BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Neemt Jol niet te veel hooi op zn vork?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 19:07   quote  deeplink  
maakt jol niet dezelfde fout als MvB???!!!
en doordat hij te veel functies heeft dat ajax over te traag en besluitvaardig mee is.
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 19:13   quote  deeplink  
ik vind van wel...
Daan
 Daan - zaterdag 18 juli 2009 - 19:25   quote  deeplink  
Weer zo'n onzinnige topic van een feyenoorder die dagelijks ff wil provoceren op 't ajax forum. Of wellicht is ie gewoon echt dom?

Hoe kun je nou zo'n topic maken? Ajax zit nog in de voorbereiding van 't seizoen.
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 19:26   quote  deeplink  
zzzzzzzzzzzzzzzonde van alle spelers die we mislopen.
maxwell elia braafheid berg engelaar...pffffffff zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Daan
 Daan - zaterdag 18 juli 2009 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 19:26 schreef Shiva het volgende:
zzzzzzzzzzzzzzzonde van alle spelers die we mislopen.
maxwell elia braafheid berg engelaar...pffffffff zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Hoezo "we"? Ben je opeens ajacied geworden ;)
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 19:31   quote  deeplink  
fan van de nl en engelse competitie..en zie zulke toppers graag spelen..en ze waren echt wel haalkbaar..berg ,elia en braafheid hadden hun voorkeur voor ajax uitgesproken.
en maxwell was een oprapertje
k-1cj
 k-1cj - zaterdag 18 juli 2009 - 19:33   quote  deeplink  
hij is gewoon feyenoorder maar durft het in de huidige feyenoord positie niet toe te geven dat hij voor feyenoord is hahaha omdat hij dan zelf ook moet toegeven dat het nergens op slaat om steeds naar ajax te wijzen,...maar wij ajacieden kijken niet in het verleden maar in het heden en het gaat nu goed!
Daan
 Daan - zaterdag 18 juli 2009 - 19:38   quote  deeplink  
Dan vergis je, je denk ik. Ajax heeft ongeveer een transferbudget van ca. 10 miljoen euro. Elia is voor 10 miljoen euro verkocht aan Hsv, Berg voor ca. 11. Voor braafheid en maxwell was er gewoon teveel concurrentie wat roet in 't eten gooide. Als je kunt kiezen tussen ajax of barcelona, dan is de keuze makkelijk gemaakt. Geld ook voor onyewu die naar ac milan is vertrokken ipv. ajax. Sportief weet ik niet zeker of 't wel een juiste keuze is, want je moet altijd nog maar zien of spelers zoals onyewu en maxwell veel gaan spelen bij milan en barca, maar lucratief is 't natuurlijk zeer aantrekkelijk.
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 19:40   quote  deeplink  
ze gaven ooit aan naar ajax te willen..ajax was niet slagvaardig genoeg en er kwamen andere interesses.
of vergis ik me?
makker
 makker - zaterdag 18 juli 2009 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 19:40 schreef Shiva het volgende:
ze gaven ooit aan naar ajax te willen..ajax was niet slagvaardig genoeg en er kwamen andere interesses.
of vergis ik me?
Maxwell heeft nooit aangegeven "op dit moment" terug te willen keren naar Ajax. Dus ja je vergist je. Maar ja kan jij ook niet weten als Feyenoord-supporter. En kap nu eens met die onzinnige topics.
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 20:04   quote  deeplink  
hij heeft ook niet gezegt dat dit niet het moment is.
PETER111
 PETER111 - zaterdag 18 juli 2009 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 19:26 schreef Shiva het volgende:
zzzzzzzzzzzzzzzonde van alle spelers die we mislopen.
maxwell elia braafheid berg engelaar...pffffffff zzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzonde dat we niks beters kunnen krijgen dan Cisse en een spelers die vierkant is uitgedold door Onze Luis.
sasja50
 sasja50 - zaterdag 18 juli 2009 - 21:31   quote  deeplink  
gedold worden door Suarez kan de beste overkomen , Cisse moet nog blijken of t wat is , verder is de posting van Shiva idd beetje erg kortzichtig en valt echt puur onder treiteren cq jaloezie........
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 22:05   quote  deeplink  
saurez is hot maar niet hot genoeg om in zn uppie ajax kampioen te maken.
en de kans is groot dat ie alsnog vertrekt om het simpele feit dat als de grote jongens zijn verhandeld ze bij de mindere goden(saurez enzo)hun pijlen richtte.
Passs
 Passs - zaterdag 18 juli 2009 - 22:50   quote  deeplink  
Een beetje ajacied weet tenminste hoe je de naam van de beste speler van het team ( en de hele eredivisie ) schrijft.. Tis toch echt Suárez en geen saurez.. Maarja..Feyenoorders moeten hier ook niet zijn. Want Ajax is de club van Nederland en zal dat ook altijd blijven !
Shiva
 Shiva - zaterdag 18 juli 2009 - 22:51   quote  deeplink  
saurez!!!
sasja50
 sasja50 - zaterdag 18 juli 2009 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 22:50 schreef Passs het volgende:
Een beetje ajacied weet tenminste hoe je de naam van de beste speler van het team ( en de hele eredivisie ) schrijft.. Tis toch echt Suárez en geen saurez.. Maarja..Feyenoorders moeten hier ook niet zijn. Want Ajax is de club van Nederland en zal dat ook altijd blijven !
dan moeten ze de komende 10 jaar wel wat beter doen dan de afgelopen 10 want toen was helaas PSV de club van Nederland...................
remco k
 remco k - zondag 19 juli 2009 - 13:08   quote  deeplink  
ZINLOOS......ZINLOOS......ZINLOOS......ZINLOOS......

