BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie word de 1e keeper?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Shiva
 Shiva - maandag 13 juli 2009 - 00:00   quote  deeplink  
ik ga voor vermeer.
k-1cj
 k-1cj - maandag 13 juli 2009 - 00:03   quote  deeplink  
stekelenburg natuurlijk
PETER111
 PETER111 - maandag 13 juli 2009 - 00:05   quote  deeplink  
Shiva bedoel jij niet Verhoeven?

Stekelenburg...
Hij is gewoon beter en kan aanvoerder zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2009 door PETER111 --
JOOD
 JOOD - maandag 13 juli 2009 - 00:06   quote  deeplink  
Stekelenburg, want hij heeft meer ervaring als Vermeer en straalt meer rust uit.. Jol ziet dit ook en Jol wil aan een ervaren team gaan werken gok ik. Ook denk ik dat Vermeer zn contract verlengd en gewoon 2e keeper blijft.
Shiva
 Shiva - maandag 13 juli 2009 - 11:13   quote  deeplink  
wel grappig ..
omdat er vorig jaar massaal voor vermeer werd gekozen.
of vergis ik me nou?
joey
 joey - maandag 13 juli 2009 - 13:22   quote  deeplink  
Vermeer, hij kan zich nog ontwikkelen bij Ajax. Kan een hele goede worden.
Stekelenburg is bij Ajax op zn hoogste niveau..Denk dat stekelenburg gewoon toe is aan een clubje hogerop! Vond Stekelenburg begin vorig seizoen niet sterk!
freakie
 freakie - maandag 13 juli 2009 - 14:28   quote  deeplink  
shiva.. Kan me nog herinderen dat dat bij feyenoord bijna net zo was feenoord was een top team en oo jongens ze gingen aan de top meedraaien.. maar wat bleek na een tijdje waren de feyenoorders niet te spreken want het ging niet zo best.. En het lag aan de spelers ect..

`Vermeer heeft nu ook laten zien fantasties te kunnen keepen(eufa cup) maar ook gewoon een keeper met zeer beperkte dingen als het gaat om normale wedstrijden.. steek heeft in mijn opzicht meer kwaliteit.. Maar joey begin vorig seizoen was ook niemand erg sterk alleen vermaelen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2009 door freakie --
reminho
 reminho - maandag 13 juli 2009 - 20:53   quote  deeplink  
Stekelenburg lijkt mij,vind het een completere doelman,hij is pas 26 jaar, en een keeper is op die leeftijd nog zeker niet op zijn top.
Kijk maar naar de leeftijd van alle top keepers,stekelenburg wordt een grote, let maar op,maar dan moet hij daar wel de kans voor krijgen.
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - maandag 13 juli 2009 - 20:57   quote  deeplink  
Verhoeven
ceesajax
 ceesajax - maandag 13 juli 2009 - 22:02   quote  deeplink  
ik kies voor stekelenburg want hij heeft veel ervaren, is de 1e keeper van NL elftal en is beter dan verhoeven en vermeer. 2e keeper zou ik wel vermeer kiezen maar eerst paar jaartjes steek en dan die naar topclub en dan vermeer in de goal.
makker
 makker - dinsdag 14 juli 2009 - 08:14   quote  deeplink  
Stekelenburg! Behoeft geen uitleg, gezien mijn bedenkingen bij Vermeer.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 14 juli 2009 - 09:13   quote  deeplink  
lijkt me idd wel dat Stekelenburg nr 1 wordt of hij moet echt blunders gaan maken maar normaal is hij wel de nr1 natuurlijk.

