon t effe niet laten om je te pakken! haha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Ronald Koeman geschikte trainer voor AZ









0.0072329