BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorspellende gedachte doe mee..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
k-1cj
 k-1cj - woensdag 24 juni 2009 - 18:15   quote  deeplink  
1.Ajax
2.Psv
3.Az
4.Fc Twente
5.Feyenoord
6.Heerenveen
7.Fc Groningen
8.Fc Utrecht
9.Nac Breda
10.Vitesse
11.Nec
12.Ado Den Haag
13.Roda JC
14.Heracles A
15.Sparta Rotterdam
16.Rkc Waalwijk
17.VVV Venlo
18.Willem11
PETER111
 PETER111 - woensdag 24 juni 2009 - 18:31   quote  deeplink  
Beetje raar topic maarja;

1.Ajax
2.PSV
3.AZ
4.Fc Twente
5.Sc Heerenveen
6.Fc Groningen
7.Fc Utrecht
8.Feyenoord
9.Nac Breda
10.NEC
11.Vitesse
12.Ado Den Haag
13.Sparta Rotterdam
14.Willem II
15.Roda JC
16.VVV Venlo
17.Heracles Almelo
18.RKC Waalwijk
Mesmerized
 Mesmerized - woensdag 24 juni 2009 - 18:36   quote  deeplink  
1. Ajax
2. PSV
3. FC Groningen
4. Sc Heerenveen
5. Fc Twente
6. Feyenoord
7. Vitesse
8. NEC
9. Willem ll
10. Ado Den Haag
11. VVV Venlo
12. NAC Breda
13. Roda JC
14. Sparta Rotterdam
15. FC Utrecht :P
16. Heracles Almelo
17. AZ
18. RKC Waalwijk
k-1cj
 k-1cj - woensdag 24 juni 2009 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 18:36 schreef Mesmerized het volgende:
1. Ajax
2. PSV
3. FC Groningen
4. Sc Heerenveen
5. Fc Twente
6. Feyenoord
7. Vitesse
8. NEC
9. Willem ll
10. Ado Den Haag
11. VVV Venlo
12. NAC Breda
13. Roda JC
14. Sparta Rotterdam
15. FC Utrecht :P
16. Heracles Almelo
17. AZ
18. RKC Waalwijk
hahaha jij hebt duidelijk geen vertrouwen in Koeman hahahaha
En Ben je het niet met me eens dat Willem11 mindere spelers heeft als vorig seizoen wegens geld gebrek dat zei onmogelijk hoger kunnen eindigen dan vorig seizoen.
Pietje
 Pietje - woensdag 24 juni 2009 - 18:43   quote  deeplink  
Ik doe pas een voorspelling wanneer ik Ajax zie bewegen op de transfermarkt. En met bewegen bedoel ik aankopen en niet verkopen. Wanneer Ajax niet de broodnodige versterkingen haalt (voor de verdediging en en een spits) wordt ons Ajax zeker niet de nummer 1. Daar ben ik heilig van overtuigd. Kijk ook eens naar de uitspraken van Martin Jol, die vindt dat de huidige selectie "niet kampioenswaardig is". Verdere uitleg lijkt mij niet nodig...!
k-1cj
 k-1cj - woensdag 24 juni 2009 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 18:43 schreef Pietje het volgende:
Ik doe pas een voorspelling wanneer ik Ajax zie bewegen op de transfermarkt. En met bewegen bedoel ik aankopen en niet verkopen. Wanneer Ajax niet de broodnodige versterkingen haalt (voor de verdediging en en een spits) wordt ons Ajax zeker niet de nummer 1. Daar ben ik heilig van overtuigd. Kijk ook eens naar de uitspraken van Martin Jol, die vindt dat de huidige selectie "niet kampioenswaardig is". Verdere uitleg lijkt mij niet nodig...!
Jol zegt dit ook om zich zelf en zijn selectie te beschermen voor grote druk.daarom is het ook een top trainer....En als speelde er maar 2 goede spelers bij ajax..Als Ajacied voorspel je altijd Ajax op nummer 1 ook al denk je van niet en ook al heb je er geen vertrouwen in als Ajacied kun je in zulke voorspellende ranglijsten het niet over je hart verkrijgen dat je Psv,Az,Of feyenoord boven je eigen club zet.Dat is onmogelijk
Passs
 Passs - woensdag 24 juni 2009 - 19:00   quote  deeplink  
1. Ajax
2. FC Twente
3. PSV
4. Sc Heerenveen
5. FC Groningen
6. Feyenoord
7. NEC
8. AZ
9. Vitesse
10. FC Utrecht
11. VVV Venlo
12. NAC Breda
13. Roda JC
14. Sparta Rotterdam
15. Willem II
16. Heracles Almelo
17. ADO Den Haag
18. RKC Waalwijk
Pietje
 Pietje - woensdag 24 juni 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 18:53 schreef k-1cj het volgende:

