BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Olsen was na één gesprek klaar met Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 25 mei 2009 - 18:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Olsen was na één gesprek klaar met Ajax (VoetbalZone)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 25 mei 2009 - 20:34   quote  deeplink  
Olsen was na één gesprek klaar met Ajax

Morten Olsen kan definitief geschrapt worden van het lijstje kandidaten die komend seizoen als hoofdtrainer bij Ajax zouden kunnen fungeren. De Deense oefenmeester geeft in AD/Sportwereld toe inderdaad eenmalig met de Amsterdammers om de tafel te hebben gezeten, maar daarmee was de kous ook af.



“Na één gesprek speelde het verhaal al niet meer”, zei Olsen maandagmiddag bij de bekendmaking van de Deense selectie voor de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Zweden. “Toen Ajax contact opnam heb ik dat gemeld bij mijn werkgever, de Deense voetbalbond. Die wilde sowieso niet nadenken over de mogelijkheid van een duobaan. Het is een standpunt dat ik respecteer en ook volledig onderschrijf.”

Naast de Deense voetbalbond liet ook Ajax weten niks te zien in een dubbelfunctie van de coach, die ook tussen 1997 en 1999 al eens aan het roer stond in de Amsterdam ArenA. Het contract van Olsen bij de Deense bond loopt nog door tot en met het WK van 2010 in Zuid-Afrika. Hij is al sinds 2000 bondscoach van de nationale ploeg.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 25 mei 2009 - 20:35   quote  deeplink  
Dan blijft dus alleen Blind over??

Waar blijven die welingelichte bronnen van Jack van Gelder nou??? Vorige week zou Feyenoord failliet verklaard worden en gister zou er vandaag iets 'belangrijks' vanuit Ajax komen...
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2009 - 20:46   quote  deeplink  
Jack van Gelder is ook maar een mens. Misschien was de wens wel de vader van de (zijn) gedachte. Natuurlijk wordt het Danny Blind! Dat is immers met afstand de goedkoopste optie. Dat roep ik al een tijdje. Ook met het aanstellen van een nieuwe trainer denkt het bestuur dus ons, de supporters, te kunnen bedotten. Geloof me, het was van meet af aan de bedoeling om Danny Blind als hoofdcoach aan te stellen. Ik heb nou niet bepaald gemerkt dat Ajax "diep" is gegaan om Co Adriaanse en/of Frank Rijkaard van gedachte te doen veranderen. Jullie wel? Het is een spel: opzet, pure opzet!
www.ajax-blog.nl
 www.ajax-blog.nl - maandag 25 mei 2009 - 20:57   quote  deeplink  
Alleen Blind blijft over? Welnee de nieuwe trainer word Martin Jol.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 25 mei 2009 - 21:04   quote  deeplink  
ik hou t toch echt op B;ind want die zit al maanden te loeren op de positie van trainer , Danny benadert allemaal trainers die onhaalbaar zijn (bezet en megasalaris) zodat hijzelf overblijft , Danny is een beste jopngen maar wel een linkmiegel , kijk s hoe hij wormgoor eruit flikkerde omdat dat een "vijandje/concurrent"was van zijn zoon.....................
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2009 - 21:07   quote  deeplink  
Ik geloof er niks van, wan dan moet Ajax zijn nog een jaar doorlopend contract afkopen. Dat kost geld... Danny Blind zit er al. Coronel c.s. willen graag de centjes op de spaarbank houden. Ik hoop overigens dat je gelijk hebt. Niet dat ik het niet in Danny Blind zie zitten, maar ik vraag mij in alle redelijkheid af of hij een harde hand heeft. Ik denk dat wij allen het er over eens zijn, dat veel spelers een harde hand nodig hebben. Maar we wachten (opnieuw) maar af.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 25 mei 2009 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 20:46 schreef Pietje het volgende:
Jack van Gelder is ook maar een mens.
Tuurlijk, maar net in die uitzending beklaagde hij zich erover dat de zogenaamde sportjournalisten nooit hun bronnen checkten en maar vanalles roepen.
Hij (Jack van Gelder) was niet zo en wist altijd de waarheid door z'n goede bronnen die uitermate betrouwbaar waren...
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2009 - 21:13   quote  deeplink  
@Boudewijn: Het is wel een feit dat Jack van Gelder opvallend vaak het bij het juiste eind blijkt te hebben. Misschien weet hij toch nog iets meer en is dat "morgen" wellicht nu "overmorgen". Over het algemeen heb ik veel vertrouwen in hem, dit in tegenstelling tot Johan Derksen, die echt af en toe maar wat uitkraamt.
Zucchero
 Zucchero - maandag 25 mei 2009 - 21:52   quote  deeplink  
De meest verstandige optie is Koos Alberts. Hij kan tenminste niet zelf opstappen...
EigenWijs
 EigenWijs - maandag 25 mei 2009 - 22:01   quote  deeplink  
Wat een vreselijk misleidende kop van dit artikel. Dit suggereert dat Olsen Ajax heeft afgewimpeld, echter de Deense voetbalbond heeft een overgang geblokeerd.

