BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het "Wat Munsterman kan kenne wij ook plan"

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
joey
 joey - donderdag 09 juli 2009 - 23:15   quote  deeplink  
FC Twente test ook Zuid-Afrikaan Khenyeza
FC Twente gaat op de Zuid-Afrikaanse tour. De Tukkers zijn dicht bij het aantrekken van spits Bernard Parker, maar hebben nu ook diens landgenoot Mabhudi Khenyeza op proef.

Khenyeza, die uitkomt voor Ajax Cape Town, heeft zijn zinnen gezet op een vertrek uit Zuid-Afrika. In zijn zoektocht naar een nieuwe club mag hij nu zijn kunsten vertonen in Enschede. De 27-jarige spits, met een neusje voor de goal, vond afgelopen seizoen 23 keer het net.

Ook Ajax had de aanvaller in het verleden al eens op de korrel. Tot een overgang kwam het toen niet. Mocht Khenyeza bevallen dan is de kans groot dat hij een landgenoot treft bij de Tukkers. Parker zal naar verwachting nog deze week een contract tekenen bij FC Twente.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/110371/Ook_Zuid_Afrikaan_Khenyeza_op_proef_bij_FC_Twente.html

IK ZEG NO WAY GOZUURRRR!!!!

Wat Munsterman kan kenne wij ook!

Gewoon dwarsliggen of kan Ajax dat niet? Hebben ze geen soort van rechten iets bij spelers van Ajax Capetown?
Ajax kan hem beter contracteren denk ik, hij heeft vorig seizoen veel gescoord en zal niet veel moeten kosten.
Als hij 1 goed seizoen zou draaien bij een Fc twente (Bah) dan is hij volgend jaar merteen 10 miljoen waard!!..

Ik bedoel Ajax heeft toch niet voor niets zo'n dochterclubje?!

Wat denken jullie?!
bully
 bully - donderdag 09 juli 2009 - 23:16   quote  deeplink  
denk niet dat ajax daar invloed op heefd.
maar als dat wel is laat hem maar even zweten dan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het "Wat Munsterman kan kenne wij ook plan"









0.0058889