[..]

Jol zegt dit ook om zich zelf en zijn selectie te beschermen voor grote druk.daarom is het ook een top trainer....En als speelde er maar 2 goede spelers bij ajax..Als Ajacied voorspel je altijd Ajax op nummer 1 ook al denk je van niet en ook al heb je er geen vertrouwen in als Ajacied kun je in zulke voorspellende ranglijsten het niet over je hart verkrijgen dat je Psv,Az,Of feyenoord boven je eigen club zet.Dat is onmogelijk
Tussen voorspellen en hopen is een wereld van verschil. Ik hoop al vele jaren dat Ajax (mijn club!) kampioen wordt, maar dat ook voorspellen... Maar goed, ik blijf maar optimistich en hoop dat Jol zijn stempel op ons aller Ajax kan drukken. In mijn ogen een vakman. Hij heeft echter wel de juiste spelers nodig om zijn stempel ook daadwerkelijk op dit team te kunnen drukken.
k-1cj
 k-1cj - woensdag 24 juni 2009 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 19:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Tussen voorspellen en hopen is een wereld van verschil. Ik hoop al vele jaren dat Ajax (mijn club!) kampioen wordt, maar dat ook voorspellen... Maar goed, ik blijf maar optimistich en hoop dat Jol zijn stempel op ons aller Ajax kan drukken. In mijn ogen een vakman. Hij heeft echter wel de juiste spelers nodig om zijn stempel ook daadwerkelijk op dit team te kunnen drukken.
nogmaals als Ajacied kun je geen andere club boven je eigen club zetten ook al zou er niet op vertrouwen dat ze kampioen worden
Mesmerized
 Mesmerized - woensdag 24 juni 2009 - 19:11   quote  deeplink  
@ k-1cj
Wat is jouw voorspelling dan.....?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2009 door Mesmerized --
PETER111
 PETER111 - woensdag 24 juni 2009 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 19:11 schreef Mesmerized het volgende:
@ k-1cj
Wat is jouw voorspelling dan.....?
Euhm... Lezen. Hij begon dit Topic. 1e post.
reminho
 reminho - woensdag 24 juni 2009 - 19:36   quote  deeplink  
1. Ajax
2. PSV
3. AZ
4. Sc Heerenveen
5. FC Twente
6. FC Utrecht
7. Feyenoord
8. Fc Groningen
9. Vitesse
10. NEC
11. Roda JC
12. NAC Breda
13. VVV Venlo
14. Sparta Rotterdam
15. Willem II
16. Heracles Almelo
17. ADO Den Haag
18. RKC Waalwijk
bully
 bully - woensdag 24 juni 2009 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 19:04 schreef k-1cj het volgende:

[..]

nogmaals als Ajacied kun je geen andere club boven je eigen club zetten ook al zou er niet op vertrouwen dat ze kampioen worden
zoals jij het zegt,is het geen voorspelling maar iets waar je op hoopt.
ik moet me toch bij pietje aansluiten dat er eerst iets moet gebeuren.
en we moeten ook geen wonderen verwachten van jol.
hij moet wel de kans krijgen er een team van te smeden.
voor mij is het belangrijkste dat je in tweede seisoenshelft progressie ziet.
iets wat we onder van basten niet konden ontdekken.
k-1cj
 k-1cj - woensdag 24 juni 2009 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 20:19 schreef bully het volgende:

[..]

