BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar naar Stuttgart???

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2009 - 19:23   quote  deeplink  
Het moet niet gekker worden, als ie daar gaat voetballen gaat hij niet voor het succes, bij Ajax heb je 10 keer meer kans wat te bereiken in Europa.

Laat Ajax hem maar weer terugkopen met een salaris van 4 miljoen ofzo.
bjorn
 bjorn - donderdag 09 juli 2009 - 19:37   quote  deeplink  
stuttgart is een grote club dan ajax en de budesliga is een hoger niveau dan eredevisie en bij die club kan hij meer salaris krijgen dan bij ajax
k-1cj
 k-1cj - donderdag 09 juli 2009 - 20:00   quote  deeplink  
stuttgard is echt geen grotere club dan Ajax hoor haha..daarin telt de geschiedenis nog altijd mee over heel de wereld is Ajax wel meer dan 80% meer bekend dan Stuttgard..Stuttgard word misschien 1 keer per 10 jaar kampioen reiken nooit ver in europa..iedereen denkt tegenwoordig ow die club speelt in een grote competitie dus dat is een grotere club dus niet !

Als Huntelaar daar naar toe gaat is dat 10 stappen achteruit oerlelijk stadion
geen grote club!
Dan ken die beter naar Firorentina of Lyon dat zijn grotere clubs Dan Stuttgard
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2009 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2009 - 20:00 schreef k-1cj het volgende:
stuttgard is echt geen grotere club dan Ajax hoor haha..daarin telt de geschiedenis nog altijd mee over heel de wereld is Ajax wel meer dan 80% meer bekend dan Stuttgard..Stuttgard word misschien 1 keer per 10 jaar kampioen reiken nooit ver in europa..iedereen denkt tegenwoordig ow die club speelt in een grote competitie dus dat is een grotere club dus niet !

Als Huntelaar daar naar toe gaat is dat 10 stappen achteruit oerlelijk stadion
geen grote club!
Dan ken die beter naar Firorentina of Lyon dat zijn grotere clubs Dan Stuttgard
ben ik het zowaar eens met je eens alleen vind ik fiorentina zelfde verhaal als stuttgart
k-1cj
 k-1cj - donderdag 09 juli 2009 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2009 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

ben ik het zowaar eens met je eens alleen vind ik fiorentina zelfde verhaal als stuttgart
Nou vind Fiorentina aantrekkelijker en grotere spelers en betere talenten zoals Gamberini,Semioli,Jovetic,Mutu,Gilardino,Zauri,Felipe Melo,Pazzini,Kuzmanovi,Montolivo enz enz enz Fioretina is naar mijn mening 2 a 3 klasse beter dan Stuttgard.
de bekende spelers die Stuttgard nu moeten dragen is na het vertrek van Gomes
Hitzlsperger,Kovacevic,Bastürk,Ljuboja,Marica,Cacau nou ik zie wel het verschil tussen de klasse selectie van Ajax,Fiorentina met die van Stuttgard ;-)

en nogmaals dat stadion van Stuttgard al is het 30 graden je krijgt het er nog steeds koud
een koude grillige onpersonelijke stadion waar geen warmte uit straalt
en dan het lelijkst is een heel grote brede Cintelbaan echt het lelijkste stadion
die ik ooit heb gezien voor een nep topclub haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2009 door k-1cj --
Patrick078
 Patrick078 - donderdag 09 juli 2009 - 22:31   quote  deeplink  
Precies waar ie thuis hoort.
k-1cj
 k-1cj - donderdag 09 juli 2009 - 22:43   quote  deeplink  
hier een link met mooie foto's en filmpjes van de nieuwe stadion die komen in Spanje Nou camp word bijvb gerenoveert Prachtig!

