BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Elia na vertrek Jol toch naar Ajax?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Pjettr
 Pjettr - dinsdag 26 mei 2009 - 19:44   quote  deeplink  
Iemand een idee of Elia nu naar Ajax komt aangezien Jol Ajax komt versterken?
Want volgens mij was er intresse van Jol in Elia..
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 26 mei 2009 - 19:56   quote  deeplink  
hmmmm......tja......als je de media moet geloven...maar volgens mij zitten er ook nog onbeduidende clubjes als Chelsea en Bayern Munchen op het vinkentouw....
Nick Westerhoff
 Nick Westerhoff - dinsdag 26 mei 2009 - 20:24   quote  deeplink  
Ik hoop niet dat Elia kiest voor Chelsea of Munchen. Dan zal hij dezelfde fout maken als Drenthe en Arnoutovic. Voor hem zou het verstandig zijn om naar een goede club te gaan waar hij regelmatig zal spelen. Ajax en HSV zijn daar voorbeelden van.
Pjettr
 Pjettr - dinsdag 26 mei 2009 - 21:48   quote  deeplink  
Bij ajax weet ik eerlijk gezegt ook niet of ie wel een hele versterking zal zijn.. laatste paar wedstrijden vond ik hem ook niet zo top spelen
bully
 bully - woensdag 27 mei 2009 - 00:36   quote  deeplink  
hij was vergevordert in onderhandeling met hsv
maar is nu niet blij dat jol weg gaat las ik
dus wie weet
http://www.ajaxfans.net/nieuws-2277_Toekomst-Elia-open-nu-Jol-bij-Ajax-zit.html

http://ajax1.nl/?q=node/5298

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 mei 2009 door bully --
joey
 joey - maandag 08 juni 2009 - 23:19   quote  deeplink  
Ik heb niets gehoord over dat Ajax echt met hem in gesprek is..
Leuke speler voor ajax, maar nu hebben ze het geld nog niet;)
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 09 juni 2009 - 11:33   quote  deeplink  
als ik toch zo een speler was en ik kon mijn centjes lekker verdienen bij Chelsea of Munchen in een veelvoud van hetgeen ik bij Ajax kon verdienen zou ik het wel weten hoor....er is in het huidige topvoetbal toch geen plaats meer voor emotie in financieel opzicht??!! gaat alleen nog maar om de centjes....naar Ajax kan je altijd nog...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 juni 2009 - 12:00   quote  deeplink  
patrick.. die jongen wil het rustig opbouwen.. en vergeet niet he.. Als je Van Ajax komt geeft wel een betere indruk dan bijv een Twente.. bedoel kijk nu naar Vermealen.. 13 mil.. als zoon voetballer bij Twente had gezeten of Groningen was hij hooguit voor 5 weggegaam.. dat vergeet iedereen wel eens.. dat Ajax NOG STEEDS de voetbal club van nederland is..
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 09 juni 2009 - 16:32   quote  deeplink  
je overdrijft t wel wat maar je hebt ook wel beetjke gelijk maar of een voetballer ook zo denkt als er een prachtclub komt met een zak vol met geld............................

Ajax is in jouw ogen de grootste club van het land maar kwa prestaties is PSV dat al 10 jaar!
bully
 bully - dinsdag 09 juni 2009 - 16:44   quote  deeplink  
klopt jantje.
maar psv zit op moment ook in een dip.
plus dat hun nog minder in spelers kunnen investeren dan ajax.
maar we moeten nu echt niet denken dat spelers liever bij ajax voetballen dan in het buitenland.
salaris en voetballen in een competitie die wel iets beter is dan hier dat is hetgeen de spelers toch voor kiezen.
en de redenatie dat hij vanuit ajax voor hogere transfersom word verkocht zegt niet veel.
als die zelfde speler 2 jaar eerder in het buitenland speeld heefd hij die marge die hij op die transfer verdiend al ruim er uit.
Krunk
 Krunk - vrijdag 12 juni 2009 - 04:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2009 - 12:00 schreef nummer10 het volgende:
patrick.. die jongen wil het rustig opbouwen.. en vergeet niet he.. Als je Van Ajax komt geeft wel een betere indruk dan bijv een Twente.. bedoel kijk nu naar Vermealen.. 13 mil.. als zoon voetballer bij Twente had gezeten of Groningen was hij hooguit voor 5 weggegaam.. dat vergeet iedereen wel eens.. dat Ajax NOG STEEDS de voetbal club van nederland is..
idd
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 juni 2009 - 13:50   quote  deeplink  
zeker , als je bij Ajax vandaan komt kom je binnen bij elke club als grote meneer!

spelers van de grote clubs kijken tegen je op want je komt wel bij het grote Ajax vandaan! Die uitstraling zal idd altijd wel zo blijven!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Elia na vertrek Jol toch naar Ajax?









0.0108599