BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Wie moet Twente halen

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
k-1cj
 k-1cj - maandag 29 juni 2009 - 18:02   quote  deeplink  
Twente heeft nu de ambitie en de mogelijkheden om groter te worden dus moeten ze inhaken op deze mogelijklheden die munsterman voor Twente heeft geboden leuk hoor de voorronde van de ChamL Maar wie halen ze als vervangers van Elia en Arnautovic..We weten nu al dat het niet dezelfde klasse spelers word als deze twee
nummer10
 nummer10 - dinsdag 30 juni 2009 - 09:58   quote  deeplink  
als monsterman zo doorgaat willen er niet eens spelers meer komen.. monsterman graaft zijn eigen graf niemand wil straks nog bij tekenen alleen met een afkoopsom.. en ik vraag me af waarom Elia en Arnautovic en braafheid met alle geweld weg wouden.. zou toch wel niet zo heel goed gaan intern ?
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 30 juni 2009 - 21:46   quote  deeplink  
Munsterman wou eerst Arnoutovic voor 15miljoen verkopen en nu gaan de italianen hem huren om vervolgens hem te kopen voor maar 9miljoen...dus ze krijgen nu nog geen geld en later 6miljoen minder..ik dacht dat het een goede onderhandelaar was
prins
 prins - dinsdag 30 juni 2009 - 22:41   quote  deeplink  
cisse naar Feyenoord
sevillana
 sevillana - donderdag 02 juli 2009 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 - 22:41 schreef prins het volgende:
cisse naar Feyenoord
Uiteraard!
freakie
 freakie - vrijdag 03 juli 2009 - 11:15   quote  deeplink  
T is niet eens slecht want op huurbasis bij inter is zowiezo goed en dan ook nog eens de kans dat hij tertug gaat komen een dn een ervaring van zowiezo het trainen bij inter!
ovi
 ovi - maandag 06 juli 2009 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 - 22:41 schreef prins het volgende:
cisse naar Feyenoord
Bedankt he jongens volgende keer misschien beter.
Feyenoord Rotterdam.
brian roy
 brian roy - dinsdag 07 juli 2009 - 15:05   quote  deeplink  
Andy vd meyde is vrij altijd welkom voor Twente dacht ik zo, Elia ruilen tegen Aissati ook niet slecht, Vennegoor of Hesselink komt vrij nu pakken en niet eerst naar PSV laten gaan
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 07 juli 2009 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2009 - 12:46 schreef ovi het volgende:

[..]

