BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: UPDATE:KLASNIC WIL OOK WEL NAAR AJAX.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
tim90
 tim90 - donderdag 04 juni 2009 - 19:02   quote  deeplink  
Op de kroatische tv werd in een sportprogramma gezegd dat ajax overweegt klasnic aan te trekken. Hoorde ik van m'n broer. ( Hij doet daar een studie). 'tzou gaan om een bedrag van 8a 9 miljoen euro, aangezien hij nog een contract heeft voor 3 jaar. Jol zou via ex-collegea olic en petric bij de 29-jarige kroaat zijn uitgekomen. Zij hebben immers allen dezelfde zaakwaarnemer. Hij zit nu volgens mij nog bij Nantes.Wat vinden jullie?

UPDATE
He mensen, even een update. Klasnic heeft gereageerd op de vermeende interesse van Ajax. Hij wil graag vertrekken en vind Ajax een mooie club. Tevens zegt hij dat de Nederlandse competitie hem aanspreekt. Zijn huidige club laat nog niets horen over mogelijke transfers, maar 't is duidelijk dat Fc Nantes moet gaan snijden in de selectie en dure spelers moet laten gaan.
Heb ik net van m'n broer gehoord. Hij denkt dat dit wel eens serieus kan gaan worden.Ik hoop 't van harte
En 't blijkt trouwens niet om 8a 9 miljoen te gaan, maar over 5a 6miljoen euro.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2009 door tim90 --
Subarux
 Subarux - donderdag 04 juni 2009 - 19:30   quote  deeplink  
goede speler hoor je voor wat ik weet weinig slechte dingen over als je die binnen kan halen heb je wel weer een topper maarja misschien zal salaris een probleem zijn
jaja
 jaja - donderdag 04 juni 2009 - 19:46   quote  deeplink  
8 a 9 miljoen voor een kerel van 29. zullen wel slotties zijn of wat voor een munteenheid ze daar ook hebben geen euro's mag ik hopen.
PETER111
 PETER111 - donderdag 04 juni 2009 - 19:59   quote  deeplink  
@jaja

ik heb het ff nagekeken:
Munteenheid In Kroatiƫ betaalt men met de Kuna. 1 euro is ongeveer 7,7 Kuna.
dus als ze het over Kuna hadden dan kost hij dus 1.085.393 a 1.221.067 Euro. En dat lijkt me een mooi bedrag voor hem. Ik zie hem (voor dit bedrag) graag bij Ajax.
tim90
 tim90 - donderdag 04 juni 2009 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2009 - 19:59 schreef PETER111 het volgende:
@jaja

ik heb het ff nagekeken:
Munteenheid In Kroatiƫ betaalt men met de Kuna. 1 euro is ongeveer 7,7 Kuna.
dus als ze het over Kuna hadden dan kost hij dus 1.085.393 a 1.221.067 Euro. En dat lijkt me een mooi bedrag voor hem. Ik zie hem (voor dit bedrag) graag bij Ajax.
Tgaat over euro's (lees mn stuk goed aub). Anders had er wel 1.2 milj gestaan. en trouwens is dat te weinig
freakie
 freakie - donderdag 04 juni 2009 - 20:14   quote  deeplink  
weg gooien dit topic..
freakie
 freakie - donderdag 04 juni 2009 - 20:15   quote  deeplink  
er is al topic over aankopen..
tim90
 tim90 - donderdag 04 juni 2009 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2009 - 20:15 schreef freakie het volgende:
er is al topic over aankopen..
Daarin staan al zoveel reacties, dat nieuw nieuws nauwlijks opvalt. topic over aankopen is te algemeen.
freakie
 freakie - donderdag 04 juni 2009 - 20:21   quote  deeplink  
nee want nieuw nieuws wordt daar namelijk iets serieuzer genomen..
tim90
 tim90 - donderdag 04 juni 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2009 - 20:21 schreef freakie het volgende:
nee want nieuw nieuws wordt daar namelijk iets serieuzer genomen..
Dat slaat echt nergens op. Als ik de laatste 3 reactie van die topic al lees, zie ik hoe serieus die is. Veel plezier in de keethoek vriend.
freakie
 freakie - donderdag 04 juni 2009 - 20:47   quote  deeplink  
nee jou nieuws is lkkr..

die topic is trouwens dat topic..

Laatste 3 reacties? zijn heel serieus alleen je moet het ook luchtig houden maar over die speler van jou is ook nog niks van bekent.. ook beetje raar he 1 jaar voetballe bij een club en gelijk weer weg daar..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2009 door freakie --
jaja
 jaja - donderdag 04 juni 2009 - 20:49   quote  deeplink  
@peter111

bedankt voor het opzoeken, maar 1 a 2 miljoen vind ik genoeg voor een speler van 29.
zal wel is leuk zijn om te horen dat ajax eens buiten nederland aan het kijken is.
tim90
 tim90 - donderdag 04 juni 2009 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2009 - 20:47 schreef freakie het volgende:
nee jou nieuws is lkkr..

die topic is trouwens dat topic..