SLOT OP DE DEZE GAST AUB
Willie
 Willie - zondag 19 juli 2009 - 14:00   quote  deeplink  
JOL is een ervaren coach en weet wat die kan en wil bij een ploeg...
voor MvB was het anders en wist niet wat die moest verwachten bij een ploeg als ajax

dus jol kan het nu WEL aan!!!
Shiva
 Shiva - donderdag 23 juli 2009 - 19:15   quote  deeplink  
ondanks zn ervaring heeft hij nog steeds zn 11tal niet compleet.
en aangezien het volgende week weer gaat beginnen ;)
freakie
 freakie - donderdag 23 juli 2009 - 21:55   quote  deeplink  
niet compleet??
Shiva
 Shiva - vrijdag 24 juli 2009 - 12:37   quote  deeplink  
als je in de ene topic om een spits gilt..en in een ander topic on een verdediger van 2.20 cm ..
ga je morgen zeker gillen om een assistent verzorger?
Shiva
 Shiva - vrijdag 24 juli 2009 - 12:37   quote  deeplink  
on=om
freakie
 freakie - vrijdag 24 juli 2009 - 16:58   quote  deeplink  
Ik gil niet ik zeg alleen dat zulke spelers fijn zijn en dus goed zou kunnen zijn.. maar ik heb toch nergens gezegt dat het team NIET compleet is??
freakie
 freakie - vrijdag 24 juli 2009 - 17:09   quote  deeplink  
Als je die lange verdeiger haalt is het eeen hele goede investering.. die bale lijkt me een beetje zinloos.. de zeeuw lijkt te komen.. nou ja die aanvaller why not.. En nog wat shiva geeft eens mensen gelijk of zeg eens dat je het met iemand eens ben dan er niet meer op door tegaan.. zoals hier wel vaker gebeurt.. miss wordt je dan ook wel eens beter behandelt want je topic worden BIJNA ALLEMAAL weg gehaalt!! hhahahahaha

ZINLOOS

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2009 door freakie --
Shiva
 Shiva - zaterdag 25 juli 2009 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 - 21:55 schreef freakie het volgende:
niet compleet??
nergens freak?
freakie
 freakie - zaterdag 25 juli 2009 - 22:30   quote  deeplink  
Je wordt ook nog eens met de dag onduidelijker..
Krunk
 Krunk - zondag 26 juli 2009 - 02:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 19:29 schreef Daan het volgende:

[..]