Bedankt he jongens volgende keer misschien beter.
Feyenoord Rotterdam.
bedankt?die 3,5miljoen kunnen nooit meer terug verdienen aan cisse overschatte speler dus Feyenoord meer in de schulden!Twente komt dadelijk met een betere naam aanzetten iemand uit engeland en nog een paar andere talenten...dus Twente moet Feyenoord bedanken..het gaat echt slecht met feyenoord als ze al voor Cisse clubs gaan bedanken hahahah
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 07 juli 2009 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2009 - 15:05 schreef brian roy het volgende:
Andy vd meyde is vrij altijd welkom voor Twente dacht ik zo, Elia ruilen tegen Aissati ook niet slecht, Vennegoor of Hesselink komt vrij nu pakken en niet eerst naar PSV laten gaan
aissatti komt nooit meer naar twente Elia is allang naar HSV en vennegoor wil nog niet terug naar nederland...Nkufo speelt ook al op zijn positie..Twente moet alleen nog 2 buitenaanvallers kopen
vakkie ssss
 vakkie ssss - dinsdag 07 juli 2009 - 16:50   quote  deeplink  
cisse misschien jopie
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 07 juli 2009 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2009 - 16:50 schreef vakkie ssss het volgende:
cisse misschien jopie
jeetje jullie lopen allemaal achter cisse is naar feyenoord en de meeste denken nog dat elia speelt bij jullie hahaha
Beph
 Beph - dinsdag 07 juli 2009 - 19:35   quote  deeplink  
wat mij betreft halen ze voor links leonardo en voor rechts kennedy van ajax.
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 07 juli 2009 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2009 - 19:35 schreef Beph het volgende:
wat mij betreft halen ze voor links leonardo en voor rechts kennedy van ajax.
kijk ik als ajacied ben het helemaal met je eens!!!!!!!!
En als Twente slim waren geweest hadden ze 6miljoen gevraagd aan ajax
+ De Jong,Kennedy en Leonardo dat is pas onderhandelen en dan hadden ze
een selectie vorobereid op de belangrijke ChamL wedstrijden!
polley
 polley - dinsdag 07 juli 2009 - 20:22   quote  deeplink  
Geen aankopen doen. We zijn zonder aankopen ook nog wel beter dan die ballen uit de ijshockeyarena. Uitbreiding van het stadion lijkt me van groter belang. Bovendien is voor ons de eerste 5 prima. Als er dan toch geld moet worden uitgegeven dan alleen aan salarissen en langlopende contracten. Denk dat Leonardo en Kennedy dan prima spelers zijn die het in de sfeer in Twente wel kunnen waarmaken.
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 07 juli 2009 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2009 - 20:22 schreef polley het volgende:
Geen aankopen doen. We zijn zonder aankopen ook nog wel beter dan die ballen uit de ijshockeyarena. Uitbreiding van het stadion lijkt me van groter belang. Bovendien is voor ons de eerste 5 prima. Als er dan toch geld moet worden uitgegeven dan alleen aan salarissen en langlopende contracten. Denk dat Leonardo en Kennedy dan prima spelers zijn die het in de sfeer in Twente wel kunnen waarmaken.
het is neit vanzelfsprekend dat Twente elk jaar kans heeft op ChamL
Als ze de ChamL halen dan verdienen ze veel geld dat wil jij niet weten
dus ze hebben spelers nodig die Twente op dat podium kan brengen
Twente is nu zo ver in ontwikkeling nu ze er zijn moeten ze er ook naar handelen.!
Grolsch
 Grolsch - woensdag 08 juli 2009 - 09:06   quote  deeplink  
Spelers kopen die Twente op het CL-niveau brengen lijkt me lastig, die kosten handen vol geld. Ruiz van AA Gent schijnt een goede te zijn voor de linkerkant. Voor de rechterkant zie ik wel iets in Slory van Feyenoord. Ik weet wel dat die hopeloos heeft gefaald het afgelopen seizoen maar een nieuwe omgeving kan wonderen doen. Hij heeft een actie, snelheid en ook wel redelijk overzicht. Hij mist alleen wel erg veel kansen maar hieraan kan gewerkt worden. Voor de rest zie ik in Nederland geen alternatief. Kennedy is twijfelachtig. Zou die het nog kunnen? Bovendien denk ik niet dat die terug naar Twente wil. Leonardo heeft mij ook nooit kunnen overtuigen. Bij NAC waren ze blij dat hij weg was, dat zegt wel iets. Misschien heeft McClaren connecties in Engeland en heeft die daar een goede speler op het oog. We zullen zien maar er is haast want de CL staat voor de deur
red310
 red310 - woensdag 08 juli 2009 - 11:32   quote  deeplink  
wat is momenteel het niveau van andy?

ff een reactie op k-1 cj,
spelers van ajax betrekken in een deal had gekund, alleen leonardo niet die was namelijk transfervrij. de jong zou m.i. wel nuttig zijn voor FCT.
Als je leonardo echt aan het voetballen krijgt, dus met een redelijk constant niveau, is het een aanwinst. moet je hem alleen leren mee terug te verdedigen
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - woensdag 08 juli 2009 - 11:45   quote  deeplink  
Nu de gehele Grolsch Veste leegloopt zie ik Munstermann al staan met lege handen volgend jaar, als hij Elia echt wilde houden had hij hem niet voor 8 miljoen weg moeten laten lopen, maar ook voor Herr Munstermann geldt dat geld meer lonkt dan een gezond elftal?
k-1cj
 k-1cj - woensdag 08 juli 2009 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2009 - 11:32 schreef red310 het volgende:
wat is momenteel het niveau van andy?

ff een reactie op k-1 cj,
spelers van ajax betrekken in een deal had gekund, alleen leonardo niet die was namelijk transfervrij. de jong zou m.i. wel nuttig zijn voor FCT.
Als je leonardo echt aan het voetballen krijgt, dus met een redelijk constant niveau, is het een aanwinst. moet je hem alleen leren mee terug te verdedigen
En Kennedy die het heel goed deed bij Twente..Zou een zelfde verhaal worden als Perez
als Kennedy het vertrouwen weer krijgt en veel speelt is het een meerwaarde voor Twente.
Leonardo hadden ze wel in de deal kunnen betrekken want hij is niet transfervrij volgend jaar pas.
ovi
 ovi - donderdag 09 juli 2009 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2009 - 17:38 schreef k-1cj het volgende:

[..]

