BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / sc Heerenveen / topic: Cambuur gaat terug komen!

Headliner: sc Heerenveen Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
coenjo
 coenjo - zondag 24 mei 2009 - 17:01   quote  deeplink  
lijkt mij mooi als ze terug komen in de eredivisie!
jessealgra
 jessealgra - maandag 25 mei 2009 - 16:18   quote  deeplink  
Ja, de kans is klein.
Hebben ze ooit in de eredivisie gezeten ??
xD
1970
 1970 - vrijdag 29 mei 2009 - 10:14   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze terug komen.
Ze hebben gisteren veel pech gehad tegen Roda JC.
Hebben we er twee mooie wedstrijden bij Cambuur - Heerenveen.
Even voor jessealgra , Cambuur was de eerste friese club in de eredivisie.
danny four
 danny four - vrijdag 29 mei 2009 - 12:24   quote  deeplink  
Het zou voor heerenveen,en Cambuur maar ook heel friesland top zijn als de derby weer
gespeeld kan worden.
Voetbal leeft in friesland en gezonde concurrentie is onontbeerlijk lijkt me en beide ploegen zullen elkaar op een hoger level brengen.
arjanpopov
 arjanpopov - zaterdag 20 juni 2009 - 17:01   quote  deeplink  
denk ut wel cambuur heeft laten zien tegen roda dat ze een eredivisie club het moeilijk kunnen maken
benno l
 benno l - dinsdag 28 juli 2009 - 19:44   quote  deeplink  
Ik denk dat Cambuur nog jaren op zich laat wachten. Het is geen club zoals Heerenveen, deze club kan meedoen om prijzen. Cambuur in de eredivisie betekend jaarlijks strijden tegen degradatie. Ze kunnen beter in de eerste divisie blijven en daar meedoen om de eerste 5 plaatsen, is voor de supporters ook vast leuker om naar te kijken.
bjorn
 bjorn - donderdag 30 juli 2009 - 13:15   quote  deeplink  
cambuur is een prima club voor in de eredivie alleen dan moeten ze wel een nieuw stadion hebben want dat zit nu al vol.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 31 juli 2009 - 20:17   quote  deeplink  
oude tijden zouden herleven als bijvb CambuurL Pec Zwolle Dordrecht'90 Go Ahaed Eagles of MVV als 3 van de 5 zouden promoveren zou dat leuk zijn
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 04 augustus 2009 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:44 schreef benno l het volgende:
Ik denk dat Cambuur nog jaren op zich laat wachten. Het is geen club zoals Heerenveen, deze club kan meedoen om prijzen. Cambuur in de eredivisie betekend jaarlijks strijden tegen degradatie. Ze kunnen beter in de eerste divisie blijven en daar meedoen om de eerste 5 plaatsen, is voor de supporters ook vast leuker om naar te kijken.
Ja echt wel, thuiswedstijden tegn Oss, Telstar, AGOVV en Omniworld, zijn natuurlijk veel leuker dan Feyenoord, Ajax of PSV
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 05 augustus 2009 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 - 19:44 schreef benno l het volgende:
Ik denk dat Cambuur nog jaren op zich laat wachten. Het is geen club zoals Heerenveen, deze club kan meedoen om prijzen. Cambuur in de eredivisie betekend jaarlijks strijden tegen degradatie. Ze kunnen beter in de eerste divisie blijven en daar meedoen om de eerste 5 plaatsen, is voor de supporters ook vast leuker om naar te kijken.
tuurlijk is het nu geen club als Heerenveen,
Vergeet waar Heerenveen vandaan komt die hebben ze ook van de 2de divisie met visie geknokt tot waar ze nu zijn..En dan kan ook bij Cambuur

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: sc Heerenveen Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / sc Heerenveen / topic: Cambuur gaat terug komen!









0.0159158