zoals jij het zegt,is het geen voorspelling maar iets waar je op hoopt.
ik moet me toch bij pietje aansluiten dat er eerst iets moet gebeuren.
en we moeten ook geen wonderen verwachten van jol.
hij moet wel de kans krijgen er een team van te smeden.
voor mij is het belangrijkste dat je in tweede seisoenshelft progressie ziet.
iets wat we onder van basten niet konden ontdekken.
zonder de aankopen is het wat ik hoop idd maar de rest van me voorspelling is wat ik denk,Als ajaiced zet ik Ajax altijd bovenaan logisch tog
bully
 bully - woensdag 24 juni 2009 - 21:33   quote  deeplink  
ook ik heb die hoop en zet ajax vaak tegen beter weten op eerste plaats.
maar dan is het geen voorspelling maar hoop.
ik denk zeker dat die versterkingen ook komen.
dus het zal heus wel goed komen.
maar voorlopig met alleen maar verlies van spelers zal die eerste plaats nog alleen maar hoop zijn.
plus dat je ook niet van jol kan verwachten dat hij gelijk bij begin van de competitie de problemen van de afgelopen seisoenen heefd opgelost.
daar heefd hij tijd voor nodig dus er zal in het begin best wel wat punten worden gemorst.
maar denk dat hij dat wel oplost halverwege de competitie of misschien wel eerder.
maar of je dan nog de kans heb om de verloren punten intehalen weet ik niet.
k-1cj
 k-1cj - woensdag 24 juni 2009 - 21:57   quote  deeplink  
beter lezen de rest is wel een voorspelling die ik denk!!!je moet wel alles lezen wat ik schrijf voor je op me reageer dit is al de zoveelste keer jij leest een paar woorden en gaat dan op me reageren maar lees wel alles okay ;-)
bully
 bully - woensdag 24 juni 2009 - 22:02   quote  deeplink  
Als Ajacied voorspel je altijd Ajax op nummer 1

volgens mij is dit een zin van jou.
dus ik lees wel degelijk goed.
dat je later zegt dat het zonder versterking hoop is week je al van je eigen antwoorden op pietje af.
en daar reageerde ik op.
en volgens mij hier ik hier op dit topic maar twee keer gereageert.
dus de zoveelste keer?
k-1cj
 k-1cj - woensdag 24 juni 2009 - 22:06   quote  deeplink  
ik zeg tog dat de rest van de lijst wel een voorspelling is GOED LEZEN!!! de rest bedoel ik andere CLUBs mee BETER LEZEN!!
bully
 bully - woensdag 24 juni 2009 - 22:17   quote  deeplink  
denk dat jij toch beter mijn antwoord kan lezen voordat je dat zegt.
ik heb wel degelijk goed gelezen maar als jij mijn antwoorden niet begrijpt.
moet je ook niet roepen dat ik niet goed lees.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 24 juni 2009 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 22:06 schreef k-1cj het volgende:
ik zeg tog dat de rest van de lijst wel een voorspelling is GOED LEZEN!!! de rest bedoel ik andere CLUBs mee BETER LEZEN!!
als de rest een voorspelling is dan is Ajax op 1 dat ook want anders zou de rest ook niet meer kloppen van je voorspelling,haha

maar laten we reeel zijn :

