BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: RKC Waalwijk heeft (n)iets te zoeken in de eredivisie.

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
tim90
 tim90 - donderdag 04 juni 2009 - 19:08   quote  deeplink  
Jullie mening?
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 05 juni 2009 - 22:48   quote  deeplink  
ALTIJD LASTIG.
Winsum
 Winsum - vrijdag 05 juni 2009 - 22:56   quote  deeplink  
Het blijft inderdaad lastig voor een ploeg uit de 1e divisie. Persoonlijk had ik liever de Graafschap of Cambuur gehad. Die spelen tenminste thuis voor volle tribunes.
Jerry St T
 Jerry St T - zaterdag 06 juni 2009 - 09:27   quote  deeplink  
Iedere ploeg die zich in de eredivisie weet te spelen , heeft wat te zoeken in de eredivisie!Ze zijn toch niet voor niets gepromoveerd!! Eind volgend seizoen staan alle ploegen op de plaats waar ze horen.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 06 juni 2009 - 12:24   quote  deeplink  
RKC speelt goed verzorgd voetbal dus die eredivisieplek is wel verdiend.
Pieke
 Pieke - dinsdag 09 juni 2009 - 17:23   quote  deeplink  
Wat een onzin. RKC heeft daar wel degelijk iets te zoeken. Kan zo 6 ploegen opnoemen die minder zijn.
Bovendien heeft zo'n 80 % van de rkc selectie gewoon eredivisie ervaring !
tz90
 tz90 - woensdag 10 juni 2009 - 12:07   quote  deeplink  
eredivise ervaring betekent niet eredivisie waardig. netzoals die klote jason oost. Hoort niet op dit eredivisieniveau thuis, maar duikt iedere keer weer op bij een degradatieklant. nu ado weer waarschijnlijk. Meest overschatte spits.
tz90
 tz90 - woensdag 10 juni 2009 - 12:10   quote  deeplink  
Ik vind rkc trouwens een van de lelijkste clubs. Afschuwelijk shirt met die boorden. Van die kleuren doen je ogen pijn, laat staan dat je er 90 min naar kan kijken. Die naam van die sponsor en stadion. Hou maar op.
Mitsubatsu 043
 Mitsubatsu 043 - maandag 22 juni 2009 - 15:04   quote  deeplink  
Helemaal mee eens als 1 club er iets te zoeken heeft dan was t Mvv geweest die verruit t beste voetbal van de nacompetitie hebben gespeeld alleen pech hadden met de arbitrage
coenjo
 coenjo - maandag 22 juni 2009 - 19:03   quote  deeplink  
mvv??? ik denk toch eerder cambuur!
De Pep
 De Pep - dinsdag 23 juni 2009 - 09:30   quote  deeplink  
RKC Heeft maar 2 of 3 keer verloren in de eerste divisie dat laat toch wel zien dat ze zeker iets te zoeken hebben in de eredivisie.
Mitsubatsu
 Mitsubatsu - dinsdag 23 juni 2009 - 16:55   quote  deeplink  
dat zullen we dit seizoen zien mvv word kampioen
coenjo
 coenjo - dinsdag 23 juni 2009 - 19:43   quote  deeplink  
laat me raden, jij komt uit maastricht..
bunny
 bunny - donderdag 25 juni 2009 - 08:51   quote  deeplink  
cambuur hoort gewoon in de eredivisie thuis!!!
Mitsubatsu
 Mitsubatsu - donderdag 25 juni 2009 - 09:40   quote  deeplink  
nee ik kom uit friesland uit koudum wel te verstaan en ik vind mvv gewoon beter dan cambuur op basis van het voetbal wat ze hebben laten zien mvv word kamioen let maar op.

ik ben niet zo iemand die zegt dat cambuur beter is omdat ik uit friesaland kom ik zeg gewoon wie t beste voetbal speelt.

