BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax heeft in Verhoeven een derde doelman

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 08 juli 2009 - 11:22
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax heeft in Verhoeven een derde doelman (Ajax Club)

Dit topic is een vervolg op het topic:  is dit dan ajaks 1e serieuze aankoop?
bram
 bram - woensdag 08 juli 2009 - 11:48   quote  deeplink  
met alle respect maar deze keeper!!!!!!!!!!!!!!!!!
bram
 bram - woensdag 08 juli 2009 - 12:56   quote  deeplink  
een echte aankoop voor de breedte
Shiva
 Shiva - woensdag 08 juli 2009 - 13:03   quote  deeplink  
hahaha dubbelzinnig :P
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 08 juli 2009 - 13:16   quote  deeplink  
potverDIKkeme.......
joso1994
 joso1994 - woensdag 08 juli 2009 - 13:47   quote  deeplink  
haha, het is natuurlijk niet een wereld keeper:P, maarja voor 3e doelman kan het nog wel:P, het is natuurlijk ook leuk voor de fans:P, ooooooh pizza:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2009 door joso1994 --
referee
 referee - woensdag 08 juli 2009 - 14:54   quote  deeplink  
nu die oude vogel nog en we beginnen op F te lijken
k-1cj
 k-1cj - woensdag 08 juli 2009 - 15:04   quote  deeplink  
Waarom ze Vogel gaan halen??We hebben zoveel verdedigers,als het nou de breekijzer talen uit Argentinie is Prediger oke..Maar vogel??die al jaren niet heeft gepresteerd.
op die positie hebben we al Lindgren,De Jong,Enoh en Blind
Richard
 Richard - woensdag 08 juli 2009 - 15:16   quote  deeplink  
Misschien is Timmer wel wat voor ze
Thomas
 Thomas - woensdag 08 juli 2009 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2009 - 15:16 schreef Richard het volgende:
Misschien is Timmer wel wat voor ze
Als wat? 4e doelman...?
k-1cj
 k-1cj - woensdag 08 juli 2009 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2009 - 15:16 schreef Richard het volgende:
Misschien is Timmer wel wat voor ze
Heerenveen zoekt een keeper..Misschien is Timmer wel wat voor ze
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 08 juli 2009 - 18:06   quote  deeplink  
ik zeg niets meer , laten we t nou maar niet meer over transferbeleid hebben..........

oooooohhhhhooohhhhoooo PIZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
wat een giller zeg.............
J.C 14
 J.C 14 - woensdag 08 juli 2009 - 18:42   quote  deeplink  
waarom moet je 3a4 ton verspillen terwijl je een goede A1 keeper hebt
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 08 juli 2009 - 18:53   quote  deeplink  
ze willen ervaring.................. Verhoeven heeft 1 jr Eredivisie ervaring bij een degradant........................hij brengt wel evenwicht in t elftal met al die kleine , lichte ventjes.....................haha oeps , sorry jongens maar kan t niet laten......................
k-1cj
 k-1cj - woensdag 08 juli 2009 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2009 - 18:42 schreef J.C 14 het volgende:
waarom moet je 3a4 ton verspillen terwijl je een goede A1 keeper hebt
Als Padt niet gebleseert was geweest dan was het misschien anders.en bij Volendam heeft hij wel bewezen goed te kunnen keepen de wedstrijd in de beker tegen Ajax was tie ook heel goed!en hij heeft 2jaar eredivie ervaring en dit is voor hem ook een mooie stap natuurlijk!zo snoert hij weer de cirtische mensen de mond gun het hem wel!
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 08 juli 2009 - 19:26   quote  deeplink  
HAHA was Ajax wat meer "Fysiek" nodig?
Thomas
 Thomas - woensdag 08 juli 2009 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2009 - 18:53 schreef jantje 1974 het volgende:
ze willen ervaring.................. Verhoeven heeft 1 jr Eredivisie ervaring bij een degradant........................hij brengt wel evenwicht in t elftal met al die kleine , lichte ventjes.....................haha oeps , sorry jongens maar kan t niet laten......................
Zo vreselijk slecht is Verhoeven echt niet. Met zijn leeftijd heeft hij genoeg ervaring op betaald voetbal niveau om van waarde te zijn als 3e keeper. Jonge keepers maken vaak nog beginnersfouten, daar kan hij hen op wijzen. Daar is hij dan ook voor gehaald, niet voor een basisplek.