En Kennedy die het heel goed deed bij Twente..Zou een zelfde verhaal worden als Perez
als Kennedy het vertrouwen weer krijgt en veel speelt is het een meerwaarde voor Twente.
Leonardo hadden ze wel in de deal kunnen betrekken want hij is niet transfervrij volgend jaar pas.
Ja dan zijn jullie dat zooitje zeker lekker kwijt.
De Kenner
 De Kenner - donderdag 09 juli 2009 - 14:42   quote  deeplink  
Met Driver, Parker en Ruiz erbij worden we fluitend kampioen. Ik hoop dat Munsterman ervoor durft te gaan.
k-1cj
 k-1cj - donderdag 09 juli 2009 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2009 - 11:14 schreef ovi het volgende:

[..]

Ja dan zijn jullie dat zooitje zeker lekker kwijt.
tsjah als jij het zooitje noemt?
ik ben geen eigenaar van die club ik ben ze niet kwijt dan
en het zijn goede spelers voor Twente..
VAK-P
 VAK-P - maandag 13 juli 2009 - 13:52   quote  deeplink  
al die ajaxcieden wordt je gek van, we zullen het volgend seizoen wel zien... zorgen jullie maar eens dat je weer een keer kampioen wordt
TWENTE
 TWENTE - maandag 13 juli 2009 - 18:17   quote  deeplink  
ik snap niet dat sommige mensen hier staan te zeuren over munsterman. ik denk diegene voor ene andere club zijn want als je al lang voor twente bent zie je wat munsterman allemaal doet en heeft gedaan voor FC Twente. mensen met kritiek op munsterman zijn gewoon jaloers dat ze bij hun eigen club niet zo'n sterke voorzitter hebben!!
bjorn
 bjorn - maandag 13 juli 2009 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 13:52 schreef VAK-P het volgende:
al die ajaxcieden wordt je gek van, we zullen het volgend seizoen wel zien... zorgen jullie maar eens dat je weer een keer kampioen wordt
fc twente heeft nu nog maar een matig elftal denk dat als er geen goede aankopen worden gedaan eindigen ze niet bij de eerste 5
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 14 juli 2009 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2009 - 18:26 schreef bjorn het volgende:

[..]

fc twente heeft nu nog maar een matig elftal denk dat als er geen goede aankopen worden gedaan eindigen ze niet bij de eerste 5
matig elftal dus zonder Elia en Arnoutovich is het een matig elftal??
dus de solide verdediging en de combinerende middenveld vergeet je zomaar??
Mohammed Abdellaoue
 Mohammed Abdellaoue - woensdag 15 juli 2009 - 21:09   quote  deeplink  
zo leker elftal volgend jaar zijn we kampioen jonges parker die ghanes super talent net als sloveen en naatuurlijk ruiz mijn favoriet voetbaler van de wereld
k-1cj
 k-1cj - woensdag 15 juli 2009 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 - 21:09 schreef Mohammed Abdellaoue het volgende:
zo leker elftal volgend jaar zijn we kampioen jonges parker die ghanes super talent net als sloveen en naatuurlijk ruiz mijn favoriet voetbaler van de wereld
we weten niet wat die talen in het eerste jaar in te brengen hebben,we hebben ze nooit zien spelen enz enz Parker is geen Elia..alleen van Ruiz weten we zeker dat tie goed is dus laten we het eerst maar afwachten..maar dat twente goed bezig is ,is een feit!

En dat Ruiz niet voor Zenit heeft gekozen zegt ook genoeg
rob van twente
 rob van twente - donderdag 16 juli 2009 - 16:37   quote  deeplink  
over vertrouwen gesproken in de arena is niemand te vertrouwen vraag marco van basten maar .de keepers niet te vertrouwen ik zou die dikke van volendam nemen o sorry in volendam zijn ook al niet te vertrouwen vraag jolanthe en jan ha ha
k-1cj
 k-1cj - donderdag 16 juli 2009 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 16:37 schreef rob van twente het volgende:
over vertrouwen gesproken in de arena is niemand te vertrouwen vraag marco van basten maar .de keepers niet te vertrouwen ik zou die dikke van volendam nemen o sorry in volendam zijn ook al niet te vertrouwen vraag jolanthe en jan ha ha
slaat nergens op wat je nu zegt.Als Twente geen goede vervanger hadden gehaald dan zegt iedereen het word niks dit jaar.en nu er goede aankopen worden gedaan word er weer gewezen naar de aankopen van andere clubs..waar hebben we het over de 3de doelman van Ajax..kijk naar andere 3de doelmannen van de competitie allemaal het zelfde niveau verhoeven
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 - 19:03 schreef k-1cj het volgende:

[..]

slaat nergens op wat je nu zegt.Als Twente geen goede vervanger hadden gehaald dan zegt iedereen het word niks dit jaar.en nu er goede aankopen worden gedaan word er weer gewezen naar de aankopen van andere clubs..waar hebben we het over de 3de doelman van Ajax..kijk naar andere 3de doelmannen van de competitie allemaal het zelfde niveau verhoeven
maar Ajax kan toch niet een 3e doelman hebben van hetzelfde nivo als alle ander clubs? Ajax is toch veel groter dan alle andere?
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2009 - 17:38 schreef k-1cj het volgende:

[..]

En Kennedy die het heel goed deed bij Twente..Zou een zelfde verhaal worden als Perez
als Kennedy het vertrouwen weer krijgt en veel speelt is het een meerwaarde voor Twente.
Leonardo hadden ze wel in de deal kunnen betrekken want hij is niet transfervrij volgend jaar pas.
Leonardo is WEL transfervrij , volgens mij nog nergens getekend???
trippel-l
 trippel-l - zondag 06 december 2009 - 19:41   quote  deeplink  
Cisse en vennegoor
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 06 december 2009 - 19:41   quote  deeplink  
haal m maar gratis af!
bekkedam
 bekkedam - vrijdag 25 december 2009 - 11:42   quote  deeplink  
Niks van woar, cisse is nog ni noar feyenoord.
Hij komt nog wel
maickel
 maickel - donderdag 31 december 2009 - 18:40   quote  deeplink  
fc twente moet huntelaar halen voor half jaar huuren en als half jaar voor bij zijn anders stoch halen van chelsea of ossei
blaise vennegoor of
 blaise vennegoor of - donderdag 31 december 2009 - 22:26   quote  deeplink  
wat een niveau heeft dit forum. zijn jullie nu zo dom of ben ik nu zo slim?
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - donderdag 07 januari 2010 - 18:03   quote  deeplink  
haha wie denk je wel niet dat je bent eerste staan en denken dat je huntelaar kan huren! nee zo werkt het niet!
bjorn
 bjorn - donderdag 07 januari 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2009 - 19:41 schreef trippel-l het volgende:
Cisse en vennegoor
volg jij voetbal??????????
@lex
 @lex - maandag 08 februari 2010 - 11:32   quote  deeplink  
@ nummer10
waar heb je het over twente wil gewoon niet voor weinig geld twee smaakmakers kwijt. trouwens met de transfer van arnautovic werkt twente best mee, alleen met de transfer van elia naar ajax werkt munsterman niet mee en terecht want ajax is de club die munsterman in de media zwart maakt. het is toch normaal dat je betere spelers niet aan de conncurent verkoopt, ik geeft munsterman een dikke pluim
finian990
 finian990 - maandag 08 februari 2010 - 18:30   quote  deeplink  
Fc twente moet sparen en je en in jonge spelers investeren.
Ze hebben al een goed elftal.
Ik zal toegeven ik ben voor Ajax maar ik denk dat Fc Twente binnen 3 jaar moet doorgroeien of ze zullen weer iets terugzakken. Wat jullie zeggen over spelers die is bij elke club uit nederland wel zo. Ajax is het schoonvoorbeeld van goede spelers verkopen en slechte vervangers.
Ik hoop dat jullie mijn mening respecteren en niet omdat ik voor ajax ben dingen gaan zeggen.
@lex
 @lex - maandag 08 februari 2010 - 23:34   quote  deeplink  
ik weet niet waar de surfer mee bezig is ik had mijn vorige bericht al maanden geleden ingezonden.

en wat betreft "Ajax is het schoonvoorbeeld van goede spelers verkopen en slechte vervangers". Daar ben ik het 100% mee eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Wie moet Twente halen









0.0087618