BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Groningen / topic: WIE SPREEKT NU DE WAARHEID, HELP WAAR GAAT ONS CLUBJE HEEN IN 2009/2010

Headliner: FC Groningen Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Der Tony
 Der Tony - woensdag 24 juni 2009 - 13:22   quote  deeplink  
Geruchten na geruchten,BERG naar Ajax? of elders,Granqvist eventueel weg enz enz enz enz .Blijft er wel wat over om een goede subtoper te worden.

Freddy & Cobie
Fc groningen liefhebbers
romeo
 romeo - donderdag 02 juli 2009 - 23:41   quote  deeplink  
we worden echt laatste ik denk slech seizoen
pietje precies
 pietje precies - vrijdag 03 juli 2009 - 08:18   quote  deeplink  
ja , geruchten daar moet je mee leven in deze zomerperiode. Overmijdelijk als je zulke goede spelers in je selectie hebt. Bij verkoop zal de FC echt wel met goede vervangers komen.
Blijft er wel wat over ?
Vergeet niet : Matavz ( let op dat wordt een klasbak !!) , Koc , Pedersen , Andersson zijn er ook nog in de aanval.
Middenveld is goed bezet dacht ik zo (Jansen , Holla , Femi , v.d. Laak , Lovre) en verdedigend kan Svejdik de concurrentie wel aan met de rest.
Dus in de resterende selectie zijn genoeg mogelijkheden de subtopper te blijven die wij zijn.
Voor de NL top komen wij niet in aanmerking. Een echt topsport klimaat bij de FC helpt wel ( b.v. perfecte medische staf , perfecte begeleiding . perfecte scouting & analyse )

Pietje Precies
joso1994
 joso1994 - woensdag 08 juli 2009 - 13:51   quote  deeplink  
ik denk dat groningen gewoon netjes in het linker rijtje komt.
bjorn
 bjorn - donderdag 09 juli 2009 - 13:41   quote  deeplink  
als deze goeie spelers vertrekken zorgt groningen heus wel weer voor goeie spelers en ze hebben holla ook nog die word ook steeds beter
bjorn
 bjorn - donderdag 09 juli 2009 - 13:42   quote  deeplink  
gewoon tussen plaats 5/9
henkie cornelis
 henkie cornelis - zondag 12 juli 2009 - 18:33   quote  deeplink  
ik heb van de bild zeitug dat berg al een rond leiding door hamburg heeft gehad en dat er nog een verschil van drie miljoen euro is er ligt een bod van 9 miljoen op tafel voor berg en ook heeft berg vermeld dat de nederlanderse competitie veel te zwak is daarom wilde hij ook niet terug naar groningen
groen
 groen - zondag 12 juli 2009 - 20:24   quote  deeplink  
We worden gewoon 5de niet in paniek raken :-)
bjorn
 bjorn - maandag 13 juli 2009 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 18:33 schreef henkie cornelis het volgende:
ik heb van de bild zeitug dat berg al een rond leiding door hamburg heeft gehad en dat er nog een verschil van drie miljoen euro is er ligt een bod van 9 miljoen op tafel voor berg en ook heeft berg vermeld dat de nederlanderse competitie veel te zwak is daarom wilde hij ook niet terug naar groningen
ze hebben al een goede vervanger koc maar van hem moet je eerst maar eens zien of ie het eredevie aan kan al ben ik daar wel van overtuigt
SJ-in
 SJ-in - woensdag 15 juli 2009 - 18:44   quote  deeplink  
Groningen de Koningen!!

Tuurlijk komt er een goed seizoen!!!
Zeker linker rijtje eerste 4!!;)
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - vrijdag 31 juli 2009 - 20:05   quote  deeplink  
Ik denk dat de meeste supporters meer vertrouwen moeten hebben in je club.
Bijna al die keuzes van Nijland en het bestuur zijn allemaal positief uitgevallen voor Groningen van een Ploeg die onderaan stond is het nu een super goede middenmoter met een mooi stadion.En dat Berg enz worden verkocht dat is alleen maar een luxe de miljoenen de spelers die er nu spelen tog een groot verschil met een paar jaar geleden wees dus wat meer trotser op je club en met wat meer vertrouwen
bla bla bla
 bla bla bla - vrijdag 14 augustus 2009 - 14:03   quote  deeplink  
ik denk dat groningen moet proberen makaay te halen en dat ze dan gewoon goed in het linker rijtje eindigen
popko
 popko - maandag 17 augustus 2009 - 17:09   quote  deeplink  
wat een onzin, Makaay. Wat Groningen mist is en spits met drive, een die het spel van Groningen speelt en dat is pressievoetvbal. Dat begint met de spitsen en die doen nu ook te weinig zodat de opbouw van achteruit bij de tegenstander alle tijd krijgt om iets leuks te verzinnen. Makaay is een spits die wacht op zijn kans en nooit maar dan ook nooit zijn longen uit het lijf zal lopen om een bal van de tegenstander af te pakken.
bla bla bla
 bla bla bla - maandag 17 augustus 2009 - 18:14   quote  deeplink  
Ik vind dat Groningen wel kansen creƫert maar er ontbreekt gewoon iemand die er een paar kan inschieten en in dat opzicht heb je aan bijvoorbeeld makaay een goede maar er zijn meerdere goede spitsen maar het is wel duidelijk dat er een echte spits moet komen bij Groningen anders gaat het helemaal verkeerd aflopen dit seizoen bij Groningen
popko
 popko - dinsdag 18 augustus 2009 - 10:09   quote  deeplink  
Heb je wel gehoord wat hij voor een salaris heeft, 2 miljoen per jaar!!!!!!!!!

We moeten denk ik hopen dat Perdersen snel de 1ste goal maakt en zijn zelfvertrouwen snel zal gaan groeien, maar blijf erbij dat verdedigen begint bij de aanvallers. Zolang niet alle spelers jagen/storen zie je niets terug van de pressievoetbal wat voor de meeste supporters toch een pre is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Groningen Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Groningen / topic: WIE SPREEKT NU DE WAARHEID, HELP WAAR GAAT ONS CLUBJE HEEN IN 2009/2010









0.0230529