Ajax is favoriet nr1 dat is logisch gezien materiaal en financien , PSV , AZ en Twente volgen al MAG je van AZ en Twente niet verwachtten dat ze weer 1 en 2 worden , AZ is hiervoor ook bijna 30 jr geen kampioen geweest dus zal dat niet ineens 2 x worden achter elkaar , zelfde geldt voor Twente met de 2e plaats , deze ploegen moetwen nu ook Cl spelen en ook dat zal kracht en dus punten kosten , verder zullen ook nog wat goede spelers weggekocht worden maar ik verwacht wel weer een goed AZ en Twente en ook Heerenveen moeten we niet onderschatten al zie ik die geen top2 spelen hoor , Feyenoord zal t zeker beter gaan doen maar of ze echt kunnen aanhaken bij Top-3 lijkt me wat snel al weet je t natuurlijk nooit want er zit daar best wat kwaliteit en met positieve Mario aan t roer kan t nog wat worden al kunnen zij natuurlijk niet op tegen een selectie als die van Ajax die nog wel wordt aangevuld met Elia,Berg of een andere voor Rotterdam onbereikbare speler.
Een eindstand voorspellen doe ik niet maar dit is i.i.g. mijn mening!
k-1cj
 k-1cj - woensdag 24 juni 2009 - 22:20   quote  deeplink  
?????Andwoorden jij stelt geen andwoorden maar jij zegt dat ik niet voorspel
en ik zeg Ajax weet ik niet zeker maar de rest is wel een voorspelling die ik zo denk...doe niet zo vermoeiend aub
bully
 bully - woensdag 24 juni 2009 - 22:25   quote  deeplink  
is allemaal afwachten daarom durf ik ook die voorspelling niet aan.
ook vorig jaar hadden we volgens de media en nog meer de beste selectie.
en iedereen weet het resultaat.
ik wacht het begin van de competitie wel af om een beetje kijk tekrijgen van de sterkte van ajax en de concurenten.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 24 juni 2009 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 22:20 schreef k-1cj het volgende:
?????Andwoorden jij stelt geen andwoorden maar jij zegt dat ik niet voorspel
en ik zeg Ajax weet ik niet zeker maar de rest is wel een voorspelling die ik zo denk...doe niet zo vermoeiend aub
als je nr 2 t/m 18 zeker weet blijft er 1club over voor nr 1 en die weet je dan niet zeker??? wat een mop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
k-1cj
 k-1cj - woensdag 24 juni 2009 - 22:27   quote  deeplink  
voorspellen is ook niet zeker weten gewoon voor de leuk neem het niet zo srieus er staat geen prijs op gebonden als je dit al niet aan durft
k-1cj
 k-1cj - woensdag 24 juni 2009 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 22:27 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

als je nr 2 t/m 18 zeker weet blijft er 1club over voor nr 1 en die weet je dan niet zeker??? wat een mop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
het blijft een voorspelling nummer 2 of 3 kunnen van mij apart heel het jaar van stuivertje wisselen al weet ik het niet zeker ajax op nummer 1 enz enz maar voorspellen betekent niet zeker weten we zijn geen waarzeggers
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 24 juni 2009 - 22:41   quote  deeplink  
zeg dan niet dat t géén voorspelling is!
amf
 amf - woensdag 24 juni 2009 - 22:56   quote  deeplink  
ajax moet spelers halen oja ze worden geen kampioen eerder 5e,6e,7e, ik ben mn hele leven fan maar als er geen spelers worden gekocht dan houd het op!! waardige spelers moeten er komen en GEEN AFDANKERS!!! berg of ieder geval een goeie spits en verdedergers en 1 middenvelder !! oja en van den boog moet weg!!! want waar is tgeld gebleven van al die transfers van de afgelopen 2of 3 jaar ???? en vooor jol heb ik al een witte zakdoek er moet een amsterdammer bij ajax trainer worden en geen hagenaar
amf
 amf - woensdag 24 juni 2009 - 22:58   quote  deeplink  
geef mij maar bergkamp ofzo daar hebbben we wat aan
k-1cj
 k-1cj - woensdag 24 juni 2009 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 22:41 schreef jantje 1974 het volgende:
zeg dan niet dat t géén voorspelling is!
zzzzzzzzzzzzzzzzzz
bully
 bully - woensdag 24 juni 2009 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 22:56 schreef amf het volgende:
ajax moet spelers halen oja ze worden geen kampioen eerder 5e,6e,7e, ik ben mn hele leven fan maar als er geen spelers worden gekocht dan houd het op!! waardige spelers moeten er komen en GEEN AFDANKERS!!! berg of ieder geval een goeie spits en verdedergers en 1 middenvelder !! oja en van den boog moet weg!!! want waar is tgeld gebleven van al die transfers van de afgelopen 2of 3 jaar ???? en vooor jol heb ik al een witte zakdoek er moet een amsterdammer bij ajax trainer worden en geen hagenaar
noem die amsterdammer dan eens.
alweer een trainer zonder ervaring ?
ik ben blij dat we eindelijk een trainer hebben die met zijn ervaring al heefd bewezen een elftal te kunnen neerzetten.
en dan maakt het mij niet uit waar hij vandaan komt.
ajax heefd wel meer successen behaald met trainers buiten amsterdam.
onderandere beenhakker wat een rotterdammer is.
Hich
 Hich - woensdag 24 juni 2009 - 23:11   quote  deeplink  
1 Ajax
2 AZ
3 Groningen
4 Twente
5 PiSVee
6 Heerenveen
7 NAC
8 Vitesse
9 Feyenooit
10 NEC
11 Roda
12 Sparta
13 Utrecht
14 VVV
15 Heracles
16 Ado
17 Willem 2
18 RKC
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 25 juni 2009 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 19:04 schreef k-1cj het volgende:

[..]

nogmaals als Ajacied kun je geen andere club boven je eigen club zetten ook al zou er niet op vertrouwen dat ze kampioen worden
Ik ben een ajacied in hart en nieren...al vele jaren vaste seizoenkaarthouder...maar ook al vele jaren keer op keer teleurgesteld....op basis van gevoel zou je dan natuurlijk altijd ajax op 1 willen zetten....de realiteit is echter al vele jaren een andere....daarom ook dit jaar weer....ajax (helaas) geen kampioen...(maar ik heb erg graag ongelijk)
Daan
 Daan - donderdag 25 juni 2009 - 19:55   quote  deeplink  
Beetje voorbarige voorspellingen, ik doe liever mijn voorspelling na 31 augustus (sluiting transfermarkt). Is denk ik ook eerlijker.

Maar zoals jol al zei: ajax is op dit moment nog niet titelrijp. Zo denk ik er ook over.
k-1cj
 k-1cj - donderdag 25 juni 2009 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 19:51 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

Ik ben een ajacied in hart en nieren...al vele jaren vaste seizoenkaarthouder...maar ook al vele jaren keer op keer teleurgesteld....op basis van gevoel zou je dan natuurlijk altijd ajax op 1 willen zetten....de realiteit is echter al vele jaren een andere....daarom ook dit jaar weer....ajax (helaas) geen kampioen...(maar ik heb erg graag ongelijk)
ligt eraan welke spelers er komen
k-1cj
 k-1cj - donderdag 25 juni 2009 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 19:55 schreef Daan het volgende:
Beetje voorbarige voorspellingen, ik doe liever mijn voorspelling na 31 augustus (sluiting transfermarkt). Is denk ik ook eerlijker.

Maar zoals jol al zei: ajax is op dit moment nog niet titelrijp. Zo denk ik er ook over.
ben geen waarzegger voorspellingen zijn altijd voorbarig
Marcio Santos
 Marcio Santos - donderdag 25 juni 2009 - 22:38   quote  deeplink  
Voorspelling top 4 is simpel. Wanneer er niks bij komt wordt Ajax gewoon vierde achter AZ, psv en Twente.
marcelo
 marcelo - vrijdag 26 juni 2009 - 10:21   quote  deeplink  
1.Feyenoord
2.SC Heerenveen
3.PSV
4.FC Twente
5.Vitesse
6.Ajax
7.FC Groningen
nummer10
 nummer10 - vrijdag 26 juni 2009 - 11:11   quote  deeplink  
moeilijk te zeggen.. eerst zien welke selecties ze hebben en wie er weggaan overal.. bedoel twente verliest zoon beetje alle belangrijke spelers.. Elia, Arnautovic (waarschijnlijk ook Douglas) Braafheid zijn ze kwijt.. dus 2 verdedigers en 2 aanvallers.. en op beide possities de belangrijkste spelers.. AZ gaat nog verzwakken want El hamdioue en nog paar gaan wel weg denk ik.. en gaat zeker niet beter worden als vorig jaar.. denk eerder dat ze 5de worden PSV is nog nie versterkt.. alleen eigenlijk verslechtert.. bedoel Ooijer.. en Engelaar.. en appelvlaai die waarschijnlijk weggaat.. balletjes gaat dus niet echt snel rollen daar.. Feynoord is 1 groot vraagteken.. Groningen is zowieso al niks Zonder Berg.. Herenveen.. tjah ook slechter als vorig jaar denk ik aangezien DENK IK de formule van de trainer is uitgewerkt gezien de laatste competitie helft.. en Ajax is TOT NU TOE gelijk gebleven en ik denk dat er 2 a 3 zeer sterke aankopen gedaan gaan worden maar dat de MEdia er nog geen lucht van heeft.. iedereen weet wat jol heeft gezegt wat er bij moet komen (dus dat komt ook wel) dus we zullen zien wat de uit eindelijke selecties zijn en dan doe ik mijn voorspelling
ovi
 ovi - vrijdag 26 juni 2009 - 11:58   quote  deeplink  
1:Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2009 door ovi --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 26 juni 2009 - 12:34   quote  deeplink  
lol waar hebben ze jou uit de goot getrokken dan ovi ?