Headliner moet zich schamen voor zulke journalistieke prullenbakverhalen.
Thomas
 Thomas - maandag 25 mei 2009 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 21:08 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar net in die uitzending beklaagde hij zich erover dat de zogenaamde sportjournalisten nooit hun bronnen checkten en maar vanalles roepen.
Hij (Jack van Gelder) was niet zo en wist altijd de waarheid door z'n goede bronnen die uitermate betrouwbaar waren...
Wel blijven opletten ;) Datgene wat belangrijk zou zijn, dat zou gaan over de aanstelling van Jol, niet die van Olsen. Het zou OF Jol OF Blind worden. Olsen was gister dus ook bij Van Gelder uit de picture.

quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 22:01 schreef EigenWijs het volgende:
Wat een vreselijk misleidende kop van dit artikel. Dit suggereert dat Olsen Ajax heeft afgewimpeld, echter de Deense voetbalbond heeft een overgang geblokeerd.

Headliner moet zich schamen voor zulke journalistieke prullenbakverhalen.

Als je de link volgt, dan zie je dat de kop + inhoud afkomstig is van een andere site dan Headliner. Heeft dus niets met journalistiieke verhalen van Headliner zelf te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 mei 2009 door Thomas --
nummer10
 nummer10 - maandag 25 mei 2009 - 22:48   quote  deeplink  
jantje.. wormgoor eruit voor daley ? tuurlijk niet man die gast moest gewoon niet jatten makkelijk zat.. en zo goed is wormgoor niet hoor... en nu er rust is in de tent is het weer niet goed ? wees toch is blij jongens.. ik ben er ook van overtuigd eigenlijk dat als JOl het niet word dat Blind het word.. maar denk niet eens dat ik dat zo erg vind.. BLind kan wel met de jeugd overweg.. en hij kwam in een jaar waar koeman er een zootje van had gemaakt en daar mocht Danny inspringen.. jammer maar helaas,, en daarbij Blind weet wel precies nu wat de groep nodig heeft en wat juist niet.. dus kzou Blind ook niet erg vinden MITS er een goeie assistent bij komt.. en die komt er wel denk ik.. en daarbij denk ik zelf aan De boer en Arveladze.. Maar las net ook ergens dat Ajax en Jol onderhandelen over het trainersschap ? Vergeet niet Jol staat allanger in de belangstelling.. en Jol wil misschien wel eens terug naar Huis (Nederland) en heeft wat recht te zetten tegen over Nederlandse coaches.. hij was maar dik enzo...
Zucchero
 Zucchero - dinsdag 26 mei 2009 - 10:03   quote  deeplink  
Blind.. En dan na een overwinning lekker een paar bacotjes om het te vieren en hoppetekee de auto in...Ik verheug me er nu al op. Ik zeg.."doen!!"
bully
 bully - dinsdag 26 mei 2009 - 13:37   quote  deeplink  
blind vind ik zowiezo niks.
want dat is doorgaan op de oude weg.
alweer een trainer die zich nog niet bewezen heefd.
plus dat hij mij op moment dat hij trainer was bij ajax mij niet echt heefd kunnen overtuigen.
maar op teletekst staat dat ajax in onderhandeling is met jol.
en nos teletekst is nu niet degeen die met nep berichten komt.
vaak komen die pas laat met berichten als er meer zekerheid is.
over jol kan ik niet echt een mening geven.
maar denk ook dat wat pietje al aangaf dat ajax niet diep is gegaan bij adriaanse.
en misschien is jol wel degeen die dit team eindelijk eens aan het voetballen krijgt.
is wel iemand die prijzen wil winnen .
en als hij zelf denkt dat hij die met ajax kan behalen.
geefd dat mij weer hoop dat het eindelijk goed komt.
Matt
 Matt - dinsdag 26 mei 2009 - 13:49   quote  deeplink  
Maar goed. Het is dus Jol geworden...
Pietje
 Pietje - dinsdag 26 mei 2009 - 21:25   quote  deeplink  
Ik heb me behoorlijk vergist, dat is wel duidelijk. Geen Danny Blind maar toch Martin Jol, dus. Gezien de vele afzeggingen, denk ik dat Martin Jol geen verkeerde keuze is, hoewel je het toch moet afwachten. Maar ik geloof zeker dat Jol een team aan het voetballen krijgt zoals hij het wil. Dat heeft hij mijns inziens wel bewezen. Laten we nu als één man achter de club gaan staan en onze jongens - met Martin Jol - naar die derde ster toe schreeuwen. Ik heb er vertrouwen in, iets wat ik bepaald niet kon zeggen na de aanstelling van Marco van Basten, die ik als voetballer vereerde, maar als coach...?
bully
 bully - woensdag 27 mei 2009 - 00:39   quote  deeplink  
helemaal mee eens pietje
ik ben geen jol kenner maar denk dat hij aardig aan het profiel voldoet
dus heb er ook weer vertrouwen in
nu is het gewoon afwachten
'Jol volgens 'Van Gaal-constructie' naar Ajax'
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/107541/Jol_volgens_Van_Gaal_constructie_naar_Ajax.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 mei 2009 door bully --
Krunk
 Krunk - woensdag 27 mei 2009 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 20:35 schreef Boudewijn het volgende:
Dan blijft dus alleen Blind over??

