BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: LASSE NILSSON VOOR 3 JAAR NAAR VITESSE!

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 10 juni 2009 - 19:33
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

LASSE NILSSON VOOR 3 JAAR NAAR VITESSE! (Officiële Vitesse Clubsite)

Dit topic is een vervolg op het topic:  LASSE NILSSON: goede versterking of niet?
Thomas
 Thomas - woensdag 10 juni 2009 - 20:09   quote  deeplink  
quote:

Vitesse en Saint-Etienne hebben woensdag overeenstemming bereikt over de overgang van Lasse Nilsson. De Zweed heeft een contract voor 3 jaar getekend.

Vitesse huurde Nilsson vanaf de winterstop en in het halve seizoen bleek de 27-jarige aanvaller een meerwaarde te zijn voor de Arnhemmers. In 13 competitiewedstrijden was hij viermaal trefzeker. Nilsson: "Ik heb blij dat ik mijn verblijf in Arnhem kan verlengen. Ik heb een goed half jaar gekend en heb het uitstekend naar mijn zin. Belangrijk voor mij was ook dat ik nu bij een goede club langer kan blijven."

Technisch directeur Marc van Hintum kon een glimlach niet onderdrukken. "Natuurlijk zijn wij hier enorm blij mee. Ik vind Lasse Nilsson een echte Vitesse-voetballer. Hij heeft aangetoond belangrijk te zijn voor ons en hij wilde hier graag blijven. Dat het gelukt is, is een opsteker voor de club, maar ook voor onze supporters. Ik hoop en denk dat ook zij dit goed nieuws vinden."

Het is goed dat er in de aanval enige duidelijkheid is, denk dat Nilsson nog redelijk wat kan betekenen voor Vitesse. Ik ben alleen wel benieuwd naar de "creative" manier van deze aankoop, zoals eerder keer gemeld.
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - woensdag 10 juni 2009 - 20:41   quote  deeplink  
Beste nieuws sinds maanden!!
Eddy T
 Eddy T - donderdag 11 juni 2009 - 11:44   quote  deeplink  
Geweldig nieuws voor Vitesse. Hele goede speler. Gaan we veel plezier aan beleven (en dat hadden we al)
Thomas
 Thomas - donderdag 11 juni 2009 - 12:53   quote  deeplink  
Is Nilsson wel echt de spits waar we op zitten te wachten? Ik ontken niet dat we plezier van hem hebben gehad, maar er waren ook een aantal wedstrijden waarin we hem totaal niet zagen.
Eddy T
 Eddy T - donderdag 11 juni 2009 - 14:15   quote  deeplink  
Nilsson is voor Vitesse een absolute topper. Noem maar een betaalbare spits die beter is? Bovendien werkt Nilsson altijd waardoor andere meer ruimte krijgen. Hij laat andere daardoor beter spelen. Hij geeft assists en scoort ook nog regelmatig. Ik zou geen betaalbare betere spits voor Vitesse op kunnen noemen.
026-arnhem
 026-arnhem - donderdag 11 juni 2009 - 16:21   quote  deeplink  
die creative manier stond in de krant het komt er op neer dat ze gewoon een miljoen hebben neergelegd maar goed ik ben blij met nilsson hij heeft tenminste een beetje uitstraling.
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - donderdag 11 juni 2009 - 16:28   quote  deeplink  
Eens met alle bovenstaande, voor dit geld krijg je niet beter, heeft inderdad goede maar ookslechte wedstrijden gespeeld. Maar vanaf de seizoenstart met hem beginnen geeft het team de kans zich in te stellen op zijn spel, in ieder geval het spel waarin hij het beste tot zijn productie komt. Goede slag geslagen Vitesse!!
suffering
 suffering - donderdag 11 juni 2009 - 17:24   quote  deeplink  
Perfecte speler voor Vitesse. Vergelijk hem eens met Van Wolfswinkel, dan denk ik dat hij nú meer rendement oplevert voor het team en heeft Vitesse op twee fronten een goede deal gedaan (al zal er ook financiële noodzaak geweest zijn)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: LASSE NILSSON VOOR 3 JAAR NAAR VITESSE!









0.0081768