Feynoord
3
3
3
3
4
3
7
6
7

Ajax
1
2
1
2
2
2
3*
3

Met andere woorden vanaf 2001 is Feynoord alleen nog onder Ajax geeindigd... en toen was de financiele situatie ook nog iets beter dacht ik... maar goed tis jou voorspelling.. :)
ovi
 ovi - vrijdag 26 juni 2009 - 13:04   quote  deeplink  
Dit is meer wat ik hoop .
Met jullie(020) kan het niet slecht genoeg gaan.
Ook al spelen jullie tegen Ankaraspor.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 26 juni 2009 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 13:04 schreef ovi het volgende:
Dit is meer wat ik hoop .
Met jullie(020) kan het niet slecht genoeg gaan.
Ook al spelen jullie tegen Ankaraspor.
Whahahaha......wat ben jij een sukkel zeg......tis simpelweg onmogelijk om onder jouw cluppie te eindigen....en slechter dan bij jullie kan het gewoon niet.....die hebben gegokt op oude en verlopen spelers die nog even fors hun zakken vullen daar.....brengen helemaal nix extra`s en zijn ook niet beried met wat minder salaris genoegen te nemen...het komt er dus simpelweg op neer dat de beleidsbepalers daar hun eigen club de nek om hebben gedraaid...hoeft werkelijk helemaal niemand anders iets voor te doen....whahahah....sukkels!!!!
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 26 juni 2009 - 13:48   quote  deeplink  
idd en dat ze Joriem van den Herik zou hebben afgeseveert respectloos die man heeft feyenoord zo vaak gered met zijn eigen geld.En is het beter gegaan om hem weg te sturen?dacht het niet het is 10keer slechter gegaan met de club.En nu gaan ze extra inversteerders halen om Cisse rond de 4 a 5 miljoen te kopen het idee alleen al nog meer schulden want d8 je nou echt dat ze die speler ooit nog kunnen verkopen voor meer geld er is geen visie daar bij de club .het feyenoord lied moet anders worden geen hand in hand kameraden maar......Schuld na schuld kameraden schuld na schuld Feyenoord 18 geen visie maar schulden geen leven meer voor Feyenoord 18 haha
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 27 juni 2009 - 13:34   quote  deeplink  
is idd een hoop misgegaan bij die club , maar beleid begint er NU WEL op te lijken , snap jullie reactie t.o.v OVI want zijn reactie is belachelijk maar verlaag jezelf dan niet tot deze onzin.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 30 juni 2009 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 - 13:48 schreef k-1cj het volgende:
idd en dat ze Joriem van den Herik zou hebben afgeseveert respectloos die man heeft feyenoord zo vaak gered met zijn eigen geld.En is het beter gegaan om hem weg te sturen?dacht het niet het is 10keer slechter gegaan met de club.En nu gaan ze extra inversteerders halen om Cisse rond de 4 a 5 miljoen te kopen het idee alleen al nog meer schulden want d8 je nou echt dat ze die speler ooit nog kunnen verkopen voor meer geld er is geen visie daar bij de club .het feyenoord lied moet anders worden geen hand in hand kameraden maar......Schuld na schuld kameraden schuld na schuld Feyenoord 18 geen visie maar schulden geen leven meer voor Feyenoord 18 haha
Even voor de duidelijkheid
Jorien van de Herik is als enige verantwoordelijk voor de huidige !!Financiele!! situatie van Feyenoord
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 30 juni 2009 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 - 11:51 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid
Jorien van de Herik is als enige verantwoordelijk voor de huidige !!Financiele!! situatie van Feyenoord
nee hoor hij gooide niet meer dan 30miljoen weg aan weggegooide transfers
freakie
 freakie - dinsdag 30 juni 2009 - 14:23   quote  deeplink  
jantje 1974! Je bent iemand met een feyenoord hart en je ziet zelf ook dat het onmogelijk is.. daarom ben jij een voorbeeld voor alle ajax suporters en feyenoord suporters denk ik.. Je bewijst wel degelijk gerespecteert te kunnen worden door ajax fans als je normaal praat over een onderwerp zonder een club af te kraken..

