BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Ik zie nederland ver komen op het WK

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
k-1cj
 k-1cj - donderdag 25 juni 2009 - 14:09   quote  deeplink  
Nederland oke ze zaten in een makkelijke poule maar je moet goed zijn om landen als Noorwegen en schotland te laten zien dat ze niet veel meer voorstellen landen als Frankrijk en Portugal hebben daar meer moeite mee.En nederland heeft het ook laten zien aan Italy en Frankrijk.Nederland speelt net zoals spanje lkker afwisselend tussen de linies,Verdediging doet het goed omdat heel het team voor elkaar knokt.Ik zie nederland ver komen op het WK
En eindelijk een trainer met niet zo grote naamsbekendheid
een rustige trainer tussen de sterren dat werkt goed.Hij bracht Feyenoord naar de Uefacup versloeg Inter en Dortmund
Dus hij kan een team naar hoge hoogtes brengen ik heb er vertrouwen in...Op een wk heb je natuurlijk ook geluk nodig,om mee te beginnen hopelijk blijft iedereen fit en blijft hij zijn luxe keuzes houden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2009 door k-1cj --
bjorn
 bjorn - donderdag 25 juni 2009 - 14:18   quote  deeplink  
het kan altijd gisteren zag je spanje ook verliezen van de vs
k-1cj
 k-1cj - donderdag 25 juni 2009 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 14:18 schreef bjorn het volgende:
het kan altijd gisteren zag je spanje ook verliezen van de vs
jah zo kun je elke verlies en minpuntje eruit halen dat is niet eerlijk.niemand is onverslaanbaar spanje heeft wel genoeg bewezen dat ze een van de beste zijn.Natuurlijk kan nederland verliezen maar ze hebben meer kans om ver te komen.En Spanje verliest 1 a 2 keer van de 10 van USA
ovi
 ovi - vrijdag 26 juni 2009 - 12:59   quote  deeplink  
Dat hoop ik niet .
thewin
 thewin - vrijdag 26 juni 2009 - 18:38   quote  deeplink  
Ik denk da ze er snel uit liggen veel te hoge verwachtingen is een toernooi op zich we moeten blij zijn als we de groepsfase overleven
Daan
 Daan - vrijdag 26 juni 2009 - 19:15   quote  deeplink  
Damn haha jij bent echt voorbarig in alles zo lijkt 't wel. Eerst maar eens de loting van de poulefase en 't schema bekijken.
k-1cj
 k-1cj - zondag 28 juni 2009 - 15:11   quote  deeplink  
net zoals met pokeren kijk naar de procente van kans..Nederland heeft meer % kans om ver te komen..En waar komen die Procenten vandaan de wedstrijden die ze hebben gespeeld hoe ze tegen italy en frankrijk hebben gespeeld de lering uit de wedstrijd van Rusland dat mag geen 2de keer gebeuren de speelstijl ongelofelijk snel ongelofelijk goede spitsen goed middenveld goede verdediging geen grote namen maar weinig tegendoelpunten het team is gewoon een sterk geheel de trainer geen grote naam daarom klikt het goed tussen de groep en hem rustige duidelijke trainer de vedette hebben duidleiheid nodig om te presteren geen ego trainer waar rekening mee gehouden moet worden..Ga zo maar door de wissels luxe probleem als je aan de flanken Robben,VPersie,Elia,Babel,en Kuyt hebt ach Kuyt kan overal wel spelen Maar als je zoveel klasse spelers hebt en een solide verdediging met een solide middenveld met inschuivende klasse voor combinatievoetbal zoals vd Vaart,Sneijder,Affelay enz enz met een blok met V Bommel en de Jong met nog goede wissels achter de hand.tsjah ik kan nog wel zo doorgaan waar ik die procenten vandaan haal dat nederland de meeste kans heeft om ver te komen.oke iedereen kan verliezen want met procenten is het zo je hebt nooit 100% kans
Korssen99
 Korssen99 - donderdag 02 juli 2009 - 12:47   quote  deeplink  
Ik denk dat Ze ver gaan komen aleen tgen een rusladn of een oekranie verleizen ze dus maar tegen top landden zoasl brziele frankrijk en italie maar daarna houdt het op
ovi
 ovi - donderdag 02 juli 2009 - 14:05   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze snel weer naar huis gaan.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 juli 2009 - 09:41   quote  deeplink  
buiten het feit dat oranje me eigenlijk geen fuck boeit, denk ik dat ze nu meer kans hebben dan onder van basten, van Marwijk is een goeie toernooi trainer.
joso1994
 joso1994 - woensdag 08 juli 2009 - 13:43   quote  deeplink  
er zijn veel hoge verwachtingen, iedereen denkt dat Nederland in de finale komt, Het WK is al geslaagd als ze in de halve finale komen, en met veel pech komen ze bij hele goede landen in de poule en moeten ze dat maar eens zien te overleven
nlfey
 nlfey - woensdag 15 juli 2009 - 10:48   quote  deeplink  
ik ook:p
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 15 juli 2009 - 17:51   quote  deeplink  
ik denk idd dat de aanpak van v Marwijk een goeie is voor een nationaal elftal , duidelijk , geen gekke moeilijke dingen , goede sfeer dat is belangrijk.

verder is t wk nog ver weg en kan van alles gebeuren ( blessures e.d) dus voor mij te vroeg om voorspellingen te doen maar we zijn op de goede weg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5874
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Ik zie nederland ver komen op het WK









0.0089960