BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waar blijven de versterkingen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 13:39   quote  deeplink  
terwijl b.v az,psv,twente en zelfs feyenoord hun selectie al compleet hebben en ajax pas 2 vage aankopen heeft gedaan.

ligt het aan de wil van de begeerde spelers of aan het gebrek aan slagvaardigheid en visie bij ajax?
makker
 makker - zaterdag 18 juli 2009 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 13:39 schreef Shiva het volgende:
terwijl b.v az,psv,twente en zelfs feyenoord hun selectie al compleet hebben en ajax pas 2 vage aankopen heeft gedaan.

ligt het aan de wil van de begeerde spelers of aan het gebrek aan slagvaardigheid en visie bij ajax?
Misschien is het gewoon beter om je druk te gaan maken om je eigen club dan hier topics te starten waarover in andere topics al wordt gesproken.
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 13:52   quote  deeplink  
het fijne van neutrale supporter is dat je jezelf niet druk hoeft te maken.
en er wordt in andere topics over gesproken.
maar op dit topic is het een onderwerp.
en ik vrees toch enige leiderschap en visie bij ajax de laatste jaren.
en onder jol zie ik totaal geen verbetering.
en nu de transfermarkt gaat lopen vrees ik dat dalijk weer de beste speler op het laatste moment niet meer te houden is.
zoals het de laatste jaren toch gaat?
PETER111
 PETER111 - zaterdag 18 juli 2009 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 13:39 schreef Shiva het volgende:
terwijl b.v az,psv,twente en zelfs feyenoord hun selectie al compleet hebben en ajax pas 2 vage aankopen heeft gedaan.

ligt het aan de wil van de begeerde spelers of aan het gebrek aan slagvaardigheid en visie bij ajax?
2 Vage aankopen?! Atouba een vage aankoop? wat een onzin. Ik vind hem een verbetering t.o.v Vermaelen. En wat vind je dan van Cisse en die oostblok-verdediger?! dat is pas vaag!
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 14:34   quote  deeplink  
atouba is zo kuffourfiguur.
PETER111
 PETER111 - zaterdag 18 juli 2009 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 14:34 schreef Shiva het volgende:
atouba is zo kuffourfiguur.
Argumenten? Dat hij donkerkleurig is en transfervrij?
remco k
 remco k - zaterdag 18 juli 2009 - 15:09   quote  deeplink  
Ajax heeft juist dit seizoen op het gebeid van aan en verkoop wel visie.
waar we eerder zagen dat er wel eens paniek aankopen werden gedaan is dat nu glukkig niet zo. vergeet niet dat de transfermarkt nog 11/2maand open is en er zal nog wel wat gebeuren.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zaterdag 18 juli 2009 - 15:19   quote  deeplink  
mag dit prut topic alsjeblieft dicht?? wat een waardeloos geklets hier zeg!!
makker
 makker - zaterdag 18 juli 2009 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 14:34 schreef Shiva het volgende:
atouba is zo kuffourfiguur.
Zeker op de site van het AD gelezen? Jongen ventileer eens waarom het een kuffourfiguur zou zijn en neem het niet letterlijk over van die nep-clubreporter op AD.nl. Of heb jij de beste man een aantal wedstrijden gevolgd? Snap je nu waarom ik zei dat je het beter bij je eigen clubforum kon houden. Je kan namelijk niet eens inhoudelijk reageren en komt alleen maar met zaken die je ergens anders op het internet hebt gelezen.
makker
 makker - zaterdag 18 juli 2009 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 15:19 schreef Patrick Buisman het volgende:
mag dit prut topic alsjeblieft dicht?? wat een waardeloos geklets hier zeg!!
Is het niet beter om die Shiva te laten bannen van het Ajax-forum aangezien deze beste jongen continu loopt te etteren hier?
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 15:34   quote  deeplink  
je had al 2 argumenten peter.
maar t was je ontgaan dat hij ook veel geblesseerd is en ook een vorstelijk salaris krijgt.
en van luqeu zijn we ook nog niet af.
dus vandaar mn vraagtekens bij het gevoerde beleid van jol&co
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 15:59   quote  deeplink  
nou shiva , ik vind dat je idd zomaar wat roept zonder echt op de hoogte te zijn , Jol heeft zelf met Atouba gewerkt dus zal hem echt wel kennen , Kuffour was idd een belachelijke aankoop maar deze jongen kan t nog laten zien.....
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 16:22   quote  deeplink  
jantje..bij de spurs en hsv werken ze met iets andere bedragen en kunnen ze een transfervrije speler van dat kaliber wel veroorloven.
dit is geen verbetering ten opzichte van vermalen.
het enige verschil met vorig jaar is dat de bank wat breder is geworden en centraal 8erin wat kwaliteit/mentaliteit wordt in geleverd.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 16:27   quote  deeplink  
gaat t nu om zijn kwaliteit of om zijn salaris?
feit is dat een nederlandse club zijn betere spelers soms moet verkopen , dat kan niet anders en dan moet je wat terughalen en Jol denkt dat dit de beste optie is , ik zeg ook niet dat hij zo sterk is als Vermaelen maar t is wel een echte linksback en geen Sammi Kuffour die al bijna 40 jaar was ipv 30 wat zijn paspoort vermeldde.
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 13:39 schreef Shiva het volgende:
terwijl b.v az,psv,twente en zelfs feyenoord hun selectie al compleet hebben en ajax pas 2 vage aankopen heeft gedaan.

