BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vandaag moet het gebeuren

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
k-1cj
 k-1cj - maandag 06 juli 2009 - 14:18   quote  deeplink  
Jol zei maandag nieuwe aankoop,of iniedergeval meer duidelijkheid..Onewuyu goede verdediger en nu zit dat dekselse madrid er ook weer achter na om gek van te worden,maar benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren!
joey
 joey - maandag 06 juli 2009 - 14:30   quote  deeplink  
Ik denk dat het om een keeper ging en dan wel die van Volendam. Maar volendam heeft het eerste bod van ajax op zn aanvoerder afgewezen!

www.ajax.headliner.nl Hier heb je alle links naar de beste sites!;)
freakie
 freakie - maandag 06 juli 2009 - 20:29   quote  deeplink  
denk niet dat dat helemaal waar is joey.. dat er een speler deze week geprsenteerd gaat worden of dat ajax rond gaat komen met een speler is wel duidelijk maar waneer ze hadden gezegt begin van deze week..
joey
 joey - maandag 06 juli 2009 - 20:35   quote  deeplink  
Persoonlijk hoop ik echt niet dat het bericht waar is..zie natuurlijk liever deze week onyewu of prediger komen we zullen zien!
k-1cj
 k-1cj - maandag 06 juli 2009 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2009 - 20:35 schreef joey het volgende:
Persoonlijk hoop ik echt niet dat het bericht waar is..zie natuurlijk liever deze week onyewu of prediger komen we zullen zien!
jah maar ik vermoed dat Jol te snel is geweest met zijn opmerking ;-)
ik denk dat we nog wat langer moeten wachten...
Ben benieuwd heb vertrouwen in wie ze ook halen,als die groep maar snel bij elkaar is
joey
 joey - maandag 06 juli 2009 - 23:13   quote  deeplink  
Jaaa..
Bas1
 Bas1 - dinsdag 07 juli 2009 - 20:10   quote  deeplink  
Ja ik zit al de heledag op F5 te drukken, met vervachting dat er staat dat er een speler naar Ajax gaat, maar ehhh ik zie nog niks.
Hoop wel dat Verhoeven komt als derde keeper want zo slecht is ie niet, alleen een beetje stevig, maar daar kan je wat aan doen xd
Maar als Onyewu komt zou dat heel mooi zijn, maar reken er maar niet op , hij mkomt UITENEINDELIJK toch niet denk ik

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vandaag moet het gebeuren









0.0079829