Hoezo "we"? Ben je opeens ajacied geworden ;)
hahah.
de ellende in rotterdam is al enorm.
categorie 1 bijv.
Krunk
 Krunk - zondag 26 juli 2009 - 02:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 - 22:05 schreef Shiva het volgende:
saurez is hot maar niet hot genoeg om in zn uppie ajax kampioen te maken.
en de kans is groot dat ie alsnog vertrekt om het simpele feit dat als de grote jongens zijn verhandeld ze bij de mindere goden(saurez enzo)hun pijlen richtte.
ja echt he! je droomt teveel.
en feyenoord leeft nog door een sponsor die eigendom is van de STAAT. lekker dan.. het persoonlijke uithangbord van wouter bos zijn!

je hebt totaal geen verstand over de ajax filosofie. en laten we het daar maar bij houden!
freakie
 freakie - zondag 26 juli 2009 - 11:38   quote  deeplink  
shiva wat wil je nou zegge met je verdomde bericht dat je onduidelijk bent.. met je nergens freak? wat bedoel je daar alsgodsnaam mee.. nou ja in ieder geval heb je totaal geen verstand van het ajax van nu..
Krunk
 Krunk - zondag 26 juli 2009 - 14:51   quote  deeplink  
dat is precies wat ik al had aangegeven, die gast spoort niet man.
ajax filosofie moet je kennen, en niet als buitenstaander gekke dingen blijven roepen.
ben dat gezeik best wel zat hoor.
ga lekker de havens schoonmaken man.
want DEZE HELE TOPIC slaat nergens op!
freakie
 freakie - zondag 26 juli 2009 - 15:41   quote  deeplink  
haha ja maar krunk hij wil mij wat duidelijk maken en ik snap er geen zak van jij wel dan?:P als iemand het weet zeg me wat shiva bedoelt met die tekst van hem? Miss kan ik hem dan toch ooit begrijpen..
Shiva
 Shiva - zondag 26 juli 2009 - 15:50   quote  deeplink  
hahahha
Shiva
 Shiva - zondag 26 juli 2009 - 15:50   quote  deeplink  
oja 2-0 feyenoord(H)
Shiva
 Shiva - zondag 26 juli 2009 - 18:54   quote  deeplink  
3-0 en cisse heeft in 1 wedstrijd meer laten zien dan de man van 16 miljoen in een heel seizoen
balhaar
 balhaar - zondag 26 juli 2009 - 20:40   quote  deeplink  
gast je kan wel prate over de man van 16 miljoen, maar hij is niet voor niks voor zoveel geld gekocht, hij heeft wel bewezen dat hij wel degelijk kan voetballe, zoals bij heereveen. en de wedstrijd tege atletico was ook veelbelovend, hij viel duidelijk op in een goed opzicht. en cisse is een aankoop waarvan iedereen moet afwachte of hij wel wat wordt. er zijn minder verwachtinge van hemd an van suljemani vorig jaar maar ik weet zeker dat sulejmani als hij zijn vorm weer terugkrijgt, hij 1000 maal belangrijker kan zijn dan cissé.
freakie
 freakie - zondag 26 juli 2009 - 20:47   quote  deeplink  
haha en ik wacht nog steeds op zijn verklaring maar kan die niet geven is zijn inteligintie veel te laag voor..
Shiva
 Shiva - zondag 26 juli 2009 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 20:40 schreef balhaar het volgende:
gast je kan wel prate over de man van 16 miljoen, maar hij is niet voor niks voor zoveel geld gekocht, hij heeft wel bewezen dat hij wel degelijk kan voetballe, zoals bij heereveen. en de wedstrijd tege atletico was ook veelbelovend, hij viel duidelijk op in een goed opzicht. en cisse is een aankoop waarvan iedereen moet afwachte of hij wel wat wordt. er zijn minder verwachtinge van hemd an van suljemani vorig jaar maar ik weet zeker dat sulejmani als hij zijn vorm weer terugkrijgt, hij 1000 maal belangrijker kan zijn dan cissé.
de verwachtingen lopen niet zo uit een(hij is bij feyenoord de grote aankoop)
en kwalitatief schelen ze ook niet zoveel
het transferbedrag en het rendement daar zit het verschil tussen die 2 in.

maar dit topic ging over jol ;)
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2009 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 18:54 schreef Shiva het volgende:
3-0 en cisse heeft in 1 wedstrijd meer laten zien dan de man van 16 miljoen in een heel seizoen
dat is knap in de voorbereiding de man van 16 mil maakte er 10 en bereidde er 10 voor ongeveer ik had geen zin dit op te zoeken.

