BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Ari naar Wolfsburg is belachelijk.

Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
tim90
 tim90 - donderdag 04 juni 2009 - 19:12   quote  deeplink  
Deze jongen heeft niks bewezen en is een van velen. Az bestaat uit een heel goed team, maar individueel is alleen el hamdaoui klaar voor het meedraaien in de top.
freakie
 freakie - vrijdag 05 juni 2009 - 16:12   quote  deeplink  
wtf is dat voorn gaar nieuws..
tim90
 tim90 - vrijdag 05 juni 2009 - 18:34   quote  deeplink  
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=8281
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 08 juni 2009 - 18:44   quote  deeplink  
ik denk dat Ari wel kan rekenen op interesse , vind hem een goede spits en heeft natuurlijk een groot voordeel dat hij Braziliaan is en die hebben altijd een streepje voor.
bjorn
 bjorn - zaterdag 13 juni 2009 - 17:59   quote  deeplink  
ari is een goei spits maar heeft niet zoveel kans gekregen dit seisoen.
hij heeft in 20 competitie wedstrijden 9 goals gemaakt dat lijkt mij niet echt slecht.vorig seisoen was hij ook al een van de betere met 9 goals in 29 wedstrijden.
AZ rules 1977
 AZ rules 1977 - donderdag 25 juni 2009 - 16:54   quote  deeplink  
ARI is een hele goede spits, zelfs beter dan huntelaar en/of van basten. ARI is zeer technisch en zeer goed in de kleine ruimte. Kijk maar naar de goal van Pocognoli. Dit was een zeer bewust terug leggertje van ARI. Overigens kan ik jullie melden dat ARI volgend seizoen gewoon in Alkmaar blijft. Volgens hem zelf heeft hij geen zin om momenteel te vertrekken. De uitdaging van championsleage met AZ vind hij veel te leuk. Voor de rest van de spelers geld eigenlijk het zelfde, de Zeeuw, El-Hamdaoui en Dembélé willen ook niet weg. Dit hebben zij zelf aangegeven. Dembélé wil alleen naar Chelsea met de zekerheid dat hij dan volgend jaar nog steeds in Alkmaar speelt.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 25 juni 2009 - 18:52   quote  deeplink  
denk dat je beetje doorgeslagen bent , Ari is idd prima speler maar nog geen Huntelaar en natuurlijk zéker geen vBasten , verder willen de Spelers die jij noemt best weg als er een mooie club komt hoor , ze hoeven niet perse weg maar als er een top-5 club komt uit Italie,Spanje of Engeland en die geeft genoeg dan zijn ze gewoon weg hoor!
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 25 juni 2009 - 18:53   quote  deeplink  
verder zou ik s belgische tv en teletekst volgen dan zie en lees je dat Dembele best WEL naar clubs als Fiorentina,Genua ofzo wil hoor!
tz90
 tz90 - vrijdag 26 juni 2009 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 16:54 schreef AZ rules 1977 het volgende:
ARI is een hele goede spits, zelfs beter dan huntelaar en/of van basten. ARI is zeer technisch en zeer goed in de kleine ruimte. Kijk maar naar de goal van Pocognoli. Dit was een zeer bewust terug leggertje van ARI. Overigens kan ik jullie melden dat ARI volgend seizoen gewoon in Alkmaar blijft. Volgens hem zelf heeft hij geen zin om momenteel te vertrekken. De uitdaging van championsleage met AZ vind hij veel te leuk. Voor de rest van de spelers geld eigenlijk het zelfde, de Zeeuw, El-Hamdaoui en Dembélé willen ook niet weg. Dit hebben zij zelf aangegeven. Dembélé wil alleen naar Chelsea met de zekerheid dat hij dan volgend jaar nog steeds in Alkmaar speelt.
HAHAHAHA,okej ten eerste technisch in de kleine ruimte beter dan huntelaar en vB.Goed gezien Johan Derksen. Duhhh tuurlijk niet.Ten tweede wordt een spits altijd afgerekend op doelpunten. Dus hij moet zich nog bewijzen in de erdivisie. Als ie er 20 inlegt dit seizoen dan komt ie miss in de buurt van the hunt en marco. Trouwens een egt topper heeft een belangrijk kenmerk, scoren op hoogste niveau. CL wordt vuurdoop van heel AZ. Meerdere spelers zullen door de mand vallen.
AZ rules 1977
 AZ rules 1977 - vrijdag 26 juni 2009 - 17:11   quote  deeplink  
Belgische TV/teletekst dat is lekker betrouwbaar. Sinds wanneer hebben zij een goede transfer geraden? Dan moet je toch eerst even je huiswerk goed doen. O.k. dat jullie het dan niet met mij eens zijn dat ik ARI beter vind prima, ik ben van mening dat ARI een hele grote jongen wordt over een jaar of 3. Denk dat ik met een Pellé fan te maken heb, daar moeten ze nou is een hele grote strik omheen doen en laten lopen. Kijk bijvoorbeeld even naar Dembélé, werd 2 jaar geleden ook uitgelachen, wordt nooit wat. Maar o.k. jullie hebben er blijkbaar meer verstand van dan ik. Heb vandaag nog even met ARI en Schaars gesproken zoals het er nu naar uitziet gaat alleen Kew Jaliens een engels avontuur doen. Newcaste United is zeer geintresseerd in hem. Top toch kan hij toch in de premier leage spelen. Dembélé heeft veel intresse van diverse topclubs zoals Genoa, AC Milan, Internazionale, Fiorentina oja en zelfs Chelsea. Maar tot nu toe is alleen Genoa actief met 12 miljoen, komt een nieuw bod na het weekend van 15 miljoen maar Dembélé wil niet naar Genoa, Dirk laat deze jongen ook niet lopen voor 15 miljoen. 20 tot 30 miljoen en een top club dan pas gaat hij. Zoals eerder beschreven wil hij alleen naar Chelsea maar die komen tot nu toe niet over de brug. Trouwens iedereen bij AZ wil het avontuur van de championsleage niet missen, als AZ uitgeschakeld word voor de winterstop dan pas zal je zien dat de grotere jongens zullen weggaan.
freakie
 freakie - zaterdag 27 juni 2009 - 22:20   quote  deeplink  
az rules wat heeft ari dan dat huntelaar heeft en marco had? helemaal niks scoren is ook niet al te hoog in de eredivisie.. wel hoog maar niet de topscoorder.. een topclub voor ari als real madrid, manchester dat kan egt niet maar wolfsburg kan zeker weten wel want dat is ook niet heel veel hoger dan de nederlandse competitie wel hoger maar niet veel hoger..

