BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Munsterman: 'Elia leek zijn eigen glazen in te gooien'

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - maandag 06 juli 2009 - 08:11   quote  deeplink  
Joop Munsterman (foto) heeft zondag gereageerd op de uitlatingen van Eljero Elia in de media. De aanvaller noemde de voorzitter van FC Twente eerder deze week ongeloofwaardig, omdat hij de beloftes om te praten met Ajax en Hamburger SV over een transfer niet nakwam.

'Ik trek dit allemaal niet veel langer. Op deze manier maakt Munsterman mij kapot,' zei Elia tegen het Algemeen Dagblad. Munsterman pareerde de kritiek van de aanvaller zondag tegenover TC/Tubantia: 'Ik was al twee volle dagen aan het onderhandelen met HSV, maar door zijn teksten leek hij zijn eigen glazen in te gooien.' Zondag werd de transfer van Elia naar HSV definitief afgerond. (YK)

http://www.sportweek.nl/voetbal/102288/Munsterman_Elia_leek_zijn_eigen_glazen_in_te_gooien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2009 door erwin-letteboer --
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - maandag 06 juli 2009 - 19:07   quote  deeplink  
zo goed thomas?
Thomas
 Thomas - maandag 06 juli 2009 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2009 - 19:07 schreef erwin-letteboer het volgende:
zo goed thomas?
prima ;)
Patrick078
 Patrick078 - donderdag 09 juli 2009 - 22:36   quote  deeplink  
Ik denk juist dat Munsterman zijn eigen glazen aan het ingooien is. Ik weet niet hoor.. Maar die man is altijd negatief in beeld;

Gesprekken met verkeerde zaakwaarnemer, Spelers lopen etteren die elders beter af zijn dan bij Twente.. Schiet niet op zo.

Tja,.., Capsones he!!??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Munsterman: 'Elia leek zijn eigen glazen in te gooien'









0.0046961