Feijenoord won de wedstrijd dus met 20 nul?????????????
Shiva
 Shiva - zondag 26 juli 2009 - 21:15   quote  deeplink  
waarom 20?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 26 juli 2009 - 22:27   quote  deeplink  
Nou wat denk je zelf?
Shiva
 Shiva - zondag 26 juli 2009 - 22:30   quote  deeplink  
hey remco undercover..
cisse is zo top die geeft 11 assisten en kopt ze er zelf nog in ook.
resultaat:productiever dan sulman.
en aangezien sullie 6x zo duur was is cisse al waardevoller met 2 assisten en evenzoveel goals(H)
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 27 juli 2009 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 22:30 schreef Shiva het volgende:
hey remco undercover..
cisse is zo top die geeft 11 assisten en kopt ze er zelf nog in ook.
resultaat:productiever dan sulman.
en aangezien sullie 6x zo duur was is cisse al waardevoller met 2 assisten en evenzoveel goals(H)
Sulejmani speelde slecht onder V Basten overwicht ect..maar tog 10 doelpunten en 10 Assisten,nu is tie afgetraind en onder leiding van Jol speelt tie weer goed moet je nagaan als je slecht speelt heel het seizoen en je bent bij 20 doelpunten betrokken nu die weer goed speelt worden die cijfers nog hoger..

En wij kunnen zulke hoge bedragen betalen zonder inversteerders..

Dus klop jezelf maar op je borst op het feyenoord forum
want hier voeg je niks toe dan alleen maar mensen irriteren
het enige wat je hier doet is negatief zijn dat je daar de tijd voor hebt,
Gebruik je tijd om leuke topics op je feyenoord forum te maken en inhoudelijk te praten
over je club want je club gaat je tog meer aan je hart dan elke dag op het Ajax forum te praten of niet dan?? cisse wereldspeler volgend jaar 100miljoen dit seizoen scoort 30 keer nu tevreden??Snap je wat ik bedoel? omdat na herhaaldelijke berichten naar de webmaster niks uit maakt dat je hier mensen irriteert en herhaaldelijk negatief doet.
zeg ik het maar tegen je Kom op joh praat over je eigen cluppie op het feyenoord forum
en als je echt wat inhoudelijks te melden heb en voor mij hoef het niet positief te zijn over Ajax maar echt inhoudelijk want netzoals bij jullie gaat er bij ons ook veel mis dan kun je hier inhoudelijk topics maken
Maar wat je nu elke dag doet is gewoon mensen irriteren
Okay
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 15:41 schreef freakie het volgende:
haha ja maar krunk hij wil mij wat duidelijk maken en ik snap er geen zak van jij wel dan?:P als iemand het weet zeg me wat shiva bedoelt met die tekst van hem? Miss kan ik hem dan toch ooit begrijpen..
hey freakie. ik snap er ook weinig van.
zijn uitspraken zijn wellicht retorisch bedoeld, maar hebben geen enkel effect.
netzoals zijn team overigens. o ja alleen in Frankrijk scoren ze he! maar dan niet op het veld.

ik vind dat die shiva gewoon op zijn eigen forum moet blijven.
want hij voegt hier niks toe, alleen agressie!
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 18:54 schreef Shiva het volgende:
3-0 en cisse heeft in 1 wedstrijd meer laten zien dan de man van 16 miljoen in een heel seizoen
lol kneusje.
wil je ons soms uitdagen?
sulejmani heeft in ieder geval een mooie assist afgeleverd.
en verder goed de vleugels bediend.

en o ja.... Sampdoria is echt te vergelijken met Europese subtop zoals Atl. Madrid en Benfica!! wat een kneus ben jij ook zeg
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2009 - 20:55 schreef Shiva het volgende:

[..]

de verwachtingen lopen niet zo uit een(hij is bij feyenoord de grote aankoop)
en kwalitatief schelen ze ook niet zoveel
het transferbedrag en het rendement daar zit het verschil tussen die 2 in.

maar dit topic ging over jol ;)
ja voor feyenoord begrippen een grote aankoop.
die dit seizoen ook geen europees voetbal speelt etc...!
over de kwaliteit ga ik niet eens in discussie met jou jongen.
check even de afgelopen 2 jaar hoeveel assist en doelpunten sulejmani heeft gemaakt, en dan Cisse! dan is de rekensom duidelijk. zelf een kneus als jij moet dat snappen
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 00:01 schreef ajaxrulezz het volgende:

[..]

Sulejmani speelde slecht onder V Basten overwicht ect..maar tog 10 doelpunten en 10 Assisten,nu is tie afgetraind en onder leiding van Jol speelt tie weer goed moet je nagaan als je slecht speelt heel het seizoen en je bent bij 20 doelpunten betrokken nu die weer goed speelt worden die cijfers nog hoger..