En de champions league spelen kan natuurlijk bij meer clubs maar is wel een reden om gewoon op je plek te blijve ja..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2009 door freakie --
AZ rules 1977
 AZ rules 1977 - zondag 28 juni 2009 - 11:31   quote  deeplink  
Even een antwoord op jouw vraag, leuk. ARI sterk aan de bal, verliest zelden de bal in de 16. Kan Huntelaar c.q. van Basten nog wat van leren. Overzicht in de 16 dus terug leggertjes of vrijstaande speler voor leeg doel zetten, hiermee bedoel ik dus dat hij niet zelfzuchtig is. Nadeel scoort minder maar het gehele team scoort meer. Als hij zelf voor de goal gaat zit 80% in het netje. Huntelaar heeft een score van 55% en van Basten maar 35%. Dus doelpunten ja minder dan de andere 2 maar technisch, balvast en overzicht ( hij staat altijd vrij in de 16, zouden andere AZ'ers dit ook zien dat legt hij er echt wel 35 in ) aanzienlijk beter dan de andere 2. Dus ik hoop dat ARI ( hij geeft dit zelf ook aan ) volgend jaar gewoon bij AZ blijft en dan zullen wij zien dat hij echt een hele grote jongen wordt. Dan komen topclubs als Real Madrid, Barcelona, Manchester United of AC Milan langs. Dus met andere woorden ARI zal niet gaan voor Wolfsburg maar eerder nog een jaar in Alkmaar en dan de stap maken.
bjorn
 bjorn - dinsdag 30 juni 2009 - 18:43   quote  deeplink  
hij heeft dit seisoen ook niet veel wedstrijden gespeeld waardoor hij ook niet veel heeft gescoord.
freakie
 freakie - zondag 05 juli 2009 - 23:09   quote  deeplink  
T is beste euk stukje az rules en dat meen ik maar als hij egt goed was hadden de clubs er nu al gestaan bij feyenoord daarin tegen hebben ze het ook over makaay dat hij zogoed andere spelers laat spelen enzo maar als spits ben je der eigenlijk om te scoren maar ari wordt wel een grote dat wil ik geloven.. maar als je ziet hoe huntelaar en vanbaste zijn.. vindt ik het niet terecht dat je zegt dat ari beter is dan huntelaar en van baste.. Hij speelt na jou mening namelijk anders..dus beter is hij dan zeker niet.. plus zoals jullie ook hadden gezegt bij huntelaar ik wil nog wel eens zien hoe hij het dan doet in het buitenland.. huntelaar heeft er best veel kunnen scoren in maar een paar wedstrijdjes..
bjorn
 bjorn - donderdag 09 juli 2009 - 14:33   quote  deeplink  
hij is zeker niet beter dan huntelaar en van baste maar het word wel een goeie als hij veel speeltijd krijgt vind hem beter dan el hamdoai
realgert
 realgert - zondag 19 juli 2009 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 17:11 schreef AZ rules 1977 het volgende:
Belgische TV/teletekst dat is lekker betrouwbaar. Sinds wanneer hebben zij een goede transfer geraden? Dan moet je toch eerst even je huiswerk goed doen. O.k. dat jullie het dan niet met mij eens zijn dat ik ARI beter vind prima, ik ben van mening dat ARI een hele grote jongen wordt over een jaar of 3. Denk dat ik met een Pellé fan te maken heb, daar moeten ze nou is een hele grote strik omheen doen en laten lopen. Kijk bijvoorbeeld even naar Dembélé, werd 2 jaar geleden ook uitgelachen, wordt nooit wat. Maar o.k. jullie hebben er blijkbaar meer verstand van dan ik. Heb vandaag nog even met ARI en Schaars gesproken zoals het er nu naar uitziet gaat alleen Kew Jaliens een engels avontuur doen. Newcaste United is zeer geintresseerd in hem. Top toch kan hij toch in de premier leage spelen. Dembélé heeft veel intresse van diverse topclubs zoals Genoa, AC Milan, Internazionale, Fiorentina oja en zelfs Chelsea. Maar tot nu toe is alleen Genoa actief met 12 miljoen, komt een nieuw bod na het weekend van 15 miljoen maar Dembélé wil niet naar Genoa, Dirk laat deze jongen ook niet lopen voor 15 miljoen. 20 tot 30 miljoen en een top club dan pas gaat hij. Zoals eerder beschreven wil hij alleen naar Chelsea maar die komen tot nu toe niet over de brug. Trouwens iedereen bij AZ wil het avontuur van de championsleage niet missen, als AZ uitgeschakeld word voor de winterstop dan pas zal je zien dat de grotere jongens zullen weggaan.
jij bent lekker bij de les newcastle speelt niet eens in premier leage

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Ari naar Wolfsburg is belachelijk.









0.0087580