Stel dat je een A-junior als 3e keeper opneemt, aan wie moet een 2e keeper (ervan uitgaande dat dat een talentvolle keeper zal zijn) zich optrekken? Een eerste keeper is meer met zichzelf bezig, een 3e keeper kan zich juist op de 2e keeper richten. Vandaar dat men ook liever een ervaren keeper daarvoor aantrekt, een keeper die weet wat goed en fout kan gaan.
k-1cj
 k-1cj - woensdag 08 juli 2009 - 20:07   quote  deeplink  
helemaal gelijk thomas

Mensen beoordelen hem op zijn postuur zelfs nu hij een transfer heeft gemaakt naar ajax
vind dat zo kort door de bocht!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2009 door k-1cj --
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 08 juli 2009 - 20:35   quote  deeplink  
Jeroen is een aardige keeper , postuur maakt me ook niet uit maar Jeroen is natuurlijk geen ervaren keeper , hij mag dan wel leeftijd hebben maar ervaring is wedstrijden spelen op t hoogste nivo en dat heeft hij toch echt maar 1 jaar gedaan , laten we gewoon s eerlijk zijn : als ik een maand geleden had gezegd dat Verhoeven de juiste opvolger voor Gentenaar zou zijn had iedereen mij voor gek verklaard!
freakie
 freakie - woensdag 08 juli 2009 - 21:16   quote  deeplink  
haha sorry maar 3e keeper waarom je heb vermeer en steek waarom nog meer keepers?
freakie
 freakie - woensdag 08 juli 2009 - 21:17   quote  deeplink  
jantje ik vindt dat je nu inderdaad gelijk heb verhoeve heeft niet de ervaring en denk beetje nutteloze aankoop..
ovi
 ovi - woensdag 08 juli 2009 - 22:20   quote  deeplink  
Ricky van der Boog
bully
 bully - woensdag 08 juli 2009 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2009 - 20:07 schreef k-1cj het volgende:
helemaal gelijk thomas

Mensen beoordelen hem op zijn postuur zelfs nu hij een transfer heeft gemaakt naar ajax
vind dat zo kort door de bocht!!!
ik beoordeel hem niet op zijnpostuur want dat kan juist bij een keeper een voordeel zijn.
maar wel op zijn prestaties en die vond ik matig in de wedstrijden die ik van hem heb gezien.
maar denk ook dat weinig betere keepers derde keus willen zijn.
en als het goed is zal hij ook niet veel aan spelen toekomen.
dus een ramp vind ik het ook niet dat ze hem hebben gekocht.
k-1cj
 k-1cj - woensdag 08 juli 2009 - 23:15   quote  deeplink  
@bully

vond het eigenlijk wel goed.bij volendam krijg je de meeste kansen tegen,dus grotere kans als een keeper van az of ajax op een doelpunt tegen bijvb in de beker tegen Ajax was tie heel goed en het jaar dat ze naar de eredivisie gingen speelde hij in de 2de divisie een sleutelrol.vind het wel een goede derde doelman voor Ajax...Want we hebben het over de 3de doelman als het over de 2 of 1 ste doelman ging dan was het een andere discussie..
bij PSV hebben ze als Derde doelman Roorda is al erg op leeftijd en zie niet veel verschil tussen Roorda en Verhoeven als derde doelman..als je is goed kijkt wie er allemaal derde doelman is bij een eredivisie club dan is het niveau verhoeven als derde doelman niet zo slecht hoor vergeleken met de andere CLubs

ps
webmaster als ik iemand quote die ook gequote heeft dan gaat er steeds wat mis??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2009 door k-1cj --
Thomas
 Thomas - woensdag 08 juli 2009 - 23:18   quote  deeplink  
ff voor de duidelijkheid (want zie dat het nogal eens mis gaat): als je een bericht, met een of meerdere quotes daarin, quote, sloop de quotes binnen het oorspronkelijke bericht er voorlopig uit. Dit werkt niet goed en zorgt ervoor dat je post niet werkt....
Thomas
 Thomas - woensdag 08 juli 2009 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2009 - 23:15 schreef k-1cj het volgende:
@bully

vond het eigenlijk wel goed.bij volendam krijg je de meeste kansen tegen,dus grotere kans als een keeper van az of ajax op een doelpunt tegen bijvb in de beker tegen Ajax was tie heel goed en het jaar dat ze naar de eredivisie gingen speelde hij in de 2de divisie een sleutelrol.vind het wel een goede derde doelman voor Ajax...Want we hebben het over de 3de doelman als het over de 2 of 1 ste doelman ging dan was het een andere discussie..
bij PSV hebben ze als Derde doelman Roorda is al erg op leeftijd en zie niet veel verschil tussen Roorda en Verhoeven als derde doelman..als je is goed kijkt wie er allemaal derde doelman is bij een eredivisie club dan is het niveau verhoeven als derde doelman niet zo slecht hoor vergeleken met de andere CLubs

Nou, er zit wel een verschil tussen die twee. Roorda heeft meer ervaring op het hoogste niveau en vind ik wel stabieler keepen. Maar voor prestaties maakt een 3e doelman niet heel veel uit, gaat meer om de begeleiding van 2e keeper etc. En ze halen Verhoeven niet voor niets, kent de jeugdopleiding en kan echt wel wat. Hij maakt niet altijd een geweldige indruk, maar heeft ook sterke momenten waarin hij Volendam erdoorheen heeft gesleept.
k-1cj
 k-1cj - woensdag 08 juli 2009 - 23:26   quote  deeplink  
Verhoeven kan alleen maar beter worden..Roorda word alleen maar slechter die is al zo oud maar je hebt gelijk veel ervaring dus als je alles met elkaar afstreept dat zit er niet veel verschil tussen
JOOD
 JOOD - donderdag 09 juli 2009 - 02:09   quote  deeplink  
Ging dus ook niet helemaal goed webmaster...