ligt het aan de wil van de begeerde spelers of aan het gebrek aan slagvaardigheid en visie bij ajax?
een feyenoorder die een topic over de aankopen van Ajax maakt??
Ajax heeft vorig jaar aankopen gedaan miljoenen aankopen waar feyenoord alleen maar over kan dromen,Ajax heeft al integenstelling van feyenoord een kwalitatief brede goede selectie
Dat jullie blij zijn met cisse fernades en ignatovitc de laatste heeft nooit iemand zien spelen zegt wel genoeg over het huidige feyenoord legioen waar ze blij mee moeten zijn

Ajax heeft geen aankopen nodig om mee te doen.ze zijn welkom maar het is niet nodig
ik snap deze topic niet van deze feyenoorder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2009 door k-1cj --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 17:10   quote  deeplink  
wat maakt t uit wie t topic opent , van welke club je supporter bent? Dit is een openbaar forum , als je alleen in discussie wilt met fans van je eigen club moet je gewoon naar officiele Ajax forums gaan !

Ajax heeft inderdaad geen hoge nood met aankopen maar t vertrek van Vermaelen zal toch wel een gat geven in de selectie , al vind ik t goed dat ze niet zomaar wat halen , eerst maar s met deze groep aan de slag en dan kunnen ze in de winter nog wel kijken.
remco k
 remco k - zaterdag 18 juli 2009 - 17:14   quote  deeplink  
slot erop we hebben al een topic over aankopen
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 18:08   quote  deeplink  
het 1e wat je ziet als je de v.i openslaat:
een pizza in een ajaxshirt.
het is beschamend hoe diep het daar gezonken is.