bernabeu_cubierto_01.jpg

http://www.xtratime.org/forum/showthread.php?t=242605

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2009 door Boudewijn --
joey
 joey - donderdag 09 juli 2009 - 23:06   quote  deeplink  
zou een slechte keuze zijn..MAar het is zijn toekomst!..Denk eerlijk gezegd niet dat hij daarheen gaat hoorrr!!..
bully
 bully - donderdag 09 juli 2009 - 23:15   quote  deeplink  
hij speeld daar in een grotere competitie waar hij zich dan weer sneller in de kijker speeld.
plus dat de lonen waarschijnlijk ook wat hoger liggen.
en dan teld dat ajax een grotere club is vanwege geschiedenis echt niet mee hoor.
joey
 joey - donderdag 09 juli 2009 - 23:16   quote  deeplink  
Denk niet dat hij zich daar in de kijk speeld. Sowieso vind ik huntelaar geen bundesliga speler. MAargoed dat vind ik heh...
bully
 bully - donderdag 09 juli 2009 - 23:33   quote  deeplink  
ofdat je tegen bayer munchen speeld of tegen werder bremen enz.
is wel verschil dan dat je tegen groningen rkc enz speeld.
dus speeld je daar zowiezo beter in de kijker dan hier.
plus dat de bundesliga hoger word ingeschat dan onze eredivisie.
en dat zien de grote clubs ook.
joey
 joey - donderdag 09 juli 2009 - 23:57   quote  deeplink  
Ik zeg ok niet dat hij terug moet naar de eredivisie..:P;)
bully
 bully - vrijdag 10 juli 2009 - 19:59   quote  deeplink  
Huntelaar voert gesprekken met Marseille
Klaas Jan Huntelaar heeft donderdag gesprekken gevoerd met het bestuur van Olympique Marseille. Dat meldt France Football. De oud-Ajacied heeft besloten naar alle clubs te luisteren die interesse tonen in zijn kwaliteiten.

Huntelaar mag vertrekken bij zijn huidige werkgever Real Madrid. De Spaanse topclub bereikte al een akkoord met VfB Stuttgart over de transfersom van de oud-Ajacied, maar Huntelaar neemt nog even de tijd om te onderhandelen met andere clubs.

http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Huntelaar_voert_gesprekken_met_Marseille.html
dus zo zeker is het niet dat hij naar stuttgart gaat.
zijn zaakwaarnemer heefd al aangegeven dat huntelaar zelf beslist waar hij heen gaat.
dus real kan wel met een club rondkomen als de speler niet wil is het over.
remco k
 remco k - vrijdag 10 juli 2009 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2009 - 23:33 schreef bully het volgende:
ofdat je tegen bayer munchen speeld of tegen werder bremen enz.
is wel verschil dan dat je tegen groningen rkc enz speeld.
dus speeld je daar zowiezo beter in de kijker dan hier.
plus dat de bundesliga hoger word ingeschat dan onze eredivisie.
en dat zien de grote clubs ook.
Bayern of Rkc beetje slechte vergelijking groningen en Werder ook en beetje raar, je noemt de topclubs van Duitsland en de middenmoters van Nederland.

Ajax of Bayern
PSV of Borrusia Dortmund
Feijenoord of Werder Bremen
AZ of Stuttgart

Ik denk dat Nederland in dit rijtje meer europese prijzen heeft gepakt dan Duitsland maar dat weet ik niet zeker, de enigste reden dat de cometitie groter is, is door de grotere stadions waardoor er meer geld is en meer sponsors maar ik denk niet dat de cometitie veel sterker is ik bedoel Ajax wint afgelopen seizoen van hsv en twente wint van schalke

En ik denk dat hij zich bij Ajax makkelijker in de kijker speelt, dat heeft hij namelijk ook al eens gedaan toch??

Er breken uberhaubt meer Nederlanders door in Europa dan dat Duitsers dat doen.
k-1cj
 k-1cj - vrijdag 10 juli 2009 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 - 20:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Bayern of Rkc beetje slechte vergelijking groningen en Werder ook en beetje raar, je noemt de topclubs van Duitsland en de middenmoters van Nederland.

Ajax of Bayern
PSV of Borrusia Dortmund
Feijenoord of Werder Bremen
AZ of Stuttgart

Ik denk dat Nederland in dit rijtje meer europese prijzen heeft gepakt dan Duitsland maar dat weet ik niet zeker, de enigste reden dat de cometitie groter is, is door de grotere stadions waardoor er meer geld is en meer sponsors maar ik denk niet dat de cometitie veel sterker is ik bedoel Ajax wint afgelopen seizoen van hsv en twente wint van schalke

En ik denk dat hij zich bij Ajax makkelijker in de kijker speelt, dat heeft hij namelijk ook al eens gedaan toch??

Er breken uberhaubt meer Nederlanders door in Europa dan dat Duitsers dat doen.
alleen heeft Ajax het geld niet.
bully
 bully - vrijdag 10 juli 2009 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 - 20:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Bayern of Rkc beetje slechte vergelijking groningen en Werder ook en beetje raar, je noemt de topclubs van Duitsland en de middenmoters van Nederland.

Ajax of Bayern
PSV of Borrusia Dortmund
Feijenoord of Werder Bremen
AZ of Stuttgart

Ik denk dat Nederland in dit rijtje meer europese prijzen heeft gepakt dan Duitsland maar dat weet ik niet zeker, de enigste reden dat de cometitie groter is, is door de grotere stadions waardoor er meer geld is en meer sponsors maar ik denk niet dat de cometitie veel sterker is ik bedoel Ajax wint afgelopen seizoen van hsv en twente wint van schalke

En ik denk dat hij zich bij Ajax makkelijker in de kijker speelt, dat heeft hij namelijk ook al eens gedaan toch??