Maar wat ik wou zeggen is dus: Thomas jonge je hebt helemaal gelijk!!
Boks_Ouwe!
 Boks_Ouwe! - vrijdag 10 juli 2009 - 08:12   quote  deeplink  
Als Feyenoord-supporter zijnde ben je echt al wel wat gewend hoor qua nutteloze aankopen en dergelijke. Maar dat je als Ajax zijnde een keeper als Verhoeven koopt, dan is er toch echt wel wat mis hoor. Gooi het dan op zijn minst nog op de jeugd, maar deze keeper van Volendam is in mijn ogen gezien, Volendam niet eens waard!

M.V.G.
Een Feyenoord-supporter!
bully
 bully - vrijdag 10 juli 2009 - 11:39   quote  deeplink  
het gaat hier over een derde keeper.
dus waar hebben we het eigenlijk over.
komt waarschijnlijk nooit aan spelen toe bij ons aller ajax.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 10 juli 2009 - 11:44   quote  deeplink  
Nou hij is echt wel Volendam waard hoor.. Hij is waarschijnlijk de beste 3de keeper van de eredivisie dus gewoon goede aankoop, hij komt toch nooit aan spelen toe dus wat maakt het echt uit dat ze hem overnemen..
Shiva
 Shiva - vrijdag 10 juli 2009 - 12:22   quote  deeplink  
HIJ IS GEKOCHT OM DE PLAATST VAN 2 DOELMANNEN IN TE DEKKEN.
ADIOS VERMEER!
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 10 juli 2009 - 16:24   quote  deeplink  
Vermeer gaat denk ik echt niet weg hoor.. Hij is heel goed, net iets minder dan steek maar wel heel goed en ik denk niet dat ze hem weg willen doen.. Hij krijgt vast wel een contract aangeboden. En als hij dan 2e keeper wordt waarom staat er dan overal dat hij gehaald is als 3e keeper ?
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 10 juli 2009 - 17:09   quote  deeplink  
Omdat je anders tegen het zere been aan trapt van de keeper die de strijd om een basisplek verliest. Ze zullen pas zeggen dat hij tweede keeper is als er een doelman vertrokken is. Zelf denk ik dat Vermeer wel blijft, ook al zit hij op de bank. Dan hebben jullie het jaar erop weer een topkeeper, want dan gaat Stekelenburg wel weg denk ik.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 10 juli 2009 - 17:21   quote  deeplink  
Ja das waar,, Ik denk ook dat Steek volgend seizoen vertrekt en dan hebben we Vermeer als 1e keeper en hebben we gelijk iemand die kan als 2e keeper: Verhoeven
remco k
 remco k - vrijdag 10 juli 2009 - 20:16   quote  deeplink  
look on the bride side people!!!

altijd gratis vis op de tribunes.
Misschien is het wel om de supporter van de pannkoek grap de mond te snoeren, Ajax koopt zijn eigen pannekoek.

Nee sorry maar dit slaat inderdaad nergens op.
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 10 juli 2009 - 23:55   quote  deeplink  
Verhoeven een goede 3de doelman..kijk maar naar andere clubs wie de 3de doelmannen zijn ook geen hoogvliegers.en verhoeven word beoordeelt om dat hij een groot postuur heeft beetje raar,hij keept al 2jaar heel goed goede keeper niet als 2de doelman maar wel als 3de doelman!!!!!!!!
remco k
 remco k - zaterdag 11 juli 2009 - 00:15   quote  deeplink  
zonde van het geld, ook al is het maar een half miljoen, ook niet voor de ervaring want stekelenburg heeft meer ervaring

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door remco k --
remco k
 remco k - zaterdag 11 juli 2009 - 00:18   quote  deeplink  
iemand bij ajax behoort gewoon afgetraind te zijn, en geen zwembandjes hebben
bully
 bully - zaterdag 11 juli 2009 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 00:18 schreef remco k het volgende:
iemand bij ajax behoort gewoon afgetraind te zijn, en geen zwembandjes hebben
ben het met je eens dat ik verhoeven geen topkeeper vind.
en ook ik had liever een ander gezien.
maar zijn gewicht er bij tehalen kan ik me niet in vinden.
je vergeet schrijvers of was die ook niet ajax waardig?
denk juist dat zijn bouw een voordeel heefd.
en je kan een keeper ook niet vergelijken met een afgetrainde speler.
mike69
 mike69 - zaterdag 11 juli 2009 - 11:18   quote  deeplink  
hem moeten ze eerste keeper maken wereld goalie hahahahahahhahahahaha
gewoon een dikke neus erbij
supras mijn mokum
 supras mijn mokum - zaterdag 11 juli 2009 - 11:32   quote  deeplink  
3e KEEPER of 1ste PIZZAKOERIER?

We blijven ARROGANT en door NIEMAND te verslaan ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 11 juli 2009 - 19:37   quote  deeplink  
slotje erop nu wel weer genoeg over deze keeper geschreven laten we maar hopen dat we hem niet nodig hebben

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax heeft in Verhoeven een derde doelman









0.0136420