tijd voor actie!
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 18:13   quote  deeplink  
als je niet voor ajax bent ..ben je tegen ajax of een feyenoorder(de visie van een neus)
maar ik ben fan van het engels voetbal als je het zo graag wilt weten.
en ik volg het nl voetbal(maakt dat je een feyenoorder?)
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 18:18   quote  deeplink  
ajax heeft geen versterkingen nodig in engeland met 4-0 en 4-1 winnen doelpunten en goed spel van talenten zoals Zeegelaar...waar hebben we het over aankopen??we hebben al een goede selectie en in tegen stelling tot vorig jaar een ervaren trainer erbij en Blind als assistent
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 18:18   quote  deeplink  
is er al een topic die het beleid van ajax bekritiseerd?
welke dan?
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 18:18 schreef k-1cj het volgende:
ajax heeft geen versterkingen nodig in engeland met 4-0 en 4-1 winnen doelpunten en goed spel van talenten zoals Zeegelaar...waar hebben we het over aankopen??we hebben al een goede selectie en in tegen stelling tot vorig jaar een ervaren trainer erbij en Blind als assistent
eerst wil je het topic sluiten en direct daarna ga je zelf weer een reactie plaatsen! je weet ook niet van ophouden he!
maar gefeliciteerd met 2 super overwinningen tegen 2 aankomende topploegen! HULDE
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 18:24   quote  deeplink  
het gaat mij nogmaals om het beleid.
er is geen spits.. geen leider...geen middenvelder met power...en ok leuk als zo saurez wordt weggekocht hebben we zegelaar.
en dan heb ik het niet eens over al die verdiende miljoenen.
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 18:26   quote  deeplink  
het zijn geen topploegen maar engelse ploegen die meer geld te besteden hebben dan feyenoord harde engelse ploegen waar je niet zomaar met 4-1 en 4-0 wint vooral niet uit..2keer een grote uitslag tegen deze ploegen dat is geen toeval gespeeld met veel talent ook dus dat zit wel goed!
Willie
 Willie - zaterdag 18 juli 2009 - 18:27   quote  deeplink  
shiva ga zeuren over aankopen in het engelse voetbal dan en hou je kop over ajax... omdat ajax elke wedstrijd nog zeer overtuigend is geweest... en jol heeft zelf al gezegt dat er nog een VM komt... en die zielige feyenoorders kunnen nog niet winnen van vvv-venlo dus lul niet dom!!!!!
Willie
 Willie - zaterdag 18 juli 2009 - 18:28   quote  deeplink  
hoe kom je dr met je wijze bek bij dat suarez word weggekocht dan??? terwijl hij allang heeft gezegt dat zowiezo nog een jaar blijft ondanks alles..;)
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 18:27 schreef Willie het volgende:
shiva ga zeuren over aankopen in het engelse voetbal dan en hou je kop over ajax... omdat ajax elke wedstrijd nog zeer overtuigend is geweest... en jol heeft zelf al gezegt dat er nog een VM komt... en die zielige feyenoorders kunnen nog niet winnen van vvv-venlo dus lul niet dom!!!!!
haha precies dus jij vind het ook hypocriet eerst idd naar zichzelf kijken en dan pas grote mond tegen andere clubs
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 18:29   quote  deeplink  
oeps daar zit wel wat in Willie , pfff dat komt hard aan , sta gelijk weer met beide benen op de grond.
Willie
 Willie - zaterdag 18 juli 2009 - 18:33   quote  deeplink  
barendrecht UIT blijft trouwens elk jaar ook lastig he??? logisch met zon selectie
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 18:34   quote  deeplink  
zoals jullie niet van volendam wonnen(toevallig volg ik t nl voetbal ook )
maar saurez zei dat zoals ook snijder dat zei..en hijtinga en klaas jan en en en ;)
oh oh jullie arrogantie kost jullie al jaren prijzen.
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 18:34 schreef Shiva het volgende:
zoals jullie niet van volendam wonnen(toevallig volg ik t nl voetbal ook )
maar saurez zei dat zoals ook snijder dat zei..en hijtinga en klaas jan en en en ;)
oh oh jullie arrogantie kost jullie al jaren prijzen.
bla bla bla
jol heeft suarez aanvoeder gemaakt meer motivatie om ajax speler te zijn enz enz
je praat over arrogantie maar jij wijst naar onze club en kijkt niet naar jezelf dat is pas arrogantie wat is jou bedoeling hier???jan die praat nog gewoon normaal over voetbal maar jou bedoeling is zoveel mogelijk schoppen tegen ajax daarom ook jou topic
Willie
 Willie - zaterdag 18 juli 2009 - 18:37   quote  deeplink  
arrogantie hoort bij het toppvoetbal en je moet altijd vanuit gaan dat je kampioen word... maar bij heitinga huntelaar en snijder lag het anders omdat de trainers toen niet hadden bewestigd dat die spelers zouden blijven...wat jol nu dus wel doet (en jol gaat nu toch geen aanvoerder aanstellen die over een maand weggaat??)
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 18:39   quote  deeplink  
ok een beter..dat d8 groningen ook ooit bij saurez..die maakt t seizoen hier af.maar als er een clubie naar zn smaak komt..jang tie als een wijf.
Willie
 Willie - zaterdag 18 juli 2009 - 18:41   quote  deeplink  
hij heeft zelfs gesegt dat als barcelona komt... dat hij dan nog wil doorgroeien bij ajax...zulke uitspraken had die bij groningen niet..;) (dat zijn pas trouwe spelers die vind je nog maar wienig zo in NL)
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 18:41   quote  deeplink  
Sneijder zei toen ook dat ie niet wegging....................
stel Barca of Milan komt dan vergeet `luis al zijn goede bedoelingen en is gewoon weg hoor........
maar daar ga je niet van uit das logisch........
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 18:37 schreef Willie het volgende:
arrogantie hoort bij het toppvoetbal en je moet altijd vanuit gaan dat je kampioen word... maar bij heitinga huntelaar en snijder lag het anders omdat de trainers toen niet hadden bewestigd dat die spelers zouden blijven...wat jol nu dus wel doet (en jol gaat nu toch geen aanvoerder aanstellen die over een maand weggaat??)
precies als we een opstelling moesten maken met slimme aankopen en opgeleide spelers van ajax van de afgelopen jaren dan heb je een opstelling die geen andere club in nederland en veel buitenalndse clubs kunnen doen

