BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Roda JC neemt Meulens over van Vitesse

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 16 juni 2009 - 10:53
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Roda JC neemt Meulens over van Vitesse (VoetbalPrimeur)

Thomas
 Thomas - dinsdag 16 juni 2009 - 13:07   quote  deeplink  
quote:

Rihairo Meulens zet zijn carriƩre voort bij Roda JC. De jonge vleugelaanvaller tekent voor twee seizoenen bij de Limburgse club.

Meulens (21) komt over van Vitesse. "Een talentvolle jongen, die we ook nog eens transfervrij konden halen", vertelt technisch directeur Martin van Geel aan Voetbal International.

Bij Vitesse wist de vleugelaanvaller nimmer door te breken. Hij kwam negen keer uit in de hoofdmacht van de Arnhemmers. Afgelopen seizoen speelde hij op huurbasis voor eerstedivisionist FC
Dordrecht, waarmee hij het twee keer in de nacompetitie opnam tegen
Roda JC.

Denk dat dit voor Meulens een mooie transfer is, als hij zich in ieder geval bij de basisselectie weet te spelen. Ik heb hem nooit echt zien overtuigen wanneer hij bij Vitesse in het veld kwam, dus het is maar afwachten wat het wordt bij Roda JC. We zullen komend seizoen zien of hij door deze stap vooruit zal gaan in zijn carriere.
suffering
 suffering - dinsdag 16 juni 2009 - 17:50   quote  deeplink  
Kreeg al geen verlenging meer bij Vitesse. Wel talentvol, maar aan de lichte kant. Juiste beslissing van Vitesse om hem te laten gaan.
Voetbal totaal
 Voetbal totaal - woensdag 17 juni 2009 - 19:21   quote  deeplink  
Heb Rihairo zien invallen tijdens Roda- Dordrecht en was zeer gecharmeerd van zijn vleugelspel. Denk dat Roda een goede zet heeft gedaan.
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - zondag 21 juni 2009 - 09:39   quote  deeplink  
Ik had gelezen dat ie al naar VVV ging??? Transfervrij??
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - zondag 21 juni 2009 - 09:42   quote  deeplink  
Hoop dat ie daar beter slaagt dan bij Dordrecht. Roda lijkt me een stapje te hoog, maar je weet het nooit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Roda JC neemt Meulens over van Vitesse









0.0092029