BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Feyenoord getint Oranje kan historie schrijven

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 06 juni 2009 - 12:25   quote  deeplink  
Als clubcoach is Bert van M. alleen geschikt als cupfighter. Een bouwer is het niet. Maar met voldoende goed materiaal in handen zie ik Bert met Oranje in staat de wereldbeker te pakken. De concurrentie is natuurlijk wel groot, maar niets is onmogelijk in Suidafrika. (zie eerdere artikelen over `luie Bert`) op www.sportdwaas.nl. Sta niet gek te kijken als een echt grote Spaanse of Engelse club Bertje benaderd na een succesvol WK 2010.

Als Nederland vanavond weet te winnen in de IJslandse hoofdstad zijn ze 1 jaar voor aanvang van het toernooi reeds geplaatst. Het is een ongekende weelde.

Het zou goed zijn voor alle Nederlandse voetballers omdat ze dan in de komende competitie allemaal zichzelf zullen willen bewijzen er bij te horen. Zij die zich sparen zijn gezien.

Veel mensen denken dat een lange voorbereiding om niet slecht is voor het elftal. Maar dan kennen ze Bert niet. Hij moet niet teveel hoeven werken.

6 juni 2009 durft Sportdwaas aan te tekenen dat Nederland torenhoog favoriet is voor de wereldbeker.

Het goede nieuws voor Feyenoord is dat er met van Marwijk, van Persie, Kuyt, van Bronckhorst en zelfs Timmer iets van de roem van dit elftal op de strompelende grootmacht van Rotterdam Zuid afstraalt.

Dus hup Feyenoord en Oranje
ajacxied
 ajacxied - zondag 07 juni 2009 - 11:20   quote  deeplink  
Waar gaat dit over....Stekelenburg,V der Vaart, Heitinga,huntelaar......basisspelers...Sneyder,Babel banksitters ,denk dat er MEER ajaxcieden in de selectie zitten dan feyenoorders?
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 07 juni 2009 - 16:13   quote  deeplink  
wij zijn al blij met 4......................waarvan ook nog s 3 ex zijn...............
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - zondag 07 juni 2009 - 18:21   quote  deeplink  
het nederlands elftal wordt: het joden elftal
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 07 juni 2009 - 18:29   quote  deeplink  
tja , de beste moeten spelen en ik vind dat Bert toch goed selecteerd dus beetje overdreven is je reactie wel fr12-info....
tz90
 tz90 - zondag 07 juni 2009 - 21:18   quote  deeplink  
waardeloos topic.
Ik ben alleen blij als de spelers weer ongeblesseerd terugkeren van een interlandweek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2009 door tz90 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Feyenoord getint Oranje kan historie schrijven









0.0069091