Waar blijven die welingelichte bronnen van Jack van Gelder nou??? Vorige week zou Feyenoord failliet verklaard worden en gister zou er vandaag iets 'belangrijks' vanuit Ajax komen...
jack is altijd goed op de hoogte.
hij heeft het in ieder geval goed gehad over de nieuwe trainer!
hopelijk ook over de transfer geruchten
Krunk
 Krunk - woensdag 27 mei 2009 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 21:04 schreef jantje 1974 het volgende:
ik hou t toch echt op B;ind want die zit al maanden te loeren op de positie van trainer , Danny benadert allemaal trainers die onhaalbaar zijn (bezet en megasalaris) zodat hijzelf overblijft , Danny is een beste jopngen maar wel een linkmiegel , kijk s hoe hij wormgoor eruit flikkerde omdat dat een "vijandje/concurrent"was van zijn zoon.....................
zit wat in, je zou dan manucharyan ook eruit moeten gooien vind ik.
maar vd boog is goed bezig geweest. hij heeft gekozen voor een dik salaris voor jol, en een opbouw naar ajax toe.
jol daartegen gaat blind opleiden voor de langere termijn,
zo zie ik weer een bepaalde structuur
Krunk
 Krunk - woensdag 27 mei 2009 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 21:07 schreef Pietje het volgende:
Ik geloof er niks van, wan dan moet Ajax zijn nog een jaar doorlopend contract afkopen. Dat kost geld... Danny Blind zit er al. Coronel c.s. willen graag de centjes op de spaarbank houden. Ik hoop overigens dat je gelijk hebt. Niet dat ik het niet in Danny Blind zie zitten, maar ik vraag mij in alle redelijkheid af of hij een harde hand heeft. Ik denk dat wij allen het er over eens zijn, dat veel spelers een harde hand nodig hebben. Maar we wachten (opnieuw) maar af.
coronel wil helemaal geen geld op de bank hebben.
ajax heeft al laten zien dat het kapitaal het veld op mag
Krunk
 Krunk - woensdag 27 mei 2009 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 22:01 schreef EigenWijs het volgende:
Wat een vreselijk misleidende kop van dit artikel. Dit suggereert dat Olsen Ajax heeft afgewimpeld, echter de Deense voetbalbond heeft een overgang geblokeerd.

Headliner moet zich schamen voor zulke journalistieke prullenbakverhalen.
ook hier zit iets in.
lijkt net of ajax is gedumpt door Olsen.
in tegenstelling zelfs, hij was geinteresseerd, vandaar dat hij open kaart speelde met de Deense bond
Krunk
 Krunk - woensdag 27 mei 2009 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 22:33 schreef Thomas het volgende:

[..]

Wel blijven opletten ;) Datgene wat belangrijk zou zijn, dat zou gaan over de aanstelling van Jol, niet die van Olsen. Het zou OF Jol OF Blind worden. Olsen was gister dus ook bij Van Gelder uit de picture.

[..]

Als je de link volgt, dan zie je dat de kop + inhoud afkomstig is van een andere site dan Headliner. Heeft dus niets met journalistiieke verhalen van Headliner zelf te maken.
jewel, want je kon namelijk ook een ander artikel plaatsen die wel een juiste kop had. zijn er namelijk genoeg van te vinden op internet.
maar goed. uiteindelijk staat het op headliner en kun je daar dus op worden aangesproken.
je hoeft je dan niet direct te verdedigen dat het een postartikel van een andere site is.
moet je het maar niet plaatsen
Krunk
 Krunk - woensdag 27 mei 2009 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2009 - 22:48 schreef nummer10 het volgende:
jantje.. wormgoor eruit voor daley ? tuurlijk niet man die gast moest gewoon niet jatten makkelijk zat.. en zo goed is wormgoor niet hoor... en nu er rust is in de tent is het weer niet goed ? wees toch is blij jongens.. ik ben er ook van overtuigd eigenlijk dat als JOl het niet word dat Blind het word.. maar denk niet eens dat ik dat zo erg vind.. BLind kan wel met de jeugd overweg.. en hij kwam in een jaar waar koeman er een zootje van had gemaakt en daar mocht Danny inspringen.. jammer maar helaas,, en daarbij Blind weet wel precies nu wat de groep nodig heeft en wat juist niet.. dus kzou Blind ook niet erg vinden MITS er een goeie assistent bij komt.. en die komt er wel denk ik.. en daarbij denk ik zelf aan De boer en Arveladze.. Maar las net ook ergens dat Ajax en Jol onderhandelen over het trainersschap ? Vergeet niet Jol staat allanger in de belangstelling.. en Jol wil misschien wel eens terug naar Huis (Nederland) en heeft wat recht te zetten tegen over Nederlandse coaches.. hij was maar dik enzo...
arveladze komt niet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Olsen was na één gesprek klaar met Ajax









0.0101690