Stekelenburg,VdWiel,Heitingha,Chivu,Maxwell,Vertonghen,Sneijder,VDVaart,Ibrahimovic,
Huntelaar,Babel..

En dan vergeet ik nog namen als Suarez,Vermaelen,emanuelson enz enz enz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juli 2009 door k-1cj --
Willie
 Willie - zaterdag 18 juli 2009 - 18:43   quote  deeplink  
snijder zei dat toen wel maar de trainer van toen bevestige dat niet... dat doet jol nu wel..
Willie
 Willie - zaterdag 18 juli 2009 - 18:45   quote  deeplink  
dan kun je zelfs nog verder terug in de tijd met van der sar en seedorf
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 18:47   quote  deeplink  
volgens mij kan psv ook wel een aardig rijtje neerleggen...en vooral feyenoorders spelen overal in europa in de absolute top.
kuyt,v persie,kalou,dudek cruz,larsson,bastos (ok heb vast betere voorbeelden)
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 18:45 schreef Willie het volgende:
dan kun je zelfs nog verder terug in de tijd met van der sar en seedorf
jah maar toen bleven die net lang genoeg om een grote prijs binnen te halen..dat was een goude tijd maar ik bedoel meer sinds de jaren 2000
moet je je voorstellen als die namen waren gebleven,maar helaas leven we niet in die tijd maar tis niet gek dat ajax de afgelopen jaren een dip heeft gehad als steeds zulke namen weg gaan logisch tog maar we hadden wel zulke namen en nu hebben we weer een goede selectie dus laat iedereen maar lullen...wanneer is het eigenlijk geleden dat feyenoord kampioen is geweest?en hoeveel keer in de afgelopen 20jaar?
Willie
 Willie - zaterdag 18 juli 2009 - 18:49   quote  deeplink  
wil jij nu nog cruz bastos larsson en dudek in je selectie zetten hahahahahahah wat een grapjas ben jij joh.... nii zo gek dat jullie voor degredatievoetbal gaan hahahah WAT EEN TOPPERS!!!!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 18:50   quote  deeplink  
ach 1 x laatste 10 jaar net als Ajax , waarbij Feyenoord deze eeuw nog een europese prijs pakte ..............