Er breken uberhaubt meer Nederlanders door in Europa dan dat Duitsers dat doen.
omdat nederland meer bereikt heefd in europa mogen ze ook minder clubs laten meedoen?
de duitse competitie is wel degelijk sterker dan hier.
en dat er meer nederlanders doorbreken in europa zegt genoeg over onze zwakte.
in duitsland kunnen ze hun spelers gewoon langer vasthouden.
plus dat de spelers daar niet zo nodig naar het buitenland hoeven.
aan het duitse elftal zie je het al dat er meer spelers inzitten die in eigen land spelen dan bij ons.
maar weten meestal wel hoger te eindigen op een tournooi dan ons oranje.
een real of een manchester enz kijken wel degelijk naar de zwaarte van de competitie.
maar wij dromen nog teveel van de grote naam ajax vroeger had.
en die heefd hij ook nog wel maar we zijn echt wel door bepaalde landen ingehaald.
remco k
 remco k - zaterdag 11 juli 2009 - 00:04   quote  deeplink  
het ging er toch om waar iemand zich in de kijker speelt, kijk maar eens in de buitenlandse bladen, Ajax is in europa nog steeds net zo groot als in de jaren 70 en 90 alleen zien wij dat hier niet
Het is niet voor niets dat al ons talent naar grote clubs in het buitenland gaan.

Ik zit net even te kijken maar duitsland heeft 1 CL plek meer dan wij maar wij hebben 1 plek meer in de EL niet en heel groot verschil.
bully
 bully - zaterdag 11 juli 2009 - 00:31   quote  deeplink  
als jij bladen als als maatstaf neemt misschien.
maar die bepalen niet de aankopen maar de clubs.
alleen al bij clubs als bayer munchen moeten die clubs dieper in de buidel tasten.
is duitsland is de top gewoon breder en er spelen meer grote namen.
en die extra cl ticket zijn toch aardig wat punten hoor.
dat geefd al aan dat de duitse clubs op moment succesvoller zijn dan in nederland.
en staat twee plaatsen boven ons met bijna 9000 punten meer.
portugal zit er nog tussen met bijna 5000 punten meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door bully --
ajax blijft de beste
 ajax blijft de beste - zaterdag 11 juli 2009 - 01:04   quote  deeplink  
nou dat gaat hem niet worden denk eerder dat hij naar engeland gaat maja dat zullen we wel zien waarom ze ook allemaal naar real madrid willen mooie daar niet van maar ze kopen er maar op los en dan kan je weer oprotten
hadden ze hem maar niet gehaald dan had hij pas deze zomer weg geweest maja dat is wel acheraf
remco k
 remco k - zaterdag 11 juli 2009 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 - 00:31 schreef bully het volgende:
als jij bladen als als maatstaf neemt misschien.
maar die bepalen niet de aankopen maar de clubs.
alleen al bij clubs als bayer munchen moeten die clubs dieper in de buidel tasten.
is duitsland is de top gewoon breder en er spelen meer grote namen.
en die extra cl ticket zijn toch aardig wat punten hoor.
dat geefd al aan dat de duitse clubs op moment succesvoller zijn dan in nederland.
en staat twee plaatsen boven ons met bijna 9000 punten meer.
portugal zit er nog tussen met bijna 5000 punten meer.
ik zeg ook niet dat ie terug moet of kan naar nederland, alleen zeg jij dat het in duitsland makkelijker is je in de kijker te spelen voor de grote europese clubs en dat is gewoon niet waar
bully
 bully - zaterdag 11 juli 2009 - 20:56   quote  deeplink  
als de competitie sterker is word je door de grotere clubs ook sneller serieus genomen.
dus als je presteerd daar denk ik dat je je sneller in de kijker speeld dan bij ons.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 juli 2009 - 22:02   quote  deeplink  
hij zal zeker niet terugwillen , dat ziet zo een speler toch als nederlaag , Stuttgart is idd geen wereldclub maar je speelt WEL in een grote comp. en om de concurrentie in oranje aan te gaan zal ie in een grote competitie moeten spelen , ik denk trouwens dat er nog wel andere clubs voor hem komen, KJ was vrij kansloos bij REAL daar wordt immers meer van je gevraagt dan alleen goed spelen , men wil daar meer bling,bling en dat is KJ dus niet...........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Huntelaar naar Stuttgart???









0.0076200