BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gareth Bale iets voor Ajax !?!?!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
joey
 joey - maandag 20 juli 2009 - 00:59   quote  deeplink  
Ik las net een bericht dat Martin Jol waarin hij spreekt over dit supertalent . Deze jonge gozur krijgt haast geen speelminuten meer bij Tottenham en Martin zal hem die geven als hij naar ajax zal komen. Niet dat ajax echt concrete belangstelling heeft hoor. Maar zou het niet fantastisch zijn?! Hij zou best wat kosten en heeft volgens mij een kleine blessure..(Waardoor hij miss minder zal kosten?) Maar mensen ik mag toch wel dromen. En als hij naar ajax zou komen dan word ik gekkk!!.. Echt een supertalent dit!

Hij kan lcv, lv en lm .

http://ajax1.nl/?q=node/6080

youtube:



Ik mag altijd dromen toch:D:P? haha..



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2009 door Boudewijn --
JOOD
 JOOD - maandag 20 juli 2009 - 05:49   quote  deeplink  
Haha ja als we hem nou eens op linksmidden neer kunnen zetten ;)
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 20 juli 2009 - 08:57   quote  deeplink  
Gareth is in Football Manager al een jaar of 3 op rij een supertalent. Misschien zou Jol eens wat meer in die database rond moeten neuzen. Dan zou hij Sergio Asenjo, Davide Santon, Mamadou Sakho, Rafael Carioca, Axel Witsel, Fausto Rossi, Toni Kroos en Keirrison ook direct mee kunnen nemen... ;-)
nummer10
 nummer10 - maandag 20 juli 2009 - 09:52   quote  deeplink  
kweet zo net nog niet of het dromen is.. neemt niet weg dat ik Elm ook wel graag zie komen.. denk heel stiekem toch dat er voor vrijdag nog iemand is zodat die vrijdag kan spelen ! en weet iemand of Atouba er vrijdag al is ?
joey
 joey - maandag 20 juli 2009 - 13:05   quote  deeplink  
@ JOOD

Ja wie heb je liever hij of ema?
joey
 joey - maandag 20 juli 2009 - 13:06   quote  deeplink  
@ Harm

Dus die spelers zijn allemaal talenten in een voetbalspel? Dan kan ik mijn lijst van fifa09 er ook wel bij halen..XD Waar spelen die talentjes dan? Alleen Sakho komt me bekend voor heeft die net niet een transfer gemaakt?:S
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 20 juli 2009 - 14:00   quote  deeplink  
Asenjo is keeper bij Valladolid
Santon is full back bij Inter
Sakho is centrale verdediger bij PSG
Carioca is centrale middenvelder bij Gremio
Witsel is centrale middenvelder/ rechtsmid bij Standard Luik
Fausto Rossi is linkervleugelspeler bij Juve
Toni Kroos is een spelmaker bij Bayern Munchen
Keirrison is een spits bij Coritiba

En zo kun je voor iedere positie een leuke speler uitzoeken. ;-) En als ik naar het verleden kijk, dan constateer ik toch dat spelers die in FM als 'wonderkid' te boek staan vaak uiteindelijk bij grote clubs terechtkomen. Ik speel het spelletje inmiddels zo'n jaar of 7 (ook de voorloper van deze serie) en in mijn ogen is de scouting in deze database behoorlijk goed! Ik heb zelfs wel eens gehoord dat profclubs deze database gebruiken om een eerste selectie te maken voor de scouting.
E-J
 E-J - maandag 20 juli 2009 - 14:21   quote  deeplink  
Zou inderdaad wel echt super zijn als Martin die kerel naar Amsterdam weet te halen.

Het nadeel is alleen als andere (top)clubs horen dat Ajax ergens gaat kijken, kapen ze hem 9 van de 10 keer voor onze neus weg.
Die topclubs uit het buitenland hebben veel meer te besteden.
joey
 joey - maandag 20 juli 2009 - 16:04   quote  deeplink  
Denk dat als er topclubs geintresseerd zijn ze wel al gelinkt zouden zijn..
joey
 joey - maandag 20 juli 2009 - 16:06   quote  deeplink  
@ Harm

Ik speel ook al jaren fifa en zoek daar zelf altijd naar spelertjes in mindere competities. Zo kocht ik 2 jaar geleden al altidore en adu voor ajax en carlos alberto. Etc etc.. En dan is het altijd grappig om te horen dat zoeen speler in het eggie dan naar een (Top)club verkast..:D

MAARGOED! Daar gaat deze topic niet over, dus als je daar over wilt praten maak dan en topic aan: Spelers scouten in videogames;)!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2009 door joey --
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - woensdag 22 juli 2009 - 18:51   quote  deeplink  
we zijn met ze alle tranfermaniak als Jol iets zegt over Bale meteen denkt iedereen dat word en moet de volgende aankoop worden...veel namen zijn gepasseert en ajax is meteen niet slachvaardig terwijl ajax niet elke speler hoeft te kopen voor elke prijs zie sulejmani 16miljoen...we zijn nog geen eens over de helft van de transfer periode en gelukkig is ajax geduldiger dan alle mensen op elke forum want het gaat nergens over..ajax heeft een brede selectie met veel talent + de aankopen van vorig jaar...laten we niet allemaal zo doordraven met de aankopen enz gaat nergens over wij hebben geen inversteerders nodig om miljoenen uit te trekken voor spelers als Cisse laten we daar blij om zijn..zulke spelers hebben we in de jeugd rond lopen die nog veel meer potentie hebben

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5181
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gareth Bale iets voor Ajax !?!?!









0.0062990