nu mijn gedachte:
1. ajax
2. psv
3. Twente
4. Az
5. hereveen
6. groningen
7. feyenoord
8. nac
9. nec
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 30 juni 2009 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 - 14:08 schreef k-1cj het volgende:

[..]

nee hoor hij gooide niet meer dan 30miljoen weg aan weggegooide transfers
De schikkings die ons 7 miljoen heeft gekost is zijn schuld
En de huidige schuld is ook aan hem te danken

Weet je hoe Fortuna van haar schulden af wilde komen?
Ze hadden ze "verstopt" in een soort constructie waarin ze leken afgelost, maar later terug zouden komen
Zo is het ook met de huidige schuld van Feyenoord

Toen Jorien weg ging was er een zichtbare schuld van 6 ton
Maar op het moment van weggaan wist Jorien al dat er binnen afzienbare tijd 30 miljoen bij zou komen
Hij wist dat, want hij had zo dat geregeld
Ook al kwam het pas te voorschijn naar zijn vertrek, hij heeft het veroorzaakt dus hij is verantwoordelijk

Het huidige bestuur had de schuld gehalveerd
Maar toen kwam er weer een lijk uit de kast met de belastingdienst (dacht 7 miljoen)
Een lijk dat Jorien erin heeft gestopt
Ook hiervan wist hij dat het zou komen, omdat hij het had veroorzaakt

Dus ga niet lopen zeuren over dingen waar je niks van weet
Jorien is de enige schuldige aan de huidige financiële situatie van Feyenoord
Met nadruk op financieel, voor het sportieve ligt het grootste deel toch bij het huidige bestuur, al heeft Jorien daar door het financiele verhaal ook wel een beetje schuld aan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2009 door Phyxsius --
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 30 juni 2009 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 - 18:15 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

De schikkings die ons 7 miljoen heeft gekost is zijn schuld
En de huidige schuld is ook aan hem te danken

Weet je hoe Fortuna van haar schulden af wilde komen?
Ze hadden ze "verstopt" in een soort constructie waarin ze leken afgelost, maar later terug zouden komen
Zo is het ook met de huidige schuld van Feyenoord

Toen Jorien weg ging was er een zichtbare schuld van 6 ton
Maar op het moment van weggaan wist Jorien al dat er binnen afzienbare tijd 30 miljoen bij zou komen
Hij wist dat, want hij had zo dat geregeld
Ook al kwam het pas te voorschijn naar zijn vertrek, hij heeft het veroorzaakt dus hij is verantwoordelijk

Het huidige bestuur had de schuld gehalveerd
Maar toen kwam er weer een lijk uit de kast met de belastingdienst (dacht 7 miljoen)
Een lijk dat Jorien erin heeft gestopt
Ook hiervan wist hij dat het zou komen, omdat hij het had veroorzaakt

Dus ga niet lopen zeuren over dingen waar je niks van weet
Jorien is de enige schuldige aan de huidige financiële situatie van Feyenoord
Met nadruk op financieel, voor het sportieve ligt het grootste deel toch bij het huidige bestuur, al heeft Jorien daar door het financiele verhaal ook wel een beetje schuld aan
Jorien heeft Feyenoord zo vaak gered en dat hij weer gedaan
hij gooie niet die 30miljoen voor transfers weg
bjorn
 bjorn - dinsdag 30 juni 2009 - 18:52   quote  deeplink  
dat is wel waar dat geld heeft het huidige bestuur uitgegeven

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Voorspellende gedachte doe mee..









0.0157871