laat me raden jij komt uit leeuwarden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2009 door Thomas --
k-1cj
 k-1cj - donderdag 25 juni 2009 - 13:08   quote  deeplink  
RKC heeft geen slechte spelers.Bij Volendam werd het zelfde gezegd RKC heeft een betere selectie dan De Graafschap.Nu Honda weg gaat zijn ze niet minder dan VVV
Ze kunnen het aan om van Sparta te winnen die schelen ook niet veel in kwaliteit.
Tsjah zo kun je natuurlijk wel van elke promovendus zeggen dat ze er niet horen of je kunt het dan altijd zeggen tegen de 15 t/m 18 van de eredivisie.En hoe Willem11 vorig jaar speelde horen die er dan wel thuis?ik zie eerder Willem11 dit jaar degraderen dan RKC
coenjo
 coenjo - zaterdag 27 juni 2009 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 09:40 schreef Mitsubatsu het volgende:
nee ik kom uit friesland uit koudum wel te verstaan en ik vind mvv gewoon beter dan cambuur op basis van het voetbal wat ze hebben laten zien mvv word kamioen let maar op.

ik ben niet zo iemand die zegt dat cambuur beter is omdat ik uit friesaland kom ik zeg gewoon wie t beste voetbal speelt.

laat me raden jij komt uit leeuwarden.
ik denk dat jij niet zo veel verstand heb van voetballen..
coenjo
 coenjo - zaterdag 27 juni 2009 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 - 19:45 schreef coenjo het volgende:

[..]

ik denk dat jij niet zo veel verstand heb van voetballen..
en nee ik kom uit rotterdam.. ieder leek kon zien dat cambuur de meeste rechten had op promotie..
Kasper
 Kasper - maandag 29 juni 2009 - 11:45   quote  deeplink  
RKC hoort wel degelijk in de eredivisie. Het was een tijdelijke onderbreking van een langdurig verblijf op het hoogste niveau, maar nu zijn ze weer terug. En ik kan Winsum hierboven gerust stellen: Alle thuiswedstrijden van RKC worden gespeeld voor volle tribunes. Ik ben het met de mensen hierboven eens die zeggen dat Cambuur in de eredivisie hoort. Ze waren er dicht bij, maar komend seizoen gaat het lukken, dat weet ik zeker. De mensen die zeggen dat MVV in de eredivisie hoort, hebben geen verstand van het spelletje: Een fysiek spelende club komt per definitie tekort in de eredivisie. Bovendien: In twee wedstrijden blijkt De Graafschap sterker dan MVV, terwijl De Graafschap op zijn beurt weer verliest van RKC. Rara, wie is de sterkste van de drie?
Mitsubatsu
 Mitsubatsu - maandag 29 juni 2009 - 14:46   quote  deeplink  
haha dus jij hebt verstand van voetbal dan is dit het bewijs dat mvv ook beter kan zijn bah bah wie heeft er nu verstand van hahaaaaaa
28-11-2008 MVV RKCWaalwijk 2 - 1 en cambuur hebben ze ook een keer van gewonnen en een keer verloren maar toen waren ze wel veel beter en iedereeen die verstand heeft van voetbal heeft kunnen zien dat de graafschap een btje erg veel kadoo kreeg van de scheids en over het voetbal al helemaal niet te spreken. mvv heeft twee wedstrijden gedomineerd
coenjo
 coenjo - maandag 29 juni 2009 - 14:52   quote  deeplink  
1 VVV-Venlo 38 25 5 8 80 86 - 38
2 RKC Waalwijk 38 18 17 3 71 68 - 31
3 SC Cambuur-Leeuwarden 38 20 9 9 69 68 - 49
4 FC Zwolle 38 18 9 11 63 58 - 49
5 Excelsior 38 16 13 9 61 53 - 43
6 MVV 38 16 12 10 60 60 - 42