maar Feyenoord heeft ook niet al die geweldige namen en die megabedragen die Ajax wel heeft maar waar dus de laatste 10 jaar weinig mee is gepresteerd.
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 18:47 schreef Shiva het volgende:
volgens mij kan psv ook wel een aardig rijtje neerleggen...en vooral feyenoorders spelen overal in europa in de absolute top.
kuyt,v persie,kalou,dudek cruz,larsson,bastos (ok heb vast betere voorbeelden)
bastos hebben ze laten weg gaan zagen niks in hem en nu is tie voor 18miljeon verkocht slecht voorbeeld...en dat rijtje vind ik zelf wel wat minder als Zlaten,Sneijder,VDVaart,Chivu,Huntelaar,Suarez,

en larsson is heel lang geleden
Willie
 Willie - zaterdag 18 juli 2009 - 18:51   quote  deeplink  
alleen vraag ik me soms af waar het geld blijft... want ik zie ajax nu toch wel redelijk zuinig aandoen... maar gelukkig zullen we nooit investeerers nodig hebben hahahah
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 18 juli 2009 - 18:52   quote  deeplink  
klopt is ook minder daar kunnen wij niet onderuit maar dat maakt t toch veel erger dat Ajax laatste 10 jr maar 1x kampioen is geweest of niet?
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 18:50 schreef jantje 1974 het volgende:
ach 1 x laatste 10 jaar net als Ajax , waarbij Feyenoord deze eeuw nog een europese prijs pakte ..............

maar Feyenoord heeft ook niet al die geweldige namen en die megabedragen die Ajax wel heeft maar waar dus de laatste 10 jaar weinig mee is gepresteerd.
ajax 3 keer in afgelopen 10 jaar..en dat ajax wel die namen had zegt tog al genoeg!
Willie
 Willie - zaterdag 18 juli 2009 - 18:54   quote  deeplink  
maar wat je de laatse jaren niet zag is:

1. een ervaren trainer die succesen heeft behaalt.
2. een team dat naar een jaar goed op elkaar is ingespeelt (1 basis speler weg)
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 18:51 schreef Willie het volgende:
alleen vraag ik me soms af waar het geld blijft... want ik zie ajax nu toch wel redelijk zuinig aandoen... maar gelukkig zullen we nooit investeerers nodig hebben hahahah
dat komt omdat ajax geen al te gekke dingen willen doen vorig jaar 30miljoen besteed of wel meer maar geen ChamL gehaald dus als ajax zonder ChamL gelden weer hogere bedragen gaan uitgeven dan moet de beroting omlaag en die is nu juist omhoog gegaan daarom is ajax ook een gezonde club...jekunt niet zomaar alle miljoen van transfers uitgeven..
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 18:54   quote  deeplink  
idd ook zo beschamend..net zoals dat van ajax.
alleen het verschil zit het vooral in het net niet...bij feyenoord weet je van te voren al dat het voor de fun is..bij jullie is het erger..elk jaar de HOOP en de eis hebben om kampioen te worden..
maar niet de beleving en de kwaliteiten ervoor hebben.niets is erger dan hoop te hebben en op de laatste speeldag net te kort komen.
vandaar ook dat de mindere clubs nu profiteren.
Willie
 Willie - zaterdag 18 juli 2009 - 18:57   quote  deeplink  
je moet niet alsof ajax elk jaar geen schein van kans hadden... elk jaar hebben we tot lang in de comp. meegestrekden en 3 jaar terug scheelde het maar 1 doelpunt. dus is gewoon dom gelul

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waar blijven de versterkingen?









0.0098669