Laatste 3 reacties? zijn heel serieus alleen je moet het ook luchtig houden maar over die speler van jou is ook nog niks van bekent.. ook beetje raar he 1 jaar voetballe bij een club en gelijk weer weg daar..
Dankje voor 't aangeven van mn taalfout. Fc Nantes is gedegradeerd en is misschien een reden voor hem om te vertrekken.
freakie
 freakie - donderdag 04 juni 2009 - 21:14   quote  deeplink  
tsjaa.. als ze gedegradeert zijn wil dat dan ook niet wat zegge over zijn nivo? dat zal niet al te hoog zijn..
tim90
 tim90 - donderdag 04 juni 2009 - 21:47   quote  deeplink  
Is zijn 1 ste seizoen na zn zware buikoperatie, misschien een reden. En je hoeft niet perse goed te eindigen met je team als je zelf een goed seizoen draait. cisse bij roda jc , platje bij volendam, v d wiel. nog meer tegenargmntn?
freakie
 freakie - donderdag 04 juni 2009 - 22:09   quote  deeplink  
nou ja kijk cisse en platje vindt ik niet ajax nivo maar dat hij buik operatie heeft gehad kan inderdaad een reden zijn ja..
nummer10
 nummer10 - donderdag 04 juni 2009 - 22:16   quote  deeplink  
te duur... haal dan voor dat geld (zelfs veel minder) Sylvinho van Barca want die mag daar weg.. en die heeft toch laten zien in de CL finale een SUPER spelers te zijn en leuke is als je op YHoutube kijkt onder Sylvinho word er al gezegt die gaat naar Ajax zelfde als Olequer en Gabri..
tz90
 tz90 - zondag 07 juni 2009 - 21:17   quote  deeplink  
Zou ik wel doen.
freakie
 freakie - maandag 08 juni 2009 - 12:02   quote  deeplink  
egt tim je heb gewoon niks te doen ga maar hobby zoeken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2009 door freakie --
joey
 joey - maandag 08 juni 2009 - 13:01   quote  deeplink  
@Freakie : Moet jij vooral zeggen dude! Jij bent de gene hierzo die zich bemoeid met een ander zijn topic. Terwijl iedereen gewoon vrij is in wat hij doet.

Maargoed! Ik vond klasnic een goede speler bij werder, maar daarna heb ik hem uit het oog verloren. Dus ik kan niks over hem zeggen. Ik vind 8 a 9 mil te veel ! 5 miljoen zou miss wel kunen, maar ik denk dat hij nogal grote salaris wil en dan kan je net zo goed morientes transfervrij halen;)

Ff over vermealen, ik weet dat dit over klasnic gaat , maar die gaat dus weg. 11,5 miljoen. Ik denk dat nu braafheid niet komt Sylvinho echt een goede optie is!
JA, hij is oud ..maar hij kan nog goed voetballen hoor!

Daarnaast vind ik dat ajax dus nog een extra spits moet halen.
- Klasnic
- Freddy Adu
- Park chu young
- Landon Donovan

En is het huren van een jeugdspeler van barca geen optie? ik ken die hele jeugd daar niet maar er zal wast wel wat bij zitten. Bojan is overigens geen optie;)

Mzzl!
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - maandag 08 juni 2009 - 17:20   quote  deeplink  
Klasnic is wel een leuke speler. Probleem is echter wel dat hij geen echte vaste waarde was vorig seizoen bij Nante doordat hij een niertransplantatie onderging. Verder hoop ik dat Ajax echt een Spits aantrekt met het oog op afronding/scorend vermogen!!
joey
 joey - maandag 08 juni 2009 - 23:13   quote  deeplink  
je hebt gelijk
freakie
 freakie - dinsdag 09 juni 2009 - 09:45   quote  deeplink  
joey.. Ik heb het over het verandere van zijn topic naam.. hij kan der beter neerzette klasnic gaat NIET naar ajax.. want je hebt het hier over een speler die niet komt.. dat was al aangegeven..

Edit: http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Klasnic_ziet_af_van_een_transfer_naar_Ajax.html

joey snap je t nou wel?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2009 door freakie --
the iceman
 the iceman - donderdag 23 juli 2009 - 20:18   quote  deeplink  
wat een klets die komt niet en als ze hem halen hebben ze wel een goede maar ik lees die interesse nergens op geen enkele site dus onzin
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - donderdag 23 juli 2009 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 20:18 schreef the iceman het volgende:
wat een klets die komt niet en als ze hem halen hebben ze wel een goede maar ik lees die interesse nergens op geen enkele site dus onzin
het was een gerucht van een maandje geleden deze topic is ook van een maandje geleden dus vandaar deze topic die gekoppeld was op dat gerucht van destijds is niet meer aan de orde dus

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: UPDATE:KLASNIC WIL OOK WEL NAAR AJAX.









0.0119740