BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Financiële tegenvaller voor Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 29 juni 2009 - 20:54
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Financiële tegenvaller voor Ajax (AjaxF-side.nl)

Thomas
 Thomas - maandag 29 juni 2009 - 22:49   quote  deeplink  
quote:

Ajax moet de belastingdienst alsnog 5,2 miljoen euro betalen. Het gerechtshof in Den Haag wees maandag het beroep van de Amsterdamse club tegen een naheffing van loonbelasting af. De naheffing heeft betrekking op de transfers van Shota Arveladze en Michael Laudrup in 1997. Ajax gaat mogelijk nog in cassatie tegen de uitspraak van het hof, zo liet de club maandag weten.

De belastinginspecteur is volgens Ajax van mening dat de club in het kader van deze transfers betalingen heeft gedaan die Ajax voor fiscale doeleinden had moeten aanmerken als loon, hetgeen niet is gebeurd.

Ajax heeft in het boekjaar 2007/2008 al wel een bedrag van 2,1 miljoen euro gereserveerd voor deze belastingschuld.
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 29 juni 2009 - 23:01   quote  deeplink  
Dan maar hopen dat Luque een nieuwe clup vindt
remco k
 remco k - maandag 29 juni 2009 - 23:23   quote  deeplink  
niet al te druk over maken, dit mag toch in 500 keer afbetaald worden.
Daan
 Daan - maandag 29 juni 2009 - 23:59   quote  deeplink  
Hoop ik ook sportdwaas, best betaalde voetballer van de eredivisie... niet te geloven.

EDIT:

Vers van de pers:

Albert Luque hoeft zich maandag niet te melden op de training van Ajax. De Spanjaard krijgt van de Amsterdammers twee dagen extra de tijd om zijn transfer naar het Spaanse Málaga rond te krijgen, zo meldt Málaga Hoy.

"Mijn plannen zijn niet veranderd", zegt Luque tegenover de Spaanse krant. "Ik wil weg bij Ajax en terugkeren naar Spanje, en daar gaat mijn voorkeur uit naar Málaga. Mijn zaakwaarnemers hebben gezegd dat er verschillende aanbiedingen zijn."

Afgelopen seizoen was Luque ook al actie bij Málaga, dat hem wist te verlossen van de bank bij Ajax. Bij de Spaanse club speelde hij afgelopen seizoen 31 competitieduels en wist hij acht keer doel te treffen.

bron: ajax1

Edit Thomas:
Link naar opgegeven bron toegevoegd. Voortaan graag zelf doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2009 door Thomas --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 30 juni 2009 - 08:20   quote  deeplink  
scheelt al weer 2 mil per jaar en daarbij Ajax wist al dat dit ging gebeuren en had al dacht ik 2,2 mil achter gehouden een aantal jaar geleden.. dus nee maak me er absoluut niet druk om..
bram
 bram - dinsdag 30 juni 2009 - 09:05   quote  deeplink  
en zo zal het hele seizoen alleen maar tegenvallers opleveren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Financiële tegenvaller voor Ajax









0.0078191