BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Simons overbodig?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - donderdag 25 juni 2009 - 12:14   quote  deeplink  
http://www.nu.nl/sport/2029665/club-brugge-wil-overbodige-simons-terughalen.html

Ik ben een fervent Feyenoord supporter maar sluit m'n ogen niet voor de andere teams. Nu heb ik PSV niet echt op de voet gevolgd, maar volgens mij was Simons bij jullie een behoorlijk belangrijke kerel op het middeveld. Viel niet altijd op, maar verrichte een berg werk zodat anderen (Affelay e.d.) lekker konden voetballen. Leuk voor jullie dat Engelaar erbij komt, maar gaat Rutten misschien niet wat ver om Simons als overbodig te bestempelen?

Die jongen heeft jarenlang heel hard gewerkt voor jullie kampioenschappen, ik geloof niet dat hij dit etiket verdient, of zie ik het als buitenstaander nu verkeerd?
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 05 juli 2009 - 22:09   quote  deeplink  
Simons speelde ook prima samen met Cocu dus met Engelaar is ook geen probleem , Simons en Engelaar vullen elkaar denk goed aan , Simons meer verdedigend en Engelaar meer als spelbepaler.

nu later blijkt t stukje ook weer uit de lucht gegrepen.........
Moi
 Moi - donderdag 09 juli 2009 - 15:53   quote  deeplink  
och de pers, als je alles moet gaan geloven...
PSV-FOR-LIFE
 PSV-FOR-LIFE - maandag 13 juli 2009 - 18:07   quote  deeplink  
je moet simons verkopen, club brugge zou hem graag terug willen.
nu kan je er nog geld voor vangen, strax niet meer, dan heeft die een leeftijd bereikt dat die met voetballen stopt.
met dat geld, kun je bv dufour van standaard halen (een soort v.Bommel) veel beter als simons.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2009 door PSV-FOR-LIFE --
Bootjuhh
 Bootjuhh - dinsdag 14 juli 2009 - 10:58   quote  deeplink  
Was het maar waar, ik vind Simons een super toffe voetballer maar ik vind hem niet goed genoeg voor psv, misschien zou hij als laatste man het wel redden maar ook daar hebben we betere spelers vind ik. Als middenvelder vind ik hem niet aanvallend genoeg zodat tegenstanders een mannetje meer op Ibi kunnen zetten, hierdoor is het voor psv moeilijk om wedstrijden open te breken. Denk dat zonder Simons dat psv meer kans heeft om weer kampioen te worden en ook meer wedstrijden makkelijk zal pakken dan afgelopen jaren. Maar goed, alle trainers stellen hem wel op dus misschien heb ik het helemaal mis, maar als hij weg gaat wordt psv wel gedwongen om een andere speler daar neer te zetten. Want hem op de bank zetten doen ze niet snel ben ik bang.
JPP
 JPP - donderdag 16 juli 2009 - 23:46   quote  deeplink  
Met Simons en Engelaar kun je perfect 4-2-3-1 spelen. Het Nederlands Elftal systeem. Wanneer Engelaar en Simons de twee verdedigende middenvelders zijn, kunnen de drie ervoor frank en vrij aanvallen en de spits bedienen. Dus nooit verkopen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 17 juli 2009 - 20:20   quote  deeplink  
simons is een van beste spelers die we hebben, ik zie geen reden waarom rutten hem weg zou willen hebben...
ErikvanderZanden
 ErikvanderZanden - woensdag 22 juli 2009 - 00:37   quote  deeplink  
Simons, heeft lang bij PSV gespeelt
hij lost een hele berg werk op bij PSV
het is een nutige middenvelder
die je overal ziet zo een wil iedereen er wel bij hebben
aangezien die zo oud is laat hem dat jaartje nog bij PSV zitten hij wil het zelf ook
en die geruchten over Simons zijn niet waar kijk maar op youtube rutte zegt het zelf
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 18:04   quote  deeplink  
zal dit jaar gewoon weer nuttige speler/aanvoerder zijn , ik vind Engelaar trouwens een totaal ander type dan Simons dus die 2 vullen elkaar prima aan! Lijkt me wel aardig middenveld simons / engelaar / affelay

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Simons overbodig?









0.0098481