dit was de eindstand..
coenjo
 coenjo - maandag 29 juni 2009 - 14:53   quote  deeplink  
cambuur op 3. mvv op 6.
Mitsubatsu
 Mitsubatsu - maandag 29 juni 2009 - 14:57   quote  deeplink  
ja en dan nog niet promoveren hahahaaa
Mitsubatsu
 Mitsubatsu - maandag 29 juni 2009 - 14:58   quote  deeplink  
we spreken ons aan t einde van t seizoen als de stand weer zo eruit gaat zien zal ik je gelijk geven maar denk dat t dit seizoen net effe anders gaat
coenjo
 coenjo - maandag 29 juni 2009 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2009 - 14:58 schreef Mitsubatsu het volgende:
we spreken ons aan t einde van t seizoen als de stand weer zo eruit gaat zien zal ik je gelijk geven maar denk dat t dit seizoen net effe anders gaat
waarom denk je dat dan?? cambuur heeft zich al weer aardig versterkt voor komend seizoen..
mvv is hun topscoorder thiebaut kwijt geraakt aan lierse sk. ik denk dat mvv volgend jaar weer mee gaat draaien onder in de jupiler league.
Mitsubatsu
 Mitsubatsu - maandag 29 juni 2009 - 15:11   quote  deeplink  
wrm denk je dat thiebaut alleen bij mvv zo veel scoorde door de mensen om hem heen mischien
coenjo
 coenjo - maandag 29 juni 2009 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2009 - 15:11 schreef Mitsubatsu het volgende:
wrm denk je dat thiebaut alleen bij mvv zo veel scoorde door de mensen om hem heen mischien
noem eens een paar toppers..
Mitsubatsu
 Mitsubatsu - maandag 29 juni 2009 - 15:35   quote  deeplink  
Siahaija, Joas
Sillah, Ebrima
Daemen, Tom
Brüls, Christian
en de pas 17 jarige Boateng, Gideon was vorig jaar al best belangrijk hij word dit jaar een topper
en ze hebben nog twee sterke talenten aangetrokken 1 ervan is zeker een goede brain linssen eerder werd er gezegd dat mvv een fysieke ploeg is dat valt reuze mee als je ziet hoeveel licht gewichten er in de basis staan maar dat ter zijde ze spelen heel goed verzorgd voetbal.
Mitsubatsu
 Mitsubatsu - maandag 29 juni 2009 - 15:37   quote  deeplink  
en de verdedeging is niks mis mee met tobiassen en haastrup castellana bryssinck en sjoerd winkens dat weet je zelf ook wel
Mitsubatsu
 Mitsubatsu - maandag 29 juni 2009 - 15:39   quote  deeplink  
en de keeper boffin weet ik zeker dat die volgend jaar naar n redelijk goeie club gaat want die staat me toch een seizoen goed te keepen
coenjo
 coenjo - maandag 29 juni 2009 - 15:41   quote  deeplink  
haha ik heb nog nooit van deze spelers gehoord.. op tobiassen na dan.
Mitsubatsu
 Mitsubatsu - maandag 29 juni 2009 - 15:53   quote  deeplink  
ja maar dat boeit mij weinig of jij ergens van gehoord hebt t gaat erom hoe ze kunnen voetballen bij cambuur ken ik ook alleen mark de vries ja nu van boxtel omdat die bij mvv gezten heeft
coenjo
 coenjo - maandag 29 juni 2009 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2009 - 15:53 schreef Mitsubatsu het volgende:
ja maar dat boeit mij weinig of jij ergens van gehoord hebt t gaat erom hoe ze kunnen voetballen bij cambuur ken ik ook alleen mark de vries ja nu van boxtel omdat die bij mvv gezten heeft
nou jongen.. ik wens je veel succes met mvv volgend jaar! haha
Korssen99
 Korssen99 - donderdag 02 juli 2009 - 12:42   quote  deeplink  
Nee Tuurklijk wel je weet nooit hoe een club gaat spelen in de eredivisie.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 juli 2009 - 09:43   quote  deeplink  
oh

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juli 2009 door hotjumper --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: RKC Waalwijk heeft (n)iets te zoeken in de eredivisie.









0.0063519