Vermeer is een groot talent maar doet nog wel rare dingen , dit zie je vaak bij donkere keepers , superatletisch maar soms fantastisch en soms ook dramatisch.
wim.conny
 wim.conny - dinsdag 14 juli 2009 - 09:55   quote  deeplink  
Mijn voorkeur gaat uit naar stekelenburg wat ik eerlijk gezegd vorig seizoen niet had verwacht, steekie had in het begin van het vorige seizoen geen sterke periode en juist vermeer wel, echter toen vermeer onder de lat stond heeft hij het in mijn ogen niet waar kunnen maken. afwachten maar waar martin jol mee gaat beginnen. Het lijkt mij wel een trainer die niet snel het vertrouwen in spelers opzegt, hopelijk eindelijk rust in de arena.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 14 juli 2009 - 10:24   quote  deeplink  
dat kan er i9n mijn beleving maar 1 tje zijn en dat is Kenneth!!!! De wijze waarop Maarten zich vorig jaar heeft gemanifesteerd toen hij gepasseerd werd vond ik volstrekt Ajax onwaardig en bovenal tekenend voor de mentaliteit van deze (in zijn gedachten) grote mijnheer.....
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 14 juli 2009 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 09:13 schreef jantje 1974 het volgende:
lijkt me idd wel dat Stekelenburg nr 1 wordt of hij moet echt blunders gaan maken maar normaal is hij wel de nr1 natuurlijk.

Vermeer is een groot talent maar doet nog wel rare dingen , dit zie je vaak bij donkere keepers , superatletisch maar soms fantastisch en soms ook dramatisch.
Tja...dat had Menzo ook natuurlijk omdat ie donker was......pffffff
bully
 bully - dinsdag 14 juli 2009 - 11:38   quote  deeplink  
denk een onnodige discussie.
persoonlijk kies ik ook voor stekelenburg.
maar jol beslist.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 14 juli 2009 - 14:39   quote  deeplink  
lees net dat het eventuele verlengen van het contract met Kenneth voor hem los staat van of hij nou eerste of tweede doelman is.....kan die misselijke Stekelenburg nog wat van leren.....
reminho
 reminho - dinsdag 14 juli 2009 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 14:39 schreef Patrick Buisman het volgende:
lees net dat het eventuele verlengen van het contract met Kenneth voor hem los staat van of hij nou eerste of tweede doelman is.....kan die misselijke Stekelenburg nog wat van leren.....
Ook al kies ik voor Stekelenburg,dan kan ik nog wel zeggen dat ik dit met je eens ben.
Ook ik vond het verreweg van proffesioneel.
(Het zal er ook wel voor een groot deel mee te maken hebben gehad, dat die dan ook zijn plaats in het nederlands elftal kon kwijtraken.)maargoed dan nog,hard werken en je plaats terug winnen.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 14 juli 2009 - 15:43   quote  deeplink  
Dank je reminho.....vind gewoon dat iedereen ieder dag iedere training keihard moet werken om samen kampioen te worden.....zit me nu echt al 3 seizoenen lang om de week ontzettend druk te maken in de arena vanwege het zeer zeer matige spel.....en dat zo een lulletje dan op die manier zichzelf profileert....wegwezen met die lamlul...of ie nu wel of niet keeper is van het nederlands elftal....
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - dinsdag 14 juli 2009 - 18:48   quote  deeplink  
Verhoeven
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 14 juli 2009 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 10:24 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

Tja...dat had Menzo ook natuurlijk omdat ie donker was......pffffff
inderdaad ja!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 14 juli 2009 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 - 15:30 schreef reminho het volgende:

[..]

Ook al kies ik voor Stekelenburg,dan kan ik nog wel zeggen dat ik dit met je eens ben.
Ook ik vond het verreweg van proffesioneel.
(Het zal er ook wel voor een groot deel mee te maken hebben gehad, dat die dan ook zijn plaats in het nederlands elftal kon kwijtraken.)maargoed dan nog,hard werken en je plaats terug winnen.
denk meer dat zijn reactie kwam door de manier hoe MvB dit gespeeld heeft , zoals Marco in veel menselijke gevallen niet zo tactisch was...............
Reactie was idd even niet goed maar hij kwam er toch ook weer snel op terug en wat geweest is , is geweest.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5154
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie word de 1e keeper?









0.0114910