BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Didulica + Lens = Wijnaldum

Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
tiaantje
 tiaantje - vrijdag 10 juli 2009 - 12:30   quote  deeplink  
De Tweede keeper van AZ Joey Didulica mag zich opnieuw verheugen op de interesse van Feyenoord. De Stadionclub had al in een eerder stadium interesse in de doelverdediger, maar de overgang kon toen niet doorgaan. Didulica zou nog altijd oren hebben naar een overgang richting De Kuip. De technisch adviseur van de Rotterdammers, Leo Beenhakker, kent de Australiër nog uit hun gezamenlijke tijd bij Ajax. Feyenoord zou bereidt om Georginio Wijnaldum naar Alkmaar te laten vertrekken in ruil voor Didulica en Jeremain Lens. Er moet dan nog wel een klein bedrag door de landskampioen worden betaald.

http://az.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=36467&abbr=voetbalcentraal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juli 2009 door tiaantje --
tiaantje
 tiaantje - vrijdag 10 juli 2009 - 12:33   quote  deeplink  
Aan de ene kant zou ik Wijnaldum een welkome versterking vinden, aan de andere kant vind ik dat we een hoge prijs moeten betalen. We leveren een zeer goede 2e keeper in. Lens is een groeiende speler met potentie, en AZ zou Feyenoord ook nog een transfersom moeten betalen? Eigenlijk is dat belachelijk. Dus wat mij betreft. Niet doen!
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - vrijdag 10 juli 2009 - 13:57   quote  deeplink  
Als Feyenoorder kan ik zeggen dat ik Lens een goede speler vind, maar hij en Didulica zijn samen lang geen Wijnaldum waard, als hij doorgroeit gaat het over bedragen van boven de 20 miljoen zoiezo.. Daarnaast is Didulica geen aanwinst en is Lens ook een type Slory.. AZ mag flink bijbetalen mocht dit doorgaan..
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 10 juli 2009 - 15:18   quote  deeplink  
Ligt er een beetje aan hoeveel ze bij moeten betalen, het is wel dom om de enige speler die de potentie heeft om een topspeler te worden weg te doen, aan de andere kant is Didulica zeker wel een aanwinst en ook zeker een versterking vergeleken met vorig seizoen en heeft Wijnaldum maar 1 seizoen echt goed gespeeld. Het is niet eens zeker of hij wel zal slagen bij AZ.
Djee
 Djee - vrijdag 10 juli 2009 - 17:41   quote  deeplink  
Denk dat Georgino helemaal niet naar en concurrent wil!
(sowieso bij Feyenoord blijven denk ik)
Dus........tja,....... schiet me ineens het verhaal Drente te binnen!?!
bjorn
 bjorn - vrijdag 10 juli 2009 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 - 12:33 schreef tiaantje het volgende:
Aan de ene kant zou ik Wijnaldum een welkome versterking vinden, aan de andere kant vind ik dat we een hoge prijs moeten betalen. We leveren een zeer goede 2e keeper in. Lens is een groeiende speler met potentie, en AZ zou Feyenoord ook nog een transfersom moeten betalen? Eigenlijk is dat belachelijk. Dus wat mij betreft. Niet doen!
wijnaldum is veel meer waard dan deze twee spelers dat jij vind dat ze niet moeten bijbetalen dat is pas belachelijk.
tiaantje
 tiaantje - zaterdag 11 juli 2009 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 - 18:07 schreef bjorn het volgende:

[..]

wijnaldum is veel meer waard dan deze twee spelers dat jij vind dat ze niet moeten bijbetalen dat is pas belachelijk.
Didulica behoort tot de beste keepers van de Eredivisie! Zelfs als tweede keeper. De pech dat hij een langdurige hoofdblessure heeft gehad doet niets af aan zijn capaciteiten. Voor Lens geldt het zelfde verhaal, door een gebroken middenvoetsbeentje heeft hij 70% van de afgelopen competitie in herstel gezeten. De laatste wedstrijden ontwikkelde hij zich als belangrijk invaller. Je moet niet vergeten dat Lens onder Been bij NEC één van de beste aanvallers was waar hij zeer over te spreken was, en bovendien een zeer goede relatie onderhouden.
Wat betreft Wijnaldum; inderdaad, het is een zeer talentvolle speler met heel veel potentie die kan uitgroeien tot een dragende speler van het elftal. Maar Wijnaldum schat ik rond de hooguit 11 miljoen. (net wat een gek ervoor geeft). Het is een talent! Dus het kan goed gaan of hij zakt in. Kijk naar het voorbeeld Drenthe, een sterke speler, maar een zeer wisselend niveau.
Afijn ik zie de situatie liever zoals die nu is. En jij ook. Ik gun Feyenoord een goed seizoen omdat ze dat verdienen, en ik denk dat ze Wijnaldum kunnen missen, mits ze daar 2 goede spelers voor in de plaats krijgen inclusief een keeper? (dus de gedachte was niet zo gek).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 juli 2009 door tiaantje --
dawnfallaz
 dawnfallaz - zondag 12 juli 2009 - 12:00   quote  deeplink  
Ik persoonlijk vind wijnaldum overschat door enkelen hier, lens + didulica zijn weldegelijk samen minstens net zo veel waar als Wijnaldum. maar Been heeft dit gerucht al afgeserveerd als onzin dus het is en blijft een gerucht.
tiaantje
 tiaantje - zondag 12 juli 2009 - 21:28   quote  deeplink  
Blij toe!
prins
 prins - zondag 12 juli 2009 - 23:49   quote  deeplink  
Lee = Dembele + Martins
tiaantje
 tiaantje - maandag 13 juli 2009 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2009 - 23:49 schreef prins het volgende:
Lee = Dembele + Martins
Hahahha... precies.... zelfde logica inderdaad ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2009 door tiaantje --
R()b
 R()b - vrijdag 17 juli 2009 - 23:01   quote  deeplink  
Been zegt nee.
tiaantje
 tiaantje - zaterdag 18 juli 2009 - 11:36   quote  deeplink  
onzin. Been zou in zijn handjes knijpen met zo'n keeper. Been zegt ja. Koeman zegt nee. voor 4 miljoen mag hij weg.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 16:15   quote  deeplink  
wees s realistisch tiaantje man , pffff Wijnaldum is een groot talent die gevolgd word door vele clubs , Didulica is een reserve keeper van 31 met nog 1 jaar contract , Lens is een talentvolle speler die nu 4 jaar uitmaakt van t profcircuit waarvan 7 mnd succesvol bij NEC en de rest niet door blessures en gedragsproblemen dus wat is hun waarde? idd AZ zou graag deze 2 willen ruilen met wat centen voor Wijnaldum , zijn broertje hebben ze al lopen en ook daar zijn ze zeer content mee!
TMK
 TMK - zondag 19 juli 2009 - 14:49   quote  deeplink  
Kijk wat er gisteren gebeurd.....
Al met al kan het een goede deal voor feyenoord zijn als AZ bereid is ook nog een transfersom te betalen van rond de 5 miljoen.
Zekerheid dat Wijnaldum ooit meer gaat opleveren (5 miljoen + waarde van de 2 spelers van AZ) heb je nooit namelijk.
prins
 prins - zondag 19 juli 2009 - 21:03   quote  deeplink  
sorry men, jij bent of slim of doooom

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: Didulica + Lens = Wijnaldum









0.0056169