En wij kunnen zulke hoge bedragen betalen zonder inversteerders..

Dus klop jezelf maar op je borst op het feyenoord forum
want hier voeg je niks toe dan alleen maar mensen irriteren
het enige wat je hier doet is negatief zijn dat je daar de tijd voor hebt,
Gebruik je tijd om leuke topics op je feyenoord forum te maken en inhoudelijk te praten
over je club want je club gaat je tog meer aan je hart dan elke dag op het Ajax forum te praten of niet dan?? cisse wereldspeler volgend jaar 100miljoen dit seizoen scoort 30 keer nu tevreden??Snap je wat ik bedoel? omdat na herhaaldelijke berichten naar de webmaster niks uit maakt dat je hier mensen irriteert en herhaaldelijk negatief doet.
zeg ik het maar tegen je Kom op joh praat over je eigen cluppie op het feyenoord forum
en als je echt wat inhoudelijks te melden heb en voor mij hoef het niet positief te zijn over Ajax maar echt inhoudelijk want netzoals bij jullie gaat er bij ons ook veel mis dan kun je hier inhoudelijk topics maken
Maar wat je nu elke dag doet is gewoon mensen irriteren
Okay
Webmaster Boudewijn is een huichelaar! Ja boudewijn indien je dit leest mag je het best weten.
Kan me bedenken dat je enkele maanden geleden mij vroeg weg te blijven op het 010 forum en hebt afgesloten daar!
En deze gast provoceert en lult hier ook, maar die kan gewoon blijven?

Hoe zit het hiermee? Je bent zeker voor PSV ofzo!
Of moeten we gewoon nieuwe accounts aanmaken en dan het 010 forum verkrachten.
Laat ons met rust!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 27 juli 2009 - 14:18   quote  deeplink  
Krunk het heeft weinig zin je op te winden. Deze jongen heeft hier alleen maar plezier in. Het beste is om deze "kakkerlak" links te laten liggen en niet te reageren op zijn domme uitspraken. Ik weet dat dit moeilijk is, maar ook ik hou me in. En anders gaan we toch met zijn allen richting dat Feyenooit-forum om daar te spammen. Misschien dat Boudewijn dan actie kan ondernemen.

Amsterdammer113 voor heen makker
nummer10
 nummer10 - maandag 27 juli 2009 - 14:26   quote  deeplink  
kallum krunk :D en over het Topic.. Ajax is groeiend en zijn slagvaardig genoeg.. denk niet eens dat Jol Berg enzo wou.. hij wou Dezeeuw en Atouba en het kost dus nog steeds niks.. 2 ervaren spelers die Ajax miste staan er in 1 keer zonder dat het wat heeft gekost (huntelaar 7 mil want die gaat toch weg) en Atouba was transfer vrij.. Jol weet PRecies wat hij doet.. hij heeft eerst goed gekeken wat hij nodig was en dan pas de aankopen doen (dezeeuw, Atouba) wijze man met veel ervaring die het makkelijk aan kan
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2009 - 14:18 schreef amsterdammer113 het volgende:
Krunk het heeft weinig zin je op te winden. Deze jongen heeft hier alleen maar plezier in. Het beste is om deze "kakkerlak" links te laten liggen en niet te reageren op zijn domme uitspraken. Ik weet dat dit moeilijk is, maar ook ik hou me in. En anders gaan we toch met zijn allen richting dat Feyenooit-forum om daar te spammen. Misschien dat Boudewijn dan actie kan ondernemen.

Amsterdammer113 voor heen makker
hey makker. tijdje niet gesproken.alles oke?
ik vind dat boudewijn dan gewoon eerlijk moet handelen.
voor de zomer moest ik ook wijken omdat ik volgens 010 mensen teveel zou provoceren?!
toen heb ik een blokkade gehad.

wat is dat wat die shiva hier doet dan? lijkt me niks anders.
jantje1984 moest toen ook wegblijven maar die kon gewoon als kakkerlak posten op ons forum.
er word dus duidelijk met 2 maten gemeten, en dat is zwak voor een webmaster die neutraal hoort te zijn.
en inmiddels zijn er al meerdere klachten verzonden naar boudewijn, maar die doet er niks mee.
dus is het allemaal even verdacht als de begroting van ons kabinet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Neemt Jol niet te veel hooi op zn vork?









0.0142898