BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Koopt FC Twente niet te veel aanvallers en te weinig verdediger?

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
3ebood
 3ebood - vrijdag 17 juli 2009 - 02:30   quote  deeplink  
Ze kopen aanvallers zonder aan een systeem te denken waar ze in moeten spelen. Deze aanvallers zijn meer centrale aanvallers dan vleugel aanvallers zoals arnautovic en elia. Plus ik heb denk ik nog geen vervanger voor braafheid gezien
fctlove
 fctlove - vrijdag 17 juli 2009 - 10:48   quote  deeplink  
hoezo zonder systeem lukk de jong is een spits ruiz is een vleugel speler en parker kan beide arnautovic kon beide elia was een vleugelspeler en lukk de jong is de opvolger van n'kufo
en de opvolger van braafheid is kuiper
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 - 02:30 schreef 3ebood het volgende:
Ze kopen aanvallers zonder aan een systeem te denken waar ze in moeten spelen. Deze aanvallers zijn meer centrale aanvallers dan vleugel aanvallers zoals arnautovic en elia. Plus ik heb denk ik nog geen vervanger voor braafheid gezien
ze hebben tog Rajkovic,Douglas,Wisgerhof,Heubach,kuiper enz enz enz
nummer10
 nummer10 - maandag 20 juli 2009 - 10:14   quote  deeplink  
het concept Engelse Trainer is uit gewerkt.. als je al verliest van swansea ? bedoel heb er nog nooit van gehoord..
AndersonNL
 AndersonNL - dinsdag 21 juli 2009 - 09:46   quote  deeplink  
Ze zijn nog niet uitgewinkeld want ik denk dat er nog wel een linksback bijkomt omdat kuiper iemand voor de toekomst is en heubach niet alle wedstrijden kan spelen
juanfctfan
 juanfctfan - dinsdag 21 juli 2009 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 01:18 schreef k-1cj het volgende:

[..]

ze hebben tog Rajkovic,Douglas,Wisgerhof,Heubach,kuiper enz enz enz
Ik denk dat er daarom niet voor niets zoveel aanvallers bij komen want oonz cluppie kan zeker wel wat meer scorend vermogen gebruiken en staan dan een stuk sterker.

Groeten,

Jan
sasja50
 sasja50 - zaterdag 25 juli 2009 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2009 - 10:14 schreef nummer10 het volgende:
het concept Engelse Trainer is uit gewerkt.. als je al verliest van swansea ? bedoel heb er nog nooit van gehoord..
dat je nooit van Swansea hebt gehoord zegt meer over jou dan de nederlaag over Twente!

Is natuurlijk geen super resultaat maar zegt nog niks , Twente zal dit jaar wellicht geen 2e worden maar top-5 zou al heel goed zijn!
MightyTwente
 MightyTwente - zondag 26 juli 2009 - 20:24   quote  deeplink  
Hey sasja ik vind dat wel een goeie wat je zegt...........ik bedoel volg je het voetbal een beetje of niet ....nah goed zal wel!!!En dan nog iets,het zijn OEFEN wedstrijden.Ik vind het wel een goeie actie dat ze wat meer vooruit denken want anders was je daar toch echt tekort gekomen het komend seizoen.Ik bedoel het middenveld staat als een huis en achterin gaat het ook wel goedkomen.Er moet een compleet team staan en die staat er nu ook wel denk ik,aankomende woensdag is de echte vuurdoop en dan zullen we zien of alles staat.TWENTE 4 EVER!!!!!!!!
superth
 superth - woensdag 23 september 2009 - 16:25   quote  deeplink  
ja moest die wedstrijd tegen swansea zien

in de 1e helft speelden ze goed maar in de 2e helft kwamen er veel beloften spelers in dus
en roen ging het slecht en teveel kansen gemist dus

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Koopt FC Twente niet te veel aanvallers